کوله بار سفر

بسیار سفر باید تا پخته شود خامی

کوله بار سفر

منتشر شد....
دست نوشته های مسافر88


******* به مناسبت عید بندگی و فطرت
ایــــن هــــم عــــیــــــــــدی ما *******



راهی که به بهشت می رود نزدیک است...
من به آن راه دور دست می روم...
راهی که به خدا می رسد...
و در این راه کوله باری باید بردارم که تمام سفرم را تامین کند...

***** استفاده از مطالب کوله بار سفر تنها با ذکر منبع مجاز می باشد*****

از این پس نوشته های مسافر88 اینجا منتشر میشه و منتظر نقد های ارزشمندتون هستم

mosafer8858@yahoo.com
mosafer8858@gmail.com

...صندوقچه کوله بار...

... مسافر نوشت های جدید...

  • ۲۴ شهریور ۹۶ ، ۱۹:۱۲ باش

...نور چشمی های کوله بار...

...هــــم پـای کوله بــــار...

پیوندهای روزانه

...هـمــســفــران هــمـــراه...

...سیستم صوتی وبلاگ...

...جعبه ابزار...

زینب؛ بانوی اراده و ایمان

جمعه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۰، ۰۶:۵۲ ب.ظ

بانویی می آید از تبار نور...
روزهای آغاز سال، روزهای نو و آمدن مسافری از نور، سعادتی ست توصیف ناشدنی...

شجاعت علی(علیه السلام) درایت زهرا(سلام الله علیها)؛ زینب کبری(سلام الله علیها)!
نام شما برایم تداعی واقعی یاور امام زمان(علیه السلام) است
سرشت پاک شما را با عبودیت خالص سرشته اند بانو

چه طعم ماندگاری داشت میهمانیت
وقتی در صحن و سرای لطفت به ادب زانو زدیم
انگار به خانه آرامش و محبت آمده ایم
چه حس قرابت و خویشاوندی با شما داشتیم بانو!
انگار تک تک ما را از قبل دعوت کرده بودی... انگار...

می آیی برای ماموریتی شگرف...
برای عبودیتی خالصانه...
برای افتخار و عزت و اسلام...
برای رضایتی عظیم...
برای حکایتی عجیب...
برای زینت پدر...

در کوره راه پر نشیب زندگی گاهی پای اراده ام می شکند،
گاهی آبشار همیشه جاری وجودم می خشکد
و سرزمین دلم در تکاپوی قطره ای شبنم اخلاص! تَرک می خورد...
گاهی خورشید همیشه پرفروغ آسمان ایمانم ابریست...
گاهی آنقدر کوله بارم سنگین می شود...

اما همیشه مهربانی شما پرتو نوری بود برای امید تازه ام...
همیشه لیاقت حضور به من داده اید...
همیشه در خانه سراسر آرامش شما مأوایی داشته ام بانو!

امسال سالروز میلاد شما برایم معنایی دیگر دارد ...
به شکرانه این میلاد عظیم لیاقت رضایت و حضور در این سرزمین آسمانی را به من ببخشید...

السلام علیک یا عقیله العرب یا زینب کبری(سلام الله علیها)

                                                                                                                                                         "آرام"

۹۰/۰۱/۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
مسافر 88

سوغاتی (۱۴۰)

۱۲ خرداد ۹۰ ، ۰۶:۴۵ خاکریز خاطرات
سلام با لینک موافق هستید .در ضمن وبلاگ عالی دارید؟[:S003:]
اسلام و علیک یا فاطمه الزهرا س
عیدتان مبارک

سلام آپم با یه موضوعهههههههههههههههه بسیار باهال
لطفا اگه اومدی اول مطلب رو بخون زود قضاوت نکن و نظرتو بگو .مرسی

مرسی

برای سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان 14 صلوات بفرست
الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و فرجنا بهم .

این گلم تقدیم به شما دوست عزیزم
به راستی که حضرت زهرا س اسوه زنان عالمند .
۰۲ خرداد ۹۰ ، ۰۶:۴۸ ستاره ی دریا
سلام ...
...
مادر ...
تاج از فرق فلک برداشتن ،
جاودان آن تاج بر سرداشتن:
در بهشت آرزو ره یافتن،
هر نفس شهدی به ساغر داشتن، ...
...
میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر رو به همه مادران عزیز تبریک میگم

۰۲ خرداد ۹۰ ، ۰۵:۲۳ لاله های بی ادعا
هر کس پیشانی مادر خویش را ببوسد از آتش جهنم دور می ماند. ( پیامبر اکرم- ص )
سلام
بروزم...
حتما سر بزنید...
یا زهرا
۰۱ خرداد ۹۰ ، ۱۵:۴۰ حامد محقق / خارج از ایران
جان به قربان لشکر محمد رسول الله سپاه پاسداران
سلام مهربان: سوم خرداد، میلاد زهراءاطهر(س) و روز زن برشما و همه شیرزنان خانواده محترمتان مبارک و همچنین روزمادر بر مادر عزیزتان مبارک و انشاالله خداوند عمر باعزت عطایشان کند و سایه شان را بر سر تان مستدام باشد.

کشور آباد است و میهن سرفراز

زن نبد گر در جهان رازی نبود

شعر و سوز و ساز و آوازی نبود

بانوی کاشانه دلهاست زن

روشنایی بخش محفلهاست زن

کهکشان زندگی دامان وی

اختران سعد فرزندان وی

حسن زن دلجویی و آزرم اوست

زیور زن مهر و خوی گرم اوست


بدرود و درپناه حق
خدا را دیده ای آیا؟
به هنگامی که در این بیکران، این پهنه هستی
به ترسی از رها بودن، تو می پرسی
کسی میبیندم آیا؟
کسی خواهد شنید این بنده ی تنها؟
جوابت را، نه از آن کس که پرسیدی
جوابت را، خودش با تو،
و با لحن و کلام مهر میگوید
که من نزدیک تو هستم، به هنگامی که میخوانی مرا...
آری، تو دعوت کن مرا، با عشق
اجابت میکنم، با مهر
هدایت میشوی، بر نور
خدا را دیده ای آیا؟
گمانم دیده ای او را.......


