کوله بار سفر

بسیار سفر باید تا پخته شود خامی

کوله بار سفر

منتشر شد....
دست نوشته های مسافر88


******* به مناسبت عید بندگی و فطرت
ایــــن هــــم عــــیــــــــــدی ما *******



راهی که به بهشت می رود نزدیک است...
من به آن راه دور دست می روم...
راهی که به خدا می رسد...
و در این راه کوله باری باید بردارم که تمام سفرم را تامین کند...

***** استفاده از مطالب کوله بار سفر تنها با ذکر منبع مجاز می باشد*****

از این پس نوشته های مسافر88 اینجا منتشر میشه و منتظر نقد های ارزشمندتون هستم

mosafer8858@yahoo.com
mosafer8858@gmail.com

...صندوقچه کوله بار...

... مسافر نوشت های جدید...

  • ۲۴ شهریور ۹۶ ، ۱۹:۱۲ باش

...نور چشمی های کوله بار...

...هــــم پـای کوله بــــار...

پیوندهای روزانه

...هـمــســفــران هــمـــراه...

...سیستم صوتی وبلاگ...

...جعبه ابزار...

منتهای آرزو...

جمعه, ۱۰ دی ۱۳۸۹، ۰۲:۱۳ ب.ظ

 چقدر مرا دوست داری!!!
گاهی فکر می کنم به بودنم، به فاصله ای که با تو دارم، به آنچه تو می خواهی!
آن هنگام که همه خوابند و تو با نوای دلنشینت مرا بیدار! می کنی، مرا دعوت می کنی به دیدارت...
مرا می شنوی مثل همیشه! اما گاهی خسته ام، گاهی بی حوصله، گاهی ناراحت، گاهی

مرا می بینی! باز هم مثل همیشه! می بینی که به یادت نیستم، با تو نیستم... ولی باز هم مرا دوست داری.
گاهی از خودم شرمنده می شوم که...

چه احساس خوشایندی دارم وقتی برای تو بیدار می شوم،
با اشاره ات بر می خیزم، برای گفتگوهایمان آماده می شوم...
تمام شیرینی رویایی خواب را بدرود می گویم که به دیدنت بیایم... چقدر مهربانی!!
چه سرزمین زیباییست سرزمین بی انتهای بودنم در برابرت! چقدر پاک و زلال است سجاده گفتگوهایمان!!

شروع می کنم؛
"بسم الله الرحمن الرحیم" از تو می گویم... گاهی حواسم نیست چه می گویم! تمام حفظیاتم را برایت تکرار می کنم ولی طوری توجه داری که انگار این حرف ها را فقط من برایت می گویم! انگار  تنها من با تو حرف می زنم...
از تو تشکر می کنم؛ "الحمدالله رب العالمین"
تو را می ستایم؛ "الرحمن الرحیم"
به مالک و صاحب همه چیز بودنت اعتراف می کنم؛ "مالک الیوم الدین"
می رسم به جمله ای که تمام سرزمین وجودم را می لرزاند؛ فقط تو را می پرستم و فقط از تو کمک می خواهم؛ "ایاک نعبد و ایاک نستعین"

مرا ببر به راه سعادت به راه دوستانت؛ راهی که حسین(علیه السلام) رفت، راهی که زینب(سلام الله علیها) رفت راهی که...  "اهدنا الصراط المستقیم، صراط الذین انعمت علیهم "
هوایم را داشته باش که مبادا به مسیری بروم که دشمنانت رفته اند به راهی که یزیدیان رفتند؛ "غیر المغضوب علیهم ولاالضالین
"چه بگویم که گفتن نتوانم: تو بزرگ تر آنی که من بفهمم، بدانم، درک کنم، بیندیشم؛ "الله اکبر"
وقتی در مقابلت خم می شوم به اوج می رسم چه حس لطیفی است دوست دارم زمانها بگذرند و... تمام وجودم می شود؛ "سبحان الله سبحان الله سبحان الله"
وقتی رفیع ترین و ارزشمندترین نقطه وجودم در مقابلت به خاک می افتد در اوج سربلندی و افتخارم...
تمام دلتنگی هایم را برایت گریه می کنم... تمام حرفهای ناگفته ام را برایت نجوا می کنم ...و چه مهربانانه به من آرامش می دهی، زندگیم دلنشین می شود و تمام دلم آرام... آرامِ آرام

                                                                                                                        "آرام"

۸۹/۱۰/۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
مسافر 88

سوغاتی (۱۰۵)

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه با هر username که باشم، من را connect می کند

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه تا خودم نخواهم مرا D.C نمی کند .

