کوله بار سفر

بسیار سفر باید تا پخته شود خامی

کوله بار سفر

منتشر شد....
دست نوشته های مسافر88


******* به مناسبت عید بندگی و فطرت
ایــــن هــــم عــــیــــــــــدی ما *******



راهی که به بهشت می رود نزدیک است...
من به آن راه دور دست می روم...
راهی که به خدا می رسد...
و در این راه کوله باری باید بردارم که تمام سفرم را تامین کند...

***** استفاده از مطالب کوله بار سفر تنها با ذکر منبع مجاز می باشد*****

از این پس نوشته های مسافر88 اینجا منتشر میشه و منتظر نقد های ارزشمندتون هستم

mosafer8858@yahoo.com
mosafer8858@gmail.com

...صندوقچه کوله بار...

... مسافر نوشت های جدید...

  • ۲۴ شهریور ۹۶ ، ۱۹:۱۲ باش

...نور چشمی های کوله بار...

...هــــم پـای کوله بــــار...

پیوندهای روزانه

...هـمــســفــران هــمـــراه...

...سیستم صوتی وبلاگ...

...جعبه ابزار...

لیاقت...

پنجشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۸۹، ۰۱:۱۸ ب.ظ
این روزها باید زلال شوم!
این روزها باید صبور شوم!
این روزها باید آرام شوم!
این روزها باید لایق شوم!
لایق میهمانی! لایق مهربانی! لایق لیاقت...
باید لیاقت عیدی را داشته باشم...
باید بروم...

این روزها باید در کوره راه عقل و احساس، بیم و امید ... به راه درست بروم...
در دوراهی های فراوان زندگی باید چشم عقلم باز باشد تا به بیراهه های فریبنده احساس های دنیایی وارد نشوم....
اگر رفتم پس باید پای اراده ام آنقدر استوار باشد، عاقل باشد که جرأت برگشت را به دلم ـ به دلی که باید روشن بماند ـ بدهد ...

این روزها با ذکر یک " اللهم صل علی محمدو آل محمدو عجل فرجهم " تمام ستون های دلم می لرزد...
این روزها با " ارحم من رأس ماله الرجاء و سلاحه البکاء " اسمان چشمانم ابری می شوند ابری که سیلی خانمان بر انداز به راه می اندازد، خانمان ناامیدی را، خانمان غروررا، خانمان ...

به یاد خودم که پای اراده ام در گِل تعلقات دنیا مانده، می افتم که حتی گاهی این سرمایه راه هم ندارم...
چه غبطه ها باید خورد به حال کسانی که دارایی معنویتشان در سرزمین بی انتهای خیالم هم نمی گنجد....

این روزها تمام چشم امید دلم به کرامت بی منتهای امام مهربانیست که همسایه اش هستم، امید دلم به حق همسایگی کسی ست  که همیشه شامل حال من شده ...
کسی که از حق همسایگی فقط لطف آقا را می داند...
کاش بتوانم حق همسایگیش را ادا کنم...
واقعا چطور من کمترین و فقیر می توانم حق همسایگی کسی چون او را بپردازم؟!

رضا یعنی راضی به خواست و اراده خدا!
خدایا آیا می رسم به روزی که توکل کننده واقعی باشم؟!
روزی آنقدر کوله بارم زلال خواهد شد که بفهمم خدا مرا دوست دارد؟!

                                                                                                             آرام

۸۹/۰۷/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
مسافر 88

سوغاتی (۷۸)

اگر ما به امام زمان متصل شویم کربلایی هم میشویم چرا که امام زمان تنها وارث امام حسین و کسی که ماجرای کربلا در جلوی چشمانش است اوست که از سر درد می نالد و خطااب به جد بزرگورش می فرماید :
«اگر روز گاران مرا به تاخیر انداخت و تقدیر الهی مرا از یاری تو برداشت و نتوانستم با دشمنان تو ببجنگم ،هر صبح و شام بر تو ندبه می کنم و برایت بجای اشک خون گریه می کنم .»
سلام
خیلی قشنگ می نویسی
برای پای اراده من هم دعا کن این روزها شکسته و ...
سلام دوستان
شرمنده یه چند وقتی بود که آپ نمی کردم اما
حالا بامطلب "بین نماز ، وقت دعا گریه می کنی"به روزم
ومنتظر نظرهای مفیدتون هستم
التماس دعا...
سلام



