سلام...
ایام به کام و دلتون لبریز از نعمت های زیبای الهی....
به روزم و چشم به راه ردپای پرمهرتون.....

اگه وجود خدا باورت بشه خدا یه نقطه میذاره زیر باورت میشه یاورت....

درپناه خالق گلهای یاس شاد باشید و سلامت.....
و التماس دعا
با سلام ...
با مطلب "..." بروزم ...
حرف دل : www.sakha.mihanblog.com
انشاء الله مطلب مفیدی باشه ...
یا زهرا (س)
هر افتادنی همان برخاستن است. آن کس که به این حقیقت ایمان دارد به راستی خردمند است. ولسوانی
تو ممکن است در تمام دنیا فقط یک نفر باشی ،‌ولی برای بعضی افراد تمام دنیا هستی. گابریل گارسیا مارکز
با سلام ...
با مطلب : "رابطه ی بدحجابی با تولد فرزندان نامشروع ؟؟؟" بروزم ...
حرف دل : www.sakha.mihanblog.com
یا زهرا (س)
سلام ...
سر زد به دل غم کودکانه ای
آهسته می تراود از این غم ترانه ای
باران شبیه کودکی ام پشت شیشه هاست
دارم هوای گریه خدایا بهانه ای!
۲۴ ارديبهشت ۹۰ ، ۰۷:۳۷ عاشق دوازدهمین نفر!!
آن شب حال خوشی داشتم؛ سحرگاه وارد سرداب مقدس سامرا شدم... احساس می کردم پرده از مقابل

دیدگانم کنار رفته است...

از پله های سرداب پایین رفتم؛ و بالاخره به آرزویم رسیدم...

آری گوشه ی سرداب سجاده اش را پهن کرده بود و دستانش را بالا برده، قنوت گرفته بود...

دلم ریخت! خودش بود!
آپم
سلام برادر ...
خسته نباشی ...
بروزم با مطلب "نظر جالب مهناز افشار درباره اسفندیار رحیم مشایی در مکه"
پیشنهاد میکنم حتما سر بزنید و نظرتون رو راجع به مطلبم بذارید ....
www.sakha.mihanblog.com : حرف دل
یا زهرا(س)
سلام .
آپم . منتظر حضورتون
با سلام و خسته نباشید ...
با مطلبِ (( بد حجابی ... به نظزتان علت چیست ؟؟؟ )) به روزم ...
پیشنهاد میکنم حتما سر بزنید ... اگر هم امکانش بود اطلاع رسانی کنید ...
حرف دل ((www.sakha.mihanblog.com))
امیدوارم که سر بزنید و خوشنون بیاد ...
یا زهرا(س)
سلام
زینب زینت پدر بود بانو چه صبر و استقامتی داشتی ما رایت الا جمیلا ....بانو همه چیز را زیبا دیدی حتی جدا کردن سر برادرت را.....
هوالله العظیم

کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا

تولد

وبلاگ هیئت مکتب الشهدا

این وبلاگ آشنای شما ست.

امید است در جمع سبز خودتان پذیرا باشید.


خوشحال میشوم با حضور و اظهار نظر اصلاحی خویش مرا راهنما باشید.

هنوز من کوچکتر از آنم که به وبلاگ زیبا با مطالب گهر بار شما اظهار نظر کنم شما پیشکسوت و من تازه وارد.
با مطلب زندگی امام زمان {عج}بروزم
انشاءالله زائر کربلای معلی و قبر شش گوشه ابا عبدالله ع باشید. یا حق
بسم رب الشهدا...

السلام علیکِ ایتها الصدیقه (شهیده)

/ احساس سوختن به تماشا نمی شود! /
/ آتش بگیر تا ببینی چه میکشی.......... /

سلام و ادب خدمت همسنگر عزیز و گرامی،

(م-ا-د-ر) چه واژه ی زیبایی...

با مطلب جدید بروزم و منتظر حضور گرم شما و نقد و نظرتون هستم.
یا زهرا(س)/ومن الله توفیق...
۱۷ ارديبهشت ۹۰ ، ۰۵:۳۵ ستارگان خاکی
اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد

و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم


بعــد از شمــا بــه حــالِ خـودم گــریـه میکنـــم

بــا زخــم هــای دیــرســالِ خــودم گـریـه میکنـم

بعــــد از شمــا کــــه راوی دردیــــد و غــربـتـیـــد

بــا دردهــــای لالِ خـــــودم گــــریـــه میکنــــــم

الهم الرزقنا توفیق شهادت فی سبیلک

التماس دعا
« اللَّیلَة « فاطمةُ» ، والقَدرُ « اللهُ »، فمن عَرَف فاطمة َ حقَّ معرفتها ، فقد ادرک لیلة

القدر . وَ انَّما سُمِّیَت فاطمة ، لِأنَّ الخلقَ فُطِموا عن معرفتها »
شب گذشت از نیمه ای دل مونس و همدم کجاست؟
شمع می پرسد ز پروانه گل نرگس کجاست؟
بر عزای مادرت یا ابن الحسن خود هم بیا
تا نگویند این جماعت بانی مجلس کجاست

التماس دعا
۱۶ ارديبهشت ۹۰ ، ۰۵:۴۴ عاشق دوازدهمین نفر!!
سردار سلام...

شهر من این روزها خوشبوتر از قبل شده...

مشهد امام رضا................
آپم
یازهرا
۱۵ ارديبهشت ۹۰ ، ۱۹:۳۶ لاله های بی ادعا
الا ای چاه! یارم را گرفتند
گلم، باغم، بهارم را گرفتند
میون کوچه ها با ضرب سیلی
همه دار و ندارم را گرفتند

سلام ایام تسلیت این روزا ما رو هم دعا کنید
یا زهرا...
از گریه عرش ، آسمان دریا شد
یک قطره چکید و مثل عاشورا شد
با شال عزا، مرد غریبی می گفت
ایام عزای مادرم زهرا شد


شهادت بانوی دو عالم خانم فاطمه زهرا سلام الله علیها را خدمت رسول مهربانی صل الله علیه و آله و ولی برحقش امیرالمومنین علی علیه السلام و خدمت آقا صاحب الزمان عج الله تعالی فرج الشریف و خدمت یکایک شیعیان حضرتش تسلیت عرض می نمایم.

