کوله بار سفر

بسیار سفر باید تا پخته شود خامی

کوله بار سفر

منتشر شد....
دست نوشته های مسافر88


******* به مناسبت عید بندگی و فطرت
ایــــن هــــم عــــیــــــــــدی ما *******



راهی که به بهشت می رود نزدیک است...
من به آن راه دور دست می روم...
راهی که به خدا می رسد...
و در این راه کوله باری باید بردارم که تمام سفرم را تامین کند...

***** استفاده از مطالب کوله بار سفر تنها با ذکر منبع مجاز می باشد*****

از این پس نوشته های مسافر88 اینجا منتشر میشه و منتظر نقد های ارزشمندتون هستم

mosafer8858@yahoo.com
mosafer8858@gmail.com

...صندوقچه کوله بار...

... مسافر نوشت های جدید...

  • ۲۴ شهریور ۹۶ ، ۱۹:۱۲ باش

...نور چشمی های کوله بار...

...هــــم پـای کوله بــــار...

پیوندهای روزانه

...هـمــســفــران هــمـــراه...

...سیستم صوتی وبلاگ...

...جعبه ابزار...

بوی دیدار می آید...

دوشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۸۹، ۱۱:۵۷ ق.ظ

یا ایتها النفس المطمئنه!

می شود به حج بروی و به دنبال گمشده ات نگردی؟!

می شود در خانه امن خدا باشی و ...
بزرگی می گفت: حج واقعی یعنی شناخت امام! درک امام! و حاجی یعنی یاور امام...
می شود هر صبح و شام به دیدار کسی بروی که ...

می شود در سجده اول مسجد الحرام تمام آروزیت نشود دیدار...
وقتی چشمانت به این مکعب سیاه پوش می افتد تمام دلت می شود دلتنگی...

وقتی می روی به سفر، وقتی می روی به مکه...
وقتی سرزمین چشمانت به این خانه امن طلوع می کند
چنان تو را مجذوب می کند این خانه سیاه پوش این زمین سپید آسمانی
که می خواهی با تمام قوایت زمان را متوقف کنی و بمانی و ببینی
می خواهی این زیباترین تصویر را برای همیشه در قاب چشمان دلت داشته باشی...

ولی مولا حسین این خانه را...
این صاحب خانه را چگونه شناخت و یافت
که از عرفات برگشت به حج واقعیش، به کربلا...

عرفه یعنی شناخت، عرفات یعنی حسین(علیه السلام)،
عرفات را چه تعبیر نیکویی کرده مولا حسین
(علیه السلام)
چه عاشقانه می بیند خدا را، حسین
(علیه السلام)،
و می داند حج یعنی چه؟!
وقتی فکر می کنم ادامه حج مولا کجا بود... و ادامه حج ما کجا؟!...
وقتی فکر می کنم که از عرفات برگشت...
و او خدا را نه در کعبه، که در احیاء دینش یافت...

"آنچه ما کردیم با خود هیچ نابینا نکرد             در میان خانه گم کردیم صاحب خانه را"

                                                                                                                    "آرام"

۸۹/۰۸/۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
مسافر 88

سوغاتی (۸۱)

۱۳ اسفند ۸۹ ، ۰۹:۰۱ •*.ღ.•* محمدحسین•*.ღ.•*
سلام
بسیجی خدا قوت...
از مطالب خواندییتان بهره بردیم...
هروقت به روز شدید ما را خبر کنید که مزاحم بشویم!

بنده ی حقیر هم با موضوع "نشانه ی بزرگ از نزدیک بودن ظهور" به روزم این را بگم که این پست خواندنی نیست ...
لطفا هر نوع انتقاد پیشنهاد و... داشته باشید به ما اطلاع دهید...
ادرس : http://www.shhid.blogfa.com/post-24.aspx


برای حمایت از وبلاگ های ارزشی کد لوگوی ما را در وبلاگتان قرار دهید... اگر شما هم لوگو دارید بدهید تا ما هم در لینک باکس بگذاریم...

