کوله بار سفر

بسیار سفر باید تا پخته شود خامی

کوله بار سفر

منتشر شد....
دست نوشته های مسافر88


******* به مناسبت عید بندگی و فطرت
ایــــن هــــم عــــیــــــــــدی ما *******



راهی که به بهشت می رود نزدیک است...
من به آن راه دور دست می روم...
راهی که به خدا می رسد...
و در این راه کوله باری باید بردارم که تمام سفرم را تامین کند...

***** استفاده از مطالب کوله بار سفر تنها با ذکر منبع مجاز می باشد*****

از این پس نوشته های مسافر88 اینجا منتشر میشه و منتظر نقد های ارزشمندتون هستم

mosafer8858@yahoo.com
mosafer8858@gmail.com

...صندوقچه کوله بار...

... مسافر نوشت های جدید...

  • ۲۴ شهریور ۹۶ ، ۱۹:۱۲ باش

...نور چشمی های کوله بار...

...هــــم پـای کوله بــــار...

پیوندهای روزانه

...هـمــســفــران هــمـــراه...

...سیستم صوتی وبلاگ...

...جعبه ابزار...

تشنه معرفتم...

شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۴۷ ق.ظ
تشنه ام آقا! پهلوان کربلا!
این روزها تشنه جرعه ای دانستنم!

خوب می دانم سپاه برادرتان تشنه آب نبودند
خوب می دانم عطش آب نبود در خیمه ها
شاید عطش بصیرتی بود برای قومی که نمی دانستند با فرزند پیامبرشان در جنگند
برای سپاه سیاهی که بهشت مجسم را نمی دیدند و به دنبال بهشت بودند...

تشنه جرعه ای بصیرتم پهلوان!
علمدارم! پناهم! تکیه گاهم! تمام سرنوشت خیمگاهم!
چقدر امام حسین(علیه السلام) شما را دوست داشتند....
و چه احترامی برای مولایتان قائل بودید
غیرت و مردانگی و گوش بفرمان امام، فقط با شما معنا می شود...

آمده ام از کودکانه های رقیه برایم بگویید عموی مهربان
از صبوری مادر علی اصغر برای طفل شش ماهه اش...

از صبر مجسم از زینت پدر؛ زینب کبری(سلام الله علیها)
از یادگار برادرتان امام حسن(علیه السلام)
از جوان بنی هاشم علی اکبر(علیه السلام)، همان جوانی که مولایتان با دیدنش یاد جدشان پیامبر مهربانی می افتادند
از هفتاد و دو ستون دانشگاه عاشورا
از الان انکسر ظهری و قلت حیلتی1
از لحظه لحظه حضور مادرتان زهرای مرضیه(سلام الله علیها) برایم بگویید

آقا! دفتر سرنوشتم را آورده ام برایم سرمشق بنویسید....
از درسهایی که باید یاد بگیریم و علمدار باشم
علمدار حسین! پهلوان بنی هاشم! افتخار زینب(سلام الله علیها)!  از تکلیف قرن من و روزگار من برایم بگویید

آقا از وظیفه من در سپاه امام زمانم(علیه السلام) بگویید
از علمداری در سپاه مهدی فاطمه(سلام الله علیها)

شنیده ام مهدی فاطمه از جدشان امام حسین(علیه السلام) هم غریب تر و مظلوم ترند
امام حسین(علیه السلام) علمداری مثل شما داشتند جوانانی مثل علی اکبر و قاسم و عون و جعفر و عبدالله و وهب و عمرو و ...
شیرزنانی مثل رباب و زینب و رقیه و سکینه(سلام الله علیهما) و ام وهب و ام عمرو و ام خلف و ...

اما فرزند فاطمه سالهاست که منتظر یاوران راستین هستند...

دلم گرفته پهلوان!
دلم برای خودم گرفته
که هنوز هم که هنوز است برای هدف خودم سراز پا نمیشناسم ولی برای هدف امامم...

پهلوان می شود برای خورشید اراده و ایمانم دعایی کنید
می خواهم به توصیه امام صادق لو ادرکته لخدمته ایام حیاتی2 عمل کنم

1. جمله معروف امام حسین علیه السلام در زمان شهادت حضرت ابالفضل
2. امام صادق علیه السلام فرمودند: اگر او(حضرت مهدی علیه السلام) را درک می کردم تمام عمر خدمتگزارش بودم

"آرام"
۹۳/۰۸/۱۰ موافقین ۳ مخالفین ۰
مسافر 88

سوغاتی (۱۱۸)

۱۰ آبان ۹۳ ، ۲۱:۲۶ فانوس جزیره - گمنام
با سلام و عرض تسلیت
عزاداری هاتون قبول.
عاقبتتون بخیر.
التماس دعا.
پاسخ:
سلام
ایام شهادت اباعبدالله تسلیت
عرض ارادت تون امضا شده به دست زینب کبری سلام الله علیها


تشکر از حضورتون
دلم گرفته پهلوان!
دلم برای خودم گرفته
که هنوز هم که هنوز است برای هدف خودم سراز پا نمیشناسم ولی برای هدف امامم...

السلام علیک یااباعبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک

فوق العاده بود. جزاک الله خیرا

سفر عشق از آن روز شروع شد که خدا
مهر یک بی کفن انداخت میانِ دل منالتماس دعا

پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج

تشکر از حضورت
السلام علی الحسین
وعلى علی بن الحسین
وعلى أولاد الحسین
وعلى أصحاب الحسین
پاسخ:
السلام علی الحسین
....

تشکر از حضورت
*به نام دوست*
سلام
قدم شما و نقد و نظرهاتون سر چشم
۱۹ دی ۹۰ ، ۰۸:۰۶ کاتب باشی
سلام
تو ایام برای ما هم دعا کنید
کاتب باشی
۱۸ دی ۹۰ ، ۱۲:۵۰ نازنین زهرا
بسم رب الزهرا
سلام و درود
اللهم عجل لولیک الفرج
دلنگار زیبا و پر محتوایی دارید.
خوشحال میشم به من هم سر بزنید.
در بین دوستان نازنین زهرا قرار گرفتید.یا زهرا
۱۷ دی ۹۰ ، ۱۹:۰۷ امیران قافله شهادت
من عکس دو طرح قالب رو براتون می فرستم که هر یک از این قالب ها امکاناتی دارند که در زیر براتون می نویسم انشاالله مورد رضایت شما قرار بگیره.

قیمت طراحی وبلاگ و عکس بالای وبلاگ و طراحی لوگوی ویژه وبلاگ و با امکانات زیر حدود 30 تا 40 هزار تومان اگه قالب رو بخوایید کمتر از چهار روز براتون اماده میکنم و تخفیف هم میدم.منتظر جواب شما هستم.افتخار میکنم که برای وبلاگ شهدا قالب طراحی کنم.

