کوله بار سفر

بسیار سفر باید تا پخته شود خامی

کوله بار سفر

منتشر شد....
دست نوشته های مسافر88


******* به مناسبت عید بندگی و فطرت
ایــــن هــــم عــــیــــــــــدی ما *******



راهی که به بهشت می رود نزدیک است...
من به آن راه دور دست می روم...
راهی که به خدا می رسد...
و در این راه کوله باری باید بردارم که تمام سفرم را تامین کند...

***** استفاده از مطالب کوله بار سفر تنها با ذکر منبع مجاز می باشد*****

از این پس نوشته های مسافر88 اینجا منتشر میشه و منتظر نقد های ارزشمندتون هستم

mosafer8858@yahoo.com
mosafer8858@gmail.com

...صندوقچه کوله بار...

... مسافر نوشت های جدید...

  • ۲۴ شهریور ۹۶ ، ۱۹:۱۲ باش

...نور چشمی های کوله بار...

...هــــم پـای کوله بــــار...

پیوندهای روزانه

...هـمــســفــران هــمـــراه...

...سیستم صوتی وبلاگ...

...جعبه ابزار...

عاشقم کن...

شنبه, ۵ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۰۰ ب.ظ

می گویند علائم عاشقیشت!!
دارد باورم می شود که حسود نیستی
باورم شده که عاشقی!

ولی من کجا و تو کجا؟!
با این عشقت شرمنده ام می کنی!
آخر با چه مقیاس و سنخیتی!!!

شاید هم توهم دل و ذهن من باشد
ولی نشانه های عاشقیت را چه کنم؟!

پس بیا و مرا هم عاشق خودت کن
تو ارزش عشق را داری!
چرا که می دانم عشق یکطرفه انتهایش ....
بیا و عاشقم کن

تو که هر که و هر چه در دلم می نشیند
از من دورش میکنی
 و میدانی دلم هزار تکه می شود با این تدابیرت
...

پس بیا و عاشقم کن
بیا و لایقم کن
بگذار من هم عاشق معبودم باشم
فقط تو عاشق بنده ات نباشی
یا ارحم الراحمین

سوغاتی (۲۲)

۱۸ مهر ۹۳ ، ۲۰:۲۲ کـــ ـوثــر ◘مـــآهــ ◘
احسنت
پاسخ:
تشکر

تشکر از حضورت
۱۰ مهر ۹۳ ، ۱۳:۱۶ سفیـــر نـــور
حسین جان
ﻫــــﻤـــﻪ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﻨﺪ:
" ﺑــﯿـــﺨــــﯾـــﺎﻟــــﺖ " ﺷــــﻮﻡ ...
ولی....
 ﺍﯾﻦ ﻫـﺎ ﭼــﻪ ﻣـــــــﯽ ﺩﺍﻧـــﻨـــﺪ ﺑـــــــﺎﺧــــــﯿـــــــﺍل ﺗــﻮ
" ﺑــﯿــــــﺨـــــﯿــــﺎﻝ " ﺧـــــﯿـــﻠـــﯽ ﻫــﺎ ﺷــــده ام !

بوی محرم می آید....

التماس دعا
یازهرا (س)

پاسخ:
السلام علیک یا اباعبدالله

حاجت دلتون روا

تشکر از حضورتون


سلام دوست خوب من!
عاشق شدن زیباست اما دردم داره...
اگه خدامیخوادکه براخودش باشی یعنی میخوادکه عاشق باشی!
پس سختی هاشوبراعاشق شدن بایدعاشقانه تحمل کرد!
راهیست راه عشق که هیچش کناره نیست،آن جاجزآنکه جان بسپارندچاره نیست...
الهی واجعل قلبی بحبک متینا...آمین
دعام کن
پاسخ:
سلااااااااااااااام دلتنگ عزیز

آمین یا رب العالمین

حاجت دلت روا

تشکر از حضورت
یا بنی آدم ! 
انی احبک فانت ایضا احببنی
عبدی
انا و حقی لک محب 
فبحقی علیک کن لی محبا
------------------------------------
ای انسان 
من تو را دوست دارم تو نیز مرا دوست بدار . 
بنده من ، 
سوگند به حق خودم دوستدار تو هستم 
پس سوگند به حق من بر تو ، مرا دوست بدار .