باشد که از جمله پیروان حضرتش باشیم
سلام...
حیْ علی العزا...
منتظرتم
زهرایی باشید...
یک عمر به جستجوی دلبر گشتیم
سرگشته به هر کوی و به هر در گشتیم
دلبر، دل ما بود و دل اندر بر ما
با دلبر دل به سوی دل بر گشتیم

اللهم عجل لولیک الفرج
یا زینب
کاتب باشی
سلام ..
...
اگر دروغ رنگ داشت، هر روز شاید ده ها رنگین کمان در دهان ما نطفه می بست و بیرنگی کمیاب ترین چیزها بود ...

پشت سر هر معشوق خدا ایستاده است ...

...
اگه تو زندگیت یکی از سیمهای سازت پاره شد،آهنگ زندگیتو جوری ادامه بده که هیچکس نفهمه به تو چی گذشت حتی اونی که سیمو پاره کرد
۱۱ ارديبهشت ۹۰ ، ۱۸:۳۸ لاله های بی ادعا
سلام
عارفان علم عاشق می شوند
بهترین مردم معلم می شوند
عشق با دانش متمم می شود
هر که عاشق شد معلم می شود
بروزم...
منتظرم...
یا زهرا
راستی هیچ فکر کردی؛
وقتی مردم پشت سرت حرف میزنن چه مفهومی داره ؟
خیلی ساده است !
یعنی اینکه تو دو قدم از اونها جلوتری
پس مشتاقانه به مسیرت در زندگی ادامه بده
زندگی...
زندگی یک ارزوی دور نیست
زندگی یک جست و جوی کور نیست
زیستن در پیله ی پروانه چیست؟!
زندگی کن زندگی افسانه نیست.
گوش کن...!!
دریا صدایت میزند!
هر چه نا پیدا صدایت می زند!
جنگل خاموش میداند تورا.
با صدایی سبز می خواند تورا.
اتشی در جان توست.
قمری تنها پی دستان توست.
پیله ی پروانه از دنیا جداست.
زندگی یک مقصد بی انتهاست.
هیچ جایی انتهای راه نیست!
این تمامش ماجرای زندگیست...!
سلام به روزم اگه بیای و نظر بدی خوشحال میشم.

التماس دعا

یاعلی...
باز به انتظار تو جمعه غروب میشود
اگر بیایی از سفر آه چه خوب میشود

اللهم عجل لولیک الفرج

التماس دعا
باید دیگر شد تا به یکدیگر شدن رسید،یکدیگر شد تا به همدیگر شدن رسید و همدیگر شد تا معنی راستین عشق را که ودیعه ی گرانبهای خدا است در گنجینه ی نهاد آدمی دریافت.
دکتر علی شریعتی


سلام خوبی؟
ببخشید این مدت نبودم ونتونستم بهت سر نزدم
آپم
خوشحال میشم بیای
منتظر حضور پر مهرت هستم
موفق باشی
یا حق
به نام خدا
سلام دوست عزیز
چه زیباست هنگامی که در اوج نشاط و بی نیازی هستی
دست دعا به درگاه خداوند برداری

با جملات زیبا به روز و مشتاق حضور و نظر ارزشمند شما دوست محترم هستم .
التماس دعا
بسم رب المخلوقات
سلام علیکم :خسته نباشید با آخرین نوشته برای آقای خوبمون حضرت مهدی(عج) در خدمتم
حتما سری زدین مطلب رو بخونین راستی قراره برم حلالم کنین
یا حق.
اللهم عجل لولیک الفرج
بالاخره یک روز او ظهور می فرماید. به امید آن روز
وبلاگ خوبی دارین اگر شما با تبادل لینک موافق باشید من را با نام (مروارید جنوب) لینک کنید و به من هم خبر بدهید تا من هم همین کار را بکنم. موفق و پیروز باشید ( التماس دعا‌)
سلام دوست عزیز وبلاگ زیبایی داری
موفق باشی
با اجازت لینکت کردم/ خوشحال میشم به وبلاگم افتخار بدی
سلام به دوست خودم امیدوترم که در تمام زندگی از دعاهای حضرت زینب بی بهره نباشید.راستی دیگه به سنگر ما سر نمی زنی بابا ما بی معرفت شما دیگه چرا؟
سلام
برای شیعیان بحرین دعا کنید
کاتب باشی
۰۴ ارديبهشت ۹۰ ، ۱۰:۲۲ یــــــــه عــــــاشق(منتظر ظهور)
سلام
با برنامه ختم قرآن به روزم
خواستی بیا
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام
با مطلب " جهاد اقتصادی در خانه ما بروزم " ضمنا بااجازه لینکتان کردم
سربزنید
۰۲ ارديبهشت ۹۰ ، ۱۸:۳۴ دریــا لبـاس خاکـــی پـدرم بود !
وقتش شده نگاه به دور و برت کنی

فکری برای این همه خاکسترت کنی



عذر مرا ببخش، دوایی نداشتم

تا مرهم کبودی چشم ترت کنی



امشب خودم برای تو نان می پزم ولی

با شرط اینکه نذر تب پیکرت کنی



مجبور نیستی، که برای دل علی

یک گوشه ای بنشینی و چادر سرت کنی



من قبله و تو در شرف روبه قبله ای

پس واجب است روی به این همسرت کنی



زحمت مکش خودم به حسین آب می دهم

تو بهتر است، فکری برای پرت کنی



ای کاش از بقیه ی پیراهن حسین

معجر ببافی و کفن دخترت کنی



من، زینب، حسن، همه ناراحت توایم

وقتش شده نگاه به دورو برت کنی
۰۲ ارديبهشت ۹۰ ، ۱۱:۱۴ عاشق دوازدهمین نفر!!
دیروز شیطان را دیدم در حوالی میدان بساطش را پهن کرده بود.

فریب می فروخت مردم دورش جمع شده بودند و....

