کوله بار سفر

بسیار سفر باید تا پخته شود خامی

کوله بار سفر

منتشر شد....
دست نوشته های مسافر88


******* به مناسبت عید بندگی و فطرت
ایــــن هــــم عــــیــــــــــدی ما *******



راهی که به بهشت می رود نزدیک است...
من به آن راه دور دست می روم...
راهی که به خدا می رسد...
و در این راه کوله باری باید بردارم که تمام سفرم را تامین کند...

***** استفاده از مطالب کوله بار سفر تنها با ذکر منبع مجاز می باشد*****

از این پس نوشته های مسافر88 اینجا منتشر میشه و منتظر نقد های ارزشمندتون هستم

mosafer8858@yahoo.com
mosafer8858@gmail.com

...صندوقچه کوله بار...

... مسافر نوشت های جدید...

  • ۲۴ شهریور ۹۶ ، ۱۹:۱۲ باش

...نور چشمی های کوله بار...

...هــــم پـای کوله بــــار...

پیوندهای روزانه

...هـمــســفــران هــمـــراه...

...سیستم صوتی وبلاگ...

...جعبه ابزار...

الطاف خداوندی...

سه شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۰، ۰۷:۱۰ ق.ظ
ماه سپید همیشه جاری آسمانی!
چقدر شگفت و شگرف و دوست داشتنی بودی...
سرزمین دلم همیشه در تلاطم آمدن و بودنت بیقرار است...

امسال به برکت انسان های زلالی که هم سایه ی لطفشان بودم، رجب را از اندیشه دیگری شناختم...
چند صباحی لیاقت داشتم همگام قدم های سراسر اخلاصشان باشم..
بین الطلوعین مشهد الرضا جهت عرض ارادت به امام رئوف، هم نفس انسان هایی بودم که نجوای عاشقانه شان به آسمان لطف خدا می رسید...
یا مَن اَرجُوهُ لِکُلِّ خَیر...
یا مَن یُعطی مَن سَئَلَهُ یا مَن یُعطی مَن لَم یسَئَلَهُ

هر بامداد پس از اقامه نماز
جماعت، کاروان"این الرجبیون" همسفر فرشتگان رجب حرم نورانی امام رضا(علیه السلام) بود...
اَنتَ الغَوُرُ و اَنا المُذنِب وَ هَل یَرحَمُ المُذنِبَ اِلا الغَفوُر...


گویی ماه رجب با امام رضا(علیه السلام) عهد و پیمان دیگری داشتیم:
به نجوای ملتمسانه فرج... اللهم عجل لولیک الفرج...
به  دعای سلامتی امام زمانمان... اللهم کن لولیک الحجه ابن الحسن...
به تبریک تولد رفتیم با شاخه گلی
به تسلیت شهادت رفتیم با لباس عزا و حزن و اندوه
به تشکر رفتیم به شکرانه فتح خرمشهر و انقلاب همیشه اسلامیمان

به پاس مقام مادر و نعمت پدر
به تکاپوی معتکفین و وارستگان
به تامل خرداد و شهیدانی که مدیون خون پاک و امانت دار رسالت والایشان هستیم...

به قدرشناسی رهبری که سایه تدبیر علویشان گرمابخش حریم دلهای در سوگ نشسته معیار و معمار انقلاب، امام خمینی"رحمت الله" است...
رهبری فرزانه که نائب برحق امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) هستند و ما نیز همیشه تاریخ مطیع اوامر ولایی ایشان بوده و هستیم...

به سجود عارفانه و شاکرانه اسلام و پیامبری مهربان که خداوند تبارک تمام لطف و احسانش را با فرستادن دینی آسمانی با پیامبر مهربانش برای ما آدمیان زمینی فرستاد
و با ابلاغ دین والا و کامل "اسلام" والا درجه عشق و علاقه اش را به بنده اش نمایان ساخت...

اسلام! دینی که به انسان ارزش داد و همه را برابر دانست و ملاک برتری را تقوا

پیامبری که با مهربانیش همه را شیفته دین کامل خدای مهربان نمود... رحمه للعالمین

جدایی از نهر سپید همیشه جاری رجب چقدر برایم سخت شده...
ولی بشارت شعبان امیدی در دل همیشه منتظرمان دارد...

شعبان! شعبانی که برایم تداعی سفر است سفری که شدم "مسافر88"
...

"آرام"

۹۰/۰۴/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
مسافر 88

سوغاتی (۱۳۱)

۱۹ آبان ۹۰ ، ۰۹:۱۱ جامانده شلمچه
سلام
شهید سید مرتضی آوینی

شهید منتظر مرگ نمی‌ماند، این اوست که مرگ را برمی‌گزیند. شهید پیش از آنکه مرگ ناخواسته به سراغ او بیاید، به اختیار خویش می‌میرد و لذت زیستن را نیز هم او می یابد نه آن کس که دغدغه مرگ حتی آنی به خود او وانمی‌گذاردش و خود را به ریسمان پوسیده غفلت می‌آمیزد.
وب جالب و پر محتوایی دارین.سری هم به ما بزنین درصورتیکه تمایل به تبادل لینک داشتین خبرم کنین ممنون میشم
در پناه حق
یا علی
با سلام خدمت شما بزرگوار.دعوتید به خوانش یک غزل.از شنیدن نظر ونقد شما خشنود خواهم شد
سلام و عرض ادب؛
طاعات وعبادات قبولِ قبول ان شاءالله... ما رو از دعای خیرتون محروم نکردین که؟؟؟
خوب ، خدا رو شکر ...
با مطلب جدید تحت عنوان (از ماست که بر ماست) و (والپیپر های ماه رمضان)
بروزم و منتظرحضور گرمتون، سری بزنید. یا علی مدد / ومن الله توفیق...
۲۰ مرداد ۹۰ ، ۰۴:۵۶ پسر پاییزی
سلام آپم و منتظر حضور گرمتون

