کوله بار سفر

بسیار سفر باید تا پخته شود خامی

کوله بار سفر

منتشر شد....
دست نوشته های مسافر88


******* به مناسبت عید بندگی و فطرت
ایــــن هــــم عــــیــــــــــدی ما *******



راهی که به بهشت می رود نزدیک است...
من به آن راه دور دست می روم...
راهی که به خدا می رسد...
و در این راه کوله باری باید بردارم که تمام سفرم را تامین کند...

***** استفاده از مطالب کوله بار سفر تنها با ذکر منبع مجاز می باشد*****

از این پس نوشته های مسافر88 اینجا منتشر میشه و منتظر نقد های ارزشمندتون هستم

mosafer8858@yahoo.com
mosafer8858@gmail.com

...صندوقچه کوله بار...

... مسافر نوشت های جدید...

  • ۲۴ شهریور ۹۶ ، ۱۹:۱۲ باش

...نور چشمی های کوله بار...

...هــــم پـای کوله بــــار...

پیوندهای روزانه

...هـمــســفــران هــمـــراه...

...سیستم صوتی وبلاگ...

...جعبه ابزار...

انتهای جاده

شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۴۵ ب.ظ

در انتهای تمام جاده های پرتلاطم زندگیم
به انتظارم ایستاده ای
با لبخندی شیرین تر از طعم دلچسب عشق
به گوارایی دیدن
لبخند رضایتت

و دلم به انتهای ناب نگاه تحسین کننده ات
خاطره ها خوش دارد

میدانی خدا
گاهی خسته می شود از اینهمه پیچ و خم و راه و بیراه
گاهی فراموش میکند تو منتظرش هستی
می شود کمی مهمات توکلت را به او برسانی؟!
یا غیاث المستغیثین

سوغاتی (۱۵)

سلام
چقدر زیبا واقعا دلم گاهی مهمات میخواهد
الهی و ربی من لی غیرک
پاسخ:
الهی لا تکلنی الی نفسی طرفه عین ابدا

سپاس از حضورتون
سلام با خبر
سید جای تو اینجا نبود
بروزم نشریف بیارید.
پاسخ:

سلام
خداقوت

تمام سوالای شما رو قبول دارم
شاید هم واسه همین تقیه کردن سید رفته باشند
اگر به پاسخی منطقی برای سوالای این پست رسیدید منتظر اطلاع رسانی تون هستم

سپاس از حضور و خبر
اللهم صل علی محمدو ال محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین
پشیمونم از این مسیر وارونه
از اینکه گم شده خونه
از اینکه از سر خودم زیادم
پاسخ:
کجای این راه را به بیراهه رفته ام که در قاب دلم منعکس نمی شوی خدا

سپاس از حضورتون
یا غیاث المستغیثین 
دلم توکل میخواهد و اطمینانی در قلبم 
پاسخ:
یا غیاث المستغیثین
ان شاء الله روزیتان شود...

سپاس از حضورتون
ای کاش بعد از این همه سختی راه منتظرم بمانی...
درود
به روزم...
پاسخ:
خدا همیشه به انتظار ما ایستاده
و در دلش هوای رسیدمان می وزد
او بیتشر از ما به خودمان امیدوار است
چون می داند چه خلق کرده

سلام
سپاس از حضورتون
۰۱ تیر ۹۳ ، ۱۲:۰۵ اَینَ صاحِبــــــُــ یَوم ِ الفَــــتـح
سلام بزرگوار
خداقوتــــــــــــ.

ممنون از حضور گرمتون
مناجات زیبایی بود...

خدایا! به امید خودت نه بنده های بی خودت!
پاسخ:
سلام
تشکر

الحمدلله
و سپاس از حضورتون
خیلی قشنگ بود :)
پاسخ:
سپاس
سلام دوست خوبم
بسیار زیبا و تامل بر انگیز
خوشحال میشم به من سری بزنی
یاعلی
پاسخ:
سلام دوست عزیز
تشکر از نظر لطف شما

ان شاء الله ...

