کوله بار سفر

بسیار سفر باید تا پخته شود خامی

کوله بار سفر

منتشر شد....
دست نوشته های مسافر88


******* به مناسبت عید بندگی و فطرت
ایــــن هــــم عــــیــــــــــدی ما *******



راهی که به بهشت می رود نزدیک است...
من به آن راه دور دست می روم...
راهی که به خدا می رسد...
و در این راه کوله باری باید بردارم که تمام سفرم را تامین کند...

***** استفاده از مطالب کوله بار سفر تنها با ذکر منبع مجاز می باشد*****

از این پس نوشته های مسافر88 اینجا منتشر میشه و منتظر نقد های ارزشمندتون هستم

mosafer8858@yahoo.com
mosafer8858@gmail.com

...صندوقچه کوله بار...

... مسافر نوشت های جدید...

  • ۲۴ شهریور ۹۶ ، ۱۹:۱۲ باش

...نور چشمی های کوله بار...

...هــــم پـای کوله بــــار...

پیوندهای روزانه

...هـمــســفــران هــمـــراه...

...سیستم صوتی وبلاگ...

...جعبه ابزار...

کمرنگ نشو

جمعه, ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۳۰ ب.ظ
دلم برایت تنگ شده
تو سرچشمه ی آرامش دل منی
با تو از تلاطم هیچ نمیدانم
از طوفان تفسیری ندارم

بودن با تو یعنی جمع همه دوست داشتنی ها
با تو که باشم
هیچ گردبادی نمیتواند غباری بر شیشه های شفاف دلم بنشاند
چه آن که بخواهد ویرانش کند

این دل فقط با تو به آرامش می رسد
مرا تبعید نکن به خانه دل دیگران
کمرنگ نشو در افق دلواپسی هایم
وقتی تو کمرنگ می شوی
دیگران رنگ می گیرند
و هزار رنگی شان دلواپسم می کند....

باش در زاویه های اثبات شده ی دلم که گاهی مبهم می شوند
گرد باد حضور دیگران نگرانم می کند
نکند در غبار آمدنشان
تو بروی

تو بمان
ای "من الیه شکوت احوالی" دلم
تو ناب تر از آرامشی...



سوغاتی (۲۱)

سلام.بروزم

مژده که شد ماه مبارک پدید
به عاصیان وعده ی رحمت رسید
ماهی سرشار از برکت و رحمت و عبادت های پذیرفته شده
برایتان آرزومندم.
پاسخ:
تشکر نسیم عزیز
همچنین بهترین ها برای شما

تشکر از حضورت
سلام علیکم مومن
داره درهای رحمت الهی بیش از پیش باز میشه و وارد شهر الله و ماه میهمانی خدا میشیم کم کم
لطفا بنده و مجموعه نویسنده های وبلاگ فانوس جزیره را از دعای خیرتان در شهر الله و ماه میهمانی خدا بی نصیب نگذارید
ملتمس دعای خیرتان هستیم
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام علیکم
ان شاء الله
و همچنین شما

ان شاء الله

تشکر از حضورتون
۲۲ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۰۸ رضا نعمتی ««راهـــــ شـــیـــعــــه»»
سلام
وبلاگ زیبایی دارید.خوشحال میشم سر بزنید و اگه خواستید تبادل لینک کنیم.
پاسخ:
سلام
تشکر از شما
بله با تبادل لینک هم موافقم!

تشکر از حضورتون
سلام اونور کوهی جون 
هر وقت میری حرم منم دعا کن 
دو هفته است نیومدم...شنبه هم میام ولی احتمالا نرم حرم
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
پاسخ:
سلااااااااااااااااااام خانوم پرستار عزیز
ان شاء الله بزودی مشرف بشی
چشم

تشکر از حضورت
بیا در کنار خودت
احتمالِ مرا بیشتر کن
خدا را
بیا بیشتر باش!
پاسخ:
بیا در کنار خودت...


تشکر از حضورت
زمانی داشتمش 
من الیه شکوت احوالی رو...
سلام 
دعوتید
پاسخ:
و باز هم داشته باشیدش...