با "در حوالی شیطان" آپم...
سلام

خوبی

اگر خدا بخواد شنبه 3.2.90 راهی سفر بسیار گرانبهای حج عمره هستم و انشاالله نائب الزیاره خوبی برای همه شما باشم . پس دو هفته ای نیستم و از دستم راحت میشید. البته از شما میخواهم که بنده حقیر را حلال کنید مخصوصا در ایام فاطمیه دوم هم از دعا خیر خود بی نصیب نذارید .دعا کنید از این سفر گرانبها با دست پر برگردم و انشاالله همه ما ختم به خیر شویم .

به امید ظهور

یا علی ع
به نام خدا
سلام دوست عزیز
برگ یا سنگ بودن : انتخاب با خود شماست ...
پذیرای حضور و نظرات زیبا و سازنده شما دوست خوبم هستم .
سلام
امیدوارم هر کجا که هستی سالم باشی
با مطلب "یک شنبه سیاه؛ بیم ها و امیدها" به روزم
منتظرت حضور و نظراتت هستم
یاعلی
موج زنده
۳۱ فروردين ۹۰ ، ۱۶:۳۲ لاله های بی ادعا
سلام
ایام تسلیت
نوشته هاتون خیلی جالبه امیدوارم موفق باشین.
به منم سربزنید خوشحال می شم.
التماس دعا
یا زهرا...
کدام نور ز مصراع بیت تو جوشید؟

که شعله هم به در خانه‏ات ارادت داشت ...

براى خاطر حیدر به تازیانه نشست

کدام دست چنان دست تو عبادت داشت؟ ...

براى ضربه دیگر به دیدنت آمد

که گفته دشمن تو نیّت عیادت داشت؟ ...

قسم به سوره ی خاکى چادرت بانو

به درک قدر تو باید فقط سعادت داشت ...

سلام
التماس دعا
سلام
گریه کردم عقده از دل وا شود امانشد
در مدینه گشتم و گم گشته ام پیدا نشد
جستجو کردم بسی در بین مظلومان ولی
از علی و فاطمه مظلوم تر پیدا نشد

ایام فاطمیه تسلیت باد
میدانی...؟
انگار
کسی...
که نمی دانم که؟
جایی...
که نمی دانم کجا؟
در خانه تکانی دلش...
مرا...
و خاطراتم را...
به آوار فراموشی سپرده ست!
گم گشته ام
کجا....؟
ندیده ای مرا ...؟
ای خدای عشق، ای عشق علی
روز و شب گویم به آوای جلی

روز و شب گویم به صد شور و نوا
تا رسد این گفته بر عرش خدا

«کاش از قلبم به قلبش راه داشت»
کاش زهرا هم زیارتگاه داشت


خزان زود هنگام و کبود شدن یاس بوستان پیامبر ، تسلیت باد .

یاعلی

ممنونم از حضور پرمهرتان
التماس دعا
یاعلی
۲۸ فروردين ۹۰ ، ۱۱:۳۱ عاشق دوازدهمین نفر!!
به دنبال تو می گردند خسته...
تمام شاپرکها دسته دسته...
نشانی از مزارت نیست افسوس...
گل من؛ ای گل پهلو شکسته...
ایام شهادت خانم حضرت زهرا سلام الله علیها تسلیت باد.
به امید ظهور آقا...
سلام ممنونم ازتون من شما رو با افتخار لینک کردم.

شماهم من و با نام شهید گمنام لینک بفرمایید.

سپاس فراوان از شما.

التماس دعا

یا علی...
۲۸ فروردين ۹۰ ، ۰۵:۵۵ پاسدارنسل سوم سبزپوش ولایت
ز فاطمه اکتفا به نامش نکنید / نشناخته توصیف مقامش نکنید

هر کس که در او محبت زهرا نیست / علامه اگر هست سلامش نکنید . ..

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
ایستاده بود پشت همان در...
تکیه داده بود به همان دیوار...
و در را روی پیامبری باز کرده بود که هر غروب می آمد که بگوید...:
"شادی دلم....!پاره ی تنم.....!!!"



سلام.....شهادت ام ابیها،فاطمه زهرا سلام الله علیها تسلیت....
با دلنوشته ای به روزم و چشم به راه ردپای شما...


آب...!بسوزد دلت...
خاک...!!! شود خاک عزا بر سرت
باد!پریشان شوی....
چشم!!!!الهی که بباری فقط
پیش نگاه شما...مادر خورشید سوخت


چو بشکفد زلبت غنچه های پاک دعا
تورا به فاطمه سوگند التماس دعا
دوست خوبم سلام

بدو بیا که با تست هوش به روز شدم .

اسامی دوستانی که پاسخ درست بدهند در پست بعدی اعلام میشه.

و هدیه ناقابلی هم تقدیم میشه.

بدو که منتظر حضورت هستم دوست نابغه من !!!!
سلام وبلاگ زیبایی دارید اگر با تبادل لینک موافقید خبرم کنید.

شهادت بی بی دو عالم را به شما بزرگوار تسلیت میگم.

در این شب ها دعا برای تمامی عاشقان مادر وبنده حقیر یادتون نره.

یا زهرا...
سلام
زین اب = زینت پدر آمد ولی چند روزی دیگر غمخوار مادر می شود!

مادر برات بمیرم قبرت کجاست مادر
التماس دعا
یاعلی مدد
شاهد68
سلام و عرض ادب
با " فاطمیه و تنهائی" بروزم و منتظر قدوم همیشه گرمتان .
التماس دعا
یاعلی
گریــــه شـــاید زبـــان ضـــعـف بـاشــ ــد

شــاید خیلــی کـودکانـــ ــه


شــاید بـی غـرور...


امــا هــر وقـت گونه هایـم خیــس می شود


مـی فـــهـمـــــم ؛

نــه ضعیفـم !!!

نــه یـک کودکـم !!!

بلکه پر از احساســــــم....

