کوله بار سفر

بسیار سفر باید تا پخته شود خامی

کوله بار سفر

منتشر شد....
دست نوشته های مسافر88


******* به مناسبت عید بندگی و فطرت
ایــــن هــــم عــــیــــــــــدی ما *******



راهی که به بهشت می رود نزدیک است...
من به آن راه دور دست می روم...
راهی که به خدا می رسد...
و در این راه کوله باری باید بردارم که تمام سفرم را تامین کند...

***** استفاده از مطالب کوله بار سفر تنها با ذکر منبع مجاز می باشد*****

از این پس نوشته های مسافر88 اینجا منتشر میشه و منتظر نقد های ارزشمندتون هستم

mosafer8858@yahoo.com
mosafer8858@gmail.com

...صندوقچه کوله بار...

... مسافر نوشت های جدید...

  • ۲۴ شهریور ۹۶ ، ۱۹:۱۲ باش

...نور چشمی های کوله بار...

...هــــم پـای کوله بــــار...

پیوندهای روزانه

...هـمــســفــران هــمـــراه...

...سیستم صوتی وبلاگ...

...جعبه ابزار...

سجاده بلور چشمانم

يكشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۵۶ ب.ظ

میهمانی اش شروع شد
باز هم خدا دعوتم کرد سر همان سفره با کرامتش
امسال میهمانی اش برایم بوی دیگری دارد...
بوی لبخندهای اجباری لبان دلم به روی صاحبخانه آگاهم
همان نگاه های پر از پرسشی که فقط او میداند و دلم

آه خدای نیمه شب های سجاده بلور چشمانم
دستت رو روی دلم بگذار تا این تپش های تند کمی آرام بگیرند
بیا و کمی دلم را ورق بزن
و پاک کن نقطه های مبهم دلواپسی اش را
...

یا ارحم الراحمین ستون های امید دلم
یا غیاث المستغیثین ِ چشمان منتظرم
یا غایت الامال العارفین سرزمین اندیشه ام
یا اللهُ یا اللهُ یا اللهُ...

تو آن خدای نابی منی
که گاهی به اندازه دلم می شوی
و در او می نشینی
و عطرت بهشتی اش می کند
باز هم به رویم لبخند بزن خدا

سوغاتی (۴۷)

اللهم رب شهر رمضان
پاسخ:
الذی انزلت فیه القرآن

سپاس از حضورتون
سلام
التماس دعا

یا حق
پاسخ:
سلام

حاجت دلتان روا

سپاس از حضورتون
سلام
کلیک رنجه می کنین مومن ؟

این بار با مطالبی با عنوان :
دلم به دامانت یا رحیم
 کاری کرده ایم ؟؟؟
 نعمت وسوسه شیطان!
مردم نا مَحرم



الهم الرزقنا توفیق الشهاده فی امر ظهور مولانا المهدی(عج)
و توفیق الشفاعة الزهرا (س) فی یوم الحساب


مارو هم دعا کن مومن 
 nishtar.ir

پاسخ:
سلام
مطالب ارزشمندی بود

دلم به دامانت..

سپاس از حضورتون

سلام
با مطلب "از یک گل یک فوتبالیست به چه جاهایی میرسیم!" بروزم.
پیشنهاد میکنم سر بزنید.
یا علی

پاسخ:
سلام
ارزشمند بود
نوش باشد نه نیش
پیشنهاد خوبی بود

سپاس از حضورتون
۱۴ تیر ۹۳ ، ۰۰:۲۰ شهید علیرضا حجتی(خادم الشهدا)

شهدا شرمنده ایم ...

بعد از شما دیگرشهرمان بوی خدا

نمیدهد...!!

خیابان هایمان را به نام شما زینت داده ایم...

ولی،آنقدر خیابان ها پر شده از دختران شبیه پسر و پسران شبیه دختر که....

ادامه رو تشریف بیارید سنگر...

سلام و نور

طاعات و عبادات قبول...

التماس دعای فرج و شهادت...  

پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج

سپاس از حضورتون
۱۴ تیر ۹۳ ، ۰۰:۱۶ گلبرگ دانلود
سلام بر شما ،
منتظر حضور گرمتون هستیم.شما لینک شدید بی زحمت ما رو هم با نام گلبرگ دانلود لینک نمایید.
یاعلی
پاسخ:
سلام
تشکر از شما

سپاس از حضورتون
۱۳ تیر ۹۳ ، ۲۰:۰۶ بنیامین جعفری
ای آرزوی بنـدگی ات مانده بر دلـم،
بگشا گره ز کار دلم فتح باب کن...