سلام
وب خیلی قشنگی دارین مطالب زیبایی داره و پر محتوا امیدوارم شما هم به وبم سر بزنید خوشحال میشم خوب من حاضر به تبادل لینک هستم اگه خواستین منو با اسم آغاز کسی باش که پایان تو باشد لینک کنید و شما هم بگید با چه اسمی ؟؟؟؟ منتظر خبرم
۰۸ دی ۸۹ ، ۱۱:۴۳ آر پی جی زن
سلام همسنگر...
خدا قوت...
به روزم با «جنگ ، جنگ اراده ها بود...»
سر بزنید!
سلام ممنونم که بهم سر زدی و با نظر دادنتون منو یاری کردید تا باز هم وبلاگمو اب کنم
خوشحالم که ما می تونانیم با کمک همدیگر رسالت خود را که همون ترویج دین است رو انجام بدیم و به این وسیله کمیکی به مردم کردایم
موفق باشید باز هم بهم سر بزنید منتظر قدوم سبزتان هستم
سلام و خداقوت

محرم ماه الفت با جنون است

چراغ کوچه هایش بوی خون است

محرم حرمت خون است و خنجر

تلاطم می کند حنجربه حنجر
سلام خوبید تمیدوارم موفق باشید وبلاگتون خیلی قشنگ بود
خوشحال می شم سری هم به من بزنید و نظرتونو در مورد وبلاگم بدید و موجب دلگرمی و یاری من در ساخت وبلاگم بشید
ممنونم یاحق
سلام


بوی محرم به مشامم میرسه
۱۴ آذر ۸۹ ، ۱۰:۵۳ حدیث دلتنگی
سلام
بروزم ومنتظر قدوم همیشه پرمهرتان
التماس دعا
یاعلی
محرم آمد و ماه عزا شد/

مه جانبازی خون خدا شد/

جوانمردان عالم را بگویید /

دوباره شور عاشورا به پا شد/

تو این شبهای عزیز اگه حال خوشی دست داد و قطره اشکی از گوشه چشمتان جاری شد به یاد این بنده گنهکار هم باشید ودعایی به حال من بیچاره کنید . التماس دعا
اپکردم

خوشحال میشم سر بزنى
سلام
ممنون که به من سرزدید.
من رفتم و دیدم این مکعب سیاهی را که آرامم می کردو با تمام وجود من را غرق در عظمت صاحبش.ولی چه حیف که در اولین نگاه دیدار امامم را تمنا نکردم. چه حیف که خیلی ها به دنیا دل می بندند و از امام خویش دورند. چه حیف....
۱۳ آذر ۸۹ ، ۰۲:۴۱ قلم دانش آموز
بسم رب المهدی (عج) و سلام نام خداست ... خسته نباشید!
ایام ماه محرم الحرام نزدیک هست ، توی این ماه ما رو هم بسیار دعا بفرمایید .
امیدوارم بتونیم از این ماه عظیم نهایت استفاده رو ببریم ، ان شاالله ...

بازم شما رو به وب قلم دعوت می کنم ، خوشحال میشم که بتونیم از نظرات و انتقادات شما استفاده کنیم.
راستی نظرتون رو درباره ی شعر ها و نوای وبلاگ و همچنین درباره ی لگوی جدید وبلاگ قلم برای ما مرقوم بفرمایید ، تشکر .
در ضمن حتما به وب شاعر عزیز و گرانقدر سر بزنید و از شعرهای نابشون استفاده فرمایید.
آدرس وبشون: http://parastoow.blogfa.com/