ســــــ ـــلام و خداقوت...
فرا رسیدن ایام سوگواری بانوی آب و آئینه حضرت زهرا رو تسلیت عرض میکنم
یا علی
التماس دعـــ ـــا
فاطمه (سلام الله علیها) منظومه غم...
سلام

موفق باشی



یاعلی
________♥╗╔╗═ ♫╔
╗╔╦╦╦═♫║║╝╔ ╗╚
╣╔║║║║╣╚♫╗╚╝╔
╝═╩♫╩═╩═╚╝♫═╚
ஜ۩۞۩ஜ YOU ஜ۩۞۩ஜ
*´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•*
*´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•*
________♥╗╔╗═ ♫╔
╗╔╦╦╦═♫║║╝╔ ╗╚
╣╔║║║║╣╚♫╗╚╝╔
╝═╩♫╩═╩═╚╝♫═╚
ஜ۩۞۩ஜ YOU ஜ۩۞۩ஜ
*´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•*
*´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•*
________♥╗╔╗═ ♫╔
╗╔╦╦╦═♫║║╝╔ ╗╚
╣╔║║║║╣╚♫╗╚╝╔
╝═╩♫╩═╩═╚╝♫═╚
ஜ۩۞۩ஜ YOU ஜ۩۞۩ஜ
*´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•*
*´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•*
________♥╗╔╗═ ♫╔
╗╔╦╦╦═♫║║╝╔ ╗╚
╣╔║║║║╣╚♫╗╚╝╔
╝═╩♫╩═╩═╚╝♫═╚
ஜ۩۞۩ஜ YOU ஜ۩۞۩ஜ

ممنونم از حضور گرم شما
سلام
موفق باشید
کاتب باشی
عای بود
سلام ....جون
حتما میخای حدس بزنی که من کی ام؟
بابا مهم نیست یه دوست جدیدی که شما رو به ....جون میشناسه
بهم سر بزنین خوشحال میشم
چقدر حرف دلم را به جاده ها بزنم
اجازه هست کمی حرف با شما بزنم؟

اجازه هست کمی درد دل کنم یا نه؟
اجازه هست که قید من و تو را بزنم؟

بنا نبود نیایی، خدا وکیل آقا
چقدر دست به دامان ندبه ها بزنم؟

دلم قرار ندارد خودت که می دانی
چقدر مانده همین طور دست و پا بزنم؟

ببین به جان عزیزت قسم کم آوردم
بعید نیست همین روزها که جا بزنم

اگر دروغ نگویم فقط کمی مانده
رکورد مردم نامرد کوفه را بزنم

خدا کند که بیایی و گرنه از سمت
کدام پنجره باید تو را صدا بزنم؟

به بازگشت من آقا دگر امیدی نیست
مگر دوباره سری رو به کربلا بزنم
فقط می تونم بگم التماس دعا خیلی قشنگ بود
دلم گرفته

از ازدحام غریبه ها

از مردمانی که نمی شنوند

از آنها که لهجه ی شیرین نگاه را

هرگز نفهمیدند

دلم گرفته

نه از نبودن آنها

که از ماندن خود

من از سایه ی بی قرار خودم خسته ام...

سلام
اپم منتظر حضورتون هستم
السلام علیک یا ام ابیها

به محشر از فراز چرخ گردون
ندا خیزد که اَیْنَ الْفاطِمیون

شروع شد، غربت علی...، دیگه از این بعد چاه و نخلستون مَحرَم علی میشن، از امروز ........، دیگه علی تموم شد...

غم آمد شادی‏ام از یاد رفته توان از جسم عدل و داد رفته، دو دست خود علی برهم زد و گفت:تمام هستی‏ام بر باد رفته....

از امروز چادر خاکی لباس زینبه...، گوشه‏ ی کوچه جای حسن...، پشت در هم حسین زانو بغل می‏گیره...، علی هم....
چی بگم...، از کجا..، از کتاب عشق علی که میون کوچه بسته شد...، یا از اون باغبانی که باغ دلش موقع خزونه...، نه از مدینه و کوچه ....، آه مدینه ...، شایدم باید از شال عزای مهدی بگم....، آقا بیابون بدجوری ابریه...، یه حرف تو دلم سنگینی می‏کنه بزار بگم، هرچند رسوا میشم.... آقا این روزا همش می‏گن آدمای نامرد مدینه علی رو خونه‏ نشین کردن...، اگه اون موقع با گذاشتن عشق علی میون در و دیوار آقا خونه نشین شد...، الان تو این زمونه ( با خودم هستم) من با گناهام دل شما رو زیر پا گذاشته و خیمه نشینتون کردم...، خیمه نشین فاطمه بیا آقا، فاطمیه اومد... دلت میاد نیای...ما همه منتظریم ، منتظر چی؟
پس بزار بگم: آقا هرچند بد و روسیاهم، آقا اگه از اهل جهنمم(که هستم) چند برابر نار جهنم و به جون می‏خرم، و اگه از اهل بهشت...، همه جنت و زیباییهاش نثار تو، فقط یه چیز ازت میخوام، میخوام منو تو اون کار دومی‏ که بعد از آمدنت انجام میدی شریک کنی... بعد از اینکه صدا زدی یا اهل عالم انا المهدی...، آقا میخوام وقتی اون نامرد از خاک بیرون آوردی... عدو را زنده سازی نشینی روبرویش بگویی شیعیانت زنن سیلی برویش... گرفتید چی می‏گم. منم میخوام تو صف سیلی‏‏زنا باشم...، نگو نه...، فدای شال میشکیت بشم آقا...،

...فقط التماس دعا دارم تو این ایام...، جان زهرا فقط برای فرج دعا کنید که آقامون خیلی ...

یاعلی مدد
به به سلام دوست گلم

خوبی ؟

مرسی که برای خوندن مطلب سالمندان را دریابیم اومدی ممنونم ازت.

با یه داستان زیبا به روز هستم .

