کوله بار سفر

بسیار سفر باید تا پخته شود خامی

کوله بار سفر

منتشر شد....
دست نوشته های مسافر88


******* به مناسبت عید بندگی و فطرت
ایــــن هــــم عــــیــــــــــدی ما *******



راهی که به بهشت می رود نزدیک است...
من به آن راه دور دست می روم...
راهی که به خدا می رسد...
و در این راه کوله باری باید بردارم که تمام سفرم را تامین کند...

***** استفاده از مطالب کوله بار سفر تنها با ذکر منبع مجاز می باشد*****

از این پس نوشته های مسافر88 اینجا منتشر میشه و منتظر نقد های ارزشمندتون هستم

mosafer8858@yahoo.com
mosafer8858@gmail.com

...صندوقچه کوله بار...

... مسافر نوشت های جدید...

  • ۲۴ شهریور ۹۶ ، ۱۹:۱۲ باش

...نور چشمی های کوله بار...

...هــــم پـای کوله بــــار...

پیوندهای روزانه

...هـمــســفــران هــمـــراه...

...سیستم صوتی وبلاگ...

...جعبه ابزار...

آزمونی به مقصد رضایت

جمعه, ۶ خرداد ۱۳۹۰، ۰۵:۱۸ ب.ظ

یارب یارب یارب
روزهای ازمون و خطا، روزهای تجربه های سخت، روزهایی که انگار تمام ایمانم محک می خورد...
این روزها روزهای اراده و بصیرت است برای مسافری که گاهی فراموش می کند کوله بارش را از چه توشه ای پر کند تا به مقصد رضایت و بصیرت برسد...
در ازمونی شرکت کرده ام که دلخوشی شیرینی در پس راه دشوار ان نهفته است...
دل خوش به برگزار کننده...

دل خوش به امتحانی که "او" میخواهد "من" بدهم
دل خوش به نگاه همیشه مهربانی که مرا بیشتر از خودم دوست دارد
دل خوش به ادای تکلیفی که شیرینی رضایت، سختی مسیر را گوارا می کند

دل خوش به رضا برضائک و تسلیما لامرک


دل خوش به خستگی هایی که گاهی در نیمه راه امان از کف اراده ام می گیرد و باز هم همان همراه دوست داشتنی ست که نیروی یک شروع دوباره را در کام دلم می ریزد
دل خوش به لب پرتگاه هایی که پای اراده ام می لغزد و با دستان لرزان و ملتمسانه امیدم او را طلب می کنم و با چه محبت توصیف نشدنی نجاتم می دهد...

دل خوش به معبودی که مرا انسان افرید و من بنده اش هستم

دل خوش به دیده شدن "هو الناظر"
دل خوش به شنیده شدن "هو السمیع"
دل خوش به نگاه مهربانی که تمام خستگی بر دل مانده مسیر سراسر سنگلاخ گمراهی را از جان دلم با لطف بی اندازه اش می زداید

دل خوش به مرحمی که هر گاه پای اراده ام زخمی می شود در شاهرگ ایمانم میریزد

دل خوش به لبخند رضایت کسی که مرا در امتحان پذیرفت
گاهی فکر میکنم حتی پذیرفته شدن برای شرکت در این آزمون هم لیاقت می خواهد

دل خوش به دل خوشی او که مرا لایق دانست و از من هم امتحان گرفت...
دل خوش به پایانی که انگار نیست و وقتی خوب فکر میکنم چه خوب است که این امتحانات! پایانی ندارند...

دل خوش به جایزه ای که بعد از اتمام هر امتحان به شکرانه قبولی به من میدهد
...
دل خوش به زمانی که نوای "والسلام" طنین انداز میشود و من تمام توان و تلاشم را در این مسیر پر فراز و نشیب صرف رضایت او می کنم...
دل خوش به امرتهم بدعائک و ضمنت لهم الاجابه
دل خوش به ارحم من راس ماله الرجاء و سلاحه البکاء

                                                                                                                   "آرام"

۹۰/۰۳/۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
مسافر 88

سوغاتی (۸۷)

یــا رب ، ز تو الطــــاف فراوان دیـدم / نعمت ز تــو بیش‌تر ز باران دیدم
تا دیده‌ای از من، همه عصیان دیدی / تا دیده‌ام از تو، همه احسان دیدم . . .
سلام. ممنون از حضورتون.
سفرت بخیر...

حس می کنم توشه برداشته ای
چه مظلومانه غبطه می خورم به کوله پشتی ات مسافر!