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه با یک delete هر چی را بخواهم پاک می کند

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه اینهمه friend برای من add می کند

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه اینهمه wallpaper که update می کند

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه با اینکه خیلی بدم من را log off نمی کند

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه همه چیز من را می داند ولی SEND TO ALL نمی کند

سلام خیلی قشنگ بود به ما هم سربزنید
میدونید چرا مجزوب وبتون هستم؟
آخه بوی خدا رو توش حس میکنم.اونقدری کهاشک توی چشمام جمع شد و احساس کردم که چقدر دلم برای خدا تنگ شده.
التماس دعای فراوان
۱۳ اسفند ۸۹ ، ۱۰:۴۷ •*.ღ.•* محمدحسین•*.ღ.•*
برادر خوشحال میشم منو لینک کنید
بعد خبرم کنید تا بلینکمتون
اگر هم افتخار دادید
لوگوی ما رو هم
بزارید...
سلام
تمام راز و نیازهات قبول حق
ما رو هم دعا کن
در باغ بجز عطر وفا نوش مکن
جز صحبت عشق صحبتی گوش مکن
گر اجر شهید خواهی و آمرزش
هرگز صلوات را فراموش مکن
اللهم صل علی محمد و ال محمد
اللهم عجل لولیک الفرج
دلم امشب صاف است.


اسمان هم آبیست .


ونسیمی زیرک سعی دارد که شب مظهر این همه دلتنگی و تاریکی نیست ،


به گمانم فردا روز خوبی باشد.


"زندگی زیباست زشتی‌های آن تقصیر ماست، در مسیرش هرچه نازیباست آن تدبیر ماست! زندگی آب روانی است روان می‌گذرد... آنچه تقدیر من و توست همان می‌گذرد"
با یه پست کوچولو آپم
بسم رب المهدی
سلام علیکم دوست عزیز همیشه موفق باشید سری بزنین منتظر حضورپرشورتون هستم
سلام
اینجا کجاست سرم داره گیج میره
۱۱ بهمن ۸۹ ، ۱۶:۱۴ حامد محقق / خارج از ایران
سلام . منتظر حضور گرم و نظرات شما هستم
۱۱ بهمن ۸۹ ، ۱۳:۲۱ امیر ثابت قدم
باسلام . تشکر ازجضور پرنورتان . مطالب جالب است . موفق باشید.
عاقبت یک روز مغرب محو مشرق می شود
عاقبت غربی ترین دل نیز عاشق می شود
شرط میبندم زمانی که نه زود است و نه دیر
مهربانی حاکم کل مناطق می شود
اللهم عجل لولیک الفرج
۰۹ بهمن ۸۹ ، ۰۸:۳۶ حدیث دلتنگی
سلام و عرض ارادت
با " غمنامه آخر ماه صفر " بروزم و
منتظر قدوم همیشه پرمهرتان .
التماس دعا
یاعلی
__$$______$$$__$$$_____$$
_$$_________$$_$$________$
_$___________$$$_________$
_$__________$$_$$________$
_$$_________$$$$$_______$$
__$$_________$$$_______$$
____$$________$_______$$
_____$$$_____________$$
_______$$__________$$
__________________$$
_________________$$
________________$$
_______________$$
_______________$$
_______________$$$__$$
________________$$_$$$
________________$$$$$$
_________________$$$$$$
______________$$$$$$$$$$
سلام به دوست همیشگی
@...............@..........@............@@@@@..........@
@@..........@@......@.....@......@..........@......@....@
@.@........@.@....@.........@....@..........@....@........@
@..@......@..@....@@@@@......@@@@@....@@@@@
@...@....@...@....@.........@................@....@.........@
@....@..@....@....@.........@................@....@.........@
@.....@@.....@....@.........@................@....@.........@
سلام و درود به دوست عزیز و گرامی
ضمن عرض تسلیت اربعین حسینی به شماحسینی و پیرو راه حق-
منتظرحضور شما و نظرتون در پایگاه فرهنگی مذهبی
(رهپویان بصیرت)در مورد مطلب جدید با نام (طلایه داران نور) هستم.
فرصت داشتید سر بزنید
التماس دعای خیر
یا زهرا (س) و من الله توفیق والنصر قا ئدنا خامنه ای
سلام
وبلاگ شما رو لینک کردم
امیدوارم بعد از این بیشتر به هم سر بزنیم و رابطه نزدیک تری داشته باشیم.
هر وقت منو لینک کردی خبرم کن.
یاعلی
راستی ممنون از راهنمایی تون!!!
خوش بحالتون چه حس لطیف و قشنگی دارین
التماس دعا
سلام علیکم و خدا قوت
ای کاش که لایق دیدار شویم
التماس دعا منتظر شما هستم
سلام بر حسین و اربعینش، سلام بر اربعین و زائرانش! و سلام بر اندوه های دل آنان که به سوغات بر مزار کشتگان، عشق بردند و به مویه نشستند. به شوق زیارت صحن و سرای جان فزایت، اربعین شهادتت را به سوگ می نشینیم، یا حسین!
سلام دوست عزیز
بامطلب"من خداپرستم"به روزم
اگه اومدی نظریادت نره
ممنون
سلام
از اینکه به وبلاگ من سر زدی ممنونم
خوشحالم که با شما و بلاگ شما آشنا شدم
امیدوارم موفق باشید
اگر با تبادل لینک موافق هستید خبرم کنید
یا علی
۰۲ بهمن ۸۹ ، ۱۰:۲۸ ستاره ی دریا
سلام دوست عزیز ...
ممنون از حضور گرمتون ...
وبلاگ عارفانه ای دارید ... قلمتون هم عالی و زیباست ... و امیدوارم همیشه پایدارو پابرجا باشه ...
...
" الهی !
از کرم همین چشم داریم و از لطف تو همین گوش داریم.
بیامرز ما را که بس آلوده ایم به کرد خویش!
پس درمانده ایم به وقت خویش!
پس محبوبیم در سزای خویش!
دست گیر ما را به فضل خویش!
بازخوان ما را به کرم خویش!
باز ده ما را بهاحسان خویش. "
"خواجه عبدالله انصاری"
...
موفق باشید
با آرزوی بهترین ها
در پناه حق
روزگاری شهر ما ویران نبود ....
سلاممممممممم
مثل همیشه عالیه
کم سعادتی نیست
دقت نظر شماست که اینجارو که کارت کمو بیش گرفته ول نکردی و به p e l a k f a گاهی اوقات سری میزنی