برای سلامتی و تعجیل در فرج مولامون آقا امام زمان ( عج ) و همچنین خشنودی قلب نازنینشون و سلامتی رهبرمون آقا امام خامنه ای صلوات

۱۷ مرداد ۹۰ ، ۰۶:۵۸ پسر پاییزی
سلام امیدوارم که نماز و روزهاتون مورد قبول درگاه حق تعالی قرار گرفته باشه آپم و منتظر حضور گرمتون هستم

برای سلامتی و تعجیل در فرج مولامون آقا امام زمان ( عج ) و همچنین خشنودی قلب نازنینشون و سلامتی رهبرمون آقا امام خامنه ای صلوات

عالی بود.
موفق باشی
فعلا خدافظ
سلام...به روزیم.....سنگر مارو منور کنین....

نظر فراموش نشه....

اللهم عجل لولیک الفرج.....
سلام


گفتم: خدایا از همه دلگیرم

گفت: حتی از من؟

گفتم: خدایا دلم را ربودند

گفت: پیش از من؟

گفتم: خدایا چقدر دوری

گفت: تو یا من؟

گفتم: خدایا تنهاترینم

گفت: با وجود من؟

گفتم: خدایا کمک خواستم

گفت: از غیر از من؟

گفتم: خدایا دوستت دارم

گفت: بیش از من؟.....
باسلام خدمت شما دوست عزیز...

عبادت انشاالله قبول باشد عالی بود خدا قوت

من با شعری از سعدی در باره دوست به روزم
سلام وصلوات

خوبی نازنین؟

ماه رمضون مبارک
منتظر حضور مهربانانه ات هستم
دیگر هوای برگرداندنت را ندارم
هر جا که دلت می خواهد بــــرو !
فقط آرزو میکنم وقتی دوباره هوای من به سرت زد
آنقدر آسمان دلت بگیرد که با هزار شب گریه ی چشمانت، باز هم آرام نگیری


بعد از مدتها به روز شدم
سلام خدا قوت
حالتون خوبه
تو این شب و روز ها مارو زیاد دعا کنید
به ما هم سری بزنید خوشحال میشیم
یا علی با سید علی
۱۲ مرداد ۹۰ ، ۱۰:۲۹ ستارگان خاکی
باز هم یادی ز یاران کرده ام
چشم خود را گرم باران کرده ام

سلام
بهترین زمان برای ورود در قلمرو ملکوت، رمضان است .و در رمضان سکوی پرواز به سوی آسمان سحر است.
باپستی با نام (افطاری با عطش) به روز هستم دوست داشتید یه سر بزنید

شادی روح شهدا صلوات
۱۱ مرداد ۹۰ ، ۱۷:۳۴ آسمونی313 ( دل نوشته های کربلایی)
عازم یک سفرم ، سفری دور به جایی نزدیک
سفری از خود من تا به خودم ، مدتی هست نگاهم
به تماشای خداست و امیدم به خداوندی اوست

ماه مبارک رمضان ، ماه بارش باران رحمت الهی مبارک


التماس دعا..
سلام وبلاگ خوبی دارین اگر با تبادل لینک موافقید خبرم کنید
۱۱ مرداد ۹۰ ، ۰۸:۲۴ لاله های بی ادعا
سلام
ماه بزرگ و قشنگ رمضان مبارک
بروزم...منتظر نظراتتون..
التماس دعای شدیییییییید
یا زهرا...
سلام و عرض ادب؛

من قلم آن چنانی ندارم از این جهت ساده میگم : ماه رمضونتون مبارک باشه!

هر چه کنی به خود کنی گر همه نیک و بد کنی... پس؛

التماس دعای خیر / ومن الله توفیق...
به نام خدا ...
سلام ...
با مطلب " ماهواره : بدبختی : بی بند و باری : هجمه : یک عده بی شعور : و ،،، قضائت با خودتان ...
" بروزم ...
خیلی خیلی خوشحال میشم که بهم سر بزنید ...
ودر ضمن نظرتون برام خیلی مهمه ... مخصوصا شما...
امیدوارم استفاده کنید ...
و معایبم رو بهم هدیه کنید ...
www.sakha.mihanblog.com
حرف دل
یا حسین(ع)
سلام خوبین ؟
ماه رمضون بر شما مبارک
بییاین یه قولی به هم بدیم که :
شما واسه منه رو سیاه دعا کنین منم قول میدم واسه شمای بزرگوار دعا کنم .
امیدوارم ماه رمضونی یه ماه متفاوت واستون باشه و همه دعاهاتون تو این ماه اگه به صلاحتون باشه مستجاب شه .واسه منم موقع افطاری دعا کنین .متشکرم بازم منتظر حضور گرمتون هستم من .
راستی دعا برای سلامتی و فرج امام زمان عج موقع افطار فراموش نشه
برای سلامتی و فرج امام زمان عج 14 صلوات بفرستین
الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهمم

این گلها هم تقدیم به شما دوست خوبم
۱۰ مرداد ۹۰ ، ۰۷:۲۹ بهار نارنج
سلام بر ماه خوب خدا.سلام بر خوب ترین زمان.سلام بر کوتاه ترین فرصت!!!ماه رمضان!سلام خدا برتو که پیش از آمدنت دل ها به شوقت به شور می آید و پیش از رفتنت از فراق ات به اندوه...

