کوله بار سفر

بسیار سفر باید تا پخته شود خامی

کوله بار سفر

منتشر شد....
دست نوشته های مسافر88


******* به مناسبت عید بندگی و فطرت
ایــــن هــــم عــــیــــــــــدی ما *******



راهی که به بهشت می رود نزدیک است...
من به آن راه دور دست می روم...
راهی که به خدا می رسد...
و در این راه کوله باری باید بردارم که تمام سفرم را تامین کند...

***** استفاده از مطالب کوله بار سفر تنها با ذکر منبع مجاز می باشد*****

از این پس نوشته های مسافر88 اینجا منتشر میشه و منتظر نقد های ارزشمندتون هستم

mosafer8858@yahoo.com
mosafer8858@gmail.com

...صندوقچه کوله بار...

... مسافر نوشت های جدید...

  • ۲۴ شهریور ۹۶ ، ۱۹:۱۲ باش

...نور چشمی های کوله بار...

...هــــم پـای کوله بــــار...

پیوندهای روزانه

...هـمــســفــران هــمـــراه...

...سیستم صوتی وبلاگ...

...جعبه ابزار...

قد کشیده دلم

شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۲۵ ب.ظ

دعایی که مستجاب نشد
دست دل شکسته ام را گرفت
و مرا
از پیله خودم
به بی انتهایی صبورانه ای روانه کرد
که
در تصورِ آرزوهایم نمی گنجید


سوغاتی (۷)

سلام

حکمتِ همه چی همینطوری مشخص میشه
:)
بسی زیبا....
۰۷ فروردين ۹۵ ، ۰۹:۵۳ ... یک بسیجی ...
در دلم جوانه بزن...


التماس دعا
سلام علیکم مومن

سال نو پیشاپیش مبارک
ان شاالله سال خوبی داشته باشید، پر برکت و معنویت و با عنایات حضرت ولی عصر عج ...

لطفا دعا کنید ما هم مشمول
محول الحول و الاحوال
و حول حالنا الی احسن الحال
شویم و به قافله شهدا برسیم در سال جدید


ان شاالله شما نیز حالتان احسن الحال شود

عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام علیکم

عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
سلام علیکم
تنها کلمه ای در لابلای نوشته های شما در ذهن من پر رنگ و برجسته خود نمایی میکند تقدیر است؟
چه خواستم و میخواستم....چه شد
و با این دو خط کلمه بعدی برام تداعی میشه....
رضای خدا.......همین...
وسومین کلمه...تسلیم...
نمیدونم چرا در این پست شما کلمات یکی یکی برام تداعی میشه از همون اول نتونستم براش یک چند جمله که بتونه پاسخگوی پیام شما باشه رو پیدا کنم....
حالا کلمات بعدی .......
شدن....تکامل....فشار....رشد
بالاخره دریچه ای که باید باز شد.....
نمیخوام برگردم و ترتیب درست کنم  دوست دارم همینطور که کلمات در نظرم اومدند باشند...
فکر کنم حالا بشه همه رو کنار هم گذاشت
مهم نیست ما چی میخوایم...
مهم خیره...
و خیر در صبر است...
خدا بهتون صبر عنایت کند....
و کلمه آخر الان اومد.....
ایمان.....
ایان به خودش و باور اینکه دوسمون داره و برامون بد نمیخواد...
یک کلمه دیگه....
نمیدونم چرا اینطور شده نمیشه این پیام رو بست......
آرامش....
خدا کنه بهش برسیم که در لابلای آرزوهامون گمش نکنیم خدایی ناکرده...
اتماس دعا دارم
یا حق

پاسخ:
تفسیر قشنگی بود....
و چه خوب به ذهن شما تداعی شده و این یعنی از دل برآمده...

دعامون کنین
سلام علیکم مومن
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
من و داغون کردی
با این پست
پاسخ:
دعامون کنین

سوغاتی های نابتون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">