یاعلی . التماس دعا ...
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر ...
۱۲ آذر ۸۹ ، ۰۱:۳۷ طه از نوع یک متحجر روشنفکر
بسم الله
خوب است که از چشم ترم اشک فشانم
زیراکه بر این حالت دل من نگرانم
امید به دیدار محرم به دلم هست
چند روز دگر را زنده بمانم
سلام رفیق دلت برای محرم پر میزنه به کلبه من یه سر بزن
۱۱ آذر ۸۹ ، ۱۲:۴۸ در کوی عاشقان-ماهشهر
سلام خدمت شما دوست عزیز
محرم نزدیکه و از اونجایی که بنده مسئول واحد تحقیقات یه هیئت ماهشهری هستم شما رو به همکاری دعوت می کنم. شما اگه مطلبی رو دارید(درباره محرم) برای من ارسال کنید ما هم مطلب شما رو به همراه آدرس وبلاگتون بر روی برد هیئت در اختیار مردم قرار می دیم
یا علی........
سلام! عالیه
مطالبت خیلی قشنگن! منتظرت حضور گرمت در کلبه فقیرانم هستم
سلام
از عرش صدای "ارجعی" می آید
" یا ایتها النفس..." بیا برگردیم
سلام شما رو لینک کردم . منو به اسم اندیشه لینک کنید با تشکر.
۰۹ آذر ۸۹ ، ۱۸:۳۵ در کوی عاشقان-ماهشهر
ارباب صدای قدمت می آید
هنگامه اوج ماتمت می آید
ما در تب داغ غم تو می سوزیم
هفت روز دگر محرمت می آید
سلام
مطالب جالبیه هستن.
اگه با تبادل لینک موافق هستید من رو با عنوان (در کوی عاشقان-ماهشهر) لینک کنید و بعد به من اطلاع بدهید تا من هم شما رو با هر عنوانی که بخواهید لینک کنم.
سلام

ممنون

التماس دعا
سلام .
وبلاگ خوبی دارید نوشته هاتون هم به دل می شینه. تبادل لینک دارید؟
سلام
خوبی؟
ممنون از حضورت
واقعا وبلاگ زیبایی داری
خوشحال میشم بازم بهم سر بزنی
موفق باشی
یا حق
وقتی که دیگر نبود

من به بودنش نیازمند شدم.

وقتی که دیگر رفت

من به انتظار آمدنش نشستم

وقتی که دیگر نمی توانست مرا دوست بدارد

من او را دوست داشتم

وقتی او تمام کرد

من شروع کردم.

وقتی او تمام شد

من آغاز شدم .

و چه سخت است .

تنها متولد شدن

مثل تنها زندگی کردن است ،

مثل تنها مردن !
دکتر علی شریعتی
۰۸ آذر ۸۹ ، ۱۴:۱۳ بانوی سپندارمذ
سلام و سلام
و هزاران درود بر شما
ممنون از حضور پر مهرتون و عذر خواهی می کنم بابت پاسخ دیر هنگامم


پاره ای از مطالبتون رو خوندم ... خواندنی است

امام حسین عشق رو و شناخت واقعی رو در کربلا یافته بود
کربلا تجلی گاه تمام عشق و شعور و عرفانی بود که با وجود او معنا یافت

بر آستان جانان گر سر توان نهادن / گلبانگ سر بلندی بر آسمان توان زد

کسی میتونه به وصال برسه که تمام هستی و وجودش رو قربانی کنه و چه کسی بهتر از او و یارانش

اهل نظر دو عالم در یک نظر ببازند / عشق است و داو اول بر نقد جان توان زد
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
__
___
____ دلم تنگه غروب کربلاست
_____
______
_______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
________
_________
__________ یا حسین
___________
____________
_____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
______________
_______________
________________ دلم تنگه غروب کربلاست
_________________
__________________
___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
__________________
_________________
________________ یا حسین
_______________
______________
_____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
____________
___________
__________ دلم تنگه غروب کربلاست
_________
________
_______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
______
_____
____ یا حسین
___
__
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
سلام ممنون که بهم سر زدید

موفق باشید

التماس دعا
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
__
___
____ دلم تنگه غروب کربلاست
_____
______
_______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
________
_________
__________ یا حسین
___________
____________
_____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
______________
_______________
________________ دلم تنگه غروب کربلاست
_________________
__________________
___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
__________________
_________________
________________ یا حسین
_______________
______________
_____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
____________
___________
__________ دلم تنگه غروب کربلاست
_________
________
_______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
______
_____
____ یا حسین
___
__
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
۰۸ آذر ۸۹ ، ۰۸:۲۳ طریق الی الله
وفدیناه بذبح عظیم

وبلاگ " طریق الی الله " با مطالب زیر به روز است :

×سالک واصل حاج سید حسین قاضی (ره) برادرزاده عارف کامل سید علی قاضی (ره)

×نامة میرزا جوادملکی تبریزی (ره)به حاج شیخ محمدحسین اصفهانی(ره)

×سالک الی الله محمد تقی لاری (ره) از شاگردان عارف کامل سید علی قاضی (ره)

