کوله بار سفر

بسیار سفر باید تا پخته شود خامی

کوله بار سفر

منتشر شد....
دست نوشته های مسافر88


******* به مناسبت عید بندگی و فطرت
ایــــن هــــم عــــیــــــــــدی ما *******



راهی که به بهشت می رود نزدیک است...
من به آن راه دور دست می روم...
راهی که به خدا می رسد...
و در این راه کوله باری باید بردارم که تمام سفرم را تامین کند...

***** استفاده از مطالب کوله بار سفر تنها با ذکر منبع مجاز می باشد*****

از این پس نوشته های مسافر88 اینجا منتشر میشه و منتظر نقد های ارزشمندتون هستم

mosafer8858@yahoo.com
mosafer8858@gmail.com

...صندوقچه کوله بار...

... مسافر نوشت های جدید...

  • ۲۴ شهریور ۹۶ ، ۱۹:۱۲ باش

...نور چشمی های کوله بار...

...هــــم پـای کوله بــــار...

پیوندهای روزانه

...هـمــســفــران هــمـــراه...

...سیستم صوتی وبلاگ...

...جعبه ابزار...

نشاط مضاعف

چهارشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۸۹، ۱۱:۱۲ ق.ظ

چهارشنبه ها را دوست دارم!

چهارشنبه هایی که با تو آغاز می کنم!
چهارشنبه هایی که تو را می بینم!

چهارشنبه هایی که مرا می شنوی و مهربانانه کوله بارم را سبک می کنی!

چهارشنبه هایی که آسمانیم می کنی!

چهارشنبه هایی که به بهشت می روم!

چهارشنبه هایی که پر از بال و پرم! پر از پروازم! پر از رهایی!

چهارشنبه هایی که ...

چقدر سبک می شوم وقتی کوله بار سنگین شرمندگیم! را با مهربانی می گیری و بدون هیچ پرسشی توشه ی هفته ام را به من می دهی!

چقدر زلال می شوم وقتی آسمان چشمانم در آسمان خانه ات بارانی می شوند!

چقدر وسیع می شوم وقتی وسعت خانه آسمانیت در قاب چشمانم جا خوش می کند!

چقدر آرامم وقتی قدمهایم آهسته آهسته مرا به حریم آسمان می برند!

چقدر رئوفی! چقدر مهربانی! چقدر بزرگی!

چقدر خوشبختم که همسایه مهربان ترین آفریدگانم!

چه نعمتی است بودن در سرزمینی که خانه ات در چند قدمی من است!

خدایا به رئوفی این امام مهربان این نعمت را از من مگیر!

                                                                                                                  آرام

 

۸۹/۰۴/۱۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
مسافر 88

سوغاتی (۲۳)

۲۵ دی ۸۹ ، ۱۱:۴۹ خادم شهدا
سلام دوست من !!!
چهار شنبه را دوست دارم چون ...
فرستی است که دمی روح و جانم را به اوج بی نهایت برسانم ،
در جوار آسمانی های شهرم برای سالارشان بگریم چقدر صفا دارد حداقل ،هفته ای یکبار قلبم را تصفیه کنم....









به امید همکاری های آینده...

یا علی - ومن الله توفیق
۲۲ تیر ۸۹ ، ۱۳:۰۸ یادداشت های یک روزنامه نگار ازاده
سلام دوست من
از ارتباط مجازی باهات خوشحالم اگه خواستی باهمین نام (یادداشت ها...)که اوردم به خونه ات دعوتم کن
در پناه حق باشی
سلام
قلمت قشنگه امیدوارم عملت هم قشنگ باشه
ضمنا جمله دوتا مونده به آخر که گفتی: "چقدر خوشبختم که همسایه مهربان ترین آفرینندگانم" ظاهرا اشتباه تایپیه چون آفریننده فقط یکیست، آفریدگان صحیح است.



سلام رهاجون!
خداقوت
مثل همیشه نکته سنج و ......
سپاس از نظر لطفت
سلام
چهارشنبه هایت را غنیمت بشمار که روزی مثل من در حسرت دوشنبه هایت دوچار نشوی
التماس دعا
۲۱ تیر ۸۹ ، ۱۴:۳۰ یادداشت های یک روزنامه نگار ازاده
سلام همسنگر
وبلاگ جالب و ارامی داری به دل مینشینه از اشنایی باهات تو فضای مجازی خوشحال شدم دوست داشتی این تعامل تداوم پیدا کنه
در پناه حق باشی
سلام


تشکر دوست من
سلام

خدا را شکر میگویم که با شما و نوشته های ارزشمندتان آشنا شدم.

از شما دعوت میکنم از وبلاگ "مصلحان منتظر" دیدن فرموده و ما را از نظرات

سودمندتان بهره مند بفرمایید.

سپاسگزارم.


