کوله بار سفر

بسیار سفر باید تا پخته شود خامی

کوله بار سفر

منتشر شد....
دست نوشته های مسافر88


******* به مناسبت عید بندگی و فطرت
ایــــن هــــم عــــیــــــــــدی ما *******



راهی که به بهشت می رود نزدیک است...
من به آن راه دور دست می روم...
راهی که به خدا می رسد...
و در این راه کوله باری باید بردارم که تمام سفرم را تامین کند...

***** استفاده از مطالب کوله بار سفر تنها با ذکر منبع مجاز می باشد*****

از این پس نوشته های مسافر88 اینجا منتشر میشه و منتظر نقد های ارزشمندتون هستم

mosafer8858@yahoo.com
mosafer8858@gmail.com

...صندوقچه کوله بار...

... مسافر نوشت های جدید...

  • ۲۴ شهریور ۹۶ ، ۱۹:۱۲ باش

...نور چشمی های کوله بار...

...هــــم پـای کوله بــــار...

پیوندهای روزانه

...هـمــســفــران هــمـــراه...

...سیستم صوتی وبلاگ...

...جعبه ابزار...

سپید

سه شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۸۹، ۰۲:۱۹ ب.ظ

گاهی آنقدر کوله بارت سبک می شود و خوشحالی که برای دیدن خوشبختی فقط باید چشمهایت را ببندی تا بتوانی تمامیت خوشبختی را ببینی!

گاهی آنقدر ناباورانه تو را دعوت می کنند که انگار در عالم رویاهایت هنوز جا مانده ای!

آسمان بی انتهای دلم این روزها کوچک شده به اندازه یه دعوت دیرینه!

دعوتی ناباورانه! دعوتی خوب! دعوتی دوست داشتنی! دعوتی پاک! دعوتی زلال و آسمانی!

تو در همه جا و همه وقت، در لحظه لحظه زندگیم جاری هستی ولی دلم! دلم برای خانه امنت تنگ شده!

و تمام این یک سال دوری را به امید آمدن شعبان! آمدن شعبان! صبر کرده! و حالا دیگر نمی دانم به او چه بگویم؟!

این روزها سد بلند صبرش لبریز دلتنگیست! این روزها به بهانه کوچکی سراغ دعوت تو را می گیرد!

این روزها با هر صدایی! با هر نشانی منتظر دعوت نامه توست!

شعبان آمد! روز اول شعبان گذشت و هنوز به بقیع نرسیده ام!

امروز نماز صبح را در حرم پیامبر(صلی الله علیه و آلم و سلم) نخواندم! امروز بعد از نماز به روضه رضوان نرفتم! امروز بین الحرمین را نیافتم!

امروز .....

هنوز قدمهای لرزان دلم منتظر گام نهادن در حرم نوارنی پیامبر مهربانی هاست!

هنوز دلم برای غربت مدینه تنگ است!

برای بغض شهر پیامبر(صلی الله علیه و آلم و سلم)! بغضی که انگار آشناست با مظلومیت شیعه علی(علیه السلام)!

هنوز با شنیدن نام مسجد شجره ندای "لبیک اللهم لبیک" در تمام کوچه های دلم طنین انداز می شود!

هنوز در التهاب مُحرم و مَحرم شدنم!

هنوز در سجده اول مسجد الحرام جا مانده ام!

هنوز منتظر استجابت دعایی هستم که در مقام اسماعیل(علیه السلام)، در زیر ناودان طلا بارها و بارها با تو گفتم!

دعایی که در گوش خانه ات زمزمه کردم!

دعایی که در مقام هاجر(سلام الله علیها) از تو خواستم!

هنوز در طواف جا مانده ام! چقدر زود تمام می شوند هفت بار گردش آسمانی بندگان آسمانیت؟!

هنوز منتظرم!

هنوز منتظرم! منتظر رفتن! منتظر رسیدن! منتظر دیدن!

هنوز کوله بار سفرم آماده و مهیاست!

هنوز در جای جای حرم امنت به دنبال گمشده ای هستم که سلامم را پاسخ دهد:

السلام علیک یا حجه الله! السلام علیک یا بقیه الله!

                                                                                                        آرام

۸۹/۰۴/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
مسافر 88

سوغاتی (۱۹)