×هدیه امام حسین(ع) به جناب امیرکبیر

×رویای حضرت آیت الله بهجت(ره)اززبان آیت الله سیداحمدفهری زنجانی(ره)ازشاگردان مرحوم قاضی(ره)

×تصویری از خنده یک شهید هنگام کفن کردن

×کرامتی عجیب از عارف کامل سالک مجذوب حضرت امام روح الله الخمینی (ره)

×شیوه زندگی خصوصی آیت الله سیستانی از زبان خودشان

×تصاویری از مزار جناب سلمان/ابوذر/بلال/جابرانصاری/معروف کرخی/جنیدبغدادی/محیی الدین ابن عربی/ابن فارض/حلاج/ابراهیم ادهم/مولانا/سهروردی/بایزید/خرقانی/سیدحیدرآملی وجناب شمس تبریزی

×تصویری جدید از عارف کامل حضرت آقای انصاری همدانی....
و حاج اسماعیل دولابی-علامه طهرانی-آیت الله بهاالدینی ومهندس تناوش(دامادآقای انصاری)

×تصاویری از شاگردان آیت الله شیخ علی پهلوانی(سعادت پرور) ....
و از شاگردان آیت الله حسن زاده آملی

× تقوا سوزی در ذاکرین اهل بیت (ع) و هیئت های مذهبی ----واقعیت یا تضعیف؟!

×تصویری از عارف واصل حضرت آقای حاج شیخ حسن پهلوانی(برادر آیت الله سعادت پرور)

×تصویر و زندگینامه عارف بصیر آیت الله محمد باقر ساعدی خراسانی

×آیت الله بهجت(ره):اکثر علمای نجف دارای مکاشفه بودند

×درخواست نصحیت حاج میرزا اسماعیل دولابی(ره) از یک شهید

×نظر جمعی از علما و اولیا در خصوص محیی الدین ابن عربی (ره)

×شهیدی که امام زمان(عج) را دید...

×تصاویری از سالک مرتاض حضرت آقای حجت هاشمی خراسانی و مرحوم حاج شیخ ذبیح الله قوچانی(ره)

×مصاحبه جدید فرزند آیت الله بهجت (ره) درباره شایعات

×تصاویری از مرحوم سید مهدی قوام - شیخ علی مقدادی فرزند مرحوم نخودکی اصفهانی و عارف سالک حاج سید حسین یعقوبی قائنی

×زندگی نامه مرحوم نجابت شیرازی و مرحوم حاج سید هاشم حداد (رحمت الله علیهم) به همره تصاویری از ایشان

×ناشنیده هایی از مرحوم بهلول گنابادی(ره)

و مطالب متنوع دیگر که میتوانید در آرشیوهای ماهانه مطالعه بفرمایید .
۰۸ آذر ۸۹ ، ۰۸:۱۸ یــــــــه عــــــاشق(منتظر ظهور)
سلام
قشنگ بود
ممنون از حضورت

اللهم عجل لولیک الفرج
سلام


حتما میگردم و اسم زیبای وب شما را پیدا میکنم
اگر نبود دوباره لینک میکنم
۰۷ آذر ۸۹ ، ۱۵:۱۶ حدیث دلتنگی
سلام و عرض ادب
ممنونم از ردپای سبزتان
التماس دعا
یاعلی
سلام

شما حج رفته بودید
سلام علیکم
مطلبتان را راجع به عرفه خواندم و پیشاپیش از تأخیرم بسیار عذر خواهم. مثل همیشه از مطب خوبتان لذت بردم موفق و سر بلند باشید.
ضمنا بروزم
محرم در راه است . آپم
۰۶ آذر ۸۹ ، ۱۵:۴۳ مسافر آدینه
مگر می شود در سجده اول مسجد الحرام تمام آروزیت نشود دیدار...
ای کاش در هر لحظه صراط مستقیمی را که هر روز 10 مرتبه از قادر متعال طلب می کنیم ، بیابیم....
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام دوست عزیز