ولی به هر حال تصویر خوشایندی ندیدم مسافر

سفر زیاد آدموو بخته که چه عرض کنم بلکه میسوزونه ولی خیلی ها هم با سفر زیاد همونی که بودند میمونند
سلام


خدا کنه مهدی بیاد ...
سلاک
خدا قوت
مثل همیشه عالی بود
سلام بر شما خوبان

ممنونم از تشریف فرماییتان به کربلایی110



آنکه خدا را شناخت

رسول الله (صلّى الله علیه و آله) : مَن عَرَفَ اللهَ وَعَظَّمَهُ ، مَنَعَ فاهُ مِنَ الکلام وَ بَطنَه مِنَ الطَّعام وَ عَنَّی نفسَه بالصِّیام و القیام .
پیامبرعظیم الشّأن اسلام (صلّى الله علیه و آله) :
هر که خدا را شناخت و به عظمتش پى برد ، دهان خویش را از گفتار وشکمش را از غذاى فراوان و حرام نگه مى دارد و با روزه و شب زنده دارى خود را به سختى و مجاهده وامیدارد .
میزان الحکمه/ج8 ص 3588



از مطلب خوبتان استفاده کردم
موفق وکربلایی باشید
سلام
ممنونم از این که یاد ما هم کردید و سر زدید
راستی ادامش رو زدم و نظر دوست خوبی مثل شما در مورد این پستم که بستگی داره به نظر دوستان خیلی برام اهمیت داره
ممنونتم
۲۷ دی ۸۹ ، ۱۰:۱۷ خادم شهدا
سلام و درود
تشکر از حضور شما و نظرتون
منظور من این بود که چطوری میتونیم با پر طرفدار کردن ای سری وبلاگ ها که به تقویت دین و مکتب کمک میکنند حد اقل به چند نفر خط فکری بدیم
.
.
.
.
.
البته این کار شما ست که پیش اقا آبرو دارید هدف من از این وبلاگ همین کاریه که عرض کردم
و از شما راهنمایی خواستم ولی...!!!

تا یار که را خواهد و میلش به که باشد؟؟؟؟

ابرو نزد حضرت (عج)حجت یه چیز دیگه هستش

یابن الحسن!

خیال روی تو در هر طریق همره ماست
جمال چهره تو حجت موجه ماست
.
.
.
.
.
.
.
.
الهم الرزقنی شفاعة الحسین علیه السلام یوم الورود...
لطفا مارو با نام (خادم الشهدا)لینک نکنید


من هم شما رو با نام کوله بار سفر لینک کردم

دعام کنید (و من الله توفیق)
این جمعه ها که ختم به مختار می شود
بدجور دل طالب دیدار میشود
ای منتقم بیا که به عالم خبر دهیم
شیعه عزیز است و دشمن او خوار می شود
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام
ممنونم از این که دیگه به یاد ما نیستید و سرنمیزنید
۲۵ دی ۸۹ ، ۲۱:۵۴ ***پسری از سرزمین عجایب مشهد***
من آپم....
سلام تشکر از این که سر زدید . موفق باشید
۲۵ دی ۸۹ ، ۱۱:۴۲ خادم شهدا
سلام دوست عزیز
اگر امشب به معشوقت رسیدی
میان اشک مولایت بدیدی
بگو آقا فلانی رو سیاه است
دو دستش خالی و غرق گناه است......
ممنونم از حضور شما در وبلاگ رهپویان بصیرت بارم به من سر بزنید -
ضمنا لینکتون کردم خواستید بانام (خادم شهدا) لینکم کنید-
التماس دعای خیر - یاعلی
ومن الله توفیق ع.ش
باسلام خدمت مسافر88!

شرمنده واقعا دیراومدم پیشت!خیلی بلاگت عارفانه اس برام دعا کن دعا کن منم بتونم همینجوربه خدا نزدیک شم خیلی دوس دارم اینکارو کنم سعادت میخواد !!!!