إن شاء الله به حق امام مهدی (عج) و این ماه شریف آرزو به دل نشیم.

***
ممنون از حضورتون در پلکان انتظار

***

قال المهدی (عج)
هریک از شما باید به آنچه او را به مقام محبت ما نزدیک می کند عمل نماید.
پاسخ:
لحظات زیبایی بود

ای که دستت میرسد بر زلف یار
در حضورش نام ما را هم بیار

همیشه خوشبخت و عاقبت بخیر باشید

سپاس از حضورتون
۱۳ تیر ۹۳ ، ۱۸:۵۰ کلبه تنهایی
خدا اندیشه سبزی است جاری در تمام لحظه های ما
و ما اما خدا را در اندیشه میپرورانیم آنگونه که خود میپنداریم و او را دور و دور و دورتر میکنیم از خود و خویش و به عربستان تبعیدش میکنیم در خیال و در آرزوی دیدن خانه اش پر مید هیم دل و جان و غافل که او همینجاست . . .
کنار سکوت گلدان شمعدانی مادر بزرگ . . .


پاسخ:
کنار سکوت گلدان شمعدای مادربزرگ...

تشکر از شما

سپاس از حضورتون
۱۲ تیر ۹۳ ، ۲۰:۲۵ فآطمــــہ :)
سلام زیبا بود ...
یا حق
پاسخ:
سلام
تشکر

سپاس از حضورت
۱۲ تیر ۹۳ ، ۲۰:۰۱ زائر آسمان ...
همه چیز خوب بود اما
امروز دلم گرفت..
برایش دعا کنید
برای دلم
ی
ا
ع ل ی
پاسخ:
بس در بسته به مفتاح دعا بگشایند

سپاس از حضورتون
سلام
با افتخار لینک شدید.
در صورت امکان لینک بفرمایید.
پاسخ:
سلام
تشکر
شما هم لینک شدید

سپاس از حضورتون
۱۲ تیر ۹۳ ، ۱۹:۲۳ سیدمحسن علوی
از خدا
هیچ چیز بعید نیست
غرق می کند ولی
باز می سوزی!
درست مثل قوم نوح
درست مثل من
غرق معصیت
ولی می سوزم!

پاسخ:
از خدا هیچ چیز بعید نیست

فقط کاش کمی معرفت و صبر روزی دلم کند تا بدانم و ...

سپاس از حضورتون
۱۲ تیر ۹۳ ، ۱۳:۱۷ مرضیه مهدوی
تو آن خدای ناب منی

که گاهی به اندازه ی دلم میشوی


خیلی زیبا بود.
پاسخ:
به اندازه دلم می شوی و...
فقط کاش گاهی بشود همیشه


سپاس از حضورتون
۱۱ تیر ۹۳ ، ۱۸:۲۹ سید مجنون

سلام..

خدایا آرامشم عطا بفرما...

ممنون از حضورتون.

یازهرا.

پاسخ:
سلام

امین یا رب العالمین

سپاس از حضورتون
۱۱ تیر ۹۳ ، ۱۷:۳۶ سید گمنام
ایامتان به نور ِ نگاه پر مهر دوست، پر برکت..
پاسخ:
آمین یا رب العالمین

سپاس از حضورتون
۱۱ تیر ۹۳ ، ۱۴:۱۰ یک سبد سیب


خیلی قشنگ بود 

:'( 

یا ارحم الراحمین های ستون های امید دلم
یا غیاث المستغیثین ِ چشمان منتظرم
یا غایت الامال العارفین سرزمین اندیشه ام

یا ارحم الراحمین های ستون های امید دلم... 


عالی بود 
دوست دارم اینقدر تکرارشون کنم 

قلمتون مستدام

التماس دعا 

پاسخ:
سلام

تشکر از لطفتون
دلتون به لبخند بی منت خدا روشن
آمین

سپاس از حضورتون
۱۱ تیر ۹۳ ، ۱۴:۰۱ عاشق پرواز
سلام.مطلب بسیار زیبایی بود.به وبلاگ ماهم سر بزنید اگر موافق بودید تبادل لینک کنیم.
پاسخ:
سلام
تشکر از شما

ان شاءالله

سپاس از حضورتون
۱۱ تیر ۹۳ ، ۱۱:۵۵ زهرا _الف_
سلام فوق العاده بود

مخصوصا نقاط اوجش :
"یا غایت الامال العارفین سرزمین اندیشه ام"

