کوله بار سفر

بسیار سفر باید تا پخته شود خامی

کوله بار سفر

منتشر شد....
دست نوشته های مسافر88


******* به مناسبت عید بندگی و فطرت
ایــــن هــــم عــــیــــــــــدی ما *******



راهی که به بهشت می رود نزدیک است...
من به آن راه دور دست می روم...
راهی که به خدا می رسد...
و در این راه کوله باری باید بردارم که تمام سفرم را تامین کند...

***** استفاده از مطالب کوله بار سفر تنها با ذکر منبع مجاز می باشد*****

از این پس نوشته های مسافر88 اینجا منتشر میشه و منتظر نقد های ارزشمندتون هستم

mosafer8858@yahoo.com
mosafer8858@gmail.com

...صندوقچه کوله بار...

... مسافر نوشت های جدید...

  • ۲۴ شهریور ۹۶ ، ۱۹:۱۲ باش

...نور چشمی های کوله بار...

...هــــم پـای کوله بــــار...

پیوندهای روزانه

...هـمــســفــران هــمـــراه...

...سیستم صوتی وبلاگ...

...جعبه ابزار...

لمس بودنت...

جمعه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۵۱ ق.ظ

تو را لمس می کنم
در لحظه لحظه نعمت نفس کشیدنم

تو را دارم
در لابلای تمام دلتنگی های دلم

تو هستی
در پس انعکاس تمام قطره های باران دلم

تو ...

سوغاتی (۱۱)

۰۷ تیر ۹۳ ، ۱۲:۱۲ محمد مهدی علیزاده
پاسخ:
سلام
و تشکر از دعوت
بسیار ارزشمند بود و استفاده کردیم

سپاس از حضورتون

با سلام

ای کاش لمس کنیم

پاسخ:
سلام
ان شا ء الله

سپاس از حضورتون
۳۱ خرداد ۹۳ ، ۱۸:۱۵ محمد مهدی علیزاده
سلام با پست
دانلود 3 طرح هدر وبلاگ بروز هستم ...
خوشحال میشم سر بزنید .
پاسخ:
سلام بزرگوار

طرح های ارزشمندی بود
با کیفیت و با مفهوم

سپاس از حضورتون
تو رامن چشم در راهم 
شباهنگام ... که می گریند در شاخ تلاجن سایه رنگ سیاهی ...
وز آن دلخستگانت راست اندوهی فراهم...
گرم یار آوری یا نه من از یادت نمی کاهم... تو را من چشم در راهم...
(یاحق)
پاسخ:
گرم یاد آوری یا نه
من از یادت نمی کاهم

تشکر از حضورتون
۳۱ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۲۹ لبخند خدا و بندگی من
پاسخ:
بخاطر بسپارم
به یاد دلم بسپارم که تو در لحظه لحظه ام جاری بوده ای و هستی

سپاس از حضورتون
سلام
وای مهربان تو هستی که من با تمام بدیهایم هنوز نفس میکشم...
پاسخ:
سلام

تو مهربان تر از تصور اندیشه منی

تو رحمانی
تو رحیمی

سپاس از حضورتون
سلام

خیلی متن لطیفی بود :)
پاسخ:
سلام

تشکر از لطف شما
و سپاس از حضورتون
 سلام دوست عزیزم

چه زیبا گفت :
تا زنده ای در برابر کسی که به خودت علاقه مندش کردی مسئولی . . .
مسئولی در برابر اشکهایش ، در برابر غمهایش ، در برابر تنهاییش . . .
اگر روزی فراموشش کردی دنیا به یادت خواهد آورد .

 ممنون از حضورتون دروبلاگ اهورا....

درپناه حق

پاسخ:
سلام بزرگوار

زیبا گفته اند...
و زیبا نوشتید

کاش بدانیم و عمل کنیم
در برابر تمام دلوای هایش مسوولیم
در برابر تمام نگاه های سشگرش
...


سپاس از حضورتون
یا حق
۲۷ خرداد ۹۳ ، ۲۱:۳۵ درویش درویشی راد
راست میگوید
تو را لمس می کند

در لحظه لحظه نعمت نفس کشیدنش

تو را دارد
در لابلای تمام دلتنگی های دلش

تو هستی
در پس انعکاس تمام قطره های باران دلش

تو ...
پاسخ:
خدایا
تو را شکر میکنم
که هستی
و این بودنت را رخ دلم می کشی
...


سپاس از حضورتون
۲۷ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۲۰ سیدمحسن علوی
تواضع و فروتنی عباس باور نکردنی بود . همیشه عادت داشت وقتی من وارد اتاق می شدم ، بلند می شد و به قامت می ایستاد .

یک روز وقتی وارد شدم روی زانویش ایستاد . ترسیدم ، گفتم : عباس چیزی شده ؟ پاهایت چطورند ؟ خندید و گفت : نه ، شما بد عادت شده اید . من همیشه جلوی تو بلند می شوم امروز خسته ام ، به زانو ایستاده ام . می دانستم اگر سالم بود بلند می شد و می ایستاد . اصرار کردم که بگوید چه ناراحتی دارد . گفت : چند روزی بود که پاهایم را از پوتین در نیاورده بودم ، انگشتای پایم پوسیده است . نمی توانم روی پاهایم بایستم . عباس با همان حال صبح روز بعد به منطقه رفت . این اتفاق به من نشان داد که عباس از بندگان خاص خداوند است . 

از همسر شهید سردار عباس کریمی
پاسخ:
سپاس از حضورتون و مطلب ارزشمندی که یادگاری گذاشتید

خدایا ما را شرمنده شهدا و خانواده شهدا نمیران


۲۳ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۱۹ علیرضا همتی فارسانی

 چه حس  زیبا و ملموسی

خیلی لطیف

ممنون

پاسخ:
تشکر از نگاه شما

و سپاس از حضورتون

سوغاتی های نابتون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">