کوله بار سفر

بسیار سفر باید تا پخته شود خامی

کوله بار سفر

منتشر شد....
دست نوشته های مسافر88


******* به مناسبت عید بندگی و فطرت
ایــــن هــــم عــــیــــــــــدی ما *******



راهی که به بهشت می رود نزدیک است...
من به آن راه دور دست می روم...
راهی که به خدا می رسد...
و در این راه کوله باری باید بردارم که تمام سفرم را تامین کند...

***** استفاده از مطالب کوله بار سفر تنها با ذکر منبع مجاز می باشد*****

از این پس نوشته های مسافر88 اینجا منتشر میشه و منتظر نقد های ارزشمندتون هستم

mosafer8858@yahoo.com
mosafer8858@gmail.com

...صندوقچه کوله بار...

... مسافر نوشت های جدید...

  • ۲۴ شهریور ۹۶ ، ۱۹:۱۲ باش

...نور چشمی های کوله بار...

...هــــم پـای کوله بــــار...

پیوندهای روزانه

...هـمــســفــران هــمـــراه...

...سیستم صوتی وبلاگ...

...جعبه ابزار...

صبوری استجابت...

شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۲، ۰۱:۰۶ ب.ظ
دلم گرفته تر از آسمان شهر شماست...


قدری صبوری ای امرتهم بدعائک و ضمنت لهم الاجابه!
پیراهن دلم از باران چشمانم غرق در دلتنگیست
....

و من اطمینان دارم جایی این امتحان به نتیجه می رسد
و آن زمان نمیدانم سربلندم یا خجل از لطف و صبوریت

یا غایت الامال العارفین
کمی معرفت مرحمت عقلم کن ای رئوف
و سرزمین دلم را وسیع گردان: رب اشرح لی صدری....


...................
می شود کمی برای من دعا کنی
این دلم
این وجودم کوچکم
گوئیا تهی ست
از استجابت دعای صبر

۹۲/۰۹/۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
مسافر 88

سوغاتی (۳۳)

یار من یوسف نیا اینجا کسی یعقوب نیست/ لحظه ای چشمانشان از دوریت مرطوب نیست/ ای گل زیبای من از غربتت اشکی نریز/نازنین اینجا خدا هم پیششان محبوب نیست/ گرچه در هر جمعه ای زیبا دعایت میکنند/ بهترینم این دعاها جنسشان مرغوب نیست.....
سلام...سال نو مبارک
بیایید برای تماشا...
قدمتان روی چشم...
۱۰ فروردين ۹۳ ، ۱۸:۲۸ یه دوست نگران
سلام عزیز
عیدت مبارک
خداوند خوب وعده داده و ما بندگان کم تحمل و فراموش کار
بعد از هر سختی گشایش و راحتی هست
به امید آسایش و آرامش
۰۳ فروردين ۹۳ ، ۱۹:۲۸ لاله های بی ادعا
هوالحبیب
سلام
سال جدیدتون زهرایی.....
بروزم...تشریف بیارید خوشحال میشم...
یا زهرا
عیداست ولی بدون اوغم داریم عاشق شده ایم وعشق راکم داریم ای کاش که این عید ظهورش برسد اینگونه هزاران عید باهم داریم
اللهم العجل لولیک الفرج
سال نو برشماعزیزان پیشاپیش مبارک
سلام وب آرامش بخشی دارین
خوشحال میشم به من سر بزنید با اجازه لینک شدید
سلام بسته ی نمایشگاهی فرهنگی تولید کرده ایم وبژه ایام فاطمیه ؛
هم دانلود کنید هم اگر مقدور است با باز نشر آن در وبلاگ وسایت خود به توزیع مجازی این بسته فرهنگی کمک نمایید چرا که ما در حوزه کارهای مجازی فوق العاده بی تجربه ایم!:
لینک دانلود:
http://ghalamdad.ir/menbar-divari/97-menbar-divari-avalin-mazloom

با تشکر
علی بخشایش (سلمان)
09137189400
۰۵ اسفند ۹۲ ، ۰۱:۵۵ م.عسکری نیا
خدایا! یه خواهش!...... لطفا برام دعا کن!