راستی خوشحال میشم در نظرخواهی وبلاگ شرکت کنی.
۲۰ تیر ۸۹ ، ۰۳:۳۴ مسافر آدینه
مجدد سلام
با افتخار به جمع دوستان پیوستید.
خوشحال می شم با نام " مسافر آدینه" همراه وب زیباتون باشم.
چهارشنبه هایی که مهمان امام رئوف هستید برای فرج مولا بسیار دعا کنید.
یاعلی
التماس دعا
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام
وبلاگ من "حداقل" پنجشنبه ها (یا جمعه ها) بروز میشه اونم با مطلبی راجع به امام مهدی (عج) که انشاءالله هوادار همه ی ما باشن و ظهورشان نزدیک..

منتظر حضور سبزتان هستم

موفق باشید
التماس دعا
۱۹ تیر ۸۹ ، ۱۹:۴۲ مجنون مهدی
سلام همسایه امام رضا (ع)
خیلی عالی و زیبا بود . موفق و پیروز و سر بلند باشید.
ممنون از حضور با صفاتون.
چهارشنبه ها ما را هم دعا کنید.
با اجازه لینکتون می کنم.
التماس دعای فرج
اللهم عجل لولیک الفرج
۱۹ تیر ۸۹ ، ۰۶:۱۱ رضوان- درامتدادخط سرخ
سلامممممممممممممممم
خوبی فدات
ای نام تو جانبخش تر از آب حیات / محتاج تو خلقی به حیات و به ممات
از بعثت انبیاء و ارسال رسل / مقصود تو بودی، به جمالت صلوات
اللهم صل عل محمد وآله محمد و عجل فرجهم
سلام عزیزم عیدت مبارک
افراشت لوا، رسول امجد امروز / بر مسند دین نشست احمد، امروز
از بهر هدایت بشر صادر شد / فرمان رسالت محمد، امروز
اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
سلام علیکم
خدا قوت
بسم الله الرحمن الرحیم اقراء بسم ربک الذی خلق.... بعثت نبی رحمت امام هدی عروة الوثقی محمد مصطفی فخر کائنات اباالزهراء حضرت محمد ابن عبدالله(صل الله علیه واله) را به محضر امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) و تمامی مسلمانان و شیعیان و محبین اهل البیت(علیهم السلام)خصوصا شما عزیز گرامی تبرک عرض مینمایم
حضرت امام صادق - علیه السلام - فرمودند: «اگر مومنین و شیعیان ما اجتماع در توبه و تضرع نموده و طلب فرج ما را از خداوند متعال نمایند پس او تعجیل خواهد فرمود، و اگر ترک دعا نمایند زمان ابتلاء به طول می انجامد و تأخیر در فرج ما می شود».
التماس دعا
سلام

مبعث رسول عشق و مهربانی مبارک

اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم
سلام رئیس
مثل همیشه عالیه
همیشه زیر سایه امام رئوف باشی
سلام علیکم
تشکر از حضورتون
از خداوند سبحان برایتان طلب موفقیت و پبروزی دارم.

التماس دعا...
۱۷ تیر ۸۹ ، ۱۵:۰۵ حدیث دلتنگی
باسلام مجدد
متشکرم
لطفا شما هم به اسم "حدیث دلتنگی" حقیر رو لینک بفرمائید
التماس دعا
یاعلی
سلام


با افتخار به دوستان 133 پیوستید


یاعلی
۱۷ تیر ۸۹ ، ۱۴:۲۶ حدیث دلتنگی
باسلام و عرض ادب ,
ردپایتان را در وبلاگ مسافرآدینه دیدم و تا اینجا دنبال کردم
کلبه زیبا و در عین سادی پرمحتوائی دارید .
قلمتان سبز و دلتان مولائی تر باد
التماس دعا
یاعلی



سلام علیکم
با سپاس از لطف شما و دعای خیرتان
سلام
وب زیبایی داری بهت تبریک میگم
تشکر از حضور پر مهر شما در وب 133
در ضمن اگه مایل به تبادل لینک هستی من را بانام 133 بلینک
وبیا بگو چی دوست داری لینک بشی
یاعلی
اللهم عجل لولیک الفرج


سلام
سپاس از لطف شما
۱۷ تیر ۸۹ ، ۱۰:۴۰ مسافر آدینه
سلام دوست گرامی
ممنون از حضور پر مهرتون
یک عکس یا یک نوشته ، کوتاه یا بلند در مورد این سرزمین خیلی آدم رو دلتنگ و هوایی اون سرزمین می کنه.
انشالله که قسمت همه رفته ها و نرفته ها بشه.
زیبا می نویسید و پیچیده
همه پست ها رو خوندم.
( چهارشنبه های زیبا و دوست داشتنی به مسجد مقدس جمکران مربوط می شوند؟؟؟؟)
از آشنایی با وب زیباتون بسیار خوشحال شدم.
یاعلی
اللهم عجل لولیک الفرج





سلام علیکم
سپاس از لطف شما!
چهارشنبه های زیبا و دوست داشتنی! چهارشنبه هایی است که مهمان امام رضا(علیه السلام) می شوم.
سلام
خوبی؟
قلمت خوبه
از کجا خریدی؟

خب شوخی بسه
خداییش ایول...

سوغاتی های نابتون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">