یا زهرا
۰۷ تیر ۹۰ ، ۱۱:۵۹ ایران توانا
سلام خسته نباشید
ممنون که سر زدید . وبلاگ ارزشمندی دارید . خوشحال میشم که تبادل لینک کنیم .
۰۶ تیر ۹۰ ، ۱۳:۱۶ پاسدارنسل سوم سبزپوش ولایت
امشب رضا ز سوز جگر گریه میکند/
مانند سیل ز ابر بصر گریه مى‏کند.
تنها پسر نه، دختر چشم انتظار هم/
از داغ جانگداز پدر گریه مى ‏کند.

شهادت هفتمین ستاره ولایت تسلیت باد.
ختم ۱۰۰۰ گل صلوات برای سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان

وعده همه عاشقان و منتظرانش در شب و روز نیمه شعبان

لطفا در صورت تمایل آمادگی خود را اعلام فرمایید
ختم ۱۰۰۰ گل صلوات برای سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان

وعده همه عاشقان و منتظرانش در شب و روز نیمه شعبان

لطفا در صورت تمایل آمادگی خود را اعلام فرمایید
سلام

خوبی


در روایتی از قول امام ششم(ع) آمده است که از ایشان پرسیدند:
یابن رسول الله! فدایتان شوم. نشانه ای از خروج و قیام حضرت مهدی(عج) به من مرحمت کنید. حضرت فرمودند:ام سعید! وقتی ماه در شب بدر ماه رجب گرفته شود و خسوف رخ دهد، مردی پس از آن خروج کند و به دنبال آن حضرت مهدی(عج) قیام خواهند کرد.
(دلائل الامامة، ص 259؛ بیان الائمه، علیهم السلام، ج2، ص695 به نقل از شش ماه پایانی، مجتبی الساده ترجمه محمود مطهری نیا)

وبلاگ زیبایی داری. خوشحال میشم لوگوی وبلاگم را در وبلاگتون بذارید

به امید ظهور

صلوات
۰۵ تیر ۹۰ ، ۱۰:۴۱ خاکریز خاطرات
هوالشهید

عالی بود

التماس دعا
جوان خیلی آرام و متین به مرد نزدیک شد و با لحنی مودبانه گفت: ببخشید آقا! می‌تونم یه کم به خانوم شما نگاه کنم و لذت ببرم؟
مرد که اصلا توقع چنین حرفی را نداشت و حسابی جا خورده بود

سلام علیکم
خدا قوت

منتظرتون هستم.
التماس دعا
۰۴ تیر ۹۰ ، ۰۷:۵۴ لاله های بی ادعا
کمال علم، عمل به آن است.

سلام منتظر حضورتان....

التماس دعا...
.
.
.
.
.
مـَــنـ عــاشــق بــَـرف و یـَـخــبـنـدانــمـ ،
مـَــنـ عــاشــق امـواج و بـاد و طـوفانـم ،
تــقــریــبـاً عـــاشــق هــمــه چــیــز !
کـه در طـبـیـعـت اسـت و مـمـکـن اسـت
بــاعـــثـ بــدبـخـتـی انـسـان شــود.....
.
.
.
.
.
سلام دوست من ؛
به روز هستم ، با احترام دعوت هستید و منتظر حضور شما .
.
.
.
.
یــا حــق
.
.
.
.
.
۰۲ تیر ۹۰ ، ۱۰:۴۸ پاسدارنسل سوم سبزپوش ولایت
بسم رب الشهداءوالصدیقین...