سپاس از حضورتون
۳۱ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۳۳ شهید علیرضا حجتی(خادم الشهدا)

چقدر سخت است حال عاشقی که نمیداند محبوبش نیز هوای او را دارد یانه؟
ای شهیدان!
از همان لحظه ای که تقدیر مارا از شما جدا کرد تاکنون یادشما، خاطره های دنیای پاک شما، امیدحیاتمان گشته، ما به عشق شما زنده ایم و به امید وصل کوی شما زنده ایم.
اما شما، علی الظاهر دلیلی ندیدید که اوقات پر ارجتان راصرف ماکنید! چه بگوئیم؟ راستی چگونه حرف دلمان را فریاد کنیم که بدانید برما چه می گذرد؟! مگر خودتان نمی گفتید که ستونهای شب عملیات، ستون گردان نیست، ستون عشق است، ستون دلهای سوخته ای است که با خمیرمایه ی اشک وسوز به هم گره خورده اند...

شهیدان ما را هم در یابید...

سلام و نور ...

ممنون از حضور و لطف شما...

کوله بار پر بار شما(شماره 47)ثبت گردید..

مرا با نام پرواز تا خدا(سنگر شهید علیرضا حجتی) لینک بفرمایید

منتظر حضور همیشگی شما هستیم

التماس دعای فرج و شهادت

پاسخ:
سلام و تشکر

سپاس از حضورتون
شما هم لینک شدید
ان شاء الله
۳۱ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۵۸ یگانه سادات میری
ارزشمندترین مکان هایی که دردنیا می توان حضور داشت
درفکرکسی
دردعای کسی 
ودرقلب کسی
پاسخ:
در دعای کسی
در قلب کسی
در خاطره کسی
در خاطرات کسی
در چشمان کسی
در وجود کسی

ارزشمند باشید همیشه
سپاس..
۳۱ خرداد ۹۳ ، ۰۷:۵۴ شهید علیرضا حجتی(خادم الشهدا)
دروغ چرا؟ بعضی ها جوان که بودند
یواشکی یک کارهایی می کردند....!

سلام و نور ...
سنگرتون عالیه
به سنگر شهید علیرضا حجتی دعوتید:
بروزم با  آزادیهای یواشکی و دکتر چمران...

مایل به تبادل لینک؟؟

التماس دعای فرج و شهادت
پاسخ:
و چقد ناب و اسمانی بود این یواشکی های بعضی ها

مطالب ارزشمندی بود
و نیز خاطرات قهرمان عرفان و اسلحه
همیشه با خوندن دلنوشته های دکتر چمران دلم جلا می گیره
خداخیرتون بده

سپاس از حضورتون

بله مایل و موافقیم
دعایمان کنید
۳۱ خرداد ۹۳ ، ۰۴:۲۱ م.عسکری نیا
و خدا می داند آنچه را که در دل ها می گذرد...
پاسخ:
و خدا می داند....

واین که خدا می داند دلم را ارام میکند...


سپاس از حضورتون
۳۰ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۱۷ سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
برادران یوسف وقتی می‌خواستندیوسف را به چاه بیفکنندیوسف لـبـخـنـدی زد !یهودا پرسید: چرا خندیدی ؟ این جا که جای خنده نیست !یوسف گفت : روزی در این فکر بودم که چگونه کسی می‌تواندبه من اظهار دشمنی کند با وجود این که برادران نیرومندی چون شما دارم !اینک خداوند همین برادران را بر من مسلط کرد تا بدانم که غیر از خــــدا تکیه گاهی نیست !و این چاه نشینی امروز من تاوان تکیه دادن به خلق خداست !

 
پاسخ:
و این چاه نشینی امروز من تاوان تکیه دادن به خلق خداست !

کاش بدانیم کجای جاده را به بیراه رفته ایم که ....

سپاس از حضورتون

خدایا دستانم را محکم تر بگیر

به دستان تو اطمینان دارم

از سستی دستان خود نگرانم

پاسخ:
از سستی دستان خود نگرانم...

سپاس از حضورتون
گاهی خسته می شوم

فر.غ دل خسته ام
مرا دریاب 
پاسخ:
الهی و ربی من لی غیرک

سپاس از حضورتون

سوغاتی های نابتون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">