توحیـــــــــــــــــــــــــــــد
مرجع وبلاگ تخصصی با رویکرد دینی و فرهنگی

در صورت تمایل برای تبادل لینک ابتدا ما را با نام توحیـــــــــــــــــــــــــــــد لینک بفرمایید و بگویید که شما را با چه نامی لینک کنم.منتظر حضورتون در وبلاگ توحید هستیم.
یاحق
۰۴ آذر ۸۹ ، ۲۲:۴۱ یادداشت های یک روزنامه نگارازاده
سلام اخوی
عید غدیر مبارک
راستش خودمم باورم نمی شد که توفیق پیدا کنم
امیدوارم روزی همه سربازان ولایت از محضر تایب امام زمان بهره مندشوند
درپناه حق
۰۴ آذر ۸۹ ، ۲۱:۵۴ آسمونی313(دلنوشته های کربلایی)
.......حالا دیگر پیامبر نیست، علی هم نیست، اما فرزند ایشان، پسر دردانه زهرا (س)،مهدی موعود (عج) ، هنوز هم منتظر بیعت من و توست تا شیعه شویم به معنای تمام کلمه!

اللهم عجل لولیک الفرج
۰۴ آذر ۸۹ ، ۲۱:۴۸ آسمونی313(دلنوشته های کربلایی)
.........حالا دیگر پیامبر نیست، علی هم نیست، اما فرزند ایشان، پسر دردانة زهرا (س)،مهدی موعود (عج) ، هنوز هم منتظر بیعت من و توست تا شیعه شویم به معنای تمام کلمه!

اللهم عجل لولیک الفرج
اگر آتش به زیر پوست داری
نسوزی گر علی را دوست داری
سلام
عید ولایت مبارک
۰۴ آذر ۸۹ ، ۱۳:۱۴ نجمه-فائزه
سلام.
عید آغاز ولایت مولا برشما مبارک باد.

صلوات
۰۳ آذر ۸۹ ، ۱۲:۰۰ آسمونی313(دلنوشته های کربلایی)
سلام علیکم
ممنون از حضورتون
عید ولایت برشما عاشق ولایت مبارک.
موفق باشید.
جدیدترین و زیباترین سریالهای ماهواره ای و شبکه خانگی

1. سریال فوق العاده دیدنی و کمدی قهوه تلخ - Bitter Coffee به کارگردانی مهران مدیری
2. سریال جدید و فوق العاده دیدنی قلب یخی - Icy heart محصول 1389
3.سریال فوق العاده دیدنی و اکشن Nikita - نـیـکـیـتـا با زیرنویس فارسی
4.ارسال اس ام اس رایگان روزانه 6 بدوو ثبت نام کن
5.دانلود جدیدترین و داغ ترین موزیک های رپ ایرانی و خارجی

http://www.bia2b.com/ لینکدونی
http://www.bia2t.com افزایش رتبه در الکسا
http://www.bia2r.com بزرگترین لینکدونی ایران
سلام
عیدتون پیش پیش مبارک
آن روز که آمدن بهار را مژده مان دادند هرگز گمان نمی بردیم که بهارمان خط خطی شود از خانه نشینی علی تاغیبت تو
به روزم تشریف بیارین
۰۲ آذر ۸۹ ، ۱۰:۲۳ پسرک خواب آلود
دخترک طبق معمول هر روز جلوی کفش فروشی ایستاد و به کفش های قرمز رنگ با
حسرت نگاه کرد بعد به بسته های چسب زخمی که در دست داشت خیره شد و یاد
حرف پدرش افتاد :اگر تا پایان ماه هر روز بتونی تمام چسب زخم هایت را
بفروشی آخر ماه کفش های قرمز رو برات می خرم"دخترک به کفش ها نگاه کرد و
با خود گفت:یعنی من باید دعا کنم که هر روز دست و پا یا صورت 100 نفر زخم
بشه تا...و بعد شانه هایش را بالا انداخت و راه و افتاد و گفت: نه... خدا
نکنه...اصلآ کفش نمی خوام...
۰۲ آذر ۸۹ ، ۰۸:۰۲ هادی خانی
سلام.
حتما شما هم مختارنامه را می بینید.
واقعا اگر ما در آن زمان در کوفه بودیم آیا واقعا به کمک امام می شتافتیم؟ فریب نمی خوردیم یا نمی ترسیدیم؟
همان طور که اکنون ما درباره نامردمان کوفی و از طرف دیگر 72 تن یار راستین صحبت می کنیم آیندگان درباره ما بحث خواهند کرد. البته نه درباره شعارها و ظاهر الصلاح بودن ما بلکه درباره رفتار و مقدار تلاش و مجاهداتمان در این مسیر. به گمانم شعارهایمان با مقدار سعی مان و میزان سختی ای که در این راه می توانیم تحمل کنیم یا تحمل می کنیم جور در نمی آید.
البلاء للولاء: هر که در این یزم مقرب تر است / جام بلا بیشترش می دهند.