بازم بیا مطالبت واقعا قشنگه!!!

فعلا

درپناه حق!
ب
ا
ی
۲۳ دی ۸۹ ، ۰۸:۵۵ شب نیلوفری
و خداوند فرمود:

چشم به راه باشید که من هم چشم به راه اویم.

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی.
۲۲ دی ۸۹ ، ۲۱:۰۳ ***پسری از سرزمین عجایب مشهد***
ممنون که امدی....

من آپم زودی بیا....
سلام

از حضورتان در کربلایی110 صمیمانه سپاسگزارم

وبلاگ پرمحتوا و خوبی دارید

منتظر نظرات پربارتان هستم

«عالم برزخ کجاست؟»

همه ما شنیده ایم که بعد از مرگ وارد عالمی به نام «برزخ» خواهیم شد. یکی از اعتقادات مسلمانان این است که انسان پس از مرگ به عالم دیگری به نام «برزخ» وارد می‏شود و در آنجا باقی است تا زمانی که در «صور» دمیده شود و مردم از قبرها بیرون آیند، آنگاه به عالم قیامت وارد می‏شود. با شنیدن نام برزخ همیشه سوالاتی در ذهن ما طنین انداز می شود؛ عالم برزخ چگونه جایی است؟ چه تفاوتی با عالم قیامت دارد؟ ویژگی های آن چیست و ... در این مقاله کوتاه تلاش می کنیم به این سوالات پاسخ دهیم.

موفق وکربلایی باشید
سلم دوست عزیز وبلاگتون خیلی قشنگه به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم.اگه دوست داشتید منو لینک کنید موفق باشید.
سلام
خیلی زیبا و تاثیر گذار بود موفق باشید . به وب منم یه سری بزنید.
________________$$$$$
_______________$$$$$__$$________$$$$$$$$
__________$$$$__$$$$___$$_____$$$$$____$$
______$$$___$$$$________$$_$$$______$$$
___$$$_$$$$______________$$_______$$$
$$$_$$$$________________$$______$$$
$$$$_________________$$$_____$$$
$$________________$$$_____$$$
$$_____________$$$_____$$$
_$$________$$$$____$$$$
__$$____$$$_____$$$$
___$$_$$$$___$$$$
____$$_____$$$$
__$$_____$$$$
$$____$$$$
$$_$$$$
$$$$$_____$$$$$___________$$$$$__________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
__________$$$$$___________$$$$$__________
__$$$$_____________________________$$$$__
_$$$$$$___________________________$$$$$$_
__$$$$$$_________________________$$$$$$__
___$$$$$$_______________________$$$$$$___
____$$$$$$$___________________$$$$$$$____
______$$$$$$$_______________$$$$$$$______
_________$$$$$$___________$$$$$$_________
____________$$$$$$ $$$$$$$$$$$____________
______________$$$$$$$$$$$$_______________
اپم!!!!
کلیک رنجه کن بدو بیا!!!!!!!
۲۰ دی ۸۹ ، ۲۰:۳۸ باز باران
برادر جان سلیمان زمانی...
چرا انگشت وانگشتر نداری...؟

خاتم سلیمان ربوده شد ...
و انگشتش بریده ...
یا حسین! به راستی تو سلیمان زمان بودی!


ان شاالله کربلا
یاحسین
سلام و خداقوت
مثل همیشه عالی و ستودنی
۱۸ دی ۸۹ ، ۱۹:۲۶ وبلاگ تخصصی ادیان و مذاهب (سید مرتضی عاد
سلام دوست عزیز...
با احترام، وبلاگ تخصصی ادیان و مذاهب با سه مطلب
1- روشی دینی برای مطالعه دین؛
2- عقیده ولایت پاپی در مسیحیت کاتولیک و
3- طریقه صوفیه چشتیه در افغانستان، به روز رسانی شده است. رأی و نظر شما در ارائه ی مطالب آینده و بهبودی مطالب حاضر قطعاً تأثیرگذار خواهد بود.
با آرزوی موفقیت در پناه حضرت حق........
http://harfaye-khososi.blogfa.com/
سلام
به امید روزی که او خواهد آمد
مایلید تبادل لینک کنیم؟
خوشگل بود.التماس دعا
۱۸ دی ۸۹ ، ۱۴:۲۸ دیوونه غربتی!
تا آخر ...
خواندم
خواندم
خواندم
آرام شدم!
چشمانم را می بندم و ..
اللـــه اکــــــبر!
همین!
۱۷ دی ۸۹ ، ۱۷:۴۳ کاتب باشی
سلام
فکر کنم یک بار کامنت گذاشتم
کاتب باشی
سلام
سوالی دارم که برای به جواب رسیدنش به کمکتون احتیاج دارم.
لطفا یه سربه وبم بزنید...خوندن پستم کمتراز2دقیقه وقتتونو میگیره!!
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام
عالی بود .
سلام دوست عزیز راز و نیازت با خداوند مهربان را خواندم چه زیبا نوشته ای چه زیبا گفته ای و چه زیبا مناجات می کنی خدایا این ذره ذره عبادتم را بپذیر .
التماس دعای خیر .
سلام دوست عزیز
ممنون از حضورتون
امیدوارم شهدا همیشه کمکتون کنند.
دعا کنید خداوند عشق و شناخت رهبری را با ما عطا و بصیرت کافی به ما بدهند.
با پست(افتنه و بصیرت 4 و 3 کلیپ زیبا) منتظر حضور گرم و نظر های زیباتون هستم..
اللهم الحفظ و النصر قائدنا الخامنه ای با القرآن
اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم الرزقنا زیارت و شفاعت الحسین یوم الورود
ایشالله شهید شی.
شهادت بنده ی حقیر
التماس دعا
۱۵ دی ۸۹ ، ۰۸:۵۲ پیچک اهلبیت
سلام
گهگاهی دل من می گیرد
بیشتر وقت غروب
آن زمانی که خدا نیز پر از تنهاییست
واذان در پیش است
من وضو خوام ساخت
از خدا خواهم خواست ...........