۱۱ مرداد ۸۹ ، ۲۳:۰۷ جانم فدای مولا
مطلب زیبایی بود
ان شاء الله موفق باشید
التماس دعا برای ظهور مولامون
یا علی (ع)
خدا نگهدار
سلام!
با این روح لطیفی که داری
فقط برام دعا کن
و با قلم قشنگت برام بنویس
ُسلام
با صباداشتم میگفتم این جونومرگ چی قشنگ می نویسه
او هم گفت ها جلوش کم اوردم
۲۹ تیر ۸۹ ، ۱۱:۲۳ مسافر آدینه
خیلی زیبا بود....
همه ی موهای تنم سیخ شد...
انشالله که قسمت مجدد همه عاشقان بشه و همچنین قسمت اونهایی که نرفتند و مشتاق هستند برای این سفر روحانی.
یاعلی
اللهم عجل لولیک الفرج
خوشا آنان که رفته اند ولی دل جا گذاشته اند، خوشا دلی که دعوت شده است هر چند یکبار و اکنون هوایی شده است.
شاید دلتنگی تو را درک نکنم چون که هنوز چشمانم حرم امنش را از نزدیک ندیده است ولی حال تو را می فهمم چرا که من هم به دنبالش هستم.
دعایت در این ماه رسول خدا مستجاب و جواب سلامت با لبخند رضایتی از جانب دوست، همواره بدرقه راهت.
التماس دعا ای خوبی که زیبایی ها را زیبا می نویسی.
سلام
شرمنده که نیستم و خیلی کم میام
به اینترنت دسترسی ندارم
یه کاری پیش اومده که تا چند روز بعد از میلاد امام زمان (عج) هم ادامه داره
انشا الله وقتی برگشتم به میشم همون 133 همیشگی
بازم شرمنده
اللهم عجل لولیک لفرج
قربانت 133
s133.blogfacom

۲۷ تیر ۸۹ ، ۱۸:۰۴ آقای بی قید
سلام دوست جان

اعیاد شعبانیه رو به شما و خانواده ی عزیز و محترمتون تبریک و تهنیت عرض می کنم.

بسیار ، مطلب احساسی و زیبایی بود ، انشاءالله که همیشه در آسمان لاهوتیان پرواز کنی.
۲۷ تیر ۸۹ ، ۱۲:۱۶ کلام شیرین

بشر ، در گوشه ی محراب خواهشهای جان افروز
نشسته در پس سجاده ی صد نقش حسرت های هستی سوز
به دستش خوشه ی پر بار تسبیح تمنا های رنگارنگ
نگاهی می کند سوی خدا از آرزو لبریز
شب و روزش "دریغ" رفته و ایکاش آینده است
من امشب هفت شهر آرزو هایم چراغان است
زمین و آسمانم نور باران است
کبوترهای رنگین بال خواهش ها
بهشت پر گل اندیشه ام را زیر پر دارند
صفای معبد هستی تما شایی است
جهان در خواب
تنها من ، در این معبد در این ، محراب
دلم می خواست بند از پای جانم باز می کردند
که من ، تا روی بام ابرها ، پرواز می کردم
از آنجا ، با کمند کهکشان ، تا آسمان عرش می رفتم
در آن درگاه درد خویش فریاد می کردم
دلم می خواست دنیا رنگ دیگر بود
دلم می خواست دنیا خانه مهر و محبت بود
چه شیرین است وقتی سینه ها از مهر آکنده است
چه شیرین است وقتی زندگی خالی ز نیرنگ است
سلام

از اینکه وقت گذاشتید بهم سر زدید خیلی متشکرم.امیدوارم که همیشه باهم ارتباط

داشته باشیم.انشاالله.آرزو میکنم زیر سایه امام زمان موفق و سربلند باشید.
۲۶ تیر ۸۹ ، ۰۸:۴۸ حدیث دلتنگی
باسلام و عرض ارادت
ممنونم از حضور پرمهرت
زیبا و دلنشین قلم زدی
اللهم الرزقنا...
انشاالله که مجدد قسمت شما و تمام عاشقان بشود.
انشاالله
همیشه منتظرتان هستم
التماس دعا
یاعلی
salaam duste aziz ebadatetun maghbule dargahe hagh
mamnun az matalebe aalitun
webloge aali darid movafagh bashid




باز هم آدینه ای آمد ولی مهدی کجاست ؟
یکنفر میگفت مهدی جمعه ها در کربلاست
رو بسوی کربلا کردم که فریادش زنم
آمد از سویی ندایی ، آی اهل انتظار ، اندکی دیگر صبوری ، میرسد دیدار یار
باسلام
اعیاد بر شما مبارک
التماس دعا
سلام
اعیاد بر شما مبارک
تشکر از لطفتون ، میتونید من و با اسم " میهمان " لینک کنید
التماس دعا
سلام علیکم

ایام برشما مبارک
لینک شدید

اللهم الرزقنا کربلا
سلام
خیلی عالی بود
من و به یاد روزهای خوب حضور در مدینه النبی و خانه خدا انداختید
در صورت صلاحدید تبادل لینک داشته باشیم
یاعلی
بسیار زیبا و خاطره انگیز نوشتی دوست عزیزم. امیدوارم به حق مولودین ماه شعبان بتوانی قلمت را همیشه همین طور تاثیرگذار و پررنگ در مسیر درست حرکت دهی.
در پناه حق
یا علی
بسیار زیبا بود ممنون دلم پر کشید تا بقیع
التماس دعا انشاالله با هم همسفر باشیم.
اعیاد مبارک گلم
سلام
عیدت خیلی خیلی مبارک

متن بسیار زیبایی رو نوشتی؛ تاثیرگذار بود
دلم هوایی شد


دوستت دارم، خیلی زیاد
سلام عزیز تر از جانم
خوبی؟
انتظار چه زیباست

سوغاتی های نابتون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">