کوله بار سفر

بسیار سفر باید تا پخته شود خامی

کوله بار سفر

منتشر شد....
دست نوشته های مسافر88


******* به مناسبت عید بندگی و فطرت
ایــــن هــــم عــــیــــــــــدی ما *******



راهی که به بهشت می رود نزدیک است...
من به آن راه دور دست می روم...
راهی که به خدا می رسد...
و در این راه کوله باری باید بردارم که تمام سفرم را تامین کند...

***** استفاده از مطالب کوله بار سفر تنها با ذکر منبع مجاز می باشد*****

از این پس نوشته های مسافر88 اینجا منتشر میشه و منتظر نقد های ارزشمندتون هستم

mosafer8858@yahoo.com
mosafer8858@gmail.com

...صندوقچه کوله بار...

... مسافر نوشت های جدید...

  • ۲۴ شهریور ۹۶ ، ۱۹:۱۲ باش

...نور چشمی های کوله بار...

...هــــم پـای کوله بــــار...

پیوندهای روزانه

...هـمــســفــران هــمـــراه...

...سیستم صوتی وبلاگ...

...جعبه ابزار...

به روی دلم

شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۲۶ ب.ظ

آغوشت را گشوده ای
به روی دلم
همه وجودم

لبانت چه شیرین لبخند می زنند
به روی دلم
همه وجودم

نگاهت سرشار ِ مهریانیست
به روی دلم
همه وجودم

تو مرا به نام خوانده ای
به میهمانی عظیمت
سفره گشوده ای
به روی دلم
همه وجودم


سوغاتی (۸)

سلام
احسنت
استفاده کردیم
پاسخ:
سلام
و ما نیز

سپاس از حضورتون
 باآرزوی قبولی طاعات و عبادات

پاسخ:
تقبل منا


سپاس از حضورتون
۱۴ تیر ۹۳ ، ۱۵:۰۶ مرتضی نظری
سلام
به روی دلم لبخندی زدی...

زیبا بود.. شاعرانه عارفنه !
پاسخ:
سلام
خداروشکر که دلتان میهمان لبخند خدا بود

دعامون کنین
سپاس از حضورتون
خداوندا ، بلندای دعایت را عطایم کن
تو ای معشوقه عالم
از این پس عاشقی را پیشه ام فرما
خدایا راستش من آدمیزادم
گاه گاهی گر گناهی میکنم ، طغیان مپندارش !
کریما من گنهکارم ، تو بخشنده !
بگو آیا امید بخششم بیجاست ؟
خودت گفتی بخوان ، می خوانمت اینک مرا دریاب
به چشمانی که می جوید تو را نوری عنایت کن
دو دست خالی ام را رحمتی دیگر عطا فرما . . .
پاسخ:
آمین یا رب العالمین

سپاس از حضورتون
به میهمانی عظیمت ...
پاسخ:
به میهمانی عظیمت ...

سپاس از حضورتون
۱۰ تیر ۹۳ ، ۱۰:۳۲ محسن عروجی
پاسخ:
سلام
درک شایستته میهمانی عظیم خدا روزی دلتان
وبلاگ خوبی دارین

سپاس از حضورتون


حلول ماه مبارک رمضان ، بهار قرآن ، ماه عبادتهای عاشقانه
نیایشهای عارفانه و بندگی خالصانه را خدمت شما دوست همراه تبریک می گویم
التماس دعا...
پاسخ:
سلام
بر شما نیز تهنیت

دعامون کنین

سپاس از حضورتون
سلام مومن

شما دعوتین به محفلی از رندان ....
منتظرتون هستیم 

این بار با مطالبی با عنوان :

آنان که ماندن مجنون نبودن ...
دنیا خودت را آماده کن ....
دعایی مهمتر از تعجیل ظهور امام عصر ...
توصیه حاج آقا دولابی برای ماه مبارک رمضان

http://nishtar.ir/

التماس دعای شهادت و شفاعت بی بی

پاسخ:
سلام
مطلب ارزشمندی بود
و چقد استفاده کردیم
خداخیرتون بده دعوت کردید به این نوشیدن ناب
دعایمان کنید


سپاس از حضورتون

سوغاتی های نابتون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">