به ذره ذره ی کائنات سوگند، ... به تمام اون عزیزانی که دوستشان داری، و به وجود سوگند خدایا! دریابم به ذات جلاله یالله... یاالله دریاب!
اى نـسـیـم سـحـر آرامـگـه یـار کـجـاسـت؟
مـنزل‏آن مه عاشق کُش عیار کجاست؟
هـرسـر مـوى مـرا با تـو هـزاران ‏کـار اسـت
مـا کـجاییم و ملامتگر بیکار کجاست؟
ساقى و مطرب و مى،جمله‏ مهیاست ولى
عـیش، بى یار مهیا نشود یار کجاست؟
۱۷ بهمن ۹۲ ، ۰۴:۳۶ لاله های بی ادعا
هوالحبیب
سلام مومن
شما به جشن تولد کشورمون ایران با ذکر افتخاراتمون دعوت هستید.
منتظر حضور گرم و نظرات ارزشمندتون هستم.
یا زهرا
غیور...
انذارم میدهی تهدیدم میکنی که هر گناهی را بر من خواهی بخشید جز آنکه برای تو شریکی قرار دهم
برای من این تهدید چقدر شیرین است
چقدر بزرگم میکندباید ب چشم تو چه عزیز بوده باشم که عشقم را بندگی ام راتنها از آن خود میخواهی غیرت صفت خاص عاشق است و تو خود گفته ای: غیورترین عاشقانی!
۰۶ بهمن ۹۲ ، ۰۲:۵۱ م.عسکری نیا
برای آسمان دعا کنیم، دلتنگ "باران" است این روزها!!
۰۲ بهمن ۹۲ ، ۰۸:۵۷ raha_(شانه های حوا)
سلام مسافر عزیز
من از طریق وبلاگ هیام عزیز با این دلکده عاشقی اشنا شدم

این حال بی نظیرتون مبارکه دلتون باشه

واقعا نوشته هاتون فوق العاده است

در پناه مولا
یا علی
سلام. خداقوت
شاعر میفرماید:
صبر و ظفر هر دو دوستان قدیم اند
در اثر صبر نوبت ظفر آید و ...
بعد مدتها آپم
خوشحال میشم از حضورت تو این خونه مجازی
ای عشق! بیا که سینه هامان شد چاک / "این النبّا العظیم؟"، گشتیم هلاک

چشمی که تو را ندیده باشد کور است / خون شد دل ما، "متی ترانا و نراک"
سلام
از این پس " میهمان " در نشانی دیگر به روز خواهد شد .

ممنون میشم عزیزانی که میهمان و در منزل خودشون راه داده بودند ، نشانی جدیدش و در پیوندهاشون اصلاح کنند .

نشانی جدید " میهمان " ( http://mihman.blog.ir)

با تشکر
گر کسی تو را با تمام مهربانیت دوست نداشت ، دلگیر مباش که نه تو گناهکاری نه او !

آنگاه که مهر می ‌ورزی ؛ مهربانیت تو را زیباترین معصوم دنیا می کند پس خود را گناهکار مبین !

من عیسی نامی را می شناسم که ده بیمار را در یک روز شفا داد و تنها یکی سپاسش گفت !

من خدایی می شناسم که ابر رحمتش به زمین و زمان باریده یکی سپاسش می گوید و هزاران نفر کفر !

پس مپندار بهتر از آنچه عیسی و خدایش را سپاس گفتند از تو برای مهربانیت قدردانی می کنند !

پس از ناسپاسی هایشان مرنج و در شاد کردن دلهایشان بکوش که این روح توست که با مهربانی آرام می گیرد !

خوبی دلیل جاودانگی تو خواهد شد ؛

پس به راهت ادامه بده .
۲۳ دی ۹۲ ، ۱۴:۱۳ بهارنارنج
قلم زیبا و طبع لطیفت جاوید
التماس دعا
خوشحال میشم ب وبم سر بزنی
پاییز هم میگذرد

زمستان می اید

او هم با همه ای سپیدی اش می رود

بهار می اید

بهاری که منتظر ان هستیم
پیراهن سیاه ز تن دور می کنیم
آن را ذخیره کفن و گور می کنیم
اجر دو ماه گریه بر غربت حسین
تقدیم مادرش از ره دور می کنیم
عزاداریتان قبول ،ربیع مبارک
۱۲ دی ۹۲ ، ۱۸:۴۱ جبارزاده( نجمه)
سلام آشنا ............

ومنتظرم برای چایی ........
کار نهم دى ماهِ هم همین جور بود. شناختن موقعیت، فهمیدن نیاز...