***********************
لینک دانلود نمونه قالب ها

http://www.up.98ia.com/images/pdhz4b0xax74bkmtzrlr.jpg

http://www.up.98ia.com/images/usqrvx817o0y1hs9bbm3.jpg

***********************
1-شمارنده
2-قالب خصوصی هست
3-احادیث روزانه
4-احادیث شهدا به صورت هر بار با بارگذاری دوباره صفحات وبلاگ
5-منوی پخش موزیک های شهدا (رادیو شهدا)
6-منوی ساعت و اوقات شرعی
7-طاحی عکس بالای قالب به طور خصوصی
8-طراحی عکس پایین قالب به صورت خصوصی
9-کد نمایش وصیت نامه شهدا
10-کد نمایش عملیات های هضت سال دفاع مقدس با جزئیات
11-کد نظر سنجی وبلاگ
12-کد ترجمه وبلاگ به 36 زبان دنیا
13-کد جستجو برای کاربران در وبلاگ
14-کد نمایش فعال بودن یا نبودن نویسنده وبلاگ در یاهو
15-کد نمایش آی پی کابران وارد شده در وبلاگ
16-کد نمایش رتبه وبلاگ در گوگل و .....
۱۶ دی ۹۰ ، ۱۲:۰۲ جنجال یک سکوت
سخنی داریم با وبلاگنویسان ارزشی
منت میگذارید اگر دعوتمان را پذیرا باشید
ما را مورد نقد یا پیشنهاد قرار دهید
سلام
خسته نباشید
انشاء الله موفق باشید
دعا کن که مرا با خدا کنی آقا
زقید و بند معاصی جدا کنی آقا
دعای ما به در بسته میخورد ای کاش
خودت برای ظهورت دعا کنی آقا
۱۴ دی ۹۰ ، ۰۹:۲۲ بنده ی خدا
http://sabkezendegi90.blogfa.com/
۱۳ دی ۹۰ ، ۲۰:۲۶ حدیث دلتنگی
سلام و عرض ادب ،
شروعی را شروع کردم در وادی " تبری " و منتظر قدم رنجه عاشقان آل الله
التماس دعا
یاعلی
۱۱ دی ۹۰ ، ۱۹:۵۷ جبارزاده(نجمه)
سلام ووقت بخیر

به غزلی .................... (شاهدان میزده )

مهمان ما شوید ............چشم براهیم .

حقا که تو از سلاله فاطمه ای
با لطف خدا به فتنه ها خاتمه ای
زیبا تر از این نام ندیدم به جهان
سید علی حسینی خامنه ای
یارب الحسین(علیه السلام)
سلام
لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین است
وبلاگ پر محتوایی داری خداوند به شما خیر دهد.
اگه براتون مقدور بود شما هم تصمیم بگیر یه سری به وبلاگ قسیم بزنی و با نظرات سازنده خود همسنگرت را یاری کنی ... منتظرم !!!!
دوست داشتی منو با اسم قسیم لینک کن خوشحال می شم.
راستی !!!
وعده ما گرامیداشت یوم الله 9 دی شهادت سیدتنا المظلومه حضرت رقیه (س)
همزمان با حماسه 9 دی مراسمی با سخنرانی حجت‌الاسلام علم‌الهدی در مسجد ارک تهران برگزار می شود.
زیر شمشیر غمش رقص کنان باید رفت ...
یاعلی مدد
۰۷ دی ۹۰ ، ۰۶:۴۶ ستاره ی دریا
سلام ...

ما سه چیز را در دوران کودکی جا گذاشته ایم ... شادمانی بی دلیل ... دوست داشتن بی دریغ ... کنجکاوی بی انتها ...
...
در مقابل مشکلات زندگی خم به ابرو نیاور ! کارگردان همیشه سخت ترین نقشها را به بهترین بازیگر میدهد...
...
خوشبختی یعنی
منتظر شادی های بزرگ نماندن
و کیف کردن از تمام چیزهای کوچک
...
پرواز را بیاموز !
نه برای اینکه از زمین جدا باشی ,
برای آنکه از فاصله زمین تا آسمان گسترده شوی.
...
مهم نیست بزرگ باشی یا کوچک
مهم این است که سخت تلاش کنی همین.

۰۶ دی ۹۰ ، ۱۵:۰۹ کربلایی مصطفی
سلام دوست عزیز و بزرگوار
امیدوارم حالتون خوب باشه و ما رو از دعای خیرتون فراموش نکنید.

وبلاگ بسیار زیبا و پر محتوایی دارید.
امیدوارم شهدا همیشه کمکتون کنند.

ماه صفر ماه بلاست صدقه فراموش نشه یکی برای خودتون و یکی برای امام زمان(عج)
چند مدتیه نمیتونم خوب بهتون سر بزنم پوزش میطلبم.
ایشالله سر فرصت از خجالتتون در میام.
بعضی از دوستان سال گذشته بحث فتنه و بصیرت رو خوندن اما چون لازم میدونستم دوباره دعوتتو میکنم که بیاید و بخونید.
مخصوصا خواهش میکنم از کسانی که این بحث رو نخوندن حتما تشریف بیارن و بخونن.
با فتنه و بصیرت از صدر اسلام تا کنون منتظر حضور و نظرات زیباتون هستم.

اللهم عجل لولیک الفرج

ایشالله شهید شی.
شهادت بنده ی حقیر
التماس دعا
۰۶ دی ۹۰ ، ۱۴:۰۵ عاشق دوازدهمین نفر!!
هر روز
شیطان لعنتی
خط های ذهن مرا
اشغال می کند
هی با شماره های غلط ، زنگ می زند،‏
آن وقت من اشتباه می کنم و او
با اشتباه های دلم حال می کند.
دیروز یک فرشته به من می گفت:
تو گوشی دل خود را بد گذاشتی
آن وقت ها که خدا به تو می زد زنگ
آخر چرا جواب ندادی
چرا بر نداشتی؟!
یادش به خیر...
آن روزها
مکالمه با خورشید
دفترچه های ذهن کوچک من را
سرشار خاطره می کرد
امروز پاره است
آن سیم ها
که دلم را
تا آسمان مخابره می کرد.
×××
با من تماس بگیر ، خدایا
حتی هزار بار
وقتی که نیستم
لطفا پیام خودت را
روی پیام گیر دلم بگذار...
لطفا پیام خودت را
روی پیام گیر دلم بگذار...
سلام علیکم
گاهی اوقات برای نوشتن بهانه ای لازم است
با استعانت از خدای متعال وبلاگ لاله های خاکی که مدتی آپدیت نمی شد بروز رسانی گردیده است
با مطلبی تحت عنوان (بهانه ای برای نوشتن مجدد...) در خدمت شما دوست بزرگوار خواهیم بود
توضیح اینکه در این مطلب خاطره ای از شهید بی سر شهرستان مهریز یزد ذکر شده است
منتظر حضور شما و نظرات ارزنده اتان جهت بهبود و ارتقای مطالب وبلاگ هستیم
جهت تعجیل در فرج آقا امام زمان (عج) صلوات با عجل فرجهم
التماس دعای خیر
یا علی مدد
سلام...

من چادرم را دوست دارم.

یا علی
درمقابل تقدیر خداوند مثل کودکی بی دغدغه باش که وقتی او را به هوا می اندازند،می خندد، چون ایمان دارد که اورا خواهند گرفت. (کورش کبیر)
۰۴ دی ۹۰ ، ۱۷:۴۴ سر خوش ز سبوی غم پنهانی خویشم
سلام
ممنون از حضور مجددتون.لطف کردین به این حقیر هم سری زدین.
یا علی

ز معجزات حضرت امام جواد سلام الله علیه


شهادت عصا بر امامت :


قاضى یحیى بن اکثم که از دشمنان سرسخت اهل بیت و از گرفتاران در دام عجب علم و حریصان بر مقام و مال دنیا بود مى گوید:
روزى داخل شدم که قبر پیامبر خدا صلى الله علیه و آله وسلم را زیارت کنم ، امام جواد علیه السلام را دیدم که با او راجع به مسائل گوناگونى مناظره کردم ، همه را پاسخ داد. به او گفتم : میخواهم چیزى از شما بپرسم ولى شرم دارم ، امام فرمود: من پاسخ آنرا بدون آنکه سؤ الت را بر زبان آورى مى گویم ، تو مى خواهى سؤ ال کنى ، امام کیست ؟
گفتم : آرى به خدا سوگند سؤ الم همین است .
فرمود: منم
گفتم : نشانه یى بر این مدعا دارى ؟
در این هنگام عصایى که در دست آن حضرت بود به سخن درآمد و گفت :
ان مؤلائى امام هذا الزمان و هو الحجة .
همانا مولاى من حجت خدا و امام این زمان است(1).
۰۳ دی ۹۰ ، ۰۷:۳۵ عاشق شهدا
وقتی حسین در صحنه است،
اگر در صحنه نیستی هر جا خواهی باش!
چه ایستاده به نماز چه نشسته بر سفره شراب!