حدیث قدسی
پاسخ:
الحمدلله رب العالمین

تشکر از حضورت
۰۹ مهر ۹۳ ، ۱۹:۲۶ ˙˙·٠•✿ اِقلیما ✿•٠·˙˙
سلام ما به بقیع و بُقاع ویرانش
بر آن حریم که باشد ملک نگهبانش

سلام ما به بقیع، آن تجسّم غربت
گـواه بر سخنـم تربـت امـامـانش

بقیع کعبه ی قدس چهار معصوم است
چـهار نور خدا مـی دمد ز دامـانش

یکی است حضرت باقر از آن چهار امام
که داغ او زده آتش به قلب یارانش


شهید شد ز جفای هشام آن مولا
زِ زهرِ تعبیه در زین که آب شد جانش

غریب اوست که در موسم زیارت حج
مدینه وآنهمه زائر که هست مهمانش

شـب شهادت او یـک نفر نمـی ماند
که اشک غم بفشاند به قبر ویرانش


دری که سجده گه قدسیان بود خاکش
به زائرش ندهـد اذن بوسـه دربــانش

حاج سیّد رضا مؤید
پاسخ:
سلام من به بقیع و ...

تشکر از شعر ارزشمندی که نوشتی اقلیمای عزیز

و تشکر از حضورت
۰۹ مهر ۹۳ ، ۱۹:۰۸ فاطمه سادات طباطبایی ...
ای که مرا خوانده ای 
راه نشانم بده ...

بروزیم 
التماس دعای فرج
پاسخ:
راه نشانم بده

دلم آب شد سادات عزیز

تشکر از حضورت
۰۸ مهر ۹۳ ، ۰۰:۳۶ آزاده روحانی
سلام
از صدای سخن عشق ندیدم خوش تر
یا علی
پاسخ:
سلام

علی یاورتون

تشکر از حضورت
۰۷ مهر ۹۳ ، ۱۵:۱۰ یک سبد سیب

رحمتش بی اندازه و مهربانی اش همیشگی است * آیه 2 سوره حمد 


شب و روزت پر از محبت خدا 


وسط این باور ها برای ما هم دعا کن آبجی جان



پاسخ:
الهی آمین
تشکر عزیز

تشکر از حضورت
۰۷ مهر ۹۳ ، ۰۸:۵۰ شهید علیرضا حجتی(خادم الشهدا)
ای امام!
درد تو را، رنج تو را می دانم چه کسانی با جان می خرند، جوان با ایمان که هستی و زندگی تازه ی خویش را در راه هدف رسیدن حکومت عدل اسلامی فدا می کند.
بله ای امام! درد تو را جوانان درک می کنند، اینان که از مال دنیا فقط و فقط رهبری تو را دارند و جان خویش را برای هدفت که اسلام است فدا می کنند.
"شهید جهان آرا"

سلام و نور...
سالروز شهادت سرداران خمینی، جهان آرا،فلاحی،فکوری،کلاهدوز،نامجو و... گرامی.
التماس دعای فرج و شهادت...
پاسخ:
سلام و سپاس

برشما هم تهنیت و تسلیت
اللهم عجل لولیک الفرج
شهارت روزیتان

سپاس از حضورتون
عشق در همین حوالی ست
پاسخ:
عشق در همین حوالی ست
فقط باید عاشقانه نگریست...