و شهدا در راهند...به بلاگ ما سری بزنید



التماس دعا
یازهرا
۰۱ تیر ۹۰ ، ۲۱:۵۰ خاکریز خاطرات
بسم رب المهدی؟


سلام رزمنده با یک پست درباره: ای بسیجی ها...........؟ منتظر حضور گرم شما در سنگر

التماس دعا

یا حق
سلام

چمران؛ چاره مردان رزم و امید ...
چمران کسی بود که عاشقانه خدا را می پرستید

کاش چمرانی ها را بشناسیم...
۰۱ تیر ۹۰ ، ۰۵:۳۷ عاشق دوازدهمین نفر!!
اگر روزی دلم گرفت یادم باشد
که خدا با من است،
که فرشته ها برایم دعا میکنند،
که ستاره ها شب را برایم روشن خواهند کرد.
یادم باشد که قاصدکی در راه است،
که بهار نزدیک است،
که فردا منتظرم می ماند،
که من راه رفتن می دانم و دویدن،
و جاده ها قدم هایم را شماره خواهند کرد.
اگر روزی دلم گرفت یادم باشد
که خدای من اینجاست همین نزدیکیها،
و من، تنها نیستم.
۳۱ خرداد ۹۰ ، ۰۶:۲۴ عاشق دوازدهمین نفر!!
روزی مردی خواب عجیبی دید او دید که پیش فرشته هاست و به کارهای آن ها نگاه می کند. هنگام ورود، دسته بزرگی از فرشتگان را دید که سخت مشغول کارند و تند تند نامه هایی را ..............
به روزم
یاعلی
۳۰ خرداد ۹۰ ، ۱۹:۴۲ خاکریز خاطرات
ای بسیجی‌های از جنسِ امام
باز هم وقت نبرد است و قیام

ضربه ها دارند جاری می شوند
زخم ها دارند کاری می شوند

باز دنیا شهر کوفی ها شده
ای بسیجی ها علی تنها شده

زیر ِ باران ولایت ، تر شوید
با شهیدان باز همسنگر شوید

دشمنان دارند وحدت می کنند
در زمین ظلم و جنایت می کنند

می رسد هر دم به گوشم این صلا
قال مولا : کل ارض کربلا

کیست در میدان فداکاری کند ؟
این حسین عصر را یاری کند ؟

باید از حالا بسیجی تر شویم
بیقرار و بی دل و بی سر شویم

باید این دل را برای او کنیم
مال و جان و نان فدای او کنیم

غرق ایمان ، غرقِ در پاکی شویم
مثل مردان خدا خاکی شویم


التماس دعا
سلام
چرا نظریه ولایت فقیه، تنها شکل حکومت دیـنى تـلقّى مـى شود؟
موفق باشید
۳۰ خرداد ۹۰ ، ۱۰:۳۲ حدیث دلتنگی
علی یعنی که اقیانوس آبی
علی یعنی عروج آفتابی
علی یعنی صداقت ساده بودن
علی یعنی همان افتاده بودن
علی یعنی سخن کمتر عمل بیش
علی آغاز معروف است از خویش
علی یعنی که ما شرمنده باشیم
اگر غیر خدا را بنده باشیم ...
سلام و عرض ارادت
عذر تقصیر به دلیل عدم حضورم بواسطه مسافرت و ...
التماس دعا
یاعلی
.
.
.
.
.
بـــرای تــنــهــایــی امـــــ .

چـــاره ای بــیــ اَنــدیـــش

تــا فــردا را لــبــریــز عــطــرتــو آغــاز کــنـــمــــ !!!
.
.
.
.
.
یـا حـق
.
.
.
.
.
دوستت دارم هایم را
بوسه هایم را
زمزمه هایم را وقتی که سر بر شانه ات می گذارم
باور نکن
تمرین عشق ورزی می کنم
تا روزی که پیدا کنم معشوق حقیقی ام را


بعد از چند هفته سایه لبخندتو به روز شد

باسلام ...
با مطلب : "دیگر نصیحت هم فایده‌ای ندارد...؟؟؟!!!" به روزم
امیدوارم استفده ببرید ....
حرف دل : www.sakha.mihanblog.com
یا زهرا .س.
۲۷ خرداد ۹۰ ، ۱۴:۰۳ زهرا عزیزی
سلام...
دعوت شدین.منتظر نظراتتون هستم.
التماس دعا
یک عمر به خدا دروغ گفتم و خدا هیچ گاه به خاطر دروغ هایم مرا تنبیه نکرد ...

می توانست، اما رسوایم نساخت و مرا مورد قضاوت قرار نداد
هر آن چه گفتم را باور کرد

و هر بهانه ای آوردم را پذیرفت
هر چه خواستم عطا کرد و هرگاه خواندمش حاضر شد.
اما من!!!!
علی علیه السلام پا به این دنیا گذاشت و قلب عاشقان را محسور کرد و همگان را با انسانی آشنا کرد

که پدر تمامی آفریدگان پروردگارش لقب گرفت روز پدر مبارک . . .