یا امام رضا (ع)
مشکل خـود منم که سلامم قبـول نیست ...
تقصیر گنبد و تـو و اذن دخول نیست …
تسلیت عرض میکنم ایام سوگواری رو
التماس دعا
۰۸ دی ۹۲ ، ۱۲:۲۲ لاله های بی ادعا
هوالجمیل
سلام مومن
نهم دی در تاریخ می ماند...
بروزم ...منتظر تحلیلات با ارزش شما...
یا زهرا
۰۴ دی ۹۲ ، ۱۱:۵۶ مجتبی یوری
حضور دوبارتون باعث دل گرمیمون میشه
ممنونم ک قابل دونستید
۰۴ دی ۹۲ ، ۱۱:۵۵ مجتبی یوری
حضور دوبارتون باعث دل گرمیمون میشه
ممنونم ک قابل دونستید
می پرسید : مانند حضرت زهرایی باشیم که از نابینا رو می گرفت یا مانند حضرت زهرایی که در مسجد خطبه می خواند؟
و چه زیبا جواب می داد : گاهی لازم است از نابینایی رو بپوشانی و گاهی لازم است در مسجد خطبه بخوانی. حضرت زهرایی باش...
سلام
منتظر حضورتون هستیم.التماس دعا
این همه زائر ... چند نفر میشوند آقا ؟ ....... نمیشد ماهم می آمدیم میان آن همه زائر یعنی ؟ .... بخدا اقاجان ، وارد حرمت نمی شدیم ؛ فقط از دور نگاهت میکردیم .... می ایستادیم یک طرف خیابان ، عاشقانت که می رسیدند را با چشم هایم می بوسیدیم....
بهشت میشد آن زمان ... آن زمین ...آن آسمان ..... ! از همان دور آرام می گفتیم لک لبیک حسین ...لک لبیک حسین جان ... جان ....

و بعد می نشستیم به گوش کردن نجوای زائرانت که از روستاهای اطراف ، بازبان عربی قربان صدقه ات می رفتند ....
به امید دیدار...
۲۵ آذر ۹۲ ، ۱۱:۳۵ فانوس جزیره
سلام علیکم

در باب قناعت ..
حاج اسماعیل دولابی :
انسانی که طول امل و آرزوی دراز و زیاد دارد ، هرچه را خداوند به او داده و می دهد ، اصلا نمی بیند ، چون حواسش جای دیگر است و به نداده هاست .
و آن زمان نمیدانم سربلندم یا خجل از لطف و صبوریت
می شود کمی برای من دعا کنی
این دلم
این وجودم کوچکم
گوئیا تهی ست
از استجابت دعای صبر
سلام
خداقوت
التماس دعا
سعادت از بی دردی حاصل نمی شود بلکه از حضور خدا ناشی می شود.

زیبا بود...
من نیز از آن حبیب لا حبیب له می خواهم که سینه ام را فراخ کند و صبورم کند تا دل هر جایی ام یک جایی شود..
آمین
اللهم أخرجنا من ظلمات الوهم و أکرمنا بنور الفهم...
۲۳ آذر ۹۲ ، ۱۳:۱۰ امید جاودان
قطاری سمت خدا میرفت ،
همه مردم سوار شدند ،
وقتی به بهشت رسید همه پیاده شدند
یادشان رفت مقصد خدا بود نه بهشت

پیش من هم بیاین خوشحال میشم .
۲۳ آذر ۹۲ ، ۱۲:۳۱ حدس بزن؟؟؟؟؟؟؟؟
---
سلام
خوبی؟
من بدون این که وارد وبلاگ شما بشوم به شما و صدها وبلاگ دیگه دارم به سرعت نظر میدم
دوست داری آمار بازدید (بازدید نه .... بازدید کننده واقعی) و نظرات وبلاگت به طور واقعی به صورت وحشتناکی بالا بره
روشی جدید و کاملا واقعی بدون هیچ گونه تقلب که باعث افزایش آمار بازدید و نظرات وبلاگ یا سایت شما میشود

در هر ساعت 400 بازدید کننده واقعی از وبلاگ خود داشته باشید

حتما یه نگاهی بکن چون روشی متفاوت و کاملا جدید هستش و ضرر نخواهی کرد
حتما با نظراتتون ما رو در ارائه بهتر خدمات یاری کنید
منتظرم حضورت هستم

سوغاتی های نابتون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">