سپاس از حضورتون
۰۶ مهر ۹۳ ، ۲۲:۰۱ هانیة العلی
سپاس از حضورتون

هدر + داشت
:)
پاسخ:
سلام بانو
تشکر از لطفت

سپاس از حضورت
۰۶ مهر ۹۳ ، ۲۱:۳۸ ح.ه * سید فریاد*
بنام نامی الله
سلام
عاشق . . .
پرواز کن ...
پاسخ:
سلام

به مقصد لبخند رضایتش...

سپاس از حضورتون
هر کسی و که عاشق خودش کرد
برای خودش هم جداش کرد
مثل شهدا

سلام
خداقوت ...
پاسخ:
سلام
که ما هم جسارت کردیم!!

خدا عاشق بنده هاشه
اما بنده هاش همه عاشقش نیستند
فقط بعضی ها این عشق رو لمس میکنن و بهاشو میتونن بپردازند

البته نظری هم هست که هر کس با توجه به وسعت عشقش داره بهاشو پرداخت میکنه
فقط مقیاس های عشق ادما مثل خودشون باهم فرق داره
که برای یکی بهای عشقشه و لذتبخش
و برای دیگری فراق و دوری و .... که اگر وسیع تر ببینیم اونم لذتبخشه
و دیگری انتظار و امید و بازهم لذتبخش

و عشق چه زمینی و چه آسمونی ادمو متمایز میکنه
حتی اگر زمینی باشه نشانه هاش آسمونیه...

و اصلی که من همیشه بهش معتقدم اینکه: عاشق که باشی تمام نشانه های معشوق رو دوست داری....

باز هم حرف در این باره زیاده...

سپاس از حضورتون
۰۶ مهر ۹۳ ، ۱۴:۴۸ عـــطـش ...
عالی بود ...
پاسخ:
تشکر

سپاس از حضورتون

می شود باران ببارد همین امشب !!!

قول می دهم که فقط بویش را حس کنم اصلا اگر

ببارد فقط از پشت پنجره  نگاهش می کنم فقط...... می شود؟!

خدایا ! دلم به اندازه تمام قطره های باران تنگ است ....

سلام آرام جان

التماس دعا...



پاسخ:
سلام نسیم عزیز
دلت به نور خدا روشن و نورانی
حاجت دلت روا

تشکر از حضورت
۰۶ مهر ۹۳ ، ۱۳:۰۴ سید گمنام
قصة العشق لانفصام لها..
پاسخ:
لاانفصام لها...
یاعلی
پاسخ:
یا علی

سپاس از حضورتون
۰۶ مهر ۹۳ ، ۰۱:۲۸ انسان نیازمند
یا ارحم الراحمین
سلام
پاسخ:
سلام

یا غایه الامال العارفین

سپاس از حضورتون
سلام

همزمان با سالگرد ایام آغاز جنگ تحمیلی، آهنگ "دارا، سارا" با صدای
 ابراهیم شیشه گر ویژه هفته دفاع مقدس منتشر شد....

http://zareh.blog.ir/post/573
پاسخ:
سلام
تشکر از اطلاع رسانی

خون گلوی دارا آب حیات دین است
روحش به عرش جسمش ، مفقود در زمین است


سپاس از حضورتون
متن پر احساسی است...
پاسخ:
الحمدلله
تشکر

سپاس از حضورتون

۰۶ مهر ۹۳ ، ۰۰:۳۸ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
تو که هر که و هر چه در دلم می نشیند 
از من دورش میکنی
 و میدانی دلم هزار تکه می شود با این تدابیرت

....
عشق که ی طرفه باشه عشق نیس!!!
ان شالله اینوری هم هستیم!
زیبا بود

قلموتن مستدام
پاسخ:
ان شاء‌الله

سپاس از حضورت
۰۵ مهر ۹۳ ، ۲۳:۵۳ علی افشار
یعنی عکس قالب وبلاگ اینقدر خوب بود که نتونستم چیز دیگه رو بخونم! 
پاسخ:
تشکر از لطف شما
ولی مطلب رو هم توروقی میکردید خرسند میشدیم

سپاس از حضورتون

سوغاتی های نابتون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">