شهید گلستانی
۰۲ دی ۹۰ ، ۱۵:۰۳ عاشق دوازدهمین نفر!!
مجنون شدم که راهی صحرا کنی مرا
قطـره شـدم کـه راهی دریـا کـنی مرا
حــالا کـه فکـــر آخــرتــــم را نـمـیـکنی
حـق میـدهم که بنده ی دنیا کنی مرا
آقــا بــرای تـو نـه! برای خودم بد است
هـر هـفـتـه در گـنــاه تمـاشا کنی مرا
ایـن بــار بــا نگـاه کــریمــانـه ات بـبـین
شـایــد غـلام خـانـه ی زهـرا کنی مرا

**************************
باز هم یک جمعه دیگر...
به یاد دوازدهمین نفر!!
**************************
اللهم عجل لولیک الفرج...........آمیـــــــــــــــــــن
توی هر کاری که می خواهد انجام دهد، به خدا توکل می کند ... آنچنان که گویی هیچ کس دیگری در عالم ندارد ... نه دوستی و نه آشنایی ... نه خانواده ای و اقوامی که کمکش کنند، دستش را به یاری بگیرند، اگر جایی درمانده شد، به کمکش بشتابند .پس ... الهی به امید خودت و نه بنده هایت ...

سلام بزرگوار
خداقوت
بروزم منتظر حضورتون
یاحق
شب یلدا و انار سرخ و هندوانه سرخ و یاد سرخ... پرچم سرخ..
خوشی یلدای ما عشق و یاد حسین ع است..
امان از دل زینب..
۳۰ آذر ۹۰ ، ۰۹:۴۸ سر خوش ز سبوی غم پنهانی خویشم
سلام
متنتون جالب بود
با یه پست جدید در خدمتم و منتظر انتقادات سازنده شما هستم
یا علی

میدان پر فتنه امروز را بی‌مرشد و راهبر نمی‌توان طی کرد
جنگ نرم ، هجمه فرهنگی و جنگ روانی دشمن، همه سر و ته یک کرباسند . از در برانی از پنجره وارد می شود . هر لحظه به رنگی بت عیار در می آید . یک بار ردای سبز بر دوش و دیگر بار شال اخضر به گردن می آویزد تا مثل گرگی در لباس میش با پنبه به اصطلاح فرهنگ! سر از پیکر شریعت جدا کند و هر ارزشی که سرش به تنش می ارزد را از صحنه به در اندازد.
۳۰ آذر ۹۰ ، ۰۹:۰۲ سر خوش ز سبوی غم پنهانی خویشم
سلام
با یه پست جدید در خدمتم و منتظر انتقادات سازنده شما هستم
یا علی

میدان پر فتنه امروز را بی‌مرشد و راهبر نمی‌توان طی کرد
جنگ نرم ، هجمه فرهنگی و جنگ روانی دشمن، همه سر و ته یک کرباسند . از در برانی از پنجره وارد می شود . هر لحظه به رنگی بت عیار در می آید . یک بار ردای سبز بر دوش و دیگر بار شال اخضر به گردن می آویزد تا مثل گرگی در لباس میش با پنبه به اصطلاح فرهنگ! سر از پیکر شریعت جدا کند و هر ارزشی که سرش به تنش می ارزد را از صحنه به در اندازد.
۲۹ آذر ۹۰ ، ۱۹:۳۷ حدیث دلتنگی
طبل یلدا مینوازد از فریب
در حریم ماه خونبار حبیب
نقل و شیرینی به کام انداختند
حرمت خون خدا برتافتند
گر زدستترفته باشد یک عزیز
مینشینی بر سر خوان لذیذ؟
پس کجا رفت آن جوانمردی چرا
رنگ غیرت باختیم اندر عزا؟؟؟
التماس دعا
یاعلی
طبل یلدا می نوازد از فریب....
در حریم ماه خونبار حبیب,
نقل و شیرینی به کام انداختند,
حرمت خون خدا برتافتند!!!
گر ز دستت رفته باشد یک عزیز,
می نشینی بر سر خوان لذیذ؟؟
پس کجا رفت آن جوانمردی,چرا؟ رنگ غیرت باختیم اندر عزا....!
۲۹ آذر ۹۰ ، ۱۰:۱۴ امیرحسین پند
زندگی یعنی چه؟ یعنی آرزو کم داشتن
چون قناعت پیشگان روح مکرم داشتن
جامهی زیبا بر اندام شرف آراستن
غیر لفظ آدمی معنای آدم داشتن
قطره ی اشکی به شبهای عبادت ریختن
بر نگین گونه ها الماس شبنم داشتن
نیمشب ها گردشی مستانه در باغ نیاز
پاکی عیسی گزیدن عطر مریم داشتن
با صفای دل ستردن اشک بی تاب یتیم
در مقام کعبه چشمی هم به زمزم داشتن
تا برآید عطر مستی از دل جام نشاط
در گلاب شادمانی شربت غم داشتن
مهتر رمز بزرگی در بشر دانی که چیست
مردم محتاج را بر خود مقدم داشتن
مهلت ما اندک است وعمر ما بسیار نیست
در چنین فرصت مرا با زندگی پیکار نیست
سهم ما چون دامنی گل نیست در گلزار عمر
یار بسیار است اما مهلت دیدار نیست
آب و رنگ زندگی زیباست در قصر خیال
جلوه این نقش جز بر پرده ی پندار نیست
با نسیم عشق باغ زندگی را تازه دار
ورنه کار روزگار کهنه جز تکرار نیست

مهدی سهیلی
۲۹ آذر ۹۰ ، ۰۴:۰۳ تا وصال تو
هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشیینیم
و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها
یلدایتان رویایی…روزهایتان پر فروغ، شبهایتان ستاره باران . . .


سلام
بروزم،تشریف بیارید
۲۸ آذر ۹۰ ، ۲۱:۵۸ سر خوش ز سبوی غم پنهانی خویشم
سلام
با یه پست بروز شده به مناسبت قرار گرفتن در استانه 9 دی روز مرگ کودتای سبز در خدمتم چشم براه شما و انتقادات سازنده تون هستم

با سفر کاسپین ماکان نامزد ندا آقا سلطان به تل آویو و دیدار وی با شیمون پرز رئیس رژیم صهیونیستی ، معمای قتل وی به تدریج حل شده و نقش سرویس های امنیتی بیگانه در سناریوی کشته شدن مشکوک این دختر- که پیش از این به عنوان یک گمانه مطرح می شد- اکنون بیش از هر زمان دیگری روشن تر شده است.
ندا آقا سلطان در حوادث بعد از انتخابات و در یکی از خیابان های فرعی و به دور از محل راهپیمایی به طرز مشکوکی به قتل رسید.
..خوب می دانم عطش آب نبود در خیمه ها..
سلام
ممنون از حضورتون