کاش این گونه نبودیم
ایاک نعبد در دهان
دل در هوای دیگران
سلام.یه جمله بیشتر برات نمینویسم
اللهم عجل لولیک الفرج به عمل نه حرف
بیا و مراسم جدیدی ببین
۱۴ دی ۸۹ ، ۱۲:۴۷ بانوی سپندارمذ
همه را بیازمودم ، ز تو خوشترم نیامد / چو فرو شدم به دریا ، چو تو گوهرم نیامد
سر خُنب ها گشودم ، ز هزار خم چشیدم / چو شراب سرکش تو به لب و سرم نیامد
چه عجب که در دل من گل و یاسمن بخندد / که سمن بری ، لطیفی چو تو در برم نیامد
ز پی ات مراد خود را دو سه روز ترک کردم / چه مراد ماند زان پس ؟ که میسّرم نماند
دو سه روز شاهی ات را چو شدم غلام و چاکر / به جهان نماند شاهی که چو چاکرم نیامد
خردم بگفت بر پر ز مسافران گردون / چه شکسته پا نشستی که مسافرم نیامد
چو پرید سوی بامت ز تنم کبوتر دل / به فغان شدم چو بلبل که کبوترم نیامد
چو پی کبوتر دل به هوا شدم چو بازان / چه همای ماند و عنقا که برابرم نیامد ؟
برو ای تن پریشان ، تو و آن دل پشیمان / که ز هر دو تا نرستم ، دل دیگرم نیامد
۱۴ دی ۸۹ ، ۱۲:۴۵ بانوی سپندارمذ
سلام
متن سراسر عاشقانه و معنوی شما رو خوندم
بسیار عالی
چه حس قشنگی داری
برای بقیه هم تو این حالات معنوی دعا کن دوست من

ببخشید که کمی دیر اومدم
گرفتاربودم ولی با یه متن عاشقانه اومدم دوست داشتی یه سر بزن
من سرتاپا گوشم به حرفهایی که با من میزنی...
اما تو.......
.
خدایا لذت خواندن نمازی را به ما عطا فرما که از هرچه غیر توست خالی باشد...آمین
چه زیبا نوشتید از عاشقانه با خدا....
محتاجم به دعای خیرتان عزیز...
۱۳ دی ۸۹ ، ۱۸:۵۰ ***پسری از سرزمین عجایب مشهد***
ممنون بابت لینک....
به لینکدونیم خوش اومدی .....
سلام

خداوندا,آن ده که آن به..........

حسینی باشی
۱۳ دی ۸۹ ، ۱۴:۴۹ در پلکان بازگشت
بسم النور


نماز یعنی تو و من
و این چیست که بتوانم بتوصیفمش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

زیبااااااااااااااا
سلام دوست عزیز
ممنون از حضورتون
امیدوارم شهدا همیشه کمکتون کنند.
دعا کنید خداوند عشق و شناخت رهبری را با ما عطا و بصیرت کافی به ما بدهند.
با پست(امام خامنه ای کیست؟ و دو کلیپ زیبا) منتظر حضور گرم و نظر های زیباتون هستم..
اللهم الحفظ و النصر قائدنا الخامنه ای با القرآن
اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم الرزقنا زیارت و شفاعت الحسین یوم الورود
ایشالله شهید شی.
شهادت بنده ی حقیر
التماس دعا
سلام . با سوالی در مورد ولایت فقیه در خدمتیم. منتظر حضورتون هستم .
مایل به تبادل لینک باشید خوشحال می شم ...
نوشته هایتان بر دل نشست ...

قلمتان توانا
۱۲ دی ۸۹ ، ۱۶:۳۶ پسرک خواب آلود
درود بر مسافر عزیز


سلام رفیق.واقعا تاثیرگذار و عالی بود.
مرحبا.
مرحبا و ممنون.