امیدوارم خوشحالم کنی
به نام خدا
سلام دوست عزیز
ممنونم از لطف شما .
بنده وبلاگ شما رو لینک کردم . لطفاًدر صورت تمایل وبلاگ بنده رو با نام وفاداری لینک فرمایید.
موفق باشید.
سلام
بسیار زیبا نوشتید
حضرت زینب پرورش یافته دامان پاک 5 تن آل عباست. حاصل تربیت اسلامی این چنین خواهد بود.
پرستوی مهاجرم چرا ز لانه می روی....
به نام خداوند سبحان
سلام دوست عزیز
سپاسگزارم از حضور و نظر لطف شما .
سال جدید رو تبریک عرض میکنم و امیدوارم سالی پر از خیر و برکت همراه با سلامتی و شادکامی برای شما و خانواده محترمتان باشد . انشاالله
با کمال افتخار آماده تبادل لینک با وبلاگ زیبا و ارزشمند شما هستم .
سرهمچنان به سجده فروبرده ام ولی
درعشق سال هاست که فتواعوض شده است...
یاعلی
با سلام به دوست خوبم وبلاگ شما در قسمت پیوند هایم ثبت شد از لطف بیکران شما متشکرم
بسم الله الرحمن الرحیم....
سلام علیکم....
به روزیم با:
***********************
تنور نانوایی و نغمه شیطانی.....
***********************

چشم به راه شما.....

پلاک 68.....
خداوند.....!!!
دست های کودکی من کوتاهند از سجاده هایی که تسبیح انگشتانش تورا دل دل می کند....
یکی دارد حاشیه دستان مرا به هم می بافد...کنار تمام واژه هایی که وامدار دیروزند و تا فردا هی باید خود را به دار قالی هایی بکشند که رج به رج بوی پاهای تورا ریشه میزنند....
دستانم را بگیر و خود نقش قالی را بکش.....


سلام.....
لحظه لحظه ی زندگیتون سرشار از عطر الهی
به روزم و چشم به راه ردپای شما....

همچون پرنده ای باش که بر روی شاخه ای سست آواز میخواند....
شاخه میلرزد ولی پرنده میخواند زیرا اطمینان دارد که بال و پر دارد.
با سلم به دوست خوبم الان آن زمانی است که ولی فقیه زمان بانگ هل من ناصر سر می دهد ما که می خواهیم کار را در همین کربلایمان تمام کنیم.اما بعد دوست عزیز اگه میتونین به وبلگ تازه ساز من بیاین و در مورد مطالب آن نظر بدین و اگه قابل می دونین آدرس من را در قسمت پیوند هایتان ثبت کنین
سلام و ادب خدمت شما عزیز گرامی

چون عاشقی آمد، سزاوار نباشد این گفتار که : خدا در قلب من است ،
شایسته تر آن که گفته آید : من در قلب خداوندم
درود بر شما
سلام

وبلاگت عالیه موفق باشید

من با پست جدید بروزم التماس دعا
۲۲ فروردين ۹۰ ، ۱۷:۲۸ در کوی عاشقان-ماهشهر
دوست فاطمی سلام..

بمناسبت ایام فاطمیه ۱۸ کد نوحه زیبا را از مداحان اهل البیت(علیهما السلام) برای شما ساخته ایم تا از آنها در وبلاگها و سایت هایتان استفاده نمائید..

این نوحه ها به همراه ۱۲ لوگوی سه گوش در قالب طرح بانوی بی حرم طراحی و ساخته شده اند..

منتظر شما هستم.
سلام مهربان: امیدورم حال و هوای بهار،بر مشامتان عطر اگین،و بر احولاتتان نشاط و سرور . اینک توفیقی بر قلم ما حاصل شد. و بختی بر ما یار بود. تا بیاد جناب بزرگوار عطار نیشابوری دمی بر اریم :

ای بی نشان محض، نشان از که جویمت؟
گم گشت در تو هر دو جهان،از که جویمت؟
پیدا بسی بجستمت، اما نیافتم
اکنون مرا بگو، که نهان از که جویمت؟
چون در رهت یقین و گمانی هم رود
ای برتر از یقین و گمان از که جویمت؟
در جست و جوی تو دلم از پرده او فتاد
ای در درون پرده ی جان، از که جویمت؟
درود برشما دوست فرهیخته و همیشه یار ما
سلام و عرض ادب
ممنونم از ردپای دلگرم کننده تان
سلامت و تندرست باشید
التماس دعا
یاعلی
با عرض سلام و خسته نباشید
خوشحال میشیم نظرتونو ابلاغ کنید
BTV-NGO.IR
۲۲ فروردين ۹۰ ، ۰۶:۴۴ عاشق دوازدهمین نفر!!
زیبا بود...
اجرتون با خانوم حضرت زینب سلام الله
سپاس
سلام.ممنون که سر زدی.همچنین انشالله مه رفتگانه شما هم خدابیامرزد.یاعلی
سلام و سال نو مبارک
راستی که نمی توان در وصف این بانو وصفی به کار برد
بانویی که شاید هزاران مرد دیروز و امروز نتوانند مانند او مرد باشند.
میلاد نور مبارک
یا من اسمه دوا و ذکره شفا



ختم "أَمَّن یُجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَیَکْشِفُ السُّوءَ "

برای شفای یک کودک چهار ساله سرطانی


برای شفای این کودک دعا کنید.لطفا مارا در این ختم یاری کنید
سلام
عالی بود
سلام
زینبا ای قافله سالار آن خیل اسیر
ای تو الگوی کرامت بهر هر برنا و پیر........
ممنون از حضورتون
۲۱ فروردين ۹۰ ، ۱۷:۱۷ راحله**سیاه-سفید**
زیبا نوشتید

زینب یارتان


شهدا سنگ نشانند که ره گم نشود....
سلام مهربان و ممنون از حضورتان و ایامتان به طراوت گلهای بهاری باد. اپتون و شعرتون هم پر طراوتر از عطر گلهای بهاری بود و زینت ایام.درود برشما
سلام.خوبید.ممنون که بهم سر زدی با یه خواب منتظرتم تونستی هم برام تعبیرش کن ممنونت میشم.یاعلی
سلام و عرض ادب
با " دوست؟؟؟ " به روزم و منتظر قدوم همراهان همیشگی.
التماس دعا
یاعلی
۲۱ فروردين ۹۰ ، ۰۷:۲۶ جبارزاده(نجمه)
حاصل عمرم , سه سخن بیش نیست

خام بدم , پخته شدم , سوختم !!

سلام مسافر 88

وتبریک متقابل مناسبتهای شریف.