یاعلی


سلام

آیا مکه رفتی ؟
سلام زیبا بود
سلام
شرمنده که دیر اومدم
ولی از اومدنم پشیمون نیستم (مثل خیلی از سایتهای دیگه)
ولی بدون اگه روزگارت به کامت بود فکر دردمندان هم باش
تا شاید برای ما نیز روزی چنین باشد
منم دعا کن
سلام....
وای چ متنی قشنگی بود....
تا حدودی وبتو خوندم....این جمله ها از خودته؟منظورم تموم پست های وبلاگه!آخه واقعا عالین....
مرسی از حضورت بازم بیا.....
سلام دوست عزیز لینکت کردم .
سلام
آپت خیلی برام جالب بود موفق باشید .
ای غایب از نظر به خدا می سپارمت ----- جانم بسوختی و به جان دوست دارمت
تا دامن کفن نکشم زیر پای خاک باور ---- مکن که دست ز دامن بدارمت
می گریم و مرادم از این سیل اشکبار ---- تخم محبت است که در دل بکارمت
دلی شکسته و چشمان خیس و تنهایی
چگونه داشته باشم و شادمان باشم!؟

شبی کنار خودم در سکوت می میرم
شبی که خسته یک عمر امتحان باشم...

سلام بزرگوار.خوبی؟

اپم تشریف بیار.
سلوووووووووووووووم اومدم
۱۷ آبان ۸۹ ، ۱۰:۰۷ حدیث دلتنگی
سلامی چو بوی خوش یاس و نرگس
با " پیوندتان مبارک " چشم براهتان هستم
شاد باشید
راستی نمیخواهید به روز بشین؟
یاعلی
اپ کردم زود پاشو بیا منتظرمممممممممم
سلام علیکم و خدا قوت
شهادت ابن الرضا جواد الائمه علیه السلام را خدمتتان تسلیت عرض می کنم. از دلنوشته زیبایتان لذت بردم موفق و سربلند باشید.
سلام - شهادت امام جواد (ع) تسلیت باد
۱۵ آبان ۸۹ ، ۲۰:۱۵ قلم دانش آموز
یا رب الحجه بحق الحجه اشف صدر الحجه بظهور الحجه...[گل نرگس]
بسم رب المهدی (عج)
و سلام نام خداست...
آه از این چشم های بی لیاقت... شما باشید و ما شما را نبینیم!؟ آه از این دل بی لیاقت... شما غریب باشید و ما را غم نباشد!؟ آه از این همه بی غیرتی...
شما « هل من ناصر » بگویید و ما این همه کر!؟
چند جمعه مانده تا لایق شدنمان ارباب؟
برای بیداریمان دعا می خوانید دلشکسته ی من؟
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر...

بزرگوار این دو هدیه ناقابل تقدیم به شما از طرف برادر کوچیک و دلسوخته ی شما...

این کد رو در ابتدای ویرایش قالب خودتون در صورت تمایل قرار بدید...


_wpro_href=" http://www.ghalamedaneshamooz.blogfa.com/">" http://www.parsiblog.com/PhotoAlbum/khamenei313/khamenei313.1.gif" alt="العجل العجل یا مولای یا صاحب الزمان">


این کد رو هم در تنظیمات وب خودتون قرار بدید...



ان شالله که مورد پسند شما و مورد قبول حضرت ولی عصر (روحی فداه) قرار بگیرد.
خیلی التماس دعا...
یاعلی.
سلام علیکم و عرض تسلیت
۱۵ آبان ۸۹ ، ۱۶:۵۵ حدیث دلتنگی
با عرض سلام وادب
با یک دلنوشته دوبیتی بمناسبت شهادت امام جواد (ع) به روزم و
منتظر قدم رنجه تان .
التماس دعا
یاعلی
یاعلی
سلام
با رهایی در خدمتم
سلام معذرت بخاطردرسم نمیرسم زباد به شماسربزنم درکل ممنون ازحضورگرمتون
۱۳ آبان ۸۹ ، ۲۳:۵۹ سبزعلویان
امام خامنه ای ، امام علی (ع) نیست ؛ امام سید علی است "

امام خامنه ای ، امام علی (ع) نیست ؛ امام سید علی است " ؛ چون علی (ع) هم جانشین بود برای رسول الله(ص) هم دامادش بود و هم پسر عمویش . یعنی تمام نسبتهای ممکن را داشت ولی آقای ما فقط جانشین حضرت روح الله است و بس یعنی نه نسبت سببی دارد و نه نسبت نسبی . ادامه مطلب را بخوانید.
زمین تفرجگاه مردان خداست. اینجا ایران است .آزاد برای آنان که خدا را می پرستند.
۱۱ آبان ۸۹ ، ۰۹:۱۲ پسرک خواب آلود
قهرمان یکدست

کودکی ده ساله که دست چپش در یک حادثه رانندگی از بازو قطع شده بود، برای تعلیم فنون رزمی جودو به یک استاد سپرده شد.