عرض تبریک و التماس دعا.
۱۰ مرداد ۹۰ ، ۰۷:۱۲ پسر پاییزی
سلام آپم فرا رسیدن ماه مبارک رمضان رو تبریک میگم امیدوارم که هر حاجتی که دارین تو این ماه عزیز برآورده بشه و هرچی که از خدا بخواین به برکت این ماه مبارک خدا بهتون بده

برای سلامتی و تعجیل در فرج مولامون آقا امام زمان (عج ) و همچنین خشنودی قلب نازنینشون و سلامتی رهبرمون آقا امام خامنه ای صلوات
۰۹ مرداد ۹۰ ، ۲۱:۳۶ حدیث دلتنگی
خدایا..
کمکم کن دیرتر برنجم,
زودتر ببخشم,
کمتر قضاوت کنم و بیشتر فرصت دهم ...
؛ رمضان ماه فرصتهاست ؛
مبارک و انشاالله پربار ...
التماس دعا
یاعلی
اگرچه تو طبیبی و دوا درست میکنی
گهی برای خیر ما بلا درست میکنی
گدای آستانه ات شدن به دست ما نبود لیک
تو با کریمی خودت گدا درست میکنی.....


سلام....
لحظه لحظه ی زندگیتون لبریز از الطاف زیبای الهی..
حلول ماه زیبای بندگی دربرابر معبود رو بهتون تبریک میگم....
باعرض پوزش از تاخیرم احتراما به روزم و چشم به راه ردپای نورانی شما....


بدان...!
آن خدایی که گنچینه های آسمان و زمین به دست اوست وقتی تورا دعوت کرده و به تو اجازه ی دعا داده یعنی که اجابتش را برعهده گرفته است...
لبریز شدن پیمانه ی آرزوهایت را در میهمانی باشکوه الهی آرزومندم

التماس دعا.....
سلام و عرض ادب؛

عکس شهدا را می بینیم...عکس شهدا عمل می کنیم..!

با مطلبی تحت عنوان (تجدید پیمان)بروزم و منتظر حضور گرمتون،

اگه سری بزنید خوشحال میشم.یادتون نره که من رو از بروز شدن وبتون مطلع کنید.

(لطفا)

در پناه حق؛/ومن الله توفیق... – التماس2آ
سلام.نمیدونم امشب معجزه شده حتما بهوب ما و جند نفره دیگ سر زدم وحسابی از متن هاتونخوشم اومده.انشالله که پرتوان باشید و همواره این مطالب زیبا رو توی وبتون بزنید.به منهم سری بزند خوشحال میشم.
سلام
نوشته ی بسیار قابل استفاده ای بود .
با مطلب جدیدی با موضوع اثر شفا بخشی نماز به روزم و منتظر نظرات شما. با تشکر
۰۶ مرداد ۹۰ ، ۰۷:۳۴ عاشق دوازدهمین نفر!!
سلام
با"داماد فرمانده" به روزم!
خوشحال میشم تشریف بیارید
در پناه امام زمان موفق باشید
یاعلی
ختم ۱۱۴ هزار صلوات به نیت سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان عزیزمون

لطفا تعداد را در وبلاگ ذکر فرمایید
بسم رب العشق
سلام علیکم : خسته نباشید!با مطلبی از شور وعشق شهادت
وکربلا در خدمتم ومنتظر حضور پر شور شما!
ببخشید زودتر سر نزدم شما مشهد بودی ما کربلا..
۰۴ مرداد ۹۰ ، ۰۲:۱۴ کاروان عشق
سلام
1172سال است که خورشید نورانی وجودت در پشت ابرهای غیبت چهره پوشانده ...
منتظر حضور سبزتون هستم
سلام دوست عزیز
وبلگ زیبایی داری خوشحال میشم بهم سر بزنی
اگرم از وبلاگم خوشت اومد اونو با نام زندگی زیباست اما شهادت زیباتر لینک کن و به دوستات معرفیش کن ممنون میشم
اگرم نظر یا پیشنهادی داری که به من در طراحی وبلاگم کمک میکنه بگو خوشحال میشم
به امید دیدار دوباره
.
.
.
.
.
سلام ؛
به روز هستم ؛
و مشتاق قدوم سبز شما .
.
.
.
.
.
یا حق
.
.
.
.
.
۰۲ مرداد ۹۰ ، ۲۱:۰۱ لاله های بی ادعا
آقا سید علی حلالمون کن....
سلام منتظر حضور گرم و سبزتان
التماس دعا
یا زهرا...
۰۲ مرداد ۹۰ ، ۰۶:۵۹ پسر پاییزی
سلام آپم

برای سلامتی و تعجیل در فرج مولامون آقا امام زمان ( عج ) و همچنین خشنودی قلب نازنینشون و سلامتی رهبرمون آقا امام خامنه ای صلوات

۰۲ مرداد ۹۰ ، ۰۶:۴۹ پسر پاییزی
سلام آپم

برای سلامتی و تعجیل در فرج مولامون آقا امام زمان ( عج ) و همچنین خشنودی قلب نازنینشون و سلامتی رهبرمون آقا امام خامنه ای صلوات

سلام
یه سر هم به ما بزنید
منتظریم
یاعلی
سلام دوست من

امیدوارم در این روزهای شاد شعبان بهتون خوش گذشته باشه


یه خبر

133 به روز شد


اللهم عجل لولیک الفرج

یاعلی
۲۸ تیر ۹۰ ، ۰۶:۴۹ پسر پاییزی
سلام آپم لطفا تو نظر سنجی که تو قسمت دیگر امکانات وبلاگ تو ستون سمت راست قرار گرفته شده شرکت کنید با تشکر

التماس دعا

سلاممممممممم
خوبین؟


عیداتووون مبارک


چندوقته مطلب نذاشتین ها!!!!


