کوله بار سفر

بسیار سفر باید تا پخته شود خامی

کوله بار سفر

منتشر شد....
دست نوشته های مسافر88


******* به مناسبت عید بندگی و فطرت
ایــــن هــــم عــــیــــــــــدی ما *******



راهی که به بهشت می رود نزدیک است...
من به آن راه دور دست می روم...
راهی که به خدا می رسد...
و در این راه کوله باری باید بردارم که تمام سفرم را تامین کند...

***** استفاده از مطالب کوله بار سفر تنها با ذکر منبع مجاز می باشد*****

از این پس نوشته های مسافر88 اینجا منتشر میشه و منتظر نقد های ارزشمندتون هستم

mosafer8858@yahoo.com
mosafer8858@gmail.com

...صندوقچه کوله بار...

... مسافر نوشت های جدید...

  • ۲۴ شهریور ۹۶ ، ۱۹:۱۲ باش

...نور چشمی های کوله بار...

...هــــم پـای کوله بــــار...

پیوندهای روزانه

...هـمــســفــران هــمـــراه...

...سیستم صوتی وبلاگ...

...جعبه ابزار...

یادگار پیامبر مهربانی...

چهارشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۸۹، ۱۲:۵۷ ب.ظ
این روزها دلتنگیم را به کجا ببرم؟ دلتنگیم را؟
این روزها در دل مسلمانان چه می گذرد؟ در دل رهبر فرزانه؟ در دل مقتدا؟ در دل امام خامنه ای(حفظه الله تعالی) ولی امر مسلمین چه می گذرد؟
این روزها در دل امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) چه می گذرد؟

این یک امتحان است؟ یک آزمایش سخت؟
این روزها وظیفه من چیست؟ قرآن! یادگار پیامبر مهربانی!!!
این قوم نابخرد چرا کورند؟
این ساکنان جزیره دورافتاده از عقل و فرهنگ چرا تلاشی برای نجات خود نمی کنند؟
هر روز بیشتر در باتلاق نادانیشان فرو می روند!

این روزها چه باید کرد؟
قرآن این یادگار فاطمه(سلام الله علیها) باید در ذره ذره وجود ما پراکنده شود!
قرآن باید در نقطه نقطه دلهایمان حک شود!
باید هر یک از ما بشویم قران!
باید بشویم مسلمان قرآنی!
باید بشویم پیرو راستین قرآن!

این روزها باید بپا خاست برای قرآنی که یک ماه میهمانی، مونس لحظه لحظه مهمانی مان بود.
باید بپا خاست برای یادگار میهمانی بهترین میزبانان!
باید بپا خاست!
باید ....

من و تمامی ساکنان سرزمین آفتاب گوش به فرمان مقتدا با هوشیاری و بصیرت در مقابلت می ایستیم ای کشیش نادان

                                                                                                                  آرام

۸۹/۰۶/۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
مسافر 88

سوغاتی (۲۳)

سلام
خوبید؟
با قسمت هفتم اسرار آفرینش به روزم ، خوشحال میشم سر بزنید و نظر بدهید
موید باشید
یا زهرا(س)
مسافر عزیز سلام
از حضورت و لطفی که نسبت به بنده داشتی بسیار ممنونم
منتظر مطالب جدید شما هستم
موید باشی
یا زهرا(س)
سلام من اپم خوشحال میشم تشریف بیارید و بهترینها رو معرفی کنی منتظرم
۰۴ مهر ۸۹ ، ۱۱:۱۳ یادداشت های یک روزنامه نگار ازاده
سلام همسنگر
کاش اقا زودتر بیاید و زخمهای اسلام را التیام بخشد
قطعه گم شده از پر پرواز کم است

یازده بار شمردیم و یکی باز کم است

این همه آب که جاریست نه اقیانوس است

عرق شرم زمین است که سرباز کم است
سلام دوست عزیز.خدا قوت.وب زیبایی داری .سری هم به ما بزن.ضمنا وبتون رو لینک میکنم.یاعلی
سلام
هزاران احسنت بر شما و تمام یاوران رهبری
چند روزی نبودم، به روزم، خوشحال میشم سر بزنید
التماس دعا
۰۱ مهر ۸۹ ، ۰۵:۳۵ جوان امروز
سلام
عالی بود
مخصوصا:
من و تمامی ساکنان سرزمین آفتاب گوش به فرمان مقتدا با هوشیاری و بصیرت در مقابلت می ایستیم ای کشیش نادان


طرح آسمانی و قرانی ما از فردا آغاز خواهد شد......
با ذکر چند نکته به روزم.....
طرح آسمانی و قرانی ما از فردا آغاز خواهد شد......
با ذکر چند نکته به روزم.....
سلام ممنون سرزدین خوشحالم کردین بازم بیایین مسافر88وبلاگ خوبی دارین مرتب وزیباموفق باشین
۲۸ شهریور ۸۹ ، ۰۵:۱۱ پسرک خواب آلود
درود بر مسافر 88 عزیز




آهنگ زیبات واقعا آرامش بخشه رفیق


زاهدی گوید: جواب چهار نفر مرا سخت تکان داد .