با افتخار لینک شدید...
علی یارتون 
پاسخ:
إِنَّکَ وَلِیُّ نَعْمَائِی وَ مُنْتَهَى مُنَایَ وَ غَایَةُ رَجَائِی فِی مُنْقَلَبِی وَ مَثْوَایَ

سلام
تشکر

و با افتخار به جمع همسفران کوله بار اضافه شدید

سپاس از حضورتون
سلام علیکم
طاعات قبول درگاه حق
قشنگ بود.
التماس دعا
پاسخ:
سلام
تشکر
ونیز همچنین
حاجت روا باشید

سپاس از حضورتون
۱۱ تیر ۹۳ ، ۱۰:۳۰ هادی کامل
خداوند از آغوش پرمهرش جدایت نکند.
پاسخ:

تصویر ِ پس ِ زمینه ات را دیدم!

من نقشه ی توی سینه ات را دیدم!

دلخور نشوی اگر که روزی دیدی

من چهره ی پشت چهره ات را دیدم


شعر زیبایی بود
سپاس از حضورتون
۱۱ تیر ۹۳ ، ۰۷:۵۹ خادم العباس
دعای سر سفره افطارمان این باشد اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج

سلام
سپاس از حضورتون
۱۱ تیر ۹۳ ، ۰۱:۳۸ باران نم نم...
عجیب دل تنگ شبهای احیاشم!!!
پاسخ:
سُبْحَانَکَ یَا لا إِلَهَ إِلا أَنْتَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ خَلِّصْنَا مِنَ النَّارِ یَا رَبِّ

سپاس از حضورتون
در ضیافت کده ات باز مرا جا دادی
سفره انداختی و اذن «بفرما» دادی
 
دیده وا کردم و دیدم که در آغوش توام
مثل یک مادر دلسوز به من جا دادی
 
کرم ذاتی تو فقر مرا زائل کرد
بنده بودم که به من رتبه ی آقا دادی
 
تا که محکم بشود رشته ی وصل من و تو
وقت افطار و سحر فرصت نجوا دادی
 
طیب الله به این رحمت بی ساحل تو
قطره بودم که مرا جلوه ی دریا دادی
 
حاجت خواسته و حاجت ناخواسته را
همه را جمع نمودی و به یکجا دادی
 
من فقط موقع افطار کمی تشنه شدم
تو به من اجر جهادِ شهدا را دادی
 
شهدایی که به ارباب تأسّی کردند
شهدایی که کرامات به آن ها دادی
 
یکی از آن شهدا ماه بنی هاشم بود
قمری را که به او منصب سقّا دادی...

التماس دعا
پاسخ:
سلام

دیده وا کردم و دیدم که در آغوش تو ام
مثل یک مادر دلسوز به من جای دادی

شعر زیبایی بود
سپاس از حضورتون
۱۰ تیر ۹۳ ، ۲۱:۴۲ سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
رمضان آمده آهنگ سحر ساز کنید با مناجات و غزل بر دو جهان ناز کنید
دست‌ها را برسانید به معراج دعا تا خدا با نفسی سوخته پرواز کنید
کاش یک گوشه خلوت به زمین هدیه شود سفری با دلی افروخته آغاز کنید
بندگی راه قشنگی‌ست که مستان دانند مستی آموخته و بندگی ابراز کنید
گوهر اشک به هر خون دلی می‌ارزد همه‌دم با غم باران‌زده اعجاز کنید
کار ما نیست قدم در قفس خاک زدن پر و بالی زده و پنجره را باز کنید
فرصتی نیست که یک عمر معطل باشیم ماه عشق است در این مرحله ایجاز کنید
مصطفی کارگر
*
پاسخ:
گوهر اشک به هر خون دلی می‌ارزد همه‌دم با غم باران‌زده اعجاز کنید

سپاس از حضورتون
خدایا
دوستت دارم
پاسخ:
خدایا
دلمو لایق کن که لبخندتو ببینم
و عاشقت باشم

سپاس از حضورتون
۱۰ تیر ۹۳ ، ۱۷:۴۲ سعید شادکام
سلام...

دعا کنید هنگام سحر و افطار
که با شهدا محشور شویم
پاسخ:
سلام
دعامون کنین شرمنده نباشیم
دعاکنین لایق باشیم

سپاس از حضورتون
آه خدای نیمه شب های سجاده بلور چشمانم
دلم تنگ شده بود برایت
چشمانم آستیک ماتش رفته بود بالا از بس پنجره باز کردم و  ندیدمت میان هیاهوی دنیای دل فریب
خدا سلام
پاسخ:
سلام خدای ناب دلم

سپاس
و سپاس از حضورتون
۱۰ تیر ۹۳ ، ۱۲:۰۸ شهید علیرضا حجتی(خادم الشهدا)
پرسیدم : کدام راه نزدیکتر است؟
گفت : به کجا ؟
گفتم :
به خلوتگه دوست !
گفت : تو مگر فاصله ای می بینی بین دل و آنکس که دلت منزل اوست ...!!