بعد از مدتی به روزم
ایام ماه محرم الحرام وشهادت سالار شهیدان تسلیت
عزاداریهای شما مورد قبول خدای حسین
الهی بحق الحسین اشف صدر الحسین بظهور الحجه
باسلام خدمت شمادوست بزرگوار وباتشکرازمطلب زیباتون باپست جدید(نمازیهودیان)بروزم ومنتظرحضورسبزت هستم -یاعلی
برا امام زمانم نوشتم ...
برا امام زمانت بنویس ...
۲۵ آذر ۹۰ ، ۱۴:۳۰ عاشق دوازدهمین نفر!!
سلام...
می دانم که میدانی اما بازهم می خواهم که بگویمش و آن اینکه: پیامبر(ص) به شهادت رسید و سقیفه برپا شد و فاطمه(س) آماده شهادت...تا آنجا که علی(ع) 25 سال سکوت کرد و حسن(ع) را در بقیع راه ندادند و پیکر مطهرش را تیرباران کردند و حسین(ع) را خشکیده لب سر بریدند...
و باقر(ع) و صادق(ع) را گوش سپردند اما خلافش عمل کردند و کاظم(ع) را در زندان فراموش کردند و رضا(ع) را با جام زهر نظاره گر شدند تا آنجا که بخشیدن مهریه ها هم دل را آرام نمی کند و جواد(ع) را با دختر مامون همسنگ کردند و هادی(ع) و عسکری(ع) را از پشت پرده دیدند و نفهمیدند که غیبت نزدیک است...
و قائم(عجل الله تعالی فرجه) تا به امروز، تا به این جمعه منتظر خواستن ماست تا قیام کند...
و من میدانستم که تو می دانی اما دلم برای گفتنش تنگ شده بود...
اللهم عجل فی فرجه...
"جمعه"
سلام
ان شا الله روحیات پهلوانی چون آقا عباس (ع) را در خود بیشتر بپرورانیم.
۲۳ آذر ۹۰ ، ۱۶:۵۵ عاشق دوازدهمین نفر!!
آجرک الله یا صاحب الزمان فی مصیبة جدکم اباعبدالله الحسین علیه السلام...
سلام ایام عزاداری ارباب و اسارت آل الله رو تسلیت میگم...
ممنون میشم بعد از مدتها به کلبه ی منم سری بزنید
"پرجم ارباب ما، ازهمه بالاتر است"
مثل همیشه قشنگ و موثر بود
یاعلی
۲۳ آذر ۹۰ ، ۱۲:۳۷ بانوی سپندارمذ
هــر از گاهی...
فانــــوس یادت را...
میان این کوچه های بـــی چراغ و بی چلچله،
روشن میکنم
خیالت راحت!
من همان منم
هنوز هم در ین شبهای بی خواب و بی خاطـــــره...
میان این کوچه های تاریک پرسه میزنم.
اما به هیچ ستاره‌ی دیگری سلام نخواهم کرد.

از همه داشته هایت که به آن می بالی خدا را جدا کن .... ببین چه داری

به همه کمبودهایت که از آن می نالی خدا را اضافه کن .... ببین چه کم داری
با سلام
دلم گرفته پهلوان!
دلم برای خودم گرفته
که هنوز هم که هنوز است برای هدف خودم سراز پا نمیشناسم ولی برای هدف امامم...
زیبا بود
التماس دعا
این الحسن؟
این الحسین؟
این بقیه الله؟
۲۱ آذر ۹۰ ، ۱۸:۰۰ ردپاهایی که روی دلم می ماند
اللهم عجل لولیک الفرج

سلام امیدوارم حالتون خوب و خوش باشه


رد پاهایی که روی دلم می ماند به روز شد

http://www.only-for-allah.blogfa.com

به رسم و عادت پروانگی برای شادی باغ آرزوهاتون دعا میکنم

در پناه خالق نیلوفران آبی
سلام
خدا قوت
راستی خیلی زیبا قلم زدید
عالیه
موفق باشید
۲۰ آذر ۹۰ ، ۱۹:۴۶ شوشترنگار
سلام
قبول باشد
التماس دعا
۲۰ آذر ۹۰ ، ۱۴:۴۴ شکلات تلخ
به آتش نگاهش اعتماد نکن
لمس نکن
به جهتی بگریز که بادها خالی از عطر اویند
به سرزمینی بی رنگ
بی بو ، ساکت
آری
بگریز و پشت ابدیت مرگ پنهان شو
اگر خواستار جاودانگی عشقی
بهم سر بزن خوشحال میشم عزیز..
۲۰ آذر ۹۰ ، ۱۳:۲۱ محبان فاطمه (س)
بسم الله الرحمن الرحیم . نتیجه خون امام (ع) و پرداختن به خون امام ، حماسه است .

نتیجه نور امام (ع) و پرداختن به نور امام ، هدایت است .

در یک جامعه هم هدایت باید باشد و هم حماسه .

یک جامعه بیشتر از آن که به حماسه نیاز داشته باشد به هدایت نیاز دارد
سلام بزرگوار.

با دلنوشته ای به نام « نبش قلب » به روز هستم و منتظر حضور و نظرات ارزشمندتان.

حالا حریم خیمه ام نیز بوی تو را می دهد. صوت از تو،متن از تو،دل با تو.یا قاسم بن الحسن(ع)
.
.
.
.
.
هــرچــه بــالاتــر روی ،
از نــظــر آنــان کـــه ؛
پـــرواز نــمــی دانـنـد ،
کــوچــکــتــر بــه نـظـر خــواهــی رسـیـد !!!
.
.
.
.
.
یـا حـق
.
.
.
.
.
اکنون شهیدان کارشان را به پایان رسانده‌اند. و ما شب شام غریبان می‌گرییم، و پایانش را اعلام می‌کنیم و می‌بینیم چگونه در جامعه گریستن بر حسین (ع)، و عشق به حسین (ع)، با یزید همدست و همداستانیم؟

دکتر علی شریعتی

سلام منتظر بزرگوار ممنون از حضور سبز شما.

به روزم تشریف بیاورید .

التماس دعای فرج.
هر کسی که گرفتم سراغ خانه تو ز من گرفت نشان از تو و نشانه تو
دلم به حال دلم سوخت بس که هر شب و روز گرفت این دل غرق به خون بهانه ی تو


وبلاگ به روزشد.
http://1tarannom.blogfa.com
۱۹ آذر ۹۰ ، ۰۷:۵۶ عاشق شهدا
حقیقت این است که هرچه بگوییم خسته شده ایم و بریده ایم. اسلام دست از سر ما بر نمی دارد. ماباید بمانیم و کاری را که می خواهیم. انجام بدهیم. همیشه باید مشغول یک کلمه باشیم.و آن (( عشق)) است. اگر عاشقانه با کار پیش بیایی به طور قطع بریدن و عمل زدگی و خستگی برایت مفهومی پیدا نمی کند...


شهیدمحمد ابراهیم همت
سلام دوست خوبم

عزاداری هاتون قبل حضرت حق

---------------------------

با مطلبی با عنوان

نوحه سرایی به چه قیمتی به روز هستم

خوشحال میشم سری بزنید و از نظراتتون بهرمند بشم
امیدوارم خداوند در این روزها نور معنویت رو به دل همه مون بتابه

در پناه حضرت دوست
۱۸ آذر ۹۰ ، ۱۲:۵۴ جامانده شلمچه
سلام
ممنون از حضور سبزتون.

مـن کـجا و بـا شهیدان زنـدگـی
مـن کـجـا و قـصـه ی رزمـنـدگـی

مـن کــجــا و دیــدن وجــه خـدا
مـن کـجـا و جـمـع اعـلام الـهـدی

من که از معراج دل بـرگشته ام
بین شهر نفس خود سرگشته ام

از سفـر نه ، مـن زمـعـراج آمدم
بــر زمــیــن بــا مـهـر اخـراج آمــدم

آمـدم بــا از سـفـر بــرگشـتـگان
گــرچـه افـتـادم مـیـان کـشـتـگـان

با همـه بیجارگی احسان شدم
مـن سـفـیـر بـهـتـریـن یـاران شدم

آرزوی یــک تــرخـص مـی کــنـم
کـی شهیدان را تـفحص می کنم؟!