درود و دو صد بدرود
سلام
قلم نرمی داری، خوشحالم از آشناییت
موفق باشی
سلام.
و من الله التوفیق

اللهم صل علی محمد و آل محمد
سلام عزیز گرامی

خداوند عزّوجلّ دوست دارد که

شیعیان را امتحان کند؛ درآن هنگام...

اهل باطل تشکیک وتوهّم خود را آغاز می نمایند.

منتظر حضور گرمتان
سلام
ممنون از حضور گرمتون
شاید بعد از این صحبت ها چیزی که بیشتر برایم جلب نظر کرد را در پایین مطلب یافته باشم: سخن از دل برآمده
سخنی با جنس حقیقت و سخنی صیقل داده شده با عشق به الله
۱۲ دی ۸۹ ، ۱۱:۳۲ احسان برادری از بلوغ
سلام
حرکت در مسیر آسمان رو از کجا شروع کنیم ؟
جواب این سوال رو سر فرصت در آپ جدید بلوغ بخانید . با عنوان :

" تعمیرگاه مکانیکی بلوغی "
سلام
دیر به دیر به روز میشید اما هربار بایه مطلب خیلی...قشنگ....
اللهم عجل لولیک الفرج
۱۱ دی ۸۹ ، ۲۰:۴۷ ى÷آ{بهار
I LOVE U:-*I LOVE U:-*I LOVE U:-*
سلام
مرسی بهم کدومبه زدین
خیلی وبت مشحره لاعیه یعنی محشره عالیه
سوری
من خیلی لوسم نه؟
خوشبحالت که خدات هنوز صداتو میشنوه
خدا با من کاملا قهره
تا من یه تکون میخورم تا نیت میکنم که باهاش حرف بزنم گوشاشو محکم میگیره
من تو اوج گناهم
توقعی از خدا ندارم که منو ببخشه
ولی خیلی ناراحتم
که دیگه اگه خدا هم جوابمو نده به کی التماس کنم ؟ به کی؟
۱۱ دی ۸۹ ، ۲۰:۲۱ انجمن ادواردو
سلام مومن

خداقوت

یاعلی
۱۱ دی ۸۹ ، ۲۰:۰۴ بنده حقیر الله تعالی
به نام خدایی که ما را با عشق نگاه می کند و ما جلوی نگاه عاشقانه اش گناه میکنیم.
مطالب شما بسیار عالی و زیباست.
خیلی ممنونم.
ارادتمند
یا علی درپناه خدا
۱۱ دی ۸۹ ، ۱۹:۴۰ یــــــــه عــــــاشق(منتظر ظهور)
سلام
ممنون از حضورت
استفاده بردم
منم آپم
اللهم عجل لولیک الفرج
۱۱ دی ۸۹ ، ۱۹:۳۵ ***پسری از سرزمین عجایب مشهد***
سلام وب خشکلی دارین

با من تبادل لینک میکنین
اگه مایلید به این اسم لینک کنید
***پسری از سرزمین عجایب مشهد***
اگه لینکیدی خبر بده بلینکمت....
سلام
آماده پذیرایی از شما با شکلات داغ میباشیم
سلام
فوق العاده بود
می بینی که به یادت نیستم، با تو نیستم... ولی باز هم مرا دوست داری.
۱۱ دی ۸۹ ، ۱۶:۰۶ دریا لباس خاکی پدرم بود !
چه سرزین زیبایی ست سرزمین بی انتهای بودنت ...!

و من این روزها چقدر دورم از این سرزمینی که در برابرت هیچ انتهایی ندارد ...!

و این روزها عجیب منتظر مددی هستم که دوباره از بر کنم نانوشته و نا خوانده هایم !


صاحب آسمان تنهایی هایم مددی !

درمانده ام ...

---------------------------------

با کلمه که می نوسیس آن هم از جنس دل بی شک مهالی میشود برای پر.از قاصدکهای دلی که مشتاق پرواز است ...!


قلمت مستدام !

یا حق
۱۱ دی ۸۹ ، ۱۴:۳۹ حدیث دلتنگی
سلام و عرض ادب .
باشد تا محرم بهانه خوبی باشد برای نزدیکی بیشتر به حضرت حق
التماس دعا
یاعلی
۱۱ دی ۸۹ ، ۱۴:۱۴ آسمونی313 (دلنوشته های کربلایی)
"اهدنا الصراط المستقیم، صراط الذین انعمت علیهم
۱۱ دی ۸۹ ، ۱۳:۱۰ قطره های آبی
سلام
تشکر از دیدارتون .
متن بسیار خوب و دلنشینی بود.
سجده بر معبود نشان شکر تمامی نعمتهایی است که ارزانیمان شده.
کاش بشود با تمام وجود در ستایشش تنها یاد او در خاطرمان باشد نه گرفتاریهای روزگار که مثل سایه دنبال ما حرکت می کنند و دست بردار ما نیستند حتی در نماز .
موید باشید
سلام مسافر
عجب سفری رفتی
وقتی به همچین سفرهایی میری ما رو هم فراموش نکن
وقتی توی خلوتت داری با خدا حرف می زنی یادت باشه از خدا بخوای که اونایی که خوابن مثل من رو هم بیدار کنه
بخوا که شوره زار رو هم با بارون رحمتش ..........................................................
عالی بود
ای کاش شهدا باهامون حرف میزدن
سلام
مطلب قشنگیه
موفق باشید
سلام
نوشته هاتون واقعا زیباست و به دل میشینه.
در سایه ایزد منان موفق باشید
۱۱ دی ۸۹ ، ۰۸:۳۰ دیوونه غربتی!
سلام علیکم