پدر کودک اصرار داشت استاد ازفرزندش یک قهرمان جودو بسازد استاد پذیرفت و به پدر کودک قول داد که یک سال بعد می‌تواند فرزندش را در مقام قهرمانی کل باشگاه‌ها ببیند !!!

در طول شش ماه استاد فقط روی بدن سازی کودک کار کرد و در عرض این شش ماه حتی یک فن جودو را به او تعلیم نداد !

بعد از شش ماه خبررسید که یک ماه بعد مسابقات محلی در شهر برگزار می‌شود.

استاد به کودک ده ساله فقط یک فن آموزش داد و تا زمان برگزاری مسابقات فقط روی آن تک فن کار کرد.

سر انجام مسابقات انجام شد و کودک توانست در میان اعجاب همگان با آن تک فن همه حریفان خود را شکست دهد!

سه ماه بعد کودک توانست در مسابقات بین باشگاه‌ها نیز با استفاده از همان تک فن برنده شود و سال بعد نیز در مسابقات کشوری، آن کودک یک دست موفق شد تمام حریفان را زمین بزند و به عنوان قهرمان سراسری کشور انتخاب گردد.

وقتی مسابقات به پایان رسید، در راه بازگشت به منزل، کودک از استاد رازپیروزی‌اش را پرسید.

استاد گفت: "دلیل پیروزی تو این بود که اولاً به همان یک فن به خوبی مسلط بودی، ثانیاً تنها امیدت همان یک فن بود، و سوم اینکه راه شناخته شده مقابله با این فن، گرفتن دست چپ حریف بود که تو چنین دستی نداشتی!!!

یاد بگیر که در زندگی، از نقاط ضعف خود به عنوان نقاط قوت خود استفاده کنی.

راز موفقیت در زندگی، داشتن امکانات نیست، بلکه استفاده از "بی امکانی" به عنوان نقطه قوت است ...

برای بدست آوردن چیزهایی که تاکنون نداشته ای، باید کسی شوی که تاکنون نبوده ای ...
۱۰ آبان ۸۹ ، ۲۲:۵۰ سبز علو یان
فقط جهت اطلاع!!!دکتر خنده دار نیست؟

سلام دکتر
این روزها کم پیدا شده ای. دراخبار ازتو حداقل ممکن رامی گویند
اما دکتر !
آنقدر ها هم کم پیدا نیستی در سیما!
تمام گزارش های" فقط جهت اطلاع" را تو پر می کنی!
می گویند می خواهند جنبه آدمها را برای انتقاد و شوخی بالا ببرند، تا فرهنگ سازی کنند این را، طول می کشد
پس علی الحساب با جنبه ترین و بی ادعا ترین مسئول را انتخاب کرده اند. تو که ناراحت نمی شوی، نه؟!....
ادامه مطلب را بخوانید.
سلام

خوشحالم که دلت میلرزه ...
خوشحال خوشحال

میدانی چرا ..
چون حسی که پیدا کردی ... یه حس پاکه شک نکن
سلام

شرمنده که نوشته شما نخونده نظر میذارم ...

خیلی وقت بود به وب 133 سر نزده بودم
فقط نظرات را تایید کردم
تعدادشون زیاد بود ...

بازم شرمنده

انشا الله از این به بعد بیشتر بهتون سر میزنم

سلام خیلی ممنون که سری هم به ما زدید. تسلیت مرا در سوگ خوشید پذیرا باشید . به امید دیدار
من خسته ام از آتش و از خاک، از زمین
از احتمال فاجعه، از آخرالزمان !

آقا اجازه ! سنگ شدم، مانده در کویر
باران بیار و باز بباران از آسمان

باشد! صبور می شوم اما تو لااقل
دستی برای من بده از دورها تکان ...