سلام و نور ...
خیلی خیلی زیبا بود...

توفیق درک شهرالله گوارایتان.
طاعات و عبادات قبول .
بروزم....
التماس دعای فرج و شهادت...
پاسخ:
سلام و تشکر

توفیق بر شما نیز گوارا
لبخند خدا روزی دلتان

باز هم ارزشمند بود مثل همیشه

سپاس از حضورتون
۱۰ تیر ۹۳ ، ۱۱:۳۴ حسین احمدی

سلام

خیلی عالی و پر مغز بود لذت بردم

دعا بفرمائید این حقیر را

یاعلی

پاسخ:
سلام
تشکر از لطفتون
حاجت روا باشید ان شاء الله

سپاس از حضورتون
ستونهای امید دلم
چشمان منتظرم

چقدر با این روزهای من نزدیکی دارن

سلام
دعامون کنید
پاسخ:
سلام
حاجت روا باشید

سپاس از حضورتون
۱۰ تیر ۹۳ ، ۱۱:۱۰ 彡♥خـادم المهدی♥彡
افطار ها به کام دلم زهر میشود
ارباب ما گرسنه و تشنه شهید شد
پاسخ:
السلام علیک یا اباعبدالله...
۱۰ تیر ۹۳ ، ۰۸:۵۹ آزاده روحانی
با سلام و سپاس از حضورتون و ستایش وبلاگ زیباتون
این هم سوغات من به شما:

الصوم فى الحر جهاد.

رسول خدا صلى الله علیه و آله فرمود:

روزه گرفتن در گرما، جهاد است.

بحار الانوار، ج 96، ص 257


موفق باشید

پاسخ:
سلام ازاده عزیز
تشکر از لطفت
و تشکر از سوغات ارزشمندت

سپاس از حضورتون
۱۰ تیر ۹۳ ، ۰۰:۲۸ خانم چادری
سلام

پاسخ:
سلاااااااااااااااااااااااااام

سپاس از حضورتون
۰۹ تیر ۹۳ ، ۱۸:۳۸ منجی مهربان

رمضانا تو بهترین ماهی *  چون که ماه ضیافت اللّهی
خوش عمل هر که بود در رمضان *  ترک منکر نمود او در رمضان

امام باقر(ع) : هر چیز بهاری دارد و بهار قرآن ماه رمضان است .

امام رضا(ع) : هر کس ماه رمضان یک آیه از کتاب خدا را قرائت کند مثل اینست که درماه هاى دیگر تمام قرآن را بخواند .

سلام. ماه ضیافت الهی برشما مبارک.

بروزم : مهمونی رو بهم نزنید!!

پاسخ:
سلام
ماه رمضان بر شما نیز تهنیت
نکات ارزشمندی بود
استفاده کردیم

سپاس از حضورتون

۰۹ تیر ۹۳ ، ۱۷:۱۰ صدرا بیات
بسیار جالب و شیوا بود و سرشار از احساسات پاک آدمی... 
          """"جز خدا کیست که در سایه ی لطفش بخزیم""""
پاسخ:
""""جز خدا کیست که در سایه ی لطفش بخزیم""""

سلام
سپاس از حضورتون
 سلام
دعوتید به کشف جدید...
پاسخ:
سلام
نسیم جان اینا چی بود؟!
نونوایی بود یا.....

سپاس از حضورت
و سپاس از تفحصت

اللهم صل علی محمدو ال محمدو عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین
۰۹ تیر ۹۳ ، ۱۳:۲۴ مینا ... مریم

 

رمضانا تو بهترین ماهی * چون که ماه ضیافت اللّهی

خوش عمل هر که بود در رمضان * ترک منکر نمود او در رمضان

امام باقر(ع) : هر چیز بهاری دارد و بهار قرآن ماه رمضان است .

امام رضا(ع) : هر کس ماه رمضان یک آیه از کتاب خدا را قرائت کند مثل اینست

که درماه هاى دیگر تمام قرآن را بخواند .

سلام. ماه ضیافت الهی برشما مبارک.

.

پاسخ:

سلام.