گاهی از خودم شرمنده می شوم ...
و گاهی از تو بخاطر این همه لطف!
بخاطر اینکه تحملم می کنی ....

امان ز لحظه غفلت که شاهدم هستی ...

خوشا بحال شما که آخرش "آرام" می شود
بحال ما دل آشوبان هم دعا کنید ...
سلام خدا قوت اگر نگوییم آن دنیا باید جواب بدهیم ... آخرینها: در footballgoal.blogfa.com

مروری بر ریشه‌های عقیدتی زهرا رهنورد (همسر میرحسین)/ از زبان خودش /
رهنورد:برایم مهم نبود بعد از رژیم شاه چه نظامی بیاید

572 سوال از میرحسین ...

ایا به شبهه «تقلب گسترده» که شما مطرح کردید، تمامی انتخابات 30 سال گذشته و من جمله انتخابات دوران نخست‌وزیری خودتان، زیر سوال نمی‌رود؟

چگونه ممکن است که قانون انتخابات در زمان شما درست عمل کرده و محکم بوده ولی الان که شما از دستیابی به ریاست جمهوری باز مانده‌اید، این قانون مناسب نیست؟»

آیا برخورد جناب عالی موید این سخن نیست که شما قانونی را قبول دارید که به نفع شما عمل کند؟ آیا این رویه، نوعی قانون‌گریزی را در شما نشان نمی‌دهد؟

میراسماعیل موسوی (پدر میرحسین) پسرعمه مرحوم آقا سید جواد خامنه ای (پدر آیت الله خامنه ای) است. ... + عکس ...


چرا رهبر معظم انقلاب همچنان از فتنه می گویند؟
هیچ کس اندازه شخص ولی فقیه به حکومت ولایت فقیه یعنی به جمهوری اسلامی تعصب و غیرت ندارد. جمهوری اسلامی نظامی برآمده از خون شهیدان است و رهبر فرزانه انقلاب اصلی ترین حافظ خون شهیدان اند

اثبات شد که الحق خامنه ای، خمینی دیگر است اما این روزها این شعار دیگر مرا راضی نمی کند. خامنه ای، خامنه ای است. من نمی خواهم احیانا بگویم که خامنه ای واجد برخی ویژگی هاست که امام نداشتند؛ نه! بلکه حرفم این است: خامنه ای، خامنه ای است و ما یقینا از پدران مان بسیجی تریم؛ ما قطعه قطعه هم شویم، اجازه نمی دهیم به این یکی امام جام زهر بدهند. ما نسبت به رهبرمان فقط معرفت و محبت نداریم؛ تعصب داریم. ما نسبت به خامنه ای تعصب حیدری داریم. غیرتی از جنس عباس ...

یا علی
سلام دوست من مرسی بهمن سر دی موفق باشی
خدایا ، حکمت قدم هایی را که برایم بر میداری بر من آشکار کن

تا درهایی را که بسویم می گشایی ، ندانسته نبندم

و درهایی که به رویم میبندی ، به اصرار نگشایم . . .
سلام دوست خوبم
چقدر نجوای دلنواز وبیدارکننده ای بود... البته اگه خدا توفیق دهد که این تلنگر در ذهنمون برای همیشه بمونه.
مطلبی که همیشه برایش به دنبال چاره ام ،که چرا از تو می گویم... گاهی حواسم نیست چه می گویم! تمام حفظیاتم را برایت تکرار می کنم !!!

پاینده باشید
۱۱ دی ۸۹ ، ۰۱:۲۰ علی کشکولی
سلام



خدایا! دلمان را از زنگار خطا بزداى.
خدایا! دیده دلمان را با نور خودت روشن فرما.
خدایا! به خلوت نشینان دل شب سوگند! از دلمان کدورتها را دور ساز.
خدایا! دلمان را از پرتو ذاتت روشن گردان.
خدایا! دلمان را نواى عاشقانه عطا کن و چنان کن که از دلمان جز ناله عشق برنخیزد.
خدایا! دلمان را سرشار از تقوا کن.
خدایا! دلمان را جایگاه شیطان مساز.
خدایا! دلمان را از چنگال نَفْس و وسوسه هاى شیطان رها ساز
سلام
انشالله خودش همیشه پشت و پناهتون باشه
موفق باشید
۱۰ دی ۸۹ ، ۲۲:۳۶ ساقی رضوان
شکرت خدای من!
سلام بزرگوار

