کوله بار سفر

بسیار سفر باید تا پخته شود خامی

کوله بار سفر

منتشر شد....
دست نوشته های مسافر88


******* به مناسبت عید بندگی و فطرت
ایــــن هــــم عــــیــــــــــدی ما *******



راهی که به بهشت می رود نزدیک است...
من به آن راه دور دست می روم...
راهی که به خدا می رسد...
و در این راه کوله باری باید بردارم که تمام سفرم را تامین کند...

***** استفاده از مطالب کوله بار سفر تنها با ذکر منبع مجاز می باشد*****

از این پس نوشته های مسافر88 اینجا منتشر میشه و منتظر نقد های ارزشمندتون هستم

mosafer8858@yahoo.com
mosafer8858@gmail.com

...صندوقچه کوله بار...

... مسافر نوشت های جدید...

  • ۲۴ شهریور ۹۶ ، ۱۹:۱۲ باش

...نور چشمی های کوله بار...

...هــــم پـای کوله بــــار...

پیوندهای روزانه

...هـمــســفــران هــمـــراه...

...سیستم صوتی وبلاگ...

...جعبه ابزار...

سکوت می کنم...

چهارشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۳، ۰۴:۲۲ ب.ظ

گاهی تمام دنیای سپاسم
برای تشکر از تو کم می آید

باز می نشینم در بکرترین لحظه دیدار
در سرزمین با طراوت سجاده ام
روبرویت دو زانو
تا بگویم از نداشته های دلم
ولی...
ولی اندیشه ام غرق در تفکرات
تمام نعمت های داشتن تو را
برایم مرور می کند...

سکوت میکنم
و حرف های چشمانم
باران می شود...

تو هستی و من
و دلم آرام آرام است



سوغاتی (۲۰)

صفحه تون باز بود
ومنم توسکوت یه اتفاق خوب
براهمین چند جا چند جا نوشتم
مبارک
پاسخ:
سلاااااااااااااااااااااام باور عزیز
و این سکوت پرمهرت
این همراهی مهربانانه ات
خیلیییییییییییییییی برام ارزشمنده
سلام

سکوت میکنم
و حرف های چشمانم
باران می شود...

تو هستی و من
و دلم آرام آرام است

ناب ترین و لذت بخش ترین لحظه
بهترین ها نصیبتون

یاعلی

پاسخ:
سلام بانو
ان شاء الله
همچنین

تشکر از حضورت
۲۴ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۳۶ یک سبد سیب

:'( 

خیلی قشنگ بود آبجی 


پاسخ:
سلاااااااااااااااااااااااااااام بانو

تشکر از لطفت
کجایی اخه؟!
چرا  نیستی؟!

تشکر از حضورت
زیبا نوشتید
پاسخ:
و زیبا خوندید

تشکر از حضورتون
سلام
ما به معناى حقیقى کلمه به آزادى و وجود آن معتقدیم؛ منتها آزادى یک مسئله است؛ عدم مدیریت، عدم نظارت و عدم دقت در آنچه مى‏گذرد، مسئله‏ى دیگرى است.
<<رهبر معظم انقلاب اسلامی>>

بروزیم با مطلب ""انقلاب معنوی"" شما هم دعوتید.

پاسخ:
سلام

تشکر از دعوت تون
ان شاء الله استفاده می کنیم

تشکر از حضورتون
۲۰ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۱۰ منتظرالمهدی


باعرض سلام وادب خدمت شما به اطلاع میرساند برای
سلامتی وتعجیل درفرج ظهور مولا مهدی
(عج) ورضایت قلبی امام زمان (عج) از طرف مرحوم ذاکر  (ره)ختم قرآن دروبلاگ منتظرالمهدی برگزار
 میگردد اگر تمایل به شرکت دراین ختم دسته جمعی هستید  اعلام نماییدلطفا نام جزء موردنظرخورد
را ارسال نمایید 
باتشکر .
آجرک الله یامهدی
پاسخ:
با سلام
تشکر از اطلاع تون و حضورتون
۱۹ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۵۳ ... حسینی ...


تنها دعا نمی کنم که بیایی چون همه می دانند که می آیی
دعا می کنم که وقتی آمدی چشمانم شرمسار نگاه مهربانت نشود
اللهم عجل لولیک الفرج..
پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج


تشکر از حضورتون
۱۹ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۱۳ ... حسینی ...

تنها دعا نمی کنم که بیایی چون همه می دانند که می آیی
دعا می کنم که وقتی آمدی چشمانم شرمسار نگاه مهربانت نشود
اللهم عجل لولیک الفرج..

آشوبم،آرامشم تویی....
پاسخ:
تو هستی و من آرام آرامم


تشکر از حضورتون
۱۸ بهمن ۹۳ ، ۱۵:۵۲ کمی بودن ...
مباداچون شدتی روآورد تمنای مرگ کنی...

پیامبراکرم صلی الله وعلیه واله
پاسخ:
تشکر از روایت ارزشمندی که نوشتید
و تشکر از حضورتون
۱۸ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۵۵ خادم الشهداء
بسم الله الرحمن الرحیم 
با پوستر / ورزش معنوی
 به ورز هستیم
http://ammar-g.blog.ir/
یا علی
۱۸ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۵۴ خادم الشهداء
بسم الله الرحمن الرحیم 
با پوستر / ورزش معنوی
 به ورز هستیم
http://ammar-g.blog.ir/
یا علی
پاسخ:
طرح ارزشمندی بود

همت میخواد

تشکر از اطلاع و حضورتون
۱۸ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۵۲ خادم الشهداء
بسم الله الرحمن الرحیم 
با پوستر / ورزش معنوی
 به ورز هستیم
http://ammar-g.blog.ir/
یا علی
و باز من غرق رحمت تو می شوم...
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سلام مسافر 88
دست نوشته ی زیبایی بود
براتون آرزوی موفقیت میکنم
پاسخ:
سلام و تشکر از شما و ارزوی ارزشمندتون

تشکر از حضورتون
یاحبیب من لاحبیب له
پاسخ:
یا رفیق من لا رفیق له
۱۵ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۲۴ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
چقدر عالی بود...
بکرترین 

به به
:)

پاسخ:
بکرترین لحظه دیدار
آنگاه که مرا میخوانی
به دیدارت
به گفتگوهای عاشقانه مان
...

به به به شما بانو

تشکر از حضورت
سلام
وچه عالی:)
التماس دعا
پاسخ:
سلام
و تشکر
حاجت تون روا

تشکر از حضورت
۱۵ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۴۱ مجاهدین اسلام
سلام
چه لحظه های ارزنده ای، خوشا بحالتون. التماس دعا از نوع زیاد

یاعلی
پاسخ:
سلام
الحمدلله
حاجتتون روا ان شاء الله

تشکر از حضورتون
سکوت میکنم
و حرف های چشمانم
باران می شود...

تو هستی و من
و دلم آرام آرام است

سلام
خداقوت
التماس دعا
پاسخ:
سلام علیکم

حاجتتون روا
تشکر از حضورتون
الحمدلله علی کل حال...
:)
پاسخ:
الحمدلله رب العالمین :)

سوغاتی های نابتون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">