سلام عیدتان مبارک
حضرت علی (ع) نه تنها پدر فرزندانش و حتی یتیمان کوفه بود بلکه به همراه پیامبر(ص) پدر این امت نیز بودند.
منتظرتونم
۲۵ خرداد ۹۰ ، ۰۰:۱۱ روزبه محمدی
با سلام؛ و با تبریک سالروز میلاد امام علی علیه السلام ؛
با مطالب زیر به روزم

1- ایران ما؛ اهدای نسخه‌ای از منشور کوروش به مکزیک
http://salmanonline313.blogfa.com/post-41.aspx

2- میان ماه من تا ماه گردون؛ حضرات آیات در دام بولتن های محرمانه!

http://salmanonline313.blogfa.com/post-39.aspx

3- لطفاً به ولایتمداری پایبند باشید
http://salmanonline313.blogfa.com/post-38.aspx

4- اقدام مجلس جهت توقف ادغام وزارتخانه ها، نشانه بی‌توجهی به سفارش‌های اکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در لزوم همگرایی مجلس شورای اسلامی با دولت است.

http://salmanonline313.blogfa.com/post-37.aspx

5- اسفندیار رحیم مشایی کجاست؟+ عکس
http://salmanonline313.blogfa.com/post-36.aspx

6- از امام آموختیم
http://salmanonline313.blogfa.com/post-11.aspx
ناگهان یک صبح زیبا آسمان گل کرده بود
خاک تا هفت آسمان، بغض تغزل کرده بود
حتم دارم در شب میلادت، ای غوغاترین!
حضرت حق نیز در کارش تأمل کرده بود
هر فرشته، تا بیایی، ای معمایی ترین!
بال های خویش را دست توسل کرده بود

عزیزم میلاد مبارک
۲۴ خرداد ۹۰ ، ۰۵:۵۴ زهرا عزیزی
سلام...
ممنون از حضورتون.
حدیث زیبایی به نقل از امام جواد(علیه السلام) بود. ممنون.
التماس دعا
_____¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤ با مطلب ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ جدید¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ به روزم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
_______________________¤¤
جالب بود استفاده کردیم خوشحال میشم به من هم سر بزنید و نظر بدید البته به صفحه اول اکتفا نکنید و از بقیه مطالب بازدید کنید موفق و ولایتمدار باشید یا علی التماس دعای ظهور
با سلام و عرض ادب
من شما رو با عنوان وبلاگتون لینک کردم
لطفا شما هم منو با عنوان لبهای خاموش لینک کنید
یاعلی
التماس دعـــا
۲۲ خرداد ۹۰ ، ۰۶:۵۹ پسرک خواب آلود
سلام بر رفیق روزهای خوب.
مرحبا رفیق
قالبت خیلی زیبا شده

مطلبت هم که مثل همیشه مفید جذاب و تاثیرگذار بود.

ممنون که گاهی چیزایی رو به یادم میاری که باید خیلی مواظبشون باشم.

بازم یه دنیا ممنون رفیق


ایشالله همیشه مثل الان مفید و خوب خوب باشی.
یا علی
سلام
رسول خدا(ص) فرمود: صلوات فرستادن شما بر من روا شدن حاجتهای شما است و خدا را از شما راضی می گرداند و اعمال شما را پاکیزه می کند.
یه طرح قشنگ بهار صلوات قراره برگزار بشه.
خوشحال میشیم شرکت کنید.
اللهم عجل لولیک الفرج
۲۱ خرداد ۹۰ ، ۰۸:۳۲ فدایی سید علی
http://nasim-z.blogfa.com/
ختم ۱۴ هزار صلوات هدیه به حضرت علی (ع)

به نیت سلامتی امام زمان و سلامتی تمام پدران عزیزمون وهمچنین شادی روح تمام پدران که در قید حیات نیستند

وسلامتی تمامی آقایونی که در زندگیمون جودشون برامون ارزشمنده (درمقام همسر-برادر-و....)

لطفا تعداد را ذکر بفرمایید.
۱۹ خرداد ۹۰ ، ۱۸:۴۰ حامد محقق - خارج از ایران
حامد محقق - خارج از ایران
سلام
.
.
با موضوع حسین (ع)، راه نجات بروزم
.
.
منتظر حضور ارزشمندتون
.
.
یا علی مدد
۱۸ خرداد ۹۰ ، ۱۸:۲۰ ستارگان خاکی
هوالشهید
سلام
با مطلب :مادر سردار شهید «حسین خرازی» گفت: حسین، عاشق امام حسین (ع‌)‌ بود و در راه امام حسین هم شهید شد؛ من هم دنباله‌رو فرزند شهیدم هستم و به شهادتش افتخار می‌کنم.
به روزم منتظر نظرات پرمهر شما.

صلوات یادت نره!!!