یاعلی
متن خیلی زیبایی بود
لذت بردم

وبلاگ TALKS با پست جدیدی آپ شد.منتظر نظر شما هستم
پست جدید : گریه بارون
۰۶ آبان ۸۹ ، ۱۶:۳۳ غایب همیشه حاضر
وبلاگ مرد خورشید و فیلم جنجالی دینی ملک سلیمان نبی(ع)
سر بزنید و نظر خود را بگویید.
سلام
به روزم تشریف بیارین
۰۵ آبان ۸۹ ، ۱۹:۵۳ آیه های زندگی
دوست عزیزم سلام
وبلاگ بسیار زیبا و پر محتوایی دارید
برای شما آرزوی توفیقات روزافزون از درگاه خداوند متعال خواستارم
ما در سایت آیه های زندگی نیازمند دوستانی همچون شما هستیم تا با توجه به توانایی که دارید،در کنار مطالب وبلاگتان ما را نیز در ادامه راه قرانیمان یاری نمایید.
منتظر حضور و فعالیت شما دوست بزرگوار در سایت آیه های زندگی هستیم.
{ این به معنای یک دعوت رسمی است}
موفق باشید
یا علی
اکنون می توانم مثل دخترکی هفت ساله بنویسم : آب
و غرق شوم بی آنکه دست و پایی بزنم
می توانم بنویسم : باد
و پرواز کنم بی آنکه هراسی از سقوط داشته باشم .
می توانم بنویسم : درخت
و سبز شوم بدون هیچ درنگی .
می توانم تو را بنویسم
و بعد به آرامی ببوسمت بی آنکه کسی ببیند .
می توام بنویسم :‌مرگ
و بمیرم !
به همین سادگی .
۰۴ آبان ۸۹ ، ۱۳:۱۱ حدیث دلتنگی
با سلام و عرض ادب
اینروزها به شدت دلسوخته ام و نیازمند داروی محبت حضور و تجویز دوستان .
چشم به راه شما
التماس دعا
یاعلی
۰۴ آبان ۸۹ ، ۱۲:۴۲ دخترایرونی
به نام خدا
سلام
با افتخار لینک شدید
سایه مقام معظم رهبری مستدام باد
سلام.
خدا نگهدار.
39 نظر؟؟؟
این قدر شلوغ بود که در این میان فراموشم شد آن چه باید می گفتم.
.
.
.
امام علی علیه السلام:من طلب شیئا ناله و او بعضه: هر که واقعا در طلب چیزی باشد بدان دست می یابد و یا به بخشی از آن.
پس ما به چیزهایی دست نیافته ایم...
من هم مثل شما مطمئنم که به صرف ادعا نیست. ادعای اینکه ما هم شیعه هستیم... این دعا که می خواهیم پیرو واقعی اهل بیت باشیم.
سلام دوست عزیز
به مطلب "مهدویت چیست؟راهنما کیست؟"به روزم
ومنتظر نظرهای مفید شما هستم

راستی تونظرسنجی وامتیازدهی هم شرکت کنین خوشحال میشم
یامهدی
۰۳ آبان ۸۹ ، ۱۹:۵۳ قلم دانش آموز
سلام و خسته نباشید.
ممنون از شما.

بنده هم گل وجودتان را در گلدان خانه ی خویش کاشتم... امید است هر از مدتی خارهای اطرافش را مواظبت کنید... هر چند قابل تحمل نیستند...

ما رو هم دعا ...
اللهم عجل لولیک الفرج.
یا مهدی ادرکنی (عج).


در ضمن خوشحال میشم اگه کد لوگوی وب من رو در وب زیباتون قرارش بدین...



یا علی مدد.
سلام.ملیح مینویسی اخوی.موفق باشی
۰۳ آبان ۸۹ ، ۰۷:۳۱ حاج نوید صلواتی
سلام مسافر عزیز
بسیار نوشته زیبا و دل انگیزیست
پر از امید و خوبی و نگاهی که به افق روزگار وجود دارد. احساساتی که درون نوشته ها جای داده اید آن نوشته را بسیار خواندنی تر نموده است.
آرزوی موفقیت بیشتر و سربلندی برایتان دارم
با احترام
سلام

انشالله...

برای من وامثال من که غرق گناهیم هم دعا کنید

موفق باشید

سلام دوست عزیزم...

به روزم تشریف بیارید...

خوبیهاتون پایدار باشه انشاالله...

التماس دعا
۰۲ آبان ۸۹ ، ۱۹:۳۱ آقای بی قید
دوباره سلام
باهوش حتماً به مامانت بگو واست اسفند دود کن.