مـن کـه احساس نـیـازی میکنم
بـا شهـیـدان عـشـق بـازی مـیکنم...
شادی ارواح پاک و طیبه و مطهر تمامی شهدا صلوات
یا علی
۱۷ آذر ۹۰ ، ۲۲:۵۴ جامانده شلمچه
سلام
با پست جدید حریم محرم در خدمتم
باز من واگویه غم می کنم شرحه شرحه، شرح ماتم می کنم

لحظه ها بر سینه می کوبند و زمین و زمان در عزای عباس یاس آلود است. حضور عارفانه عاشقانی که از پیشانی بلندشان بوی یاس تا خدا کشیده می شد صحن را معطر ساخته است. صدای طبلها، سنجها و زنجیرها موسیقی غمگینی را آفرید که جز آسمان یارای شنیدن آن را به هیچ چیزی نداده اند. دسته سینه می زند، زنجیر می زند، اشک می ریزد و شور می زند همه و همه نشان وجود یک معشوق ... بلکه یک عشق واحد است و آن عشق تنهاترین شهید «حسین » فرزند ابوطالب است
یا علی
۱۷ آذر ۹۰ ، ۲۲:۲۳ جامانده شلمچه
سلام
با پست جدید حریم محرم در خدمتم
باز من واگویه غم می کنم شرحه شرحه، شرح ماتم می کنم

لحظه ها بر سینه می کوبند و زمین و زمان در عزای عباس یاس آلود است. حضور عارفانه عاشقانی که از پیشانی بلندشان بوی یاس تا خدا کشیده می شد صحن را معطر ساخته است. صدای طبلها، سنجها و زنجیرها موسیقی غمگینی را آفرید که جز آسمان یارای شنیدن آن را به هیچ چیزی نداده اند. دسته سینه می زند، زنجیر می زند، اشک می ریزد و شور می زند همه و همه نشان وجود یک معشوق ... بلکه یک عشق واحد است و آن عشق تنهاترین شهید «حسین » فرزند ابوطالب است
یا علی
به امید ظهور حسین زمان
سلام
اعظم الله اجورنا و اجورکم
...
کوفه و شام منتظر اسرا نشسته اند!
دورازه ساعات!

یازینب سلام الله علیها
التماس دعا
یاحسین مدد
شاهد68
۱۷ آذر ۹۰ ، ۱۸:۱۱ رد پاهایی که روی دلم می ماند
بسم الله الرحمن الرحیم

اللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ

صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ

فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ

وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً

حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طویلاً

برحمتک یا ارحم الراحمین

سلام امیدوارم حالتون خوب و خوش باشه

رد پاهایی که روی دلم می ماند به روز شد

http://www.only-for-allah.blogfa.com

در پناه خالق نیلوفران آبی
۱۷ آذر ۹۰ ، ۰۷:۳۸ عاشق شهدا
شعرشهید
به نام خداوند مردان جنگ دلیران چون شیر و ببر و پلنگ
به نام خداوند یاران دین ز شک رسته مردان اهل یقین
به نام یلان محمد (ص) نشان که شد شورشان غبطه ی گردباد
علی صولتانی که در خون شدند به یک نعره از خویش بیرون شدند
سلام علیکم
خدا شما رو حفظ کنه و قوت فراوان عطا کنه
من در مقابل عظمت روحی افرادی چون شما احساس ناتوانی و خجالت دارم
دلنوشته هایتان جانسوز است و بس
در پناه حق
.
.
.
.
.
عــــشــــق ؛
مــوانــعــــ بـــه ظـــاهــر مـحـال را ، ذوبـ.ـ.ـ.ـ.ـ.ـ. مـی کـنـد ؛
و از ســر راهــــ بــرمــی دارد .
مـــحــبــتــ ؛
غــیـرمـمـکـنـ را مــمــکــن مــی ســازد .
.
.
.
.
.
یـا حـق
.
.
.
.
.
۱۶ آذر ۹۰ ، ۱۴:۵۱ ستاره ی دریا
وقتی تمام شهر
دیگر دری به روی تو ، خود را نمی گشود
دستان گرم رفیقی نیافتی
آغوش مهر کسی ، عاشقت نشد
با آن دل شکسته ، کسی مهربان نبود
وقتی که کوبه های نکوبیده ای نماند
تنها اگر شدی
بر گرد پیش من ...
سلام

آپم با دو تا کلمه حرف حساب!
شاه دلم گدا مکش ، من شده ام گدای تو

گر چه ستم کنی به من،جان و تنم فدای تو

مهر تو از وجود من ، با غم دل نمی رود

مهر منت به دل نشد ، هر چه کنم برای تو

از همه کس گذر کنم ، از تو گذر نمی شود

مشکل تو وفای من ، مشکل من جفای تو

کن نظری که تشنه ام ، بهر وصال عشق تو

من نکنم نظر به کس ، جز رخ دلربای تو

جان من و جهان من ، روی سپید تو شدست

عاقبتم چنین شود ، مرگ من و بقای تو

از تو برآید از دلم ، هر نفس و تنفسم

من نروم ز کوی تو ، تا که شوم فنای تو

دست ز تو نمی کشم ، تا که وصال من دهی

هر چه کنی بکن به من ، راضی ام از رضای تو
۱۶ آذر ۹۰ ، ۱۰:۳۵ دریا لباس خاکی پدرم بود !
بنویس که با شتاب باید برسد
فورا ببرش، جواب باید برسد

"لب های رقیه از عطش خشک شده"
این نامه به دست آب باید برسد
۱۶ آذر ۹۰ ، ۰۶:۰۳ جبارزاده(نجمه)
سلام وتسلیت عزای حسینی

وآرزوی قبولی عزاداریهامان



آمد اما,, مشک پراز تیر بلا

سقای غمین سراب را می آورد !!


وقتی کس وکسانی مخصوصا طفلان منتظر آب از دست عباس اند وعباس مشک

خالی و......... رومیاره ,,, کودکان منتظر آه... آب که نیست .....ازشدت عطش

سراب می بینندش ..........

شایدم نتونستم مطلب رو برسونم وقانع نشدی

چشم یه نگاه دوباره میکنم و ممنون از باریک بینی ونکته سنجی شمابزرگوار.

واسه همینه که معتقدند واسه اهلبیت (س) نوشتن کارهرکس نیست .ممنونم
۱۶ آذر ۹۰ ، ۰۵:۲۲ امیرحسین پند
حسین یعنی ندای عارفانه
حسین یعنی وجودی عاشقانه

حسین یعنی سرآغاز تحول
سراغاز ظهوری جاودانه

حسی یعنی عروجی آشکارا
عروج مهربان تا بیکرانه

حسین یعنی رشادت ، مهربانی
حسین یعنی سلحشوری یگانه

حسین یعنی فراسوی شهامت
فراسوی جهادی صادقانه

حسین یعنی سجودی مملو از عشق
سجودی چون شهادت ،شادمانه

حسین یعنس کلامی تازه اما
نمازی مملو ا ز یاد یگانه

حسین یعنی سراپای شجاعت
سراپای جهادی جاودانه

حسین یعنی امید ناامیدان
امیدی چون ره حق عاشقانه

حسین یعنی بهار عشق و ایمان
بهاری چون شقایق جاودانه

حسین یعنی وجودی عاشقانه
حسین یعنی سلحشوری یگانه

التماس دعا
شهادت امام حسین (ع) سرور تمام آزادگان جهان و یاران وفادارش بر امام زمان (عج) و شما دوست داران اهل بیت رسول الله (ص) تسلیت باد
بسم الله الرحمن الرحیم
قال رسول الله صلی الله علیه و اله و السلام
إنَّ لِقَتْلِ الْحُسَیْنِ حَرَارَةٌ فِی قُلُوبِ الْمُؤْمِنِینَ لَنْ تَبْرُدَ أَبَداً
قطعا در شهادت فرزندم حسین در دل های مومنین حرارتی است که هیچ سرمایی ان را سرد نمی کند
ممنون که سر زدی
اصلا حسین جنس غمش فرق میکند
این راه عشق پیچ و خمش فرق میکند
اینجا گدا همیشه طلبکار می شود
این در که آمدی کرمش فرق میکند
صد مرده زنده می شود از ذکر یا حسین
عیسای اهل بیت دمش فرق میکند ...