ماه ضیافت الهی برشما نیز تهنیت


سپاس از حضورتون

سلام
ممنون خیلی زیبا بود...
پاسخ:
سلام نسیم عزیز
تشکر

سپاس از حضورت
سلام عزیزم
مثل همیشه عالی بود اما این قسمت رو نفهمیدم
بوی لبخندهای اجباری لبان دلم به روی صاحبخانه آگاهم

در پناه خدا موفق باشی

پاسخ:
سلام مامان مهربون

تشکر عزیز
"بوی لبخندهای اجباری لبان دلم به روی صاحبخانه آگاهم"
و خدا خوب می داند
که در دل طوفان زده ام چه تلاطمی ست
و هنوز هم منتظرم تا خودش دست بکار شود
این دریای در ظاهر آرام که با پرواز یک پرنده متلاطم میشه فقط با جواب خودش اروم میشه

دعامون کن
۰۹ تیر ۹۳ ، ۱۲:۳۵ عبد آلوده
سلام
متشکر از حدیث زیباتون 

در راستای درک شایسته مهمانی خدا که فرموده بودید، جزوه ای از استاد طاهر زاده به نام روزه دریچه ای به عالم معنا وجود داره که بسیار مفید و کاربردیه

روز دوم از ماه رمضان هم داره تموم میشه بجنبیم!
پاسخ:
سلام
تشکر از شما

دعامون کنین
سپاس از حضورتون
۰۹ تیر ۹۳ ، ۱۲:۱۱ دُخـ ـترکـ ـبَهـ ـآر
سلام

چقدر با خوندن این جمله " دستت رو روی دلم بگذار تا این تپش های تند کمی آرام بگیرند " تنم مور مور شد ... چه حس فوق العاده ای دارد

ممنون از حضورتون
+ همیشه بهاری باشین
پاسخ:
سلام

چون این دل متلاطم فقط با گرمای دست خدا اروم میشه و اینو خودش بهتر میدونه چرا

دعامون کنین

سپاس از حضورتون
قشنگ وپر از حضور بود مثل همیشه .
امیدوارم توی این مهمونی با برکت لبخند های اجباری دلتون به لبخند های از سر رضایت وپر از شادی تبدیل بشه که صاحبخونه قطعا هیچ وقت به کمتر از اون راضی نیست.
ضمنا اگه کنار وگوشه این مهمونی ،مهمونایی رو دیدید که میزبانو فراموش کردن  براشون پارتی دعا باشید
پاسخ:
سلاااااااااااااااااااااااااااااام باور عزیزم
خوشحالم کردی بعد مدتها کوله بار رو تورقی نمودی همسایه

من باید بیام پیش شما که پارتی من بشی مومن مخلص خدا
دعام کن عزیز

سپااااااااااااااااااااااااااااااس همسایه
تو آن خدای ناب منی . . .

زیبا بود / احسنت
تمنا برای دعا




یـ علی ـا
پاسخ:
تشکر از نگاهتون

ای که دستت می رسد بر زلف یار
در حضــورش نام مـا را هـــم بیـــار

سپاس از حضورتون

 سلام

 

زیبای زیبا بود

التماس دعا

پاسخ:
سلام
تشکر از شما
دعایمان کنید

سپاس از حضورتون
خـدایا
بـﮧ دل نگیر اگر گاهے "زبانم" از شکرت باز مے ایستد
تقصیرے ندارد...
" قاصر " است
کم مے آورد در برابر بزرگے ات...
لکنت مےگیرند واژه هایم در برابرت!
در دلم اما همیشـﮧ ...
ذکر خیرت جاریست...
من براے بندگی تو هزار ویک دلیل می خواهم
ممنونم کـﮧ بے چون وچرا برایم خدایے میکنی...

سلام؛
خیلی زیبا بود، می خواستم بگم کدوم قسمت قشنگ تره اما دوباره که خوندمش دیدم بی انصافیه، همه اش زیبا و پرمعناست.
در این ماه مبارک و سرشار از خیر، برکت، رحمت و مغفرت لبخند پرمهر خدا را برایتان آرزو می کنم.
التماس دعا
پاسخ:
سلام
تشکر از لطف شما
و نیز تمام این آرزو های ناب روزیتان
دعایمان کنید

سپاس از حضورتون
۰۸ تیر ۹۳ ، ۲۰:۳۰ سرباز جنگ نرم
سلام دوست عزیز...
شما هم وب بسیار خوبی دارید...خسته نباشید..
با افتخار در کانال سایبری ظهور نیوز لینک شدید.
http://zohour-news.blog.ir/page/link
پاسخ:
سلام
خداقوت
تشکر از لطف شما

سپاس از حضورتون

سوغاتی های نابتون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">