زیبا نوشته ای وبقدری نافذ وعمیق ....که با چشمانی اشکبار....... خواندمش

قبول باشه والتماس دعا...............
سلام ممنون از حضورتون
سلام خیلی ممنون که به وبلاگ من سر زدید اگه با تبادل لینک موافق هستید من رو با اسم پسر پاییزی لینک کنید بعد بگید من شما رو با چه اسمی لینک کنم میلد حضرت زینب ( س ) بر شما هم مبارک باد

التماس دعا
زمانه خواست تو را ماضی بعید کند
ضمیر مفرد غائب کند شهید کند


شناسنامه درد تو را کند تمدید
تو را اسیر زمین مدتی مدید کند


درون بغچه عطرش نشد که دختر باد
سپیده دم گل زخم تو را خرید کند


زدست خیمه بر این باغ ابری از اندوه
که رد پای تو را نیز ناپدید کند



زمانه بافت لباس عزا به قامت تو
که خود تهیه اسباب روز عید کند


زمانه خواست که در خانگاه تاول ها
تو را مراد کند درد را مرید کند


کنون زمانه شاعر چه از تو بنویسد
خدا نصیب غزل مصرعی جدید کند

خدا نخواست فقط از تو سر بگیرد...
خواست که ذره ذره تمام تو را شهید کند
سلام
با مطلب "یک بام و دو هوایی که تمامی ندارد" به روزم.
خوشحال می شم نظرت رو بدونم
منتظرم
یاعلی
موج زنده
سلام خواهر م
آنان که رفتند کار حسینی کردند آنها که ماندند باید کار زینبی بکنند وگرنه یزیدیند!
اولش که اسمتون رو دیدم " مسافر88" فکر کردم از بچه های کاروان کوثرید!
ممنون از تبریکتون
التماس دعا
یا علی
یا علی رفتم بقیع اما چه سود
هرچه گشتم فاطمه(س) آنجا نبود
یا علی قبر پرستویت کجاست؟
آن گل صد برگ خوش بویت کجاست؟
هرچه باشد من نمک پرورده ام
دل به عشق فاطمه خوش کرده ام
حج من بی فاطمه (س) بی حاصل است
فاطمه (س) حلال صدها مشکل است...

ایام فاطمیه تسلیت باد...
سلام
مبارک باشه
۲۰ فروردين ۹۰ ، ۱۶:۵۵ سید مرتضی آوینی
سلام
ممنون از حضورتون!
سلام
میلادش مبارک!
سلام

من هم این روز مبارک رو به شما تبریک می گم
شجاعت مرکب و زینب سوارش
اسارت جنگ و زینب ذوالفقارش
میان چارده نور الهی
حسین خورشید غم زینب مدارش ...
علی گوهرفروش و حق خریدار
اباالفضلش طلا زینب عیارش ...
تشکر از حضور همیشه پرمحبتتان .
یاعلی

اللهم عجل لولیک الفرج
۲۰ فروردين ۹۰ ، ۱۴:۴۰ شور حسین(علیه السلام)
هست کیش رهبریت کیش او

صبر زانو می زند در پیش او

سلام بزرگوار
ولادت با سعادت حضرت زینب سلام الله علیها را به شما تبریک می گوییم
۲۰ فروردين ۹۰ ، ۱۴:۰۸ دختران باباعطا
سلام علیکم
ممنون از حضورتون


نام زینب داد تعلیم بلای عاشقی
ورنه زین وادی کسی در حلقه ی احباب نیست

دیده بر روی برادر باز کرده از ازل
هیچکس مانند زینب، کشته ی ارباب نیست

یاعلی
در زندگی بهترین چیزها رایگان اند . . . مثل عشق به مهدی .
سلام دوست عزیم خیلی وبلاگتون عالیه .واقعا گفتما خیلی خوب بودش .اگه دوست داشتی به منم یه سری بزن نمی گم کلبم فقیرانه هستش چون از انسانی در اون صحبت شده که خیلی ارزش داره پس می تونم بگم کلبه من خیلی باهاله خیلی قشنگه اصلا هم فقیرانه نیست .اگه دوست داشتی بهم یه سری بزن .خیلی خوشحال میشم بیای و نظر بدی .منتظرتم .راستی عزیز اگه دوست داشتی واگه لطف کنی آدرس وبلاگ منو به کنار دله وبلاگت با نام مهدی عج د راه است . . . حک کنی و بچسبونی خیلی خوشحال میشم منتظرتمااا بیاییااا مرسی خدانگهداررررررر
یا علی
سلام مسافر...
ایام تبریک و تسلیت
ملتمسیم به دعا
زهرایی باشید...
۲۰ فروردين ۹۰ ، ۱۱:۰۰ یــــــــه عــــــاشق(منتظر ظهور)
سلام
قشنگ بود
ممنون از حضورت

اللهم عجل لولیک الفرج
سلام
میلاد حضرت زینب رو تبریک میگم
خیلی زیبا بود
ممنون که سر زدید
یا مهدی
۲۰ فروردين ۹۰ ، ۱۰:۴۱ پاسدارنسل سوم سبز پوش ولایت...
شهید بهشتی:عرفان واقعی خانقاهش بازی دراز است

شهیدوزوایی:از این پس نگویید بازی دراز بگوییدبازوی ولایت

با پست

تو را چه بنامم ؟ای کوه طور جبهه های سرزمینم

به روزم ومنتظر حضورتان هستم.
آفرین خوبه
۲۰ فروردين ۹۰ ، ۱۰:۱۵ امیرحسین پند
سلام بزرگوار
ممنون از حضور گرم و پر مهرت
میلاد عمه السادات مبارک
وب خیلی قشنگی دارید
التماس دعا
سلام
من هم میلاد حضرت زینب رو بهتون تبریک میگم
و دعا می کنیم برای ظهور آقا . .
یاابن الحسن روحی فداک
متی ترانا و نریک . .
ســـــــــلام

صبر را معنا و مفهومی به نام زینب است
احترام عشق هم از احترام زینب است
شهر بی میخانه و ساقی نباشد شهر عشق
نشئگان عشق را مستی زجام زینب است
فرش را تا عرش پیمودن نه کار هر کسی است
این مسافت هر چه باشد زیر گام زینب است