البته منظور من شخص خاصی نیست. حال و هوای کلی جامعه را می گویم. چون از آن بیشتر خبر دارم تا احوال یکایک دوستان را.
التماس دعا
سلام . یه سوالی داشتم. یه سری به من بزن
نوشته ات بر دل می نشیند
پس لا جرم از دلت برخاسته
خیلی دعایم کن
چه جالب همین الان دیدم که زیر پست زده سخن از دل بر آمده !!!
۰۱ آذر ۸۹ ، ۱۹:۳۵ حسین رئیسی
سلام
از تشریف فرماییتون ممنون!!

به امید دیدار دوباره!!

التماس دعا!!

خداحافظ
۰۱ آذر ۸۹ ، ۱۵:۴۹ شب نیلوفری
بخوان دعای فرج را که صبح نزدیک است.

.........................................
سلام. ممنون که بهم سر زدید.

بازم منتظر حضورتون هستم.

امیدوارم همیشه موفق باشید.

یا مهدی.
۰۱ آذر ۸۹ ، ۱۵:۱۳ آر پی جی زن
سلام همسنگر..
خدا قوت...
لینک شدید..
با نام آر پی جی زن لینک کنید!
۰۱ آذر ۸۹ ، ۱۳:۴۵ آر پی جی زن
سلام همسنگر..
خدا قوت..
ممنون از سر زدنتون...
با تبادل لینک موافقید؟
میلاد با سعادت دهمین نور آسمان امامت و ولایت



حضرت امام هادی علیه السلام را به همه عاشقان آن



حضرت تبریک می گویم

۳۰ آبان ۸۹ ، ۱۵:۵۲ حدیث دلتنگی
باید ای دل اندکی بهتر شویم
یا نه اصلا آدمی دیگر شویم
از همین امروز هنگام نماز
با خدا قدری صمیمی تر شویم ...
باشد که ولادت امام دهم بهانه ای باشد برای نزدیکتر شدن به معبود
و دعای بیشتر برای فرج مولای غریبمان .
انشاالله
التماس دعا
یاعلی
۳۰ آبان ۸۹ ، ۱۱:۳۴ کبوتر بقیع
سلام ممنونم از حضور گرمتون

و چقدر قشنگند این تعابیر که باید امام را شناخت و حاجی یعنی یار اماممممممممم
موفق باشید ویار امام باشید
یاعلی خداحافظتان
سلام ممنون از حضور ژر مهرتون. لینکتون کردم .
سلام دوستان
امروز زنگ زدم162 واعتراض خودم رو نسبت به "پخش آگهی دستمال کاغذی نانسی" به گوش صداو سیما رسوندم و به خیلی از رفقا هم پیامک زدم که اینکارو بکنن از شماهم می خوام اگه تا حالا اعتراض خودتونو به گوش صدا و سیما نرسوندید همین الان با روابط عمومی سازمان صداو سیما تماس بگیرید و اعتراض کنید!!
نانسی اسم یه خواننده زن عربه و متأسفانه از تلوزیون ما به بهانه ی دستمال کاغذی تبلیغ میشه الان چند روزه که مدام از شبکه های مختلف پخش میشه !
تبلیغاتش به این شکله که جمع زیادی از مردم در یک سالن اجتماعاتی که مثل سالن های اجرای کنسرت می مونه جمع شدند، تعداد زیادی خبرنگار و عکاس!! و منتظرند که نانسی روی سن بیاید که ناگهان دستمال کاغذی نانسی روی سن نمایش داده میشود واقعا ناراحت کننده است اگه الان ساکت بشینیم بعید نیست که تبلیغ های وقیحانه تری در راه باشه!
خواهش میکنم ساکت نمانید...
۲۹ آبان ۸۹ ، ۱۵:۳۸ بهارنارنج
السلام علیک یا اباعبدا...
دعا بفرمایید
۲۹ آبان ۸۹ ، ۱۴:۵۳ جبارزاده (نجمه)
سلام مسافر

زیارت قبول...........................