اینورا هم تشریف بیارین
۲۵ تیر ۹۰ ، ۱۸:۵۶ سعید باوفا
به نام خالق یاس و نرگس

سلام دوست عزیز و بزرگوار

سپاسگزارم از حضورتان .

میلاد دوازدهمین گل بوستان امامت و ولایت ، امام عصر و الزمان مبارک . . .
به امید روزی که همه‌ی پیامک های جهان این باشد:
مهدی فاطمه آمد .

یابن الحسن
همیشه نوکر از ارباب خود با خبر است
از یاد بردمت ای دوست که از تو بی خبرم
برای اینکه بیایی نکرده ام کاری
مرا ببر که برای تو دردسرم
میلادش مبارک
سامــــرا امشب چه نازی می کند
بـــــر زمینهــا یکه تـــــازی می کند
روز میـــــلاد گـــل نــرگس زشـــور
آسمـــــان هم عشقبــازی می کند

میلاد یگانه منجی عالم بشریت دردانه ی آفرینش امام مهدی عج بر شما منتظر حضرت مبارک..
۲۵ تیر ۹۰ ، ۱۱:۳۸ بهارنارنج
" یـا اَبـا صالِـح اُرشـُدنـا اِلَـی الطـَریـق یَـرحَـمَـکُمُ الله "

عرض تبریک و التماس دعا.
با عرض سلام و عید مبارکی به مناسبت میلائ منجی عالم بشریت
ببخشید تو رو خدا من مدتی درگیر امتحانات دانشگاهم بودم
از امروز سعی میکنم بهتون سر بزنم
برای سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان عج 14 صلوات بفرستین
الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

آپم سریع سر بزنین


ببخشید که نتونستم مطلب جدیدی رو توی سایت بزارم
راستی من پسوردشو یادم رفت بازم واسم اسم سایت و رمز و پسوردشو بفرستین بی زحمت
سلام
آپم و منتظره حضورتون....
با سلام .
من از وبلاگ حرف دل برایتان نظر میگذارم .
با مطلب "تلوزیون جمهوری اسلامی ایران ؟ تولید و پخش برنامه هایِ کودک ..." بروزم ...
حتما بیایید و حتما نظر هم بذارید ...
برایم خیلی مهم است ... مخصوصاً نظر شما ...
www.sakha.mihanblog.com
حرف دل
یا زهرا .س.
.
.
.
.
.
اگـر در سـتـایـش و نـیـایـش تـو شـور و شـراری نـبـاشـد ؛
بـتـی را سـتـایـش کـرده ای .
مـراقـبـه ؛
تـمـریـن حـضـور ، در تـمـامـی لـحـظـه هـای زنـدگـی سـت .
.
.
.
.
.
یـا حـق
.
.
.
.
.
۲۲ تیر ۹۰ ، ۱۷:۴۵ عاشق دوازدهمین نفر!!
آیت الله خراسانی:اعمال شب نیمه شعبان:
1.قرائت سوره یس و هدیه آن به امام عصر علیه السلام
2. قرائت زیارت آل یس
3.دعای فرج راس ساعت11شب
التماس دعای فرج
سلام...

من آپم بیای خوشحال می شم
پست خوبی بود
۲۲ تیر ۹۰ ، ۰۸:۲۶ ستاره ی دریا
سلام ...
روز میلاد تو باران آمد
روز میلاد تو بود
که هوا
بوی شبنم وشقایق می داد
و خدا می خندید
عطر یاس از در و دیوار هوا می پاشید
و نسیم از تو بشارت می داد
میلاد نور مبارک
۲۲ تیر ۹۰ ، ۰۵:۵۰ یه قاچ انار
جوان زنده و با نشاط و پرامید و پاکدامن، می‌تواند یک تاریخ را بیمه کند...(مقام معظم رهبری)
ولادت جوانه ی خورشید کربلا، حضرت علی اکبر و روز جوان، تبریک و تهنیت.
یاعلی
ختم قرآن کریم برای سلامتی و تعجیل در فرج حضرت مهدی

امید است شما دوستان عزیز مارو در این امر یاری فرمایید .
سلام علیکم
خدا قوت.
به روزم با گرمای جهنم یا گرمای چادر؟

منتظر حضور گرم شماه ستم.