السلام علیک یا ثارالله...
۱۵ آذر ۹۰ ، ۰۸:۰۰ لاله های بی ادعا
1. به هوش باشیم که حسین را منتظرانش کشتند!!
2. مپنداریم که فقط عاشورائیان را بدان بلا آزموده اند!!......
اللهم وفقنا لما تحب و ترضی
التماس دعا
باز طوفانی شده دریای دل


موج سر بر ساحل غم میزند
باز هم خورشید رنگ خون گرفت
بر زمین نقشی ز ماتم میزند


باز جام دیده ها لبریز شد
باز زخم سینه ها سر باز کرد
در میان ناله و اندوه و اشک
حنجرم فریادها آغاز کرد


می نویسم شرح این غم نامه را
داستان مشک و اشک و تیر را
می نویسم از سری کز عشق دوست
کرد حیران تیغه شمشیر را


گوئیا با آن همه بیگانگی
آب هم با تشنگان بیگانه بود
در میان آن همه نامردمی
اشک آب و دیده ها پیمانه بود


تیغ ناپاکان برآمد از نیام
خون پاکی دشت را سیراب کرد
خون خورشید است بر روی زمین
کآسمان تشنه را سیراب کرد


می شود خورشید را انکار کرد؟
زیر سم اسبها در خاک کرد؟
می شود آیا که نقش عشق را
از درون سینه هامان پاک کرد؟


گر نشان عشق را گم کرده ایم
در میان آتش آن خیمه هاست
گر به دنبال حقیقت میرویم
حق همینجا حق به روی نیزه هاست


گریه ها بر حال خود باید کنیم
او که خندان رفت چون آزاد شد
ما سکوت مرگباری کرده ایم
....او برای قرنها فریاد شد

بازهم در ماتم روی حسین
باز هم در سوگ آن آلاله ایم
یادتان باشد حیات عشق را
وامدار خون سرخ لاله ایم

سلام و خداقوت
ایام سوگواری حضرت اباعبدالله و یارانشون رو به شما تسلیت میگم
یاعلی و التماس دعا
۱۴ آذر ۹۰ ، ۰۶:۱۶ سفیر رحمت(خادم الحسین)
جملات قصار از امام حسین (ع)
:: هر کس خدا را بپرستد و بندگی او را بجای آورد , خداوند به او بیش از آنچه می خواهد می رساند .
:: اگر سه چیز نبود , هرگز فرزند آدم سر تسلیم فرو نمی آورد : فقر و نیازمندی , بیماری و مرگ .
:: اسقاط تدریجی خدا بر بنده خود , این است که تمام نعمتها را بر او می بخشد و شکر و سپاس را از او می گیرد.
:: بخیل کسی است که در سلام کردن بخل ورزد. نیز می فرمایند : به کسی که سلام نداده اجازه صحبت ندهید.
:: کسی از نظر مقام و منزلت بزرگوارتر است که به زرق و برق دنیا در دست هر که باشد ارزش قائل نشود.
:: هر کس از کار فرو ماند و راه تدبیر بر او بسته شود , کلیدش مداراست.
:: بپرهیز از کاری که برای آن ناچار به عذرخواهی شوی . زیرا مومن نه بدی کند و نه پوزش طلبد ولی منافق هر روز بدی می کند و عذر می خواهد .
:: خداوندا مرا با احسان خود , فزون طلب منما و با بلا و گرفتاری ادب مکن.

التماس دعا
سلام ، خداقوت
واقعا حس زیبایی است
وچه دردناک آن زمانی که "قائم " ما ظهور کنند و ما لیاقت یاری کردنش را نداشته باشیم
امیدوارم همه ما به دعوت اماممان لبیک گوییم . همچون مردم کوفه نباشیم
التماس دعا
باز این چه شورش است که در خلق عالم است
باز این چه نوحه و چه عزا و چه ماتماست
باز این چه رستخیز عظیم است کز زمین
بی نفخ صور خاسته تا عرش اعظم است
این صبح تیره باز دمید از کجا کزو
کار جهان و خلق جهان جمله درهماست
گویا طلوع میکند از مغرب آفتاب
کاشوب در تمامی ذرات عالم است
گرخوانمش قیامت دنیا بعید نیست
این رستخیز عام که نامش محرم است
در بارگاه قدس که جای ملال نیست
سرهای قدسیان همه بر زانویغم است
جن و ملک بر آدمیان نوحه می کنند
گویا عزای اشرف اولاد آدماست
خورشید آسمان و زمین، نور مشرقین
پرورده ی کنار رسول خدا، حسین

کشتی شکست خورده ی طوفان کربلا
در خاک و خون طپیده میدان کربلا
گر چشم روزگار به رو زار می گریست
خون می گذشت از سر ایوان کربلا
نگرفت دست دهر گلابیبه غیر اشک
زآن گل که شد شکفته به بستان کربلا
از آب هم مضایقه کردندکوفیان
خوش داشتند حرمت مهمان کربلا
بودند دیو و دد همه سیراب ومی مکند
خاتم ز قحط آب سلیمان کربلا
زان تشنگان هنوز به عیوق می رسد
فریادالعطش ز بیابان کربلا
آه از دمی که لشگر اعدا نکرد شرم
کردند رو به خیمه ی سلطان کربلا
آن دم فلک بر آتش غیرت سپند شد
کز خوف خصم در حرم افغان بلندشد
سلام

وب 133 هک شد ...

خیالی نیست 133 هنوز زنده است

واین آدرس جدید 133 هست



لطفا آدرس جدید را به جای لینک قدیم 133 بگذارید


باشد که قدمی در راه ظهور مولا برداریم


یاعلی





تشکر که آدرس جدید 133 را گذاشتی
سلام


وب جدید 133 راه اندازی شد

لطفا آدرس ما رو تغییر بدهید و به وب جدید بیایید تا 133 شما رو لینک کنه



یاعلی
شنبه 12 آذر1390 ساعت: 1:5 توسط:مسافر88
سلام علیکم
ایام بر شما تسلیت

خوب می دانم عطش آب نبود در خیمه ها
شاید عطش بصیرتی بود برای قومی که نمی دانستند با فرزند پیامبرشان در جنگند
برای سپاه سیاهی که بهشت مجسم را نمی دیدند و به دنبال بهشت بودند...
تشنه جرعه ای بصیرتم پهلوان!

اللهم صل علی محمدو آل محمدو عجل فرجهم
التماس دعا
وب سایت پست

سلام حیف نیست کامنت به این زیبائی رو خصوصی زدین ممکنه یه بار دیگه برام بفرستی آخه بیشتر مخاطبام جونن وناآشنا با این مسائل کامنت خیلی قشنگیه ممکنه یه باردیگه برام بفرستی ممنونم
وخواهشم میون گریه هات فراموشم نکن بیادم باش التماس دعا
۱۳ آذر ۹۰ ، ۱۷:۵۳ تا وصال تو
حسین (ع) بیشتر از آب تشنه لبیک بود،افسوس که به جای افکارش زخم های تنش را نشانمان دادند و بزرگترین دردش را بی آبی نامیدند...

سلام
بروزم،تشریف بیارید
خدارحمی کند برحال زینب
ممنون اومدی یه سوال چرا مطالب به اون زیبائی رو خصوصی کامنت زدی ؟؟؟؟؟؟؟؟
۱۳ آذر ۹۰ ، ۱۵:۵۱ مادرم زهرا
سلام...
بار الها شاهد اول آخر نمازیمدور منیم
بو بوغازیمنن آخان قان دستمازیمدور منیم
...................................
خداوندا شاهد باش این آخرین نماز من است
این خونی که از گلویم میریزد وضوی من است.
این شعر آذری و محلی تقدیم به شما دوست گرامی
زهرایی باشید...
ای اهل حرم میر و علمدار نیامد ....

تاسوعای حسینی تسلیت .