روز میلاد دُرّ درخشان مهر و عاطفه، پرستار زخم های به خون نشسته صحنه کربلا و روز پرستار رو تبریگ میگم

یاعلــــــی
ولادت حضرت زینب سلام الله علیها مبارک باد

التماس دعا....
۲۰ فروردين ۹۰ ، ۰۹:۳۱ بصیرت سایبری
با سلام
میلاد حضرت زینب برشما مبارک
در صورت تمایل لینک سایت ما را در وبلاگ خود قرار دهید و بنده را مطلع سازید تا شما در لینکستان وبلاگ های ارزشی وبسایت بصیرت سایبری قرار گیرید.
cyberbasirat.ir
سلام.دوست من امروز باید از حضرت زهرا عیدی گرفت.
سلام. ممنون بهم سر زدین. وبتون قشنگه
بسم الله الرحمن الرحیم....

سلام علیکم....

میلاد بانوی صبر برشما مبارک.....

به روزیم با:

/////////////////////////////
داستان رفقای فراری....!!!(داستان کوتاه)
//////////////////////////////

منتظر شما هستیم....

با تشکر پلاک68.....
سلام. ممنون که سزر زدید. چه قلم زیبایی دارید خوشحال میشم تبادل لینک کنیم
شجاعت مرکب و زینب سوارش
اسارت جنگ و زینب ذوالفقارش
میان چارده نور الهی
حسین خورشید غم زینب مدارش ...
علی گوهرفروش و حق خریدار
اباالفضلش طلا زینب عیارش ...
تشکر از حضور همیشه پرمحبتتان .
اجرتان با عمه سادات .
التماس دعا
یاعلی
۲۰ فروردين ۹۰ ، ۰۶:۳۶ انجمن ادواردو
سلام و عرض تبریک روز میلاد اسطوره وقار ، متانت و صبـــــر... زینب کبری (سلام الله علیها)

یاعلی
سلام

بر شما هم فرخنده باد!

۲۰ فروردين ۹۰ ، ۰۶:۰۹ قطره های آبی
سلام
با تشکر از شما
من هم ولادت حضرت زینب کبری (س) بانوی صبور دشت نینوا ،
خواهر مقاوم امام حسین(ع) را به شیعیان تهنیت می گویم.
عرض تبریک....
و تشکر از حضور گرم شما...
سلام
میلاد حضرت زینب کبری (س) ,اسوه صبر و استقامت,مبلغ دین و ایمان,بر شما و تمام شیعیان جهان مبارک باد.
۲۰ فروردين ۹۰ ، ۰۴:۳۱ دیوونه غربتی!
ای که بوی کربلا می آید از میلاد تو
هر گلی یابدی صفا چون می نماید یاد تو
گل بخوانندت ولی گلها همه مست تو اند
سدره و طوبی بود یک شاخه از شمشاد تو
خسته بودم از سراب کاذب آزادی ام
تا اسیرت شد دلم ، گردیده ام آزاد تو
کاروان سالار عشقی ، قبله اهل دلی
با ورودت بیت عترت می شود دلشاد تو
ای گل زهرا نسب ای غنچه باغ علی
عشق و مستی هم بود در این جهان همزاد تو
مقدمت بوی بهشت فاطمیون می دهد
فخر بنماید خدا بر عالم ایجاد تو
آرزومند دعایت در نماز شب حسین (علیه السلام)
همره او اهل گیتی طالب امداد تو

ایام ولادت با سر سعادت امینة ‏الله، عقیلة الله، ناموس الله، محبوبة المصطفى صلوات الله علیه و آله، قرة عین مرتضى علیه السلام، نائبة الزهرا، سلیلة الزهرا، نابغة الزهرا (سلام الله علیها)، عقیلة هاشمیه، عقیله النساء، ولیدة الفصاحة، صابرة محتسبه و ملیکة الکربلا جناب زینب کبری سلام الله علیها بر ارض و سما و عالم و آدم مبارک باد ...

ایام بکام ...
دعا بفرمائید.
سلام؛
از حضور گرم و صمیمی شما در "استاذنا" و نظرات ارزشمندتان متشکریم.

اما دوست عزیز مشارکت زنان وبانوان در صحنه‏های گوناگون اجتماعی و سیاسی باید با رعایت کامل و دقیق این دو اصل مهم و اساسی صورت پذیرد.
تاریخ اسلام زنان مؤمن و فداکار بسیاری را سراغ دارد، که علاوه بر انجام مسئولیت و رسالت خود در خانواده و رعایت کامل شئون عفت و پاکدامنی با حضور فعال خود در صحنه‏های حساس سیاسی و اجتماعی مسیر تاریخ را تغییر داده‏اند و بدینوسیله نام خود را در زمره مردان و زنان تاریخ ساز به ثبت رسانده‏اند.
بدون شک زینب کبرا (س) یکی از زنانی است که به عنوان الگو و اسوه برای همه زنان و مردان آزاده، آزادیخواه و ظلم ستیز در همه زمان‏ها مطرح است.

میلاد حضرت زینب کبری (س) بر شما مبارک باد.
در فصاحت مصحف سر معانی زینب است
در بلاغت گر علی راهست...ثانی زینب است

بعد زهرا در مقام عصمت و شرم و حیا
گر زنی باشد به عالم جاودانی زینب است

روز میلاد تجلی صبر ؛ روز تولد ستارگان پایداری در آسمان دلِ دختر علی علیه السلام حضرت زینب(س) مبارک باد ...




سلام...
ممنون از حضورتون...وبلاگ زیبایی دارین.
باافتخار لینک شدید.

امشب اگر از دریچه ی راز به آسمان نیاز نظر کردی به قدر یک ستاره مرا دعاکن

چشم به راه همیشگی ردپای شما.......
زینب
چه با مسمی
تبریک می گم تولد خانم رو
کاتب باشی
زینب
چه با مسمی
تبریک می گم تولد خانم رو
کاتب باشی

سوغاتی های نابتون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">