یا حق..
۲۱ تیر ۹۰ ، ۰۸:۰۴ حدیث دلتنگی
مراجانانه از جان بهتر آورد
برای دلربائی دلبر آورد
برای بردن دل از دوعالم
گل لیلا "علی اکبر"آورد ...
التماس دعا
یاعلی
۲۰ تیر ۹۰ ، ۱۹:۳۵ آبجی**((ستاره))**
سلام
خوبید؟
من داشتم نظرات قبلم رو میخوندم دیدم که شما به وبلاگم سرزده بودید خوشحال میشم که بازم سر بزنید
۲۰ تیر ۹۰ ، ۱۶:۱۸ لاله های بی ادعا
ای مومنان! وقت تنگ است، دلها را زنده کنید!!
سلام منتظر حضورتون
یا زهرا...
۱۹ تیر ۹۰ ، ۲۰:۳۴ پسر پاییزی
سلام آپم

برای سلامتی و تعجیل در فرج مولامون آقا امام زمان ( عج ) و همچنین خوشنودی قلب نازنیشون و سلامتی رهبرمون آقا امام خامنه ای صلوات

سلام

دوستان عزیز این چند وقتی که شروع کردید به وبلاگ نوشتن چقدربرای ظهور منجی تلاش کردید چند پستتون وظیفه بوده؟برای کی برای چی نوشتید ؟
بدوووووووووووووووو بیا مهمونى من دعوتى بدوووووووووووووووو دست خالى نیاى بدو
۱۷ تیر ۹۰ ، ۱۰:۵۳ حدیث دلتنگی
شعبان شد و پیک عشق از راه آمد...
سلام و عرض ادب و تبریک ایام .
التماس دعا
یاعلی
۱۷ تیر ۹۰ ، ۰۶:۳۷ یوم الفرج
سلام علیکم.ممنون از عنایتتان
سهم شما در ختم دست جمعی 1000 گل صلوات در شب و روز میلاد امام زمان(عج) می باشد.قبول حق.التماس دعا.یاعلی
با هم بنشینیم و حرف نزنیم
با هم بنشینیم و به هم نگاه نکنیم
با هم بنشینیم و سکوت کنیم
با هم بنشینیم و فقط حضور یکدیگر را
و غیبت همه ی بیهوده ها را احساس کنیم
برعکس همیشه
که همیشه غیبت یکدیگر را احساس می کنیم و حضور بیهوده ها را

دکتر علی شریعتی
" پایان نامه یک فیلم ارزشی است "
سلام
به مثل همیشه زیبا نوشتید .
التماس دعا - موفق باشید
تقدیم به کسی که بی بهانه دوستش دارم
سلام...
آپم خوشحال میشم سربزنی
۱۶ تیر ۹۰ ، ۱۸:۰۱ پسر پاییزی
سلام علیکم اومدم بگم که من آدرس وبلاگم رو از www.sinasouti.blogfa.com به www.autumnalboy.blogfa.com تغییر دادم خواهشمندم آدرس وبلاگ رو تو لیست پیونداتون درست کنید ولی با همون اسم پسر پاییزی لینک کنید با تشکر

التماس دعا

۱۶ تیر ۹۰ ، ۰۷:۴۶ ×××× خدایـــــــــــا آرامش××××
زندگی مانند لبخند ژوکوند است، در نظر اول به روی بیننده تبسم می کند

اما اگر در او دقیق شوی ، می گرید . . .


سلام
خسته نباشین
لطفا مطلب: قدم سوم رو بخونید و با قلم زیباتون برام یادگاری بذارین

لطفا اگه تمایل دارید توی طرح جامع وبگردی ( در این طرح با دعوت از تعداد محدودی وبلاگ مخاطب بسیاری به وبلاگ شما می آیند) شرکت کنید اعلام آمادگی کنید

لطفا اگه لینکم نکردید با اسم تنها ترین حقیقت لینکم کنید

منتظرتون هستم

یا علی

.
.
.
.
.
شـیـشـه عـطـر بـهـار لـبـ دیـوار شـکـسـتــ ؛
و هــوا پــر شــد از بــوی خـــدا .
هـــمــهـــ جـا آیــت اوســتــ .
دیــدنــش آسـان اسـتـــ .
سـخـت آنـسـت نـبـیـنی او را !
.
.
.
.
.
یـا حــق
.
.
.
.
.
۱۵ تیر ۹۰ ، ۱۹:۵۹ یوم الفرج
سلام .اعیاد شعبانیه بر شما مبارک.
با طرح ختم حزبی قرآن و صلوات بروزیم
ختم قرآن و هزاران گل صلوات از آسمان قلب منتظرمان تقدیم به پیشگاه فاطمی یوسف آل طه در شب و روز میلاد پر خیر و برکت امام زمان (عج).
منتظر شرکت و حضورتان هستیم.التماس دعا.یاعلی
۱۵ تیر ۹۰ ، ۱۶:۵۵ پسر پاییزی
سلام با کمال احترام و افتخار لینک شدید فقط ببینید که درست لینکتون کردم یا نه راستی میگم نگفتین که از کجا فهمیدین که من رو باید با چه اسمی لینک کنید

برای سلامتی و تعجیل در فرج مولامون آقا ام زمان ( عج ) و همچنین خوشنودی قلب نازنینشون و سلامتی رهبرمون آقا امام خامنه ای صلوات

یا ابوالفضل العباس ادرکنی
همره باد صبا بوی گل یاس آمد
ز سر شوق، دل مرده به احساس آمد
تا درس ادب دهد به عشاق عباس
یک روز پس از حسین عباس آمد


ایام جشن شعبان مبارک
۱۵ تیر ۹۰ ، ۱۱:۰۱ خاکریز خاطرات
هوالمحب

عباس یعنى تا شهادت یکه تازى‏ عباس یعنى عشق،یعنى پاکبازى‏
عباس یعنى با شهیدان همنوازى‏ عباس یعنى یک نیستان تکنوازى‏
عباس یعنى رنگ سرخ پرچم عشق‏ یعنى مسیر سبز پر پیچ و خم عشق‏
جوشیدن بحر وفا،معناى عباس‏ لب تشنه رفتن تا خدا،معناى عباس