«آسیب شناسی «نفاق» و «منافق» از منظر قرآن کریم»

چطور می شود انسان هایی با سابقه ی بسیار درخشان، که برای تحقق یک سری اصول و مبانی حتی با فداکاری های جانی و مالی قابل تقدیر، برای محقق شدن شعار هایی آرمانی و ارزشی تلاش کنند اما به تدریج چنان تغییر ماهیت داده که درجهت عکس آن آرمان هاهم سخن می گویندهم عمل می کنند؟

اللهم الحفظ و النصر قائدنا الخامنه ای با القرآن
اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم الرزقنا زیارت و شفاعت الحسین یوم الورود

موفق وکربلایی باشید
الله اکبر





چه بنویسم در ادامه نوشته شما که واقعا آدمی کم میاره



احسنت ...
سلام. حالا در موردنماز شب است یا نماز صبح چون در هر دو مورد متاسفانه خیلی ها خوابند !!!!
واقعا می بینی خداوند هر آنکس که دوست دارد بیدار می کند تا برایش بندگی کند خوش به سعادت این افراد ....
ای داستان زلـف تـــــوام شب دراز کــــن
وز نیمه شب دریچــــه صبحـــم فراز کن
تا آسمان خم شده، بـــــا اشــــک اختـران
دیدم بر آستـــــان تـــو راز و نـیـــاز کن
از سوز دل به زمزمه دمســـــاز می‌شــــویم
با بلبلان شب، همه شــب نغمه ســـاز کن
زنگ شتــــر نـــــوازم و آهنــــگ کاروان
ای آرزوی حج و سفـــر در حجـــاز کن
صبح است،‌چشم وچشمک این اختران ببند
ای غنچه‌های گل به رخت چشم باز کن!
وقت است دست و روی بشـویم، نمـــاز را
مریم نشسته بر لـب جـــــو دستـــــاز کن
آفاق و کوه و جنگل و دریا و هر چه هست
بینم به گـــــرد کعبــــة کــویت نماز کن
هر جلوه‌ای به چشم حقیقت جمــال توست
ما عاجزان نظاره به چشــــم حجــــاز کن
سرو چــمــن نهـــــاده بر ایــــن در ســر نیاز
ای سرکشی به قامت چون ســـرو ناز کن!
تا روزه‌ام بـــــر مــــرتع افـــلاک می‌چرم
آری رسن دراز بـــــود تـــــرک آز کن
آری مــــن اهـــل رازم و دســت طلب دراز
هــــر نیمـــه شب به درگه دانای راز کن
ای آه عــاشقـــــان و ســـــرود فرشتــــگان
پـــرچــــم به بام عرش تو در اهتزاز کن!
دستـــی گــــره بـــه کار من ناتوان زده است
بفــــرست نـــــاخنی گـره از کار باز کن
چون شهســــوار طبع تو هم کیست ، شهریار!
بــا تیغ و توســـــن تتری تــــرکتـــاز کن

شهریار
......
البته و صدالبته باید مواظب باشیم نماز به ریا نباشه مثل ابن ملجم ها و شمرها و عمر سعدها
۱۰ دی ۸۹ ، ۲۰:۵۴ جبارزاده (نجمه)
سلام و ...

باچشمانی اشکبار ...مطالبت را خواندم و دل ماتمزده ام بیشتر به درد آمد.

روزهای سختی دارند سپری میشوند !!

خواهم آمد و...............
سلام
آفرین به احساس قشنگت بسیار زیبا بود
التماس دعا دوست جونم
در پناه حق
۱۰ دی ۸۹ ، ۲۰:۴۱ مُتَرَصِّد
سلام علیکم
ممنون از حضورتان بزرگوار
احسنت بر قلم شیوا و نورانیتان
بسیار زیبا و دلنشین
دعا بفرمایید
یا الله...
۱۰ دی ۸۹ ، ۲۰:۲۸ امیر ثابت قدم
باسلام . ازحضور تان خوشحالم . وبلاگ هم جالب است . موفق باشید. بازهم بیائید تا یادمان بماند ازمطالبتان بیشتر وبهتر استفاده کنیم .
۱۰ دی ۸۹ ، ۱۶:۵۴ باز باران
عصر این جمعه دلگیر

وجود تو کنار دل هر بیدل آشفته شود حس ...

تو کجایی گل نرگس؟

به خدا آه نفس های غریب تو که آغشته به حزنی است زجنس غم و ماتم، زده آتش به دل عالم و آدم

چرا لحظه باران نرسیده است؟

اللهم عجل لولیک الفرج
با سلام به شما، مدیر وبلاگ
"کوله بار سفر"

مطلب اخیر شما رو با عنوان
"مهرقبولی..." خوندم
سرى به ما بزن
و اگه دوست داشتى لینک مارو در قسمت پیوندهات بذار
مام شما رو لینک مى کنیم
منتظر شما هستیم

سوغاتی های نابتون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">