سلام
تشکر از دعوت و حضورت
۱۵ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۰۵ علیرضا بیگدلی
عالی
پاسخ:
تشکر از حضورتون
سلام بسیار زیبا بود
پاسخ:
سلام
بسیار تشکر

تشکر از حضورتون
۱۳ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۵۰ نشانه گمنام
سلام و عرض ادب
بسیار عالی بود
ممنونم
عید بر شما مبارک
یا علی التماس دعای فرج
پاسخ:
سلام سید بزرگوار
تشکر عزیز
عید بر شما هم تهنیت

اللهم عجل لولیک الفرج

تشکر از حضورت
ای عشق کاری کن که درمانند درمانها/ برگرد و برگردان حقیقت را به ایمانها           اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
حقیقت را به ایمان ها


تشکر از حضورتون

همه چیز از نبودن تو حکایت می کند

 
به جز دلم


که همچون دانه ای در تاریکی ِ خاک ، در انتظار  بهــار  ِ تو می تپد...

 

 مهـــدی جان (عج) دوستتــــ دارمـــــــ



سلام خواهری 


ایام تبریک 



قشنگ بود نوشته ات مثل همیشه 



تو بمان
ای «من الیه شکوت الحوالی» دلم
تو ناب تر از آرامشی....

بسیار زیبا..

::

فقط «چه که بخواهد ویرانش کند»، بشه: «چه {آن} که بخواهد ویرانش کند» شاید بهتر بشه..

یاعلی


پاسخ:
تشکر بزرگوار
بله اینطور بهتره
تغییر کرد

تشکر از حضورتون
سلااااااااام بانو
خیلی زیبا بود
دقیقا حرف دل بود، خدا خیرتون بده
در حرم آقا لطفا دعامون کنین مخصوصا این ایام

یاعلی
پاسخ:
سلاااااااااااااااااام سما ی عزیز
تشکر بانو
امروز حرم بود و یاد تمام اونایی که آرزوی حرم آقا رو دارن....

تشکر از حضورت
خداوندا، خداوندا

قرارم باش و یارم باش

"جهان تاریکی محض است"

می‌ترسم!!

"کنارم باش" ...
پاسخ:
یا انیس من لا انیس له...


تشکر از حضورتون
۱۰ خرداد ۹۴ ، ۰۵:۵۶ ماه محبوبم
زیبابود
پاسخ:
زیبا خوندین

تشکر از حضورتون
۰۹ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۲۳ ... یک بسیجی ...

من یک آریایی ام؛ 


اهورامزدای من الله است،


از تبار کوروشم ، ولی شاهم حسین بن علی (ع) ست،


از دیار آرشم ، ولی کماندار من مسلم بن عقیل است،


امپراطوری ام هخامنشی ست ، ولی جغرافیای من بین الحرمین است،


شاه عباس را دوست دارم ، ولی شاه من عباس بن علی ست ،


آری من ایرانی ام عاشق کاوه ، مدیون نادرشاه ، ولی پیامبرم محمدبن عبدالله(ص)است،


قدمت کشورم از ماورای تاریخ است وبه قدمت آن مینازم ، ولی معنای تاریخ برای من فقط از هجرت پیام آورم ازمکه به مدینه است،


زیبایی های تاریخ کشورم را دوست دارم ، ولی تمام زیبایی های دنیا را در کلام مولایم حیدرکرار میبینم ، 


آری آری من یک ایرانی ام...
و متنفرم از کسانی ک به اسم تاریخ کشورم به اعتقاداتم ضربه میزنند...

آری من از تو بیشتر عاشق ایران و ایرانیم من فرزند کوروشم و خاک پای حیدرم
.......
...
به خدا هم میشود فرزند کوروش باشی و هم عاشق آزادگی حسین(ع).....
مهم این است که فقط  انسان باشی... 

پاسخ:
انسان باشیم...

تشکر از حضورتون
۰۹ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۵۸ ریحان ِ . میم
چقدر ناب و لطیف :)
پاسخ:
چقد خوب خوندی ریحان عزیز

تشکر از لطفت و حضورت
۰۸ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۰۶ بانوی گمنام
خیلی قشنگ خیلی
پاسخ:
تشکر از لطفت بانو
تشکر از حضورت
خیلی هم زیبا
پاسخ:
تشکر از لطفتون و حضورتون
۰۸ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۵۲ سفیـــر نـــور
چقدر زیبا
پاسخ:
تشکر از لطفتون و حضورتون

سوغاتی های نابتون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">