التماس دعا
سلام
امیدوارم بتوانیم از این روزهای خوب و پربرکت کمال استفاده را بنماییم
التماس دعا
۱۵ تیر ۹۰ ، ۰۵:۲۰ پسر پاییزی
سلام علیکم خیلی ممنون که بهم سرزدین شرمنده که اینقدر دیر جوابتون رو دادم آخه اینترنتم حجکمش تموم شده بود شارژش کردم بهتون سرزدم میلاد با سعادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین رو به شما و خونواده محترم تبریک میگم یه چیز دیگه خیلی ممنون که من رو لینک کردین راستی میگم از کجا فهمیدین که من رو با اسم پسر پاییزی لینک کنین من شما رو با چه اسمی لینک کنم منتظرتون هستم بازم شرمنده که اینقدر دیر جوابتون رو دادم واقعا معذرت میخوام نمیدونم از شرمنده گی چیکار کنم

برای سلامتی و تعجیل در فرج مولامون آقا امام زمان ( عج ) و همچنین خوشنودی قلب نازنینشون و سلامتی رهبرمون آقا سید علی خامنه ای صلوات

سلام.خوش به حالتون.
وبلاگ خوبی دارید تبریک میگم.
اعیاد شعبانیه بر شما مبارکباد.
سلام مهربان و ممنون از اینکه درمدت سفرم تشریف اورده بودید و برخود می بالم بر دوستی با مرام و پر مهر ومحبتی همچو شما، در این مدت یادتان و دعاگوبودم،ایام و عیاد شعبانیه را بشما تبریک میگم.موفق ومؤیدباشیدپستتون زیبا و درخورتحسین است
سلام
اعیادمبارک
۱۴ تیر ۹۰ ، ۰۹:۲۳ لاله های بی ادعا
آخه چرا خودمون رو بخواب زدیم ؟
سلام مومن.
اعیاد مبارک..
بروزم...خوشحال میشم سر بزنید و نظری بدید...
التماس دعا.
یا زهرا...
۱۴ تیر ۹۰ ، ۰۵:۲۸ عاشق دوازدهمین نفر!!
الهی!رجب گذشت و ما از خود نگذشتیم...
الهی! تو از ما بگذر...
سلام بر شعبان و اعیادش...
سلام بر حسین و عباسش...
سلام بر سجاد و سجودش...
سلام بر نیمه ی شعبان و مولودش...
آغاز ماه رسول خدا؛ماه شادی آل الله بر شما مبارک باد
التماس دعای فرج
با مطلب: بابا به قربان شیرین زبانیت برود...آپم...
۱۳ تیر ۹۰ ، ۱۱:۵۵ ستارگان خاکی
هوالشهید

شهداء واسطه پیوند آسمان و زمین هستند، و جز از این طریق آنان راهی برای جلب عنایت خاصه حضرت حق وجود ندارد.
سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی

سلام باپست جدیدی باعنوان( سید از کربلا چه خبر؟ )به روزم منتظر حضور پر مهرتون هستم.
صلوات یادتون نره!!!!
اجرتون با شهدا
التماس دعا
سلام

آپ زیبایی را تو وب گذاشتی /


میلاد امام حسین سالار شهیدان را به شما تبریک میگویم

پیامبر ص فرمود

من از حسینم و حسین از من
۱۲ تیر ۹۰ ، ۲۱:۱۸ پسر بهشتی
از درد سخن گفتن و از درد شنیدن با مردم بی درد ندانی که چه دردیست
سلام

خوبی

ایام شعبانه بر شما و همه مسلمین مبارک و التماس دعا


در ادامه پست قبلی بصورت تصویری برگردان چند آهنگ را گذاشتم تا راحت تر متوجه برگردان شدن این اهنگ ها و اصل قضیه شویم مخصوصا برای افرادی که میگویند این حقیقت ندارد

به امید ظهور

صلوات
سلام . . .

خدا حافظ!

التماس دعا
۱۲ تیر ۹۰ ، ۱۵:۰۳ پسرک تنها
مرسی که دعوتم کردی ... ممنون
۱۲ تیر ۹۰ ، ۱۳:۴۱ فرهاد کوه کن
inshalah khoda hefzetoon kone
۱۲ تیر ۹۰ ، ۱۳:۲۱ عاشق دوازدهمین نفر!!
آقا اجازه! این دو سه خط را خودت بخوان!
قبل از هجوم سرزنش و حرف دیگران

آقا اجازه! پشت به من کرده قلبتان
دیگر نمی دهد به دلم روی خوش نشان!

قصدم گلایه نیست، اجازه! نه به خدا!
اصلا به این نوشته بگویید «داستان»

من خسته ام از آتش و از خاک، از زمین
از احتمال فاجعه، از آخرالزمان!

آقا اجازه! سنگ شدم، مانده در کویر
باران بیار و باز بباران از آسمان

- اهل بهشت یا که جهنم؟ خودت بگو!
یا زیر دستهای نجیب تو در امان!

آقا اجازه!............................
.......................................!

باشد! صبور می شوم اما تو لااقل
دستی برای من بده از دورها تکان...
آقا اجازه! این دو سه خط را خودت بخوان!
قبل از هجوم سرزنش و حرف دیگران

آقا اجازه! پشت به من کرده قلبتان
دیگر نمی دهد به دلم روی خوش نشان!

قصدم گلایه نیست، اجازه! نه به خدا!
اصلا به این نوشته بگویید «داستان»

من خسته ام از آتش و از خاک، از زمین
از احتمال فاجعه، از آخرالزمان!

