کوله بار سفر

بسیار سفر باید تا پخته شود خامی

کوله بار سفر

منتشر شد....
دست نوشته های مسافر88


******* به مناسبت عید بندگی و فطرت
ایــــن هــــم عــــیــــــــــدی ما *******



راهی که به بهشت می رود نزدیک است...
من به آن راه دور دست می روم...
راهی که به خدا می رسد...
و در این راه کوله باری باید بردارم که تمام سفرم را تامین کند...

***** استفاده از مطالب کوله بار سفر تنها با ذکر منبع مجاز می باشد*****

از این پس نوشته های مسافر88 اینجا منتشر میشه و منتظر نقد های ارزشمندتون هستم

mosafer8858@yahoo.com
mosafer8858@gmail.com

...صندوقچه کوله بار...

... مسافر نوشت های جدید...

  • ۲۴ شهریور ۹۶ ، ۱۹:۱۲ باش

...نور چشمی های کوله بار...

...هــــم پـای کوله بــــار...

پیوندهای روزانه

...هـمــســفــران هــمـــراه...

...سیستم صوتی وبلاگ...

...جعبه ابزار...

!یک آسمان دل

شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۸۹، ۰۹:۴۳ ق.ظ
آمده ام به میهمانی مهربانیت!

تمام دلم را در دستان خالی ام گرفته ام برای تحفه میهمانی!...

این روزها پر از حرف و حدیث مهربانیست!

پر از محبت و عطوفت و مهربانی!

سرشار از صداقت و زلالی!

آمده ام تا در شمار بی نهایت بهترینهایت گم شوم!

تا در نورانیت سرزمین دلهای آفتابیشان چشمان دلم سو بگیرند! تا ببینم آسمان آفتابی دلهای آفریده هایت را!

آمده ام تمام دلتنگی های سالیانه ام را برایم دیدار کنی و شوق رسیدن!

آمده ام با شوق کودکانه! تمام سرزمین دلم را خانه تکانی کرده ام! سنگین بود برای آمدن! و شاید....

چقدر دوست دارم سحرهای میهمانیت را؛ من هستم و تو هستی و یک آسمان دل!

یک آسمان دل، یک کهکشان نور، یک نیم نگاه لطف!

یک نیم نگاه لطف، یک دشت سجاده و یک دنیا سکوت!

یک دنیا سکوت، یک دریا استجابت، یک مهربان خدا!

هر روز که به پایان می رسد تمام سرزمین دلم به احترام ندای دعوتت، لبیک می شود به سجود، به تضرع، به امید استجابت!

باید زلال شوم! شفاف و آرام! تا در دریای دلم انعکاس لبخندت را همیشه ببینم!

باید کوله بارم پر از نور شود تا بتوانم شفافیت دلم را به آسمان ببرم!

چقدر مهربانی خدا که میهمانمان می کنی به سفره مهربانیت!

به راستی تو را با کدام واژه می توان شاکر بود؟!

اللهم اغفرلی الذنوب التی تحبس الدعاء

                                                                                                           آرام

۸۹/۰۵/۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
مسافر 88

سوغاتی (۲۳)

۱۹ دی ۸۹ ، ۱۶:۲۵ آر پی جی زن
سلام همسنگر...
خدا قوت...
با صد و سومین پستمان بروزیم!
سر بزنید!
«وما هنوز هستیم حاج احمد!»
سلام عزیزم
خوبی؟؟؟

یریدُونَ لِیُطْفِؤُا نُورَ اللَّهِ بِأَفْواهِهِمْ وَ اللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَ لَوْ کَرِهَ الْکافِرُونَ؛ مى‏خواهند نور خدا را به دهانهایشان خاموش کنند ولى خدا کامل‏کننده نور خویش است، اگر چه کافران را ناخوش آید. زهی خیال خام ارزوی ان را هم به گور خواهند برد.(سوره مبارکه صف آیه8)

ملتمس دعای خیرتان و مشتاق حضورتون
سلام دوست گرامی

شهر الرمضان ،ماه بندگی و انس با قرآن به پایان رسید اما بیایید کاری کنیم که این انس در وجودمان نهادینه شود و این ماه بهانه ای شود برای انسی همیشگی با کلام رب ...

قصد داریم هر روز چند خطی از قرآن(تنها 5 خط) را حفظ کنیم و نکات مهمی

که از این چند خط برداشت می کنیم یا در کتاب های تفسیر به آن

برمی خوریم به بحث بگذاریم و نکته ای دریابیم برای زندگی بهتر


تا شروع این طرح 10 روز وقت داریم. این فرصت رو از خودتون و دوستانتون دریغ نکنید... تقاضا دارم که این جمع و پایگاه را به سایر دوستان خود نیز معرفی کنید تا با تعدادی بیشتر و اراده ای محکمتر به یاری خداوند قدم در راه بگذاریم...

بی صبرانه منتظر حضور نورانی تون هستم.