التماس دعا
خداونـــدا تو مـــــــــــی دانی که من دلواپس فردای خود هســــــتمـــــ

مــــــــــــبادا گــمــ کنــــمـــ راه قشـــــــنگ ارزوها را

مـــــــــــــــبادا گمــ کنــــمـــ اهــــــــداف زیـــــــــبا را

مـــــــــــــــــبادا جا بمانیــمـــ از قطار موهبت هایتــــــــــــ

دلمــــــــــ بیـــــن امـــــــــیدو ناامیدیـــــــــ میزنــــــــد پرســـــــــه،

میکــــــــــند فریاد،میشـــــــــــود خســــــــــتــــــــه

مـــــــــــــرا تـــــــــــــنها تو نــــــــــــگزاری،خداونــــــــــدا..


سلام....
روزتون بخیر و دلتون محو نعمت های الهـــــــــی
به روزم و چشم به راه ردپای پرمهرتون.....


چه دعایی کنمت بهتر ازین...؟
که خدا پنجره ی باز اتاقت باشد
عشق محتاج نگاهت باشد
عقل لبریز زبانت باشد
و دلت وصل خدایت باشد......
۱۷ خرداد ۹۰ ، ۱۳:۱۹ زهرا عزیزی
سلام...
ممنون از حضورتون.
با افتخار لینک شدین.
لطفا من رو با نام "فاخته ی من" لینک کنین.ممنون.
التماس دعا.
‎بسم الله الرحمن الرحیم
‎سلام
‎اگه می خواهید دعای مخصوص ماه رجب ‫-‬ یا من ارجوه لکل خیر ‫-‬ رو تو وبلاگتون داشته باشید
‎این کد رو تو وبلاگتون بذارید



‎التماس دعا
‎اللهم عجل لولیک الفرج
۱۶ خرداد ۹۰ ، ۱۱:۱۴ خاکریز خاطرات
بعد از نماز صبح و خواندن زیارت عاشورا، به سمت منطقه مورد نظر در تپه هاى فکه حرکت کردیم. از روز قبل، یک شیار را نشانه کرده بودیم و قرار بود آن روز درون آن شیار به تفحص بپردازیم.
پاى کار که رسیدیم، بچه ها «بسم الله» گویان شروع کردند به کندن زمین. چند ساعت شیار را بالا و پائین کردیم، ولى هیچ خبرى نبود. نشانه هاى رنج و غصه در چهره بچه ها پدیدار شد. ناامید شده بودیم. مى خواستیم به مقر برگردیم، اما احساس ناشناخته اى روح ما را به خود آورده بود. انگار یکى مى گفت: «نروید... شهدا را تنها نگذارید...» ....


التماس دعا
۱۶ خرداد ۹۰ ، ۰۷:۰۳ زهرا عزیزی
سلام...
بسیار زیبا بود
به وبلاگ ما هم سر بزنین و اگه مایل به تبادل لینک بودین خبر بدین.
ممنون
موفق و موید باشید.
التماس دعا.
وبلاگ " خروش ملت" در راستای اعتراض به سانسور و به حاشیه رفتن نظرات صریح رهبر انقلاب و نیز دفاع در مقابل حملات ناجوانمردانه به دولت ولایتمدار راه اندازی شد. " از امام آموختیم" مطلب جدید این وبلاگه. آینده از آن حزب اللهی ها است.
۱۵ خرداد ۹۰ ، ۰۴:۳۶ حامیان قرآن کریم
سلام علیکم

وبلاگ حامیان قرآن کریم برگزار می کند :

مسابقه ماهانه (خرداد ماه) (که دهمین روز هر ماه برگزار می شود )

آخرین مهلت شرکت در مسابقه : آخرین روز خرداد ماه

شما می توانید یکی از برگزیدگان این مسابقه باشید و هدیه ای ناقابل از جانب وبلاگ حامیان قرآن کریم دریافت کنید .

منتظرتان هستیم . اللهم عجل لولیک الفرج
با سلام به رفیق با بصیرتم ...
خسته نباشی ...
من حرف دل هستم ...
با مطلب : "اتمام حجت !!! ..." بروزم ...
البته به غیر از این 2 مطلب دیگه هم جدید زدم ...
پیشنهاد میکنم حتما سر بزنید ...
امیدوارم مورد پسند و مفید برایتان باشد ...
حرف دل ... www.sakha.mihanblog.com
هرچه از دل برآید بردل نشیند ...
یا زهرا(س)
قصۀ عشق تو منظومۀ تکرار گل است...