چه خوب که بخانه دلم سرزدی ... بوی آشنای معنویت وعشق الهی را داشتی..

و... آنچه ما کردیم............

پریشانم کرد و سپاسگزارتم مسافر 88

با امید تداوم دیدارها..................... انشا الله .
۲۹ آبان ۸۹ ، ۰۶:۲۷ محمد درویش زاده
مپندار که تنها عاشوراییان را بدان بلا آزموده اند و لا غیر.
صحرای بلا به وسعت همه تاریخ است .ای دل چه میکنی میمانی یا میروی.؟داد از آن اختیار که تو را از حسین جدا کند..شهید آوینی.
اَللّهُمَّ

کُنْ لِوَلِیِّکَ

الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ

صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ

فی هذِهِ السّاعَه وَفی کُلِّ ساعة

وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَلیلاً

وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ

طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها

طَویلا



چه انتظار عجیبی !

تو بین منتظران هم عزیز من چه غریبی!

عجیبتر که چه آسان نبودنت شده عادت !

چه بی خیال نشستیم !

نه کوششی نه وفائی.

فقط نشسته و گفتیم:

خداکند که بیائی ...

...............................................................................

سلام

با خبر جدید از علائم ظهور بروز هستم

موفق باشی...........التماس دعا

خوشحال میشم لوگوی سایتم را در تنظیمات وبلاگتون بذارید

به امید ظهور.........یا علی ع



src="http://payam197.persiangig.com/other/payam.swf" width="120" height="240"
type=application/x-shockwave-flash allowScriptAccess="samedomain"
swLiveConnect="true">

دانی که چرا خانه حق گشته سیه پوش
یعنی که خدای تو عذادار حسین(ع) است
سلام
بازم مثل همیشه زیبا نوشتید .
یاد ایام خوب سفر عمره دانشجوییم افتادم که از بهترین لحظات زندگیم بود.
التماس دعا
سلام


صبح آینه شما بخیر و خوشی باشه


به امید روزی که مهدی بیاید ...
یامهدی
سلام
از قربان ره قرب می سراییم با کوله باری از عشق که عین اش عرفه بود شین اش شهادت و قاف اش قرب و این همان حج حسین(ع) بود نه نیمه کاره که تمام وکمال
عیدتون با یه روز تاخیر مبارک
التماس دعا
سلام ممنون که بهم سر زدی
۲۶ آبان ۸۹ ، ۲۰:۴۰ حامد دادویی
سلام مومن
خدا قوت
بر شما و همه عاشقان خجسته
ممنون از زحماتتون
به امید تشریف فرماییه مولامون
به امید آن روز
۲۶ آبان ۸۹ ، ۲۰:۲۳ جنجال یک سکوت
عیدتون مبارک...
سلام

عید قربان عید غلبه بر نفس و اوج بندگی
قربانی رمز فداکاری و ازخودگذشتگی و دادن جان در راه محبوب و حد نهایی تسلیم در برابر معبود است یعنی همچنان که خون این قربانی را در راه تو ای خالق یکتا بی دریغ می ریزم حاضرم بدون هرگونه تعقل در راه دفاع از حریم دین و اجرای فرامین آسمانی تو از جان خود نیز بگذرم و خون خود را تقدیم پیشگاه اقدست نمایم.
۲۶ آبان ۸۹ ، ۱۴:۱۸ آسمونی313(دلنوشته های کربلایی)
و حسین ذبیح عشق است.........
سلام مسافر
ممنون که به وبم سر زدی:)
خوب و قشنگ می نویسی
موفق باشی
یا علی
۲۵ آبان ۸۹ ، ۲۲:۲۳ دیوونه غربتی!
سلام علیکم
در حریم حضرت رضا علیه السلام دعا گویم
و همچنین عید سعید قربان بر شما مبارک باد
دعا بفرمائید ...
علیکم السلام
خدا کند اهل معرفت باشیم انشالا
سلام
ممنون بابت نظرت
اللهم عجل لولیک الفرج
۲۵ آبان ۸۹ ، ۰۷:۱۲ راحله**سیاه_سفید**
دل در جوشش ناب عرفه، وضو می گیرد

و در صحرای تفتیده عرفات، جاری می شود.