سلام و خدا قوت
عید بندگی و رضایت بر شما مبارک. منتظر نظرات شما هستیم
سلام عزیزم
واسه ماهم در این روزهای پایانی ماه مبارک دعا کن
اینم یه دسته گل عیدی من
سلام.
خسته نباشید.
مسافر عزیز سلام
از لطفتون ممنونم
باز هم سر بزنید
التماس دعا
سلام
ودیگر چیزی تا جشن عتقاء نمانده است
آرزو می کنم به زودی کارت دعوت حضور در این جشن را با تکرار تکبیر های نماز با شکوه عید فطر در یافت کنید.
سلام
امیدوارم خدای مهربان توی این ماه عزیز مارا به لطف خودش بخشیده باشه
و تقدیر ما رو به خیر رقم زده باشه که همینطور هم هست انشاء الله
فکر می کنم قالب وبلاگتون دچار مشکل شده امیدوارم هر چه سریعتر
درست بشه
دعا بفرمایید
کاتب باشی
مثل همیشه زیباست
وبلاگ یه آرامش خاصی داره و یه جورایی به دل می شینه
موفق باشی همیشه رئیس
متن زیبایی بود
تبریک می گویم
انشاءالله در پناه حضرت مهدی و با دعای ایشان موفق و موید باشی
التماس دعا
سلام و خدا قوت
از اینکه قدم رنجه فرمودید سپاسگزارم، متن زیبایی بود در نهایت خلوص، التماس دعا
سلام عزیزم
خوبی ؟؟؟
عبادات و طاعات قبول
واسه ما که دعا کردید ؟
منتظرم
سلام
اووووه چه طولانی! راستش حوصله نکردم بخونم
ولی احتمالا قشنگ نوشتی پس بهت تبریک میگم بابت نوشته های قشنگت

خوبی؟
روزهای خوبی در ماه رمضون برات آرزو می کنم
۰۷ شهریور ۸۹ ، ۰۹:۳۰ حامد دادویی
با سلام و قبولی طاعات و عبادات
امیدوارم زحماتتون مورد تایید مولامون قرار بگیرد .
به امید آن روز
با عشق حسن(ع) من به جهان ناز کنم
افطارمو با نام حسن باز کنم

صـد شکــر کـــه درک شب قـدر رمضان
بـا جشـن ولادتـش آغاز کنم


میلاد کریم اهل بیت بر شما مبارک باد
یاعلی
نوری ز حریم مرتضی آمده است
با حلم و وقار مصطفی آمده است
فرمان اجابت دعا در این ماه
از یمن قدوم مجتبی آمده است
***میلاد اولین نواده نبوت و نخستین زاده امامت مبارک***
مهمانی ات گوارای وجودت!
بازم اعتراف می کنم که با خدا خوب حرف می زنی. ما را هم در تحفه های نورانیت شریک کن.
چه شود ای گل نرگس، با تو دیدار کنم
جان و اهل و هستی ام، بر تو گرفتار کنم
روزه ی هجر تو از پای بینداخت مرا
کی شود با رطب وصل تو افطار کنم



***

وقتی میگیم خدا کند که بیایی شاید او می فرماید خدا کند که بخواهید...

***

ماه رمضان شد، می و میخانه بر افتاد
عشق و طرب و باده به وقت سحر افتاد
افطار به می کرد برم پیر خرابات
گفتم که تو را روزه به برگ و ثمر افتاد
با باده وضو گیر که در مذهب رندان
در حضرت حق این عملت بارور افتاد


التماس دعا
۳۱ مرداد ۸۹ ، ۱۴:۲۰ حدیث دلتنگی
آمین یا رب العالمین
التماس دعا
یاعلی
اللهم اغفرلی الذنوب التی تحبس الدعاء

تشکر از حضورتون

التماس دعا
سلام

وفات حضرت خدیجه (س) تسلیت باد

سلام بر تو اى مادر مؤمنان، سلام بر تو اى همسر سرور فرستادگان، سلام بر تو اى مادر فاطمه زهرا سرور بانوان دو جهان، سلام بر تو اى نخست بانوى مؤمن، سلام بر تو اى آنکه دارائیش را در راه پیروزى اسلام و یارى سرور انبیا هزینه کرد و دشمنان را از او دور ساخت، سلام بر تو اى آنکه بر او جبرئیل درود فرستاد، و سلام خداى بزرگ را به او ابلاغ کرد، این فضل الهى گوارایت باد و سلام و رحمت و برکاتش بر تو باد.
۳۰ مرداد ۸۹ ، ۱۱:۴۴ یادداشت های من -یک روزنامه نگار آزاده-
سلام دوست همسنگر طاعاتت قبول حق باشه
امید که حق تعالی این مهمانی را از ما بپذیرد و مهمانان خوبی برایش حداقل دراین سی روز و سی شب باشیم
در پناه حق

سوغاتی های نابتون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">