آقا اجازه! سنگ شدم، مانده در کویر
باران بیار و باز بباران از آسمان

- اهل بهشت یا که جهنم؟ خودت بگو!
- آقا اجازه! ما که نه در این و نه در آن!

«یک پای در جهنم و یک پای در بهشت»
یا زیر دستهای نجیب تو در امان!

آقا اجازه!............................
.......................................!

باشد! صبور می شوم اما تو لااقل
دستی برای من بده از دورها تکان...
آقا اجازه! این دو سه خط را خودت بخوان!
قبل از هجوم سرزنش و حرف دیگران

آقا اجازه! پشت به من کرده قلبتان
دیگر نمی دهد به دلم روی خوش نشان!

قصدم گلایه نیست، اجازه! نه به خدا!
اصلا به این نوشته بگویید «داستان»

من خسته ام از آتش و از خاک، از زمین
از احتمال فاجعه، از آخرالزمان!

آقا اجازه! سنگ شدم، مانده در کویر
باران بیار و باز بباران از آسمان

- اهل بهشت یا که جهنم؟ خودت بگو!
یا زیر دستهای نجیب تو در امان!

آقا اجازه!............................
.......................................!

باشد! صبور می شوم اما تو لااقل
دستی برای من بده از دورها تکان...


سال 88...
سال 87 و 88 برای منهم بهترین سالها بودند
۱۲ تیر ۹۰ ، ۰۷:۴۹ ستاره ی دریا
سلام ...
خداوندا خودت گفتی همین نزدیک نزدیکی
از اشک نیمه شب هایم ، چقدرتا آسمون راهه ؟
تو گفتی صبح نزدیکه ، بساط شب نمی مونه
که این چشم نخوابیده ، ببین تا صبح بیداره
خداوندا خودت گفتی ، بخونم پاسخم میدی
روا کن حاجت دل رو ، دلم بد جوری بی تابه
تو یادت هست پرسیدی ، از احوال دل تنگم
به تو آهسته می گویم ، فقط می سوزه ، می سازه
"کیوان شاهبداغی "
...
اعیاد شعبانیه مبارک

فرا رسیدن ماه شعبان گرامی باد..

خدایا برکت ده بر ما در ماه رجب و شعبان و ما را به ماه رمضان برسان..

التماس دعا
۱۱ تیر ۹۰ ، ۱۰:۱۸ تا وصال تو
زلال که باشی سنگ های کف رودخانه ات را میبینند
بر میدارند و نشانه می روندفدرست به سوی خودت...

بروزم تشریف بیارید
۱۱ تیر ۹۰ ، ۰۲:۱۵ شور حسین(علیه السلام)
سلام همسنگر خدا قوت

ضمن عرض تبریک و تهنیت این ایام سعید خدمت شما

مثل همیشه مطلب ارزشمندی بود، استفاده کردیم، اجرکم عند الله

به نیت5 تن تقدیم به شما
به دریایی گرفتارم که موجش عالمی دارد

عشـــق بنده را به خـــدا می‌رساند...پس عشق واجب است برای رفتن و رسیدن.....

سلام ...با مطلبی جدید به روزم خوشحال میشم بیای پیشم
یا علـــی
زیارت قبول مسافر 88.
سلام مسافر 88
منم یه جورایی مسافر 88 ام.
88 سال خیلی خوب و جالبی برای من بود.
از اشنایی باهاتون خیلی خوشحالم
لینکتون کردم.
التماس دعا
یاعلی
۱۰ تیر ۹۰ ، ۱۱:۳۶ مریم الله وردی
سلام دوست بزرگوار

از حضورتون سپاسگزارم

وبلاگ پرباری دارین

امیدوارم موفق باشید

روزگارتون رنگین و فارغ از رنگ و ریا

در پناه حق

سلام

عیدتون مبارک

خسته نباشین

میشه لطفا سر بزنید و نوشته های زیر را نقد کنید واقعا ممنون میشم:

عقل چیست و چگونه است
نقد و چرائی آن
نگاه درست به مشکلات کدام است؟
چرائی نفرت

واقعا به نقدتون احتیاج دارم

لطفا من را با اسم برترین انسان لینک کنید و خبر بدید که من با چه اسمی لینکتون کنم

یا علی

رفته بودم سر حوض
تا ببینم شاید عکس تنهایی خود را در آب
آب در حوض نبود.....


سلام خوبی؟
وبلاگم رو آپ کردم
خوشحال میشم به باغ باران خورده سر بزنی
منتظر نظرات پر مهرت هستم
موفق باشی
یا حق
سلام عزیز مرسی از دیدارت به امید ظهور منجی بشریت
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

★★★ عیــــــــــــــــد مبعـــــــــــــــث مبــــــــــارک ★★★

✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
۰۸ تیر ۹۰ ، ۱۹:۴۵ دختران باباعطا
سلام علیکم
ممنونم از حضورتون
متن زیبایی نوشتید
موفق و مؤید باشید.
در پناه حق
سلام همسنگر
رجبت را زیبا توصیف کردید و حال و هوای حرم آقا امام رضا رو برام زنده کردید. وقتی داخل صحن جامع رضوی بعد از نماز دعای "یا من ارجوه لکل خیر" رو میخوندیم با باقی زوار امام رئوف.
متنتون خیلی زیبا بود در کنار این آهنگ ملایم و آرام با متنتون آرامشی به دلم وارد شد. آرامشی که وداع با ماه رجب رو برام میسر میکنه.
چه رجبهایی که گذشت و چه شعبان هایی که به نیمه رسید ولی دیدگان خون بارمان به جمال دلربای مهدی فاطمه روشن نشد.
امیدوارم این شعبانی که به استقبالش میریم آخرین شعبان بی جمال دلدار باشه.
التماس دعای فرج
یه کوچولو هم برای ما
موفق و موید باشید زیر سایه آقا امام زمان و در رکاب امام خامنه ای
.چقدر امام زمان (عج) رو دوست داری؟
الف.راستش تا حالا بهش فکر نکرده بودم.
ب.تو نمازام براش دعا می کنم.
ج.اگه دیدم یه جایی بهش توهین میشه ،حس غیرتم به جوش میاد.
د. اون قدر زیاد که برای تعجیل در ظهور هر کاری که لازمه حاضرم انجام بدم.
سلام