التماس دعا
۱۳ آذر ۹۰ ، ۰۹:۲۹ پاسدارنسل سوم سبزپوش ولایت
سلام
عرض تسلیت خدمت شما

می رسد هردم به گوشم این صدا
قال مولا:کل الارض کربلا
کیست در میدان فداکاری کند
این حسین عصر را یاری کند
باید از حالا بسیجی تر شویم
بیقرار و بی دل و بی سر شویم
غرق ایمان، غرق در پاکی شویم
مثل مردان خدا خاکی شویم
ایام سوگواری سید الشهدا امام حسین علیه السلام بر شما بزرگوار تسلیت باد.
آپم
نیم نگاه پرمحرتون...
التماس دعاشدید
یازینب
۱۳ آذر ۹۰ ، ۰۷:۵۷ عاشق شهدا
جنگ برای صلح پایدارتکلیفی بودکه شهیدان بدان عمل کردند،تاتوچه کرده باشی؟
گاهی نبودن روشن ترین دلیل بودن است.
التماس دعا
۱۳ آذر ۹۰ ، ۰۶:۱۱ سیمای آفتاب
با سلام قلمی زیبا و با احساس
به امید درک زمان ظهور منتقم خون خدا.
موفق و مستدام باشید.
۱۳ آذر ۹۰ ، ۰۴:۵۴ عالم مقدس ملکوت
بسم الله الرحمن الرحیم

قال محمد رسول الله صلی الله علیه و اله و السلام :

إنَّ لِقَتْلِ الْحُسَیْنِ حَرَارَةٌ فِی قُلُوبِ الْمُؤْمِنِینَ لَنْ تَبْرُدَ أَبَداً

قطعا در شهادت حسین در دل های مومنین حرارتی است که هیچ سرمایی ان را سرد نمی کند ..............



مرا درد و مرا درمان حسین(ع) اســت
مـرا اول مـــــــرا پایان حسین(ع) است
دل هر کـس به ایمانی سرشتـــــه
مرا هم دین و هم ایمان حسین(ع) است
همه عالم به اذن حق تعالــــــــــی
چو عبدی سر به فرمان حسین(ع) است
بهشت و جنت و فردوس اعــــــلاء
همه معلــــــــــول پیمان حسین(ع) است
برای هر دلی جانان و جانـــــــــــی
مرا هم جان و هم جانان حسین(ع) است
عقول جن و انس و هم ملائــــــک
به حقِ حق که حیران حسین(ع) است
چو خواهم روضه ی رضوان به فردا
که من را روضه ی رضوان حسین(ع) است
چرا عالم ز جانش نـــــــــــاله دارد
مگر او هم پریشان حسین(ع) است
اگر خواهی ز حال عبد مســــــکین
خوشا حالش که مهمان حسین(ع) است




فرا رسیدن ایام سوگ و ماتم بر سید الشهدا امام حسین بن علی بن ابی طالب علیهم السلام بر شما تسلیت باد


---------------------------------------------------------------------------------

بسیار بسیار زیبا و مناجاتی دل انگیز بود ..... رحمت الله علیکم
۱۳ آذر ۹۰ ، ۰۴:۳۰ جبارزاده(نجمه)
سلام وتسلیت عزای حسینی

چقدر زیبا به تصویر کشیده ای احساس نیاز وضرورت بینش وبصیرت الهی ودینی را ...

خدا پشت وپناه شما نازنینان

.....................

به 6 رباعی عاشورائی دعوت ومنتظرشما.............
مهدی عجل الله از جدش غریب تر است...


آه...
طرح‌ِ دستی‌ روی‌ آب‌ افتاده‌ بود
عشق‌ هم‌ در التهاب‌ افتاده‌ بود

دستهای‌ سبز، بوی‌ یاس‌ داشت‌
رونق‌ گل‌ از گلاب‌ افتاده‌ بود

تا به‌ او شاید رساند خویش‌ را
آب‌ هم‌ در پیچ‌ و تاب‌ افتاده‌ بود

با طلوع‌ آفتاب‌ِ چهره‌اش‌
در دل‌ شب‌، اضطراب‌ افتاده‌ بود

خیمه‌ها در زمهریر درد سوخت‌
ز آسمانها آفتاب‌ افتاده‌ بود

چشمهای‌ تب‌ زده‌ در التهاب‌
دست‌ِ سقا روی‌ آب‌ افتاده‌ بود

سلام -مطلب زیبایی بود -ممنون سرزدین
التماس دعا
۱۲ آذر ۹۰ ، ۱۶:۵۰ گمنام مثل پدرم
عشــق یعنــی آتــش افـــروخته
عشــق یعنــی خــیمــه های ســـوخته

عشق یعنی حــاجی بیتـــ الحـــرام
دل بریـــدن ها وحـــج ناتـــ مام

عشق یعنی غــربتــــ نــ ور دوعیــن
عشق یعنی گـــریه بــرقـــبر حـــسیـــن

عشـــق را گـــویم فــقــط در یــکـــ کلام
یـا ابــاالـفضل وحــسیـن و والسلام ...

سلام ایام تسلیت ..التماس دعا
۱۲ آذر ۹۰ ، ۱۶:۳۴ قطره های آبی
سلام و تشکر از حضورتان
نوشته اتان متاثر کننده بود و به معنایی دیگر درس می داد به آنها که بی خبرند
از تنهایی امام زمان و غربتی که سالهاست در معنای انتظار نهفته.
سیاه می پوشیم و در این دهه حسین حسین می گوییم اما بعد از آن یادمان می رود هدف او چه بود و فراموش کرده ایم که امام زمان از حسین است همان طوری که پیامبر می فرمود حسین از من است و من از حسینم ...
ایام سوک آزاده ترین مرد جهان ابا عبدالله الحسین(ع) تسلیت .
۱۲ آذر ۹۰ ، ۱۵:۵۵ جامانده شلمچه
خوشا از دل نم اشکی فشاندن

سلام
شما هم با افتخار لینک شدین.
یا علی

به آبی آتش دل را نشاندن

خوشا زان عشقبازان یاد کردن

زبان را زخمه فریاد کردن

خوشا از نی خوشا از سر سرودن

خوشا نی نامه‎ای دیگر سرودن

نوای نی نوایی آتشین است

بگو از سر بگیرد، دلنشین است

نوای نی نوای بی نوایی است

هوای ناله‎هایش، نینوایی است

نوای نی دوای هر دل تنگ

شفای خواب گُل، بیماری سنگ

قلم، تصویر جانکاهی است از نی

علم، تمثیل کوتاهی است از نی

خدا چون دست بر لوح و قلم زد

سر او را به خط نی رقم زد

دل نی ناله‎ها دارد از آن روز

از آن روز است نی را ناله پرسوز

چه رفت آن روز در اندیشه نی

که اینسان شد پریشان بیشه نی؟

سری سرمست شور و بی قراری

چو مجنون در هوای نی سواری

پر از عشق نیستان سینه او

غم غربت، غم دیرینه او

غم نی بند بند پیکر اوست

هوای آن نیستان در سر اوست

دلش را با غریبی، آشنایی است

به هم اعضای او وصل از جدایی است

سرش بر نی، تنش در قعر گودال

ادب را گه الف گردید، گه دال

ره نی پیچ و خم بسیار دارد

نوایش زیر و بم بسیار دارد

سری بر نیزه‎ای منزل به منزل

به همراهش هزاران کاروان دل

چگونه پا ز گل بردارد اشتر

که با خود باری از سر دارد اشتر؟

گران باری به محمل بود بر نی

نه از سر، باری از دل بود بر نی

چو از جان پیش پای عشق سر داد

سرش بر نی، نوای عشق سر داد

به روی نیزه و شیرین زبانی!

عجب نبود ز نی شکر فشانی

اگر نی پرده‎ای دیگر بخواند

نیستان را به آتش می‎کشاند

سزد گر چشم‎ها در خون نشینند

چو دریا را به روی نیزه بینند

شگفتا بی سر و سامانی عشق!

به روی نیزه سرگردانی عشق!

ز دست عشق در عالم هیاهوست

تمام فتنه‎ها زیر سر اوست!