احتمالاً شعری که نوشتی واسه مادر بزرگ پروین اعتصامی باشه اون هم اسمش پرپین اعتصامی بخاطر همین ، همه این دوتا رو با هم اشتباه می گیرند.

من همون چند بیتی رو که نوشتم فقط بلد بودم نمی دونستم بقیه هم داره...
در کل غیبت ما از کمی وقت و حوصله است وگرنه حرف ها داریم واسه گفتن.

موفق و موید باشی ، انشاءالله هر چی خیر تو دنیا نصیب شما بشه.
سلامـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
البته این سلامم انتها نداره

آخه من از دست تو چیکار کنم که اینقد قشنگ می نویسی
۰۲ آبان ۸۹ ، ۱۵:۱۰ قلم دانش آموز
سلام بزرگوار. خسته نباشید.

ممنون از حضور و لطفتون...
اگه مایل به تبادل لینک هستید وب ما رو با نام " قلم دانش آموز " لینک بفرمایید و بگید که وب زیبای شما رو با چه نامی لینک کنم.

اللهم عجل لولیک الفرج.
یاعلی مدد.
۰۲ آبان ۸۹ ، ۱۴:۵۷ دریا لباس خاکی پدرم بود !
اینک که شهر شعله ور بی خیالی است
جای برادران غیورم چه خالی است

جای برادران غیوری که بعدشان
این شهر در محاصره خشکسالی است

بی ادعا ز خویش گذشتند و پل شدند
رد عبور صاعقه شان این حوالی است

من حرف میزنم و دلم شعر می شود
در واژه های من هیجانات لالی است

طاعون گرفته ایم و کسی حس نمی کند
تا آنکه زنده بودنمان احتمالی است

آلوده است کوچه ، خیابان به زندگی
چیزی که هست و نیست و حالی به حالی است

بر من چه سخت می گذرند این غروب ها
جای برادران غیورم چه خالی است !

پروانه نجاتی



سلام. وبلاگ ارزشمندی دارید .. خوشحالم با وبلاگتون آشنا شدم
بله ثواب ذکر یک صلوات هم کافیه تا انسان را به جایگاه اصلی اش همان بهشت است ببرد
موفق باشید
هر وقت توی حرمش قدم میزنی انگار بین زمین و هوا معلقی.انگار زمان توقف کرده.
خدایا زیارت حرمش را بی عدد نصیب همه بگردان.
اپ کردم خوشحال میشم سر بزنى

منتظرممممممممممممم
سلام
جانم رضا(ع)
التماس دعا
سلام و خدا قوت
همیشه از متنهای زیبایتان لذت بردم امیدوارم همیشه در سایه لطف رب الارباب موفق و سربلند باشید.
سلام عزیز تازه آشنا...
زیبا...
لطیف...
دلنشین...
صمیمی و قابل قبول است قلمت...
ممنون از الطاف بی کرانت و قربان قدوم مبارکت...
شادیم را دوچندان کردی با حضور پر از معنویتت
شادان و پاینده...
عشق سرلوحه ی اعمال و افکارت باد.
۰۱ آبان ۸۹ ، ۱۸:۳۷ آقای بی قید

اگر گفتی وبم کدوم
سلام عزیزم
خوشحالم و غبطه میخورم بر حالت
کاش منم مثل تو زلال بودم
سلام
زیبا می نویسید ودلچسب!

کاش تمام دغدغه ها معنوی میشد
با افتخار شما رو به جمع دوستان وبلاگیم اضافه کردم.
درپناه امام زمان
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام علیکم
خدا قوت خسته نباشید
امام رضا علیه السلام فرمود:
عبادت پر روزه داشتن و نماز خواندن نیست، و همانا عبادت پر اندیشه کردن در امر خداست.
سلامی دوباره
منتظر حضور سبزتان هستم
خدایا آیا می رسم به روزی که توکل کننده واقعی باشم؟!

اللهم عجل لولیک الفرج
سلام.
اعیاد بر شما هم مبارک.
ممنون از حضورتون.

خوشا به حالتان که همسایه امام عشقید...
برای ما هم دعا کنید.
چشم امید همه ما ایرانیان به دستان با کرامت آقاست!
قلمتون مستدام..که زیبا می نویسید..