آن جا که ایوان هزار نقش خداشناسی است.

لب ها ترنم با طراوت دعا به خود گرفته و چشم ها امان خود را از بارش توبه، از دست داده اند.

دل، بیقرار روح عرفات، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) شده است.

پنجره باران خورده چشم ها از ضریح اجابت، تصویر می دهد و این صحرای عرفات است که با کلمات روحبخش دعای امام حسین (ع) و اشک عاشقان او بر دامن خود اجابت را نقش می کند.

اشک و زمزمه ما را نیز بپذیر

ای خدای عرفه.
۲۴ آبان ۸۹ ، ۲۱:۳۷ چشم به راه
اللهم ارزقنا شفاعت الحسین یوم الورود . . .

التماس دعا
سلام

دلم گرفته

خیلی التماس دعا دارم

موفق باشید
سلام دوست عزیزم.

ممونم از شما.

السلام علیک یا ابا عبدالله.
دلم کربلا میخواد...یعنی میشه روزی منم بشه...یعنی میشه اقا منم دعوت کنه...

روز عرفه منتی بگذارید و یادی از منم کنید شاید فرجی شد.

التماس دعا
۲۴ آبان ۸۹ ، ۱۹:۴۱ یادداشت های یک روزنامهنگارازاده
سلام اخوی
خیلی مطلب قشنگی اوردی دل ادم را به ژرواز می بره امید که سال دیگه همه اونجا باشیم
التماس دعا بخصوص برای دوستی که مادرش تازگی سرطان گرفته
درپناه حق
«رضا استادی» مدیر روابط عمومی سریال مختارنامه در گفتگو با خبرگزاری اهل‏بیت(ع)

او درباره‏ی نشان دادن چهره‏ی شخصیت‏های مقدس در این سریال نیز گفت: «چهره حضرت زینب(س) و حضرت علی اکبر(ع) نشان داده نمی‏شود. تنها چهره‏ی حضرت ابوالفضل(ع) در این سریال به تصویر کشیده شده است. این امر هم با نظر و موافقت آقای عزت الله ضرغامی رییس سازمان صدا و سیما صورت گرفت. قطعاً ایشان نیز ملاحظات فراوانی را لحاظ کرده‏اند و به عنوان رییس رسانه ملی، بر این مسأله نظارت داشته‏اند».

مدیر روابط عمومی سریال مختارنامه، «کاوه فتوحی» را بازیگر نقش حضرت ابوالفضل العباس(ع) معرفی کرد و توضیح داد: «وی دوره‏های مختلفی را زیر نظر چند مربی گذراند تا برای حضور در این نقش مهم آماده شود. ضمن آنکه به دلیل اهمیت و حساسیت این نقش، تاکنون هیچ تصویری از چهره‏ی این بازیگر منتشر نشده و اساساً این موضوع رسانه‏ای نشده است».


چهره عباس ع ؟

شرم آور است
شرم آور است

شرم آور است
سلامی به مبارکی عرفه...
بسیار خوشنود شدم از آمدنت...
بسیار دلشادم از آمدنم...
در پناه ایزد پاک...
سلامت و برقرار باشی...
عرفه که از راه می رسد اولین چیزی که به ذهن خطور می کند حج ناقصی است که تکمیل کننده تمامی احرامهاست
عرفه که تمام می شود دل در کنار خانه خدا احساس دلتنگی می کند
می گوید ای کاش من هم با کاروان می رفتم
به امید روزی که با کاروان منتقم رهسپار کربلا شویم
اگر خوب دقت کنیم صدای زنگوله های شتران کاروان امام حسین علیه السلام شنیده می شود
هل من ناصر ینصرونی
وقتی حسین در عرفه رو به سوی خدا کرد و اشک می ریخت و تقدیر را بست و کوفیان را رسوا کرد
التماس دعا

سوغاتی های نابتون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">