«مرحوم استاد قیصر امین پور»
سلام
ببینم مسافر 88 کجای راهی؟ توشه ات خالی مباد و مسیرت روشن باد!
۱۲ آذر ۹۰ ، ۱۳:۴۰ قطره های باران
امام حسین(ع) بیشتر از آب تشنه لبیک بود ، اما افسوس که به جای افکارش زخمهای تنش را نشانمان دادند و بزرگترین درد او را بی آبی نامیدند.
بهره بردیم بسی بسیار
خیلی خیلی التماس دعا
۱۲ آذر ۹۰ ، ۱۱:۰۸ یادداشت های یک روزنامه نگارازاده
سلام اخوی
خوش ادمدی من ایام عزای حسینی را تسلیت میگم
انشالله که در امتحان دفاع از امام زمان به عاقبت کوفی ها دچارنشیم
۱۲ آذر ۹۰ ، ۱۰:۵۵ هما(هسته های مقاومت اسلامی )
سلام.مطلب قشنگی بود.امیدوارم همینطور ادامه بدین
نوای وبلاگت فوق العاده است
پیش ازآنی که عزادار محرم باشی

سعی کن درحرم دوست تو محرم باشی

خاک ازحُرمت شش گوشه او حُرمت یافت

گرشوی خاک رهش قبله عالم باشی

منزلت نیست ترا بی مدد مهرحسین

گرچه موسی شوی و عیسی مریم باشی

گرچه نیکوست به اندوه و غمش ناله زدن

سعی کن زینت این روضه و پرچم باشی

همره زمزم اشکی که ترا بخشیدند

می توان مُحرم بیت لله اعظم باشی

شادی هردوجهانت بخدا تأمین است

گردراین ماه عزا همسفر غم باشی

صاحب بزم حسین است، علی وزهرا

نکند غافل ازاین محفل ماتم باشی

به همان دست وسروسینه مجروح قسم

شرط عشق است براین زخم تومرهم باشی
۱۲ آذر ۹۰ ، ۱۰:۰۲ نیلوفر سفید
امان از دل زینب
دنبالت به خدا آواره ترینم
بعد از تو سالار نیزه نشینم
عشق من نفسم تو سینه اسیره
عشق من بی تو تنها دلم می گیره
عشق من چی می شه زینبت بمیره
عشق من اومدم با قد خمیده
عشق من نگاه کن رنگ من پریده
عشق من نفس خواهرت بریده
حسین(ع)
باز باران، با ترانه می خورد بر بام خانه
یادم آمد کربلا را دشت پر شور و بلا را
گردش یک ظهر غمگین، گرم و خونین
لرزش طفلان نالان، زیر تیغ و نیزه هارا
با صدای گریه های کودکانه
واندرین صحرای سوزان
می دوید طفلی سه ساله
پر ز ناله، دلشکسته، پای خسته
باز باران
قطره قطره، می چکد از چوب محمل
خاکهای چادر زینب، به آرامی شود گل
آه باران
کی بباری برتن عطشان یاران
تر کنند از آن گلو را
آه باران! ...
منتظران مهدی! بهوش، حسین را منتظرانش کشتند!!!
ممنون از حضور پر مهرتان،باز هم قدم رنجه کنید.التماس دعا
به امیدصبح ظهور...
أعظم الله أجورنا بمصابنا بالحسین علیه السلام و جعلنا و إیّاکم من الطالبین بثاره مع ولیّه الإمام المهدی (عج)
پهلوان می شود برای خورشید اراده و ایمانم دعایی کنید.


سلام دوست من

ازاینکه به وب من اومدی متشکرم آپت عالی بود با تبادل لینک موافقم
یا ح س ی ن
سلام برحسین.
لعنت بریزید.

درود برشما وعرض تسلیت .
السلام علیک یا اباعبدالله

التماس دعا
السلام علیک یا اباعبدالله
سلام . حتما ما رو هم دعا کنید
التماس دعا
۱۲ آذر ۹۰ ، ۰۵:۳۷ امیرحسین پند
شیعیان در سر هواى نینوا دارد حسین

خون دل با کاروان کربلا دارد حسین

از حریم کعبه و جدش به اشکى شست دست

مروه پشت سر نهاد اما صفا دارد حسین

بردن اهل حرم دستور جدش مصطفى است

ورنه این بى حرمتى ها کى روا دارد حسین

آب خود با دشمنان تشنه قسمت مى کند

عزّت و آزادگى بین تا کجا دارد حسین

دشمنش هم آب مى بندد به روى شاه دین

داورى بین با چه قوم بى حیا دارد حسین

دشمنانش بى امان و دوستانش بى وفا

با کدامین سرکند مشکل دوتا دارد حسین

رخت و دیباج حرم چون گل به تاراجش برند

تا به جایى که کفن از بوریا دارد حسین
التماس دعا
۱۲ آذر ۹۰ ، ۰۳:۱۷ شکوفه انار
و همچنین از آن هایی که فرزندان فاطمه (س) را به پای حکومت ذبح کردند
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام علیکم
ممنونم به من سرزدی . متن بسیار زیبایی نوشتی . البته که آنان تشنه آب نبودند....!
۱۲ آذر ۹۰ ، ۰۰:۲۰ علی کشکولی
سلام و ادب خدمت شما عزیز گرامی

ماه محرم ماه خون و ایثار تسلیت باد

السلام علیک یا أباعبدالله

وعلی الارواح التی حلت بفنائک علیکم منی جمیعا

سلام الله أبدا مابقیت وبقی اللیل والنهار

ولاجعله الله آخر العهد منی لزیارتکم

السلام علی الحسین

وعلى علی بن الحسین

وعلى أولاد الحسین

وعلى أصحاب الحسین

بسیار عالیست دست مریزاد

درود بر شما
۱۱ آذر ۹۰ ، ۲۲:۰۲ خسته درحبس زمین
سلام
ممنون از حضورتون
و خوشحال از حضورتون تو وبلاگ حقیر
منم این ایام حزن و اندوه را تسلیت میگویم
مطالب زیبا و با ارزشی بود
به راستی که حسین تشنه ی بصیرت مردمانی بود
که حقیقت را ندیده و به سرابی دل خوش کرده بودن
اللهم عجل لولیک الفرج
خوشحال میشم بازم سر بزنید
موفق باشید
۱۱ آذر ۹۰ ، ۲۱:۰۸ سعید باوفا
سلام دوست عزیز

با عرض تسلیت ایام شهادت سالار شهیدان امام حسین (ع)

امید وارم عزاداری هایتان مورد قبول درگاه خداوند سبحان واقع شود.

التماس دعای فراوان
۱۱ آذر ۹۰ ، ۱۹:۲۲ جامانده شلمچه
سلام
ممنون بابت حضور گرمتون وبت عالیه مطلبت هم جالب.
در صورت تمایل به تبادل لینک خبرم کنین ممنون میشم

جاده و اسب مهیاست،بیا تا برویم
کربلا منتظر ماست بیا تا برویم

ایستاده ست به تفسیر قیامت خورشید
آن سوی واقعه پیداست بیا تا برویم

خاک -درخون خدا - می شکفد می بالد
آسمان،غرق تماشاست بیا تا برویم

تیغ - درمعرکه - می افتد و بر می خیزد
رقص شمشیر چه زیباست، بیا تا برویم

از سراشیبی تردید اگر بر گردیم
عرش،زیر قدم ماست بیا تا برویم

دست عباس، به خونخواهی آب آمده است
آتش معرکه برپاست بیا تا برویم

زره از موج بپوشیم و ردا از طوفان
راه ما، از دل دریاست بیا تا برویم

کاش،ای کاش! که دنیای عطش می فهمید
آب، مهریۀ زهراست بیا تا برویم

چیزی از راه نمانده ست چرا برگردیم
آخر راه، همین جاست بیا تا برویم

فرصتی باشد اگر - باز درین آمد و رفت -
تا همین امشب و فرداست بیا تا برویم

یا علی
در پناه حق
ممنونم از این پست برادر
سلام
خیلی جالب بود حس جالبی داشت!
واقعا چه قدر غریب بودند.
وچه صبری داشتند.
آیا ما در سپاه امام زمان (عج) جایگاهی داریم؟

سوغاتی های نابتون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">