ایام رحلت رهبر کبیر انقلاب تسلیت باد


ممنون که سر می زنید
سلام اپم منتظرتون هستم
۱۴ خرداد ۹۰ ، ۱۳:۰۹ یاسر (کوله پشتی )
از حضرت موسى بن جعفر(علیهماالسلام) روایت شده است که:

هر کس یک روز از ماه رجب را روزه بگیرد،

آتش جهنم یک سال، از او دور شود و

هر کس سه روز از آن را روزه بگیرد بهشت بر او واجب می گردد



التماس دعا ... یا علی...
یابن الحسن
مرا بی امتحان به غلامی قبول کن ...
سلام
عالی بود
التماس دعا


سلاممممممممممممممممم خیلیییی عالیییی بود د د


۱۳ خرداد ۹۰ ، ۱۲:۵۴ بهاره¸.•ُ قصــرعشـــق ُ•.¸
سلام دوست عزیز


قصرعشق با متن عاشقانه " تنهایی نفس گیر " به روز شد


منتظر حضورت هستم


@..@..@ .......


هر لحظه که می خواهم کنارم نیستی

اما یاد تو همینجاست ، میان تپش قلبم


@..@..@ .......
سلام

خوبی

ضمن تسلیت سالگرد ملکوتی ابرمردامام خمینی . اول رجب بر شما مبارک و مارا را از دعای خیر خود بی بهره نسازید. انشاالله که همه ما ختم به خیر شویم


پیشنهاد بنده در مقابل این جریان انحرافی اعتراض مردمی است و ما نباید ساکت بشینیم و در این پست پیشنهاد میکنم به سایت آقای جوانفکر که از مریدان آقای مشایی هستند با عنوان یادداشت های علی اکبر جوانفکر http://javanfekr.ir بروید و با دلایل منطقی و بدون توهین اعتراض های خوب بیان نمیایید

به امید ظهور

یا علی ع
سلام

سئوالات امتحان آخر الزمان لو رفت!!!

موفق باشید و رو به راه...
بیاموزیم اگر کسی یادمان نکرد یادش کنیم، شاید او تنهاتر از ما باشد..

سلام خوبی؟
خیلی خیلی زیبا بود و پر از حس ناب
من آپم
منتظر حضورت و نظرهای پرمهرت هستم
شاد باشی
یا حق
سلام مهربان فرهیخته :امیدوارم در ایام رو به گرما صفای گرما وجودتان را فرا گیرد وصفتش با نسیم باد ملایم بر روح و جسمتان نقش ببند و همواره دیدگانتان رقص پروانه و گلهای زیبا را نظاره گر باشد و هوای مطبوع و عطرآگین بهاری ارامبخش ذهن دغدغه هایتان باشد و بختتان شیرینی های خوشبختی را برایتان به ارمغان بیاورد و موفقیت هایتان پله های صعودی را به عرش قله های ترقی بپیماید. کجاست آن سکوت وآرامش و آن بی دغدغه ها؟؟!! بدنسیت شماهم بیائید و در گذر کوچه و بازار و محله های قدیم قدمی بزنید.بدرود وشادی و نشاط وصله وجودتان.گل]
۱۲ خرداد ۹۰ ، ۰۶:۴۶ لاله های بی ادعا
حیف که سرمون گرم خودمونه.....
سلام منتظر حضورتان
یا زهرا...
۱۲ خرداد ۹۰ ، ۰۱:۱۷ کاروان عشق
سلام
بسیار زیبا بود ، همین !
سلام

آیا به کلمات والفاظی که روزانه می نویسیم دقت کرده ایم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میدونید تفاوت ان شاء الله و انشاالله چیه؟؟؟؟؟؟
و کدومش درسته و منظور ماست؟؟؟؟؟؟؟
دوست داشتی یه سر به وبلاگ بزنید تا همه واژه درست رو به کار ببریم
موفق باشید
یا علی
۱۱ خرداد ۹۰ ، ۰۵:۱۰ ستاره ی دریا
سلام ...