زیر سایه امام رئوف(ع) موفق و موید باشید.
۳۰ مهر ۸۹ ، ۰۷:۵۷ حدیث دلتنگی
با سلام و عرض ادب
ایام بر شما هم مبارکباد
با خوندن مطلبت خیلی تو فکر فرو رفتم
ممنونم از ردپای قشنگت
التماس دعا
یاعلی
سلام
سخن چو از دل برآید لاجرم بر دل نشیند
به دلم نشست
دلتون آسمونی / دعاهاتون بارونی
مارو هم از دعاهای قشنگتون پیش آقامون بی نصیب نذارید
۳۰ مهر ۸۹ ، ۰۴:۱۱ راحله**سیاه_سفید**
روزی آنقدر کوله بارم زلال خواهد شد که بفهمم خدا مرا دوست دارد


بسیار زیبا
و
لطیف
می نویسید
۲۹ مهر ۸۹ ، ۲۰:۵۴ غریب ِ قریب
خوش به سعادت تون که با امام رئوف همسایه هستید.
گاهی از ما و محفلمون هم یادی کنید.
۲۹ مهر ۸۹ ، ۲۰:۵۲ مسافر آدینه
سلام....
ممنون از حضورتون...
ای کاش به اون زلالی که فرمودید برسیم...
یاعلی
اللهم عجل لولیک الفرج
۲۹ مهر ۸۹ ، ۱۹:۱۶ یادداشت های یکروزنامه نگارازاده
سلام اخوی
من هم این اعیاد پرخیرو برکت رو تبریک میگم
مطالبت خیلی به دل میشینه افرین به این قلم
درپناه امام زمان باشی
به امید ظهوراقا
سلام دوست مهربان
خیلی ممنون که بهم سرزدید
خیلی از این که وبلاگ شما را دیدم خوشحال شدم چون خیلیییی مطلبتون قشنگ و به دلم نشست
با اجازتون اگه بخوام لینکتان کنم با چه اسمی ؟
برای شما دوست عزیز ارزوی موفقیت دارم
۲۹ مهر ۸۹ ، ۱۵:۵۳ گم کرده راه
با سلام
خیلی عالی بود . موفق و پیروز در پناه آقا امام زمان (ع)
التماس دعا
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام بزرگوار....

ممنون که گفتید. واقعا دلنوشته هاتون زیباست....

لطف شماست. منو با نام غفلت لینک کنید...ممنونم

شهادت نصیبتون
سلام با مطلبی بروزم
موفق باشین انشالله
یاعلی
التماس دعا
سلام بزرگوار...

ممنونم که سر میزنید.واقعا ممنونم.برای اینکه راحت تر بهتون سر بزنم با اجازه لینکتون میکنم.
راستی عید قشنگتون مبارک باشه...

نمیدونم این متن از دل خودتون بود یا نه ولی خیلی به دلم نشست واقعا به دلم نشست!خوندنش حس عجیب و حتی غریبی به ادم میده!

ممنونم....شهادت نصیبتون...


سپاس از لطف شما بزرگوار!
پست هایی که با نام " آرام " امضا می شوند حرفهای از دل برآمده مسافر88 هستند
وبلاگ خوشکلى دارى ممنون که بهم سر زدى
۲۹ مهر ۸۹ ، ۰۸:۵۸ مُتَرَصِّد
این روزها با ذکر یک " اللهم صل علی محمدو آل محمدو عجل فرجهم " تمام ستون های دلم می لرزد...

سلام علیکم
ممنون از حضورتان
دعا بفرمایید
یا الله...
۲۹ مهر ۸۹ ، ۰۸:۴۲ چشم به راه
سلام
خوشا بر احوالتان که همسایه اهل کرمید
برای ما دور افتاده ها هم دعا کنید ....
برو گدای رضاشو که آن امام رِوووف/به سینه احدی دست رد نخواهد زد
سلام
ممنون که به وبلاگم اومدین خوشحال شدم بازم ازاین کارها بکنین
یاحق
۲۹ مهر ۸۹ ، ۰۷:۲۹ علی کشکولی
سلام وادب

چه پست جانداری الحق اثر گذار است و گیرا

همچون کودک خرد سالیکه در جنگل انبوهی گمگشته باشد انسان امروز در دنیاییکه

خود ایجاد کرده سر گردان است و برای رهایی از این سر گشتگی و سر گردانی با خدا بودن و اهلبیت ع و اولیا الله او را رستگار سازد حضرت سالار شهیدان حسین بن علی ع فرماید

خدایا هر کس ترا گم کرد کرا پیدا کرد و هر کس ترا پیدا کرد کرا گم کرد

درود بر شما

سوغاتی های نابتون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">