اول مرد فاسدی از کنار من گذشت و من گوشه لباسم را جمع کردم تا به او نخورد . او گفت ای شیخ خدا میداند که فردا حال ما چه خواهد بود!

دوم مستی دیدم که افتان و خیزان راه میرفت به او گفتم قدم ثابت بردار تا نیفتی . گفت تو با این همه ادعا قدم ثابت کرده ای؟

سوم کودکی دیدم که چراغی در دست داشت گفتم این روشنایی را از کجا اورده ای ؟ کودک چراغ را فوت کرد و ان را خاموش ساخت و گفت : تو که شیخ شهری بگو که این روشنایی کجا رفت؟

چهارم زنی بسیار زیبا که درحال خشم از شوهرش شکایت میکرد . گفتم اول رویت را بپوشان بعد با من حرف بزن .
گفت من که غرق خواهش دنیا هستم چنان از خود بیخود شده ام که از خود خبرم نیست تو چگونه غرق محبت خالقی که از نگاهی بیم داری؟

۲۷ شهریور ۸۹ ، ۰۹:۰۰ پسرک خواب آلود
سلام رفیق.

آهنگت خیلی محشر بود.

ممنون.

با نام کوله بار سفر لینکت کردم.

قابل دونستی لینکم کن.
۲۷ شهریور ۸۹ ، ۰۸:۵۴ پسرک خواب آلود
درود بر مسافر 88 عزیز.


ممنون رفیق که سر زدی.

با تبادل لینک چطوری؟
۲۷ شهریور ۸۹ ، ۰۷:۴۲ حدیث دلتنگی

ممنونم از حضور سبزت
اماخوشحال میشدم نظرت رو هم برام مینوشتی
التماس دعا
یاعلی
سلام
قرآن کتاب حیات است که هتاکان به آن حیات را از خود گرفته اند.
موفق باشید
شرمم باد شرمم باد از انسان بودن
شرمم باد شرمم باد از غافل بودن
شرمم باد شرمم باد از بنده چون تو بودن
خدایا تو به نا بندگی ما نگاه نکن غفلت مارا نبین
ما خود هم از انسان خواندن خود شرمگینیم
وبلاگ ریبایی داری عزیزم از دوستی با شما به خود میبالم
سلام و عرض تسلیت به خاطر بی شرمی تعدادی آمریکایی بی فرهنگ و بی تمدن


به امید ظهور دولت یار

راستی بازم زیبا نوشتی و بازم دوستت دارم
۲۵ شهریور ۸۹ ، ۱۱:۳۴ حدیث دلتنگی
دارد چه بلائی سرمان می آید
کی قسمت خوب داستان می آید
قرآن خدا سوخته اما دارد
بوی دل صاحب الزمان می آید..
با سلام و عرض ادب .
با مطلبی و سوالی جدید منتظر حضور گرمتان هستم
التماس دعا
یاعلی
هُوَ الَّذِی أَرْسَلَ رَسُولَهُ
او کسی است که پیامبرش را فرستاد

بِالْهُدَى وَدِینِ الْحَقِّ
با هدایت و دین حق

لِیُظْهِرَهُ عَلَى الدِّینِ کُلِّهِ
تا آن را بر تمام ادیان پیروز گرداند

وَلَوْ کَرِهَ الْمُشْرِکُونَ
هر چند مشرکان را ناخوش آید
سوره صف، آیه ۹

باید یک کار اساسی کرد......
آری ! مطیع امر رهبریم!
وعده ما فردا...

اللهم عجل لولیک الفرج واحفظ قائدنا امام خامنه ای

یا حق
سلام و خدا قوت
بر حسب اتفاق امروز که باز هم با تعدادی از بستگان نشسته بودیم و راجع به اهانت به قرآن صحبت می کردیم نا خود اگاه حرف من و یکی دیگر از اعضای خانواده این شد که خوب ما می گوییم ان کشیش اهانت کرد کشیشی که مسلک ما را ندارد اما ما با داشتن مسلک مسلمانی به قرآن اهانت می کنیم و حداقل اهانت این که این کتاب آسمانی فقط و فقط تزیین کننده کتابخانه و یا تاقچه ماست. و این اگر از اولی بدتر نباشد کمتر نیست. باید برای این شیوه فکری کنیم. و احتمالا دریغ و درد اماممان هم همین است که قرآن در میان ما ولی عمل به آن در جوامع دیگر.
به به چه وبلاگی داری
خیلی خوبه
منم یه وبلاگ دارم
سر بزنی خوشحال می شم
نظر یادت نره هان


راستی تو آخرین پستم آدرس یه عکس لینک کردم که خودم گرفتم
اگه دوست داشتی به اونم یه سر بزن
قشنگه
بای

سوغاتی های نابتون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">