لیلة الرغائب شب آرزوها شبی که آسمانش پر از برق ستارگان است
در آن شب هر دعایی ستاره ای خواهد شد
و در پهنه­ی آسمان خواهد نشست
بیا ستاره های هم را نظاره کنیم
و بر هر کدام آمین بگوئیم

با آرزوی بهترین ها
یا حق
___♫♪___کلبـــــــه احزان امـــــــــیر___♫♪___
___♫♪______♫♪______♫♪___
___♫♪___کلبـــــــه احزان امـــــــــیر___♫♪___
___♫♪___کلبـــــــه احزان امـــــــــیر___♫♪___
___♫♪______♫♪______♫♪___
___♫♪___کلبـــــــه احزان امـــــــــیر___♫♪___
___♫♪___کلبـــــــه احزان امـــــــــیر___♫♪___
___♫♪______♫♪______♫♪___
___♫♪___کلبـــــــه احزان امـــــــــیر___♫♪___
___♫♪___کلبـــــــه احزان امـــــــــیر___♫♪___
___♫♪______♫♪______♫♪___
___♫♪___کلبـــــــه احزان امـــــــــیر___♫♪___

ممنونم از حضورت

۱۰ خرداد ۹۰ ، ۱۲:۲۸ ستارگان خاکی
سلام بزرگوار

با افتخار لینک شدید.

التماس دعا
۱۰ خرداد ۹۰ ، ۰۷:۴۵ یادداشت های یک روزنامه نگارازاده
سلام برادر عزیز
ممنون از حضور گرمت و نظر لطفی که به حقیر داشتی
کاش همه یاد بگیریم منتظر باشیم تا هنگام ظهور اقا شرمنده نگردیم
و بتونیم در امتجان نمره قبولی بگیریم
درپناه حق
یاعلی مدد
سلام

واقعا عالیییییییی بود

کلی حال کردم باهاش
هر آنچه را که می توانید انجام دهید ، و یا در رؤیای خود می بینید که قادر به انجام آن هستید شروع کنید ، جسارت در بطن خود، نبوغ و قدرت جاودانه ای را نهفته دارد .

گوته
کوله بارم بر دوش، سفری باید رفت،

سفری بی همراه،

گم شدن تا ته تنهایی محض،

یار تنهایی من با من گفت:

هر کجا لرزیدی،

از سفرترسیدی،

تو بگو، از ته دل

من خدا را دارم...

خدایا نه آنقدر بزرگم که بتوانم ببخشم... نه آنقدر کوچکم که بتوانم نبخشم خدایا بزرگم کن...
خدایا ، کمک کن دیرتر برنجم ، زودتر ببخشم ، کمتر قضاوت کنم و بیشتر فرصت دهم.
در نگاه سردت چشمان گرمم را دیدم....

حال نوبت توست باران...ببار

تا بجای اشک هایم.

اینبار تو خبر تنهاییم را برسانی.

سلام
آپم
منتظر حضورت
۰۹ خرداد ۹۰ ، ۰۹:۲۹ دریــا لبــاس خــاکـی پـدرم بــود !!
ما بی سلیقه ایم
تو حاجات ما بخواه
ورنه گدا مطالبه ی آب و نان می کند ...!!


الهی رضا برضائک و تسلیما امرک ...
۰۹ خرداد ۹۰ ، ۰۹:۲۶ فــــــــرزانـــه×بی صـــداتر از سکوتـــ
من از تبار شیشه‌ام، با من غمی هست / در ریشه‌ام احساس درد مبهمی هست
جز زخم، این دنیا نخوردم تلخ و شیرین / آیا در آن دنیا امید مرهمی هست؟
سلام
ممنونم
افتخار دادیو سر افراز فرمودید
بانام
عشق=خامنه ای
فدات
یازهرا
التماس دعا
۰۹ خرداد ۹۰ ، ۰۶:۵۵ پاسدارنسل سوم سبزپوش ولایت
سلام
وب حزب الله 89(عشق=خامنه ای)هک شده
لطفادر لینک هایم ببرسی بفرمائیدکه هستید یانه؟
درضمن اگر مایل به تبادل لینک هستید خبر بدیدوبتون واقعا خوشمله
منتظر خبرتون هسم././././.
التماس دعا./././././
یازهراسلام الله علیها...
الهی ناتوانم و دراهم گردنه های سخت در پیش است
و راهزن های بسیار در کمین
و بار گران بر دوش

یا هادی!
اهدنا الصراط المستقیم

سلام
سپاس از حضورتون
زیبا و و دلنشین می نویسید
امیدوارم همیشه رو به راه باشید...
بنـــــــام نامــــــی عــــ شـــــ ق

دنیا پس از سر کشی به انسان روی می آورد چنان شتر ماده‌ی بدخویی که به فرزندش مهربان گردد.امام علی(ع)

