کوله بار سفر

بسیار سفر باید تا پخته شود خامی

کوله بار سفر

منتشر شد....
دست نوشته های مسافر88


******* به مناسبت عید بندگی و فطرت
ایــــن هــــم عــــیــــــــــدی ما *******



راهی که به بهشت می رود نزدیک است...
من به آن راه دور دست می روم...
راهی که به خدا می رسد...
و در این راه کوله باری باید بردارم که تمام سفرم را تامین کند...

***** استفاده از مطالب کوله بار سفر تنها با ذکر منبع مجاز می باشد*****

از این پس نوشته های مسافر88 اینجا منتشر میشه و منتظر نقد های ارزشمندتون هستم

mosafer8858@yahoo.com
mosafer8858@gmail.com

...صندوقچه کوله بار...

... مسافر نوشت های جدید...

  • ۲۴ شهریور ۹۶ ، ۱۹:۱۲ باش

...نور چشمی های کوله بار...

...هــــم پـای کوله بــــار...

پیوندهای روزانه

...هـمــســفــران هــمـــراه...

...سیستم صوتی وبلاگ...

...جعبه ابزار...

رسمی تر...

جمعه, ۷ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۰۰ ب.ظ

بهانه نفس کشیدنم
همه وجودم
آرامشم

دل انگیزترین خیال متصور
یار نازنینم
ای ناب تر از لحظه های انعکاس باران عشق
چه به روز دلم آمده
که این روزها رسمی شده ایم؟!

دلم برای آغوشت
برای عطر وجودت
برای نگاه عاشقت
زمین که هیچ
هفت آسمان را آواره شد...

نه!
این سهم من از عشق تو نبود
باز هم مرا به خودت دعوت کن

روزمرگی های بی عشق
دلم را کلافه می کند
در این سرزمین دور از تو
بی تپش های عاشقانه
به مقصد وصالمان نمیرسم....

تقصیر تو بود از اول
که طعم ناب عشقت را
به کام دلم هدیه کردی
حال این تو و این دل از فرط عاشقی رسمی شده ی من...

سوغاتی (۱۳)

روزمرگی های بی عشق
دلم را کلافه می کند
در این سرزمین دور از تو
بی تپش های عاشقانه
به مقصد وصالمان نمیرسم....

سلام، خداقوت، خوش طعم بود:)
پاسخ:
نوش جونت بانو

تشکر از حضورت
۱۴ فروردين ۹۴ ، ۱۱:۵۹ ˙˙·٠•✿ اِقلیما ✿•٠·˙˙
سلام و خدا قوت
زیبا بود مثل همیشه
:)
پاسخ:
سلام بانو
دلت آسمونی


تشکر از حضورت
:)
یادش بخیر
مست می شدم از سنگینی نگاهت
در خلوت های شبانه مان
وقتی سرم را بلند می کردم
و
در آسمان می جستمت 
و
تو لبخند می زندی 
و
دعوتم میکردی به آسمان...


متن عالی بود آجی جان
+++
هواییمون کرد
التماس دعا
پاسخ:
سلاااااااااااااااااااااام بانو
زنده باشی

زیبا بود سطرهای آسمانی تو هم

اسمانی باشی
حاجت دلت روا

تشکر از حضورت

چه قشنگ بود آبجی 

:'( 

پاسخ:
زنده باشی بانو

:)

تشکر از حضورت
۱۲ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۴۶ علیرضا بیگدلی

باسلام

بروزم هستم با مطلبی با عنوان:

طنز:عدد1 را ارسال کن،هر پیام 100 تومن

به آدرس:

http://farhangeparvaz.blog.ir/1394/01/12/tanzpayamak123123

 

باتشکر

فرهنگ پرواز

پاسخ:
سلام
تشکر از اطلاع و حضورتون
هیچکس، هیچ فصلی را بر بهار ترجیح نمی دهد. بهار فصل
رهایی از “خاک” است.بیایید همه ی فصل ها بهاری بمانیم
سلام
برآرام عزیز

پاسخ:
بهاری بمونیم

سلام نسیم جان
تمام لحظه هات بهاری

تشکر از حضورت
۱۰ فروردين ۹۴ ، ۲۳:۱۷ ابوالحسن جعفری
 سلام خوبید . ؟ عیدتون مبارک درسته دیر گفته شد ولی عیده دیگه هر وقت بگی تازه هست . یه پستی گذاشته شده شاید دوست داشته باشید .
خوش حال می شم با حضورتون این مکان بلاگی رو شاد کنید .
 
 یا حق .
پاسخ:
سلام و تشکر
سال خوبی داشته باشید
ان شاء الله

تشکر از حضورتون
چه به روز دلم آمده
که این روزها رسمی شده ایم؟!

کی میدونه...؟
پاسخ:
قرارهایمان هست...
اما دلم
شیفته لحظه های شنیدن تو نیست...

کی میدونه...؟!

تشکر از حضورت و حس نابت
۱۰ فروردين ۹۴ ، ۱۰:۰۵ ღ*•.¸بــــــــے قــــرار¸.•*´ღ
چیزی ندارم بگم
جز اینکه خیلی زیبا بود


ممنون***
پاسخ:
منم سکوت کنم بهتره

تشکر از حضورتون
۰۸ فروردين ۹۴ ، ۲۰:۵۲ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
واو چه زیبا
فارسی بگم 
به به چقدر قشنگ بود 
همچین چسبید
:)
پاسخ:
واو تنکس الات
گوارای وجود

به به به نگاه قشنگت
نوش جانت

تشکر از حضورت
تقصیر تو بود از اول
که طعم ناب عشقت را
به کام دلم هدیه کردی

سلام
عالی بود
دعامون کنید
پاسخ:
سلام علیکم

تشکر از نگاهتون
حاجت دلتون روا

تشکر از حضورتون
انگار این پست و این سطور،
شرح حال مو به مو ی این روز های مناست!
اصلا انگار کسی حال دل مرا نوشته!....
.....
...
..
.
پاسخ:
می ایم سر قرارهایمان
ولی نه مثل همیشه...

شاید هم...

کی قرار است این سکوت بشکند
و باز هم بی تاب لحظه هایمان باشم؟!



************************
نشکر از حضورتون ناشناس محترم!
سلام
وبلاگ خیلی خوبی داری
با استفاده از این سایت بازدید وبلاگت رو بالا ببر که بهتر بشه
24ip.ir
حتما امتحان کن بازدهی خوبی داره
پاسخ:
سلام بزرگوار
بله ! میدانیم بسی...

نیازی به بالارفتن آمار وبسایت نداریم
و نیز نیازی به امتحان حرف و گفته شما

تشکر وافر داریم

سوغاتی های نابتون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">