تو با شکستگی قدم پا به راه گذار که ما به جاذبه امداد می کنیم تو را
در این محیط چو قصر حباب اگر صد بار خرا ب می شوی آباد می کنیم تو را
زمرگ تلخ به ما بدگمان مشو زنهار که از طلسم غم آزاد می کنیم تو را

تا دستاویزی محکم و مطمئن مثل دعا در دستانمون هست میتونیم نجات بدیم خودمونو از پرتگاه ها

ســـــلام و خداقوت....مطلب سرشار از احساس و زیبایی بود
موفق باشید
یاعلــــــی و التماس دعــ ــا
سلام دوست گرامی
از این که منو وبلاگم رو قابل دونستید ممنون

بسیار بسیار وبلاگ عالی و پر محتوایی دارید

این پست خیلیییییییییییییییی زیبا و تاثیر گذار بود
کاش همه ی ما قدر امتحانات الهی رو بدونیم! ولی حیف که برای امثال من عمل به همین سخن خیلیییییی سخته!
امیدوارم همیشه سربلندو پیروز و شاد باشید
بازهم منتظر حضور گرمتون هستم...
سلام
وب قشنگی داری
مطالبت هم خیلی جالب بود
به من هم سر بزن
اگه دوست داشتی منو با اسم ((سخن عشق)) لینک کن
خبر بده منم لینکت کنم
بای
سلام مهربان

ممنون از حضور گرمت
شانس نام مستعار خداست آنجا که نمی خواهد امضایش پای داده هایش باشد...
چه ” بی حساب ” می بخشی و چه ” با حساب “ تسبیح ات می گویم .

۳۳ مرتبه سبحان الله ، ۳۴ مرتبه الله اکبر ، ۳۳ مرتبه الحمدلله
آموخته ام که وقتی ناامید میشوم ، خداوند با تمام عظمتش ناراحت میشود و عاشقانه انتظار میکشد که به رحمتش امیدوار شوم . . . !

۰۸ خرداد ۹۰ ، ۱۴:۰۰ شهید گمنام
سلام ممنون از این که خبرم کردید.خیلی زیبا و پر معنا بود.

موفق باشید.

التماس دعا

یا علی...
۰۸ خرداد ۹۰ ، ۱۲:۳۵ عاشق دوازدهمین نفر!!
""دل خوش به دل خوشی او که مرا لایق دانست و از من هم امتحان گرفت...""
ولی...
گاهی این امتحانها اونقدر سخته که تاب و توانی برات نمی مونه!
گاهی بیش از حد ظرفیتت ازت امتحان می گیره...!
گاهی....!
اما...!
دلم خوش است به پاداشی که بعد از اتمام هر امتحان به شکرانه قبولی به من میدهد...
زیبابود
تو که در باور مهتابی عشق رنگ دریا داری....
فکر امروزت باش...
به کجا مینگری؟؟؟
زندگی ثانیه ای ست....
وسعت ثانیه را میفهمی؟؟؟
می شود مثل نسیم....
بال در بال پرستو...بوسه بر قلب شقایق بزنیم...
هیچ کس تنها نیست
"ما خدا را داریم..."


سلام....
لحظه لحظه ی ثانیه های سپری شده تون لبریز از محبت الهی...
بسیار زیبا بود.....آرامبخش و روحانی..ممنون از شما
و اینکه بااحترام به روزم و چشم به راه ردپای زیبای شما.....

خود را به خدا بسپار و مطمئن باش دلهای پاک تقدیری زیبا دارند.
سلام
خیلی زیبا نوشتی اگر این دل خوشی ها نبود باید در فراق مقتدایمان می مردیم انسانی که امام بالا سرش نباشد همین بهتر که بمیرد خصوصا زمانی که علت نبودنش خودش باشد . با آرزوی قبولی طاعات و عبادات .
سلام مهربان و ممنون از حضورتان: بسیار زیبا و دلنشین و پر از واژهای معنا و احساس و اوج عشق و عرفان الهی و بصیرت خالصانه و ستایشی به امیدی به حکمت و رحمت او .درود برشما
سلام ممنونم بابت این همه لطفتون
واسه همه یا بهتره بگم بخاطر تک تک کلماتی که نوشتین ممنونتونم . خیل عالی بودش مرسی
متشکرم
برای سلامتی و برای تعجیل در فرج آقا امام زمان عج 14 صلوات بفرستین .
الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و فرجنا بهم
این گلم تقدیم به شما

سوغاتی های نابتون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">