جلوه ای از بهشت در کلام مولای متّقیان

اگر بدیدۀ دل بسوی آنچه از بهشت برای تو وصف می شود بنگری ، هرآینه نفس تو از خواهش ها و خوشی ها و زیب و زیورهائی که در دنیا جلوه گر شده است بی میل گشته واز آن دوری خواهد نمود؛ و با اندیشیدن در آهنگ و نوای جنبش برگها و شاخه های درختانی که در کنار جویبارهای بهشت ریشه هایشان در توده های مُشک پنهان گشته و در خوشه های مروارید تر وتازه ای که در شاخه های کلفت و نازک آن آویزان و در آن میوه های متنوّعی که در پوست شکوفه هایشان نمایان و بدون زحمت و رنج چیده میشود و طبق میل چیننده بدست می آید ؛ متفکر و مدهوش خواهی ماند ! و برای اهل بهشت در جلوی قصرهایش عسل های پاکیزه و شربت های مصفّا گردش داده میشود (تا هرکه خواهد از آن بیاشامد). بهشتیانند که عطا و بخشش الهی شامل حالشان میشود تا آنگاه که در سرای همیشگی فرود آیند و از انتقال وسفر (درعالم مرگ و برزخ) آسوده گردند . هان ای شنونده ! اگر دل خود را برای رسیدن به این منظره های بهجت زا و دل انگیز مشغول سازی ، جانت از شوق برآید و برای رسیدن هرچه زودتر به آنها ـ از فرط شتاب ـ از همین مجلس من به همسایگی خفتگان در گور ها خواهی شتافت (و از شدّت اشتیاق ، جان خواهی داد) ! خداوند به فضل و رحمتش ما وشما را از کسانی قرار دهد که از صمیم قلب برای رفتن به منزل های نیکان تلاش و کوشش می نمایند !

نهج البلاغه/خطبۀ 163

ایام برشما مبارک

موفق وکربلایی باشید
سلام ... ممنون ... مطالب آموزنده ای میذارید که مخاطبان زیادی هم بهره مند میشوند ... ذوق و سلیقه ی خاصی به کار بردید ... موفق باشید .... ممنون و التماس دعا
۰۸ تیر ۹۰ ، ۰۹:۲۷ خاکریز خاطرات
هوالشهید
عقل بیهوده سر طرح معما دارد
بازی عشق مگر شاید و اما دارد
در خیال آمدی و آینه ی قلب شکست
دیگر آینه از امروز تماشا دارد
نفس سوخته دارم به شتابید ای خلق
قطره ای قصد نشان دادن دریا دارد
عشق رازیست که تنها به خدا باید گفت
چه سخن ها که خدا با من تنها دارد .


التماس دعا



سحرگاهان میان سجده سبزت اگر رد شد خیال من از خاطرت دعایم کن

التماس دعااااا
سلام بر مبعث، بهاری‏ترین فصل گیتی!
سلام بر مبعث، فصل شکفتن گل سرسبد بوستان رسالت!
سلام بر مبعث؛ روزی که گل‏های ایمان در گلستان جان انسان شکوفا شد!
بعثت پیامبر اکرم(ص) مبارک باد




۰۸ تیر ۹۰ ، ۰۸:۴۷ لاله های بی ادعا
سلام مسافر88
خوشابحالتون.....
دلتنگ امام رضا شدم.........
منم دعا کنین خیلی دلتنگم بدجوری گرفتار خودمم دعام کنین خییییییییییلییی.
یا زهرا......
با هر چه عشق نام تو را میتوان نوشت/ با هر چه رود نام تو را میتوان سرود
بیم از حصار نیست که هر قفل کهنه را/ با دستهای روشن تو میتوان گشود

سلام و خداقوت پست قشنگی بود
پیشاپیش حلول ماه سرشار از خیر و برکت شعبان رو تبریک میگم

یاعلـــــی
التماس دعا
سلام بر مسافر 88
خدا قوت چقدر متن و دستنوشته هایتان زیبا بود واقعا ارتباط خوبی برقرار می کرد. موفق باشد. یا علی مدد مبعث مبارک
۰۸ تیر ۹۰ ، ۰۷:۰۷ قطره های آبی
سلام
ممنون هستم و از طرف مدیر وبلاگ که بیمارند التماس دعا دارم.
چه ایام عارفانه ای داشتید با خداوند. خوش به سعادتتان.
پیشاپیش مبعث رسول خدا تهنیت.
موید باشید
۰۸ تیر ۹۰ ، ۰۶:۰۲ تا وصال تو
هر روزی که می گذرد، یک روز به ظهور امام زمان نزدیک تر می شویم

اما به خود امام زمان چطور . . . ؟
ســـلام . . .

چرا امـــــام خامنه ای...!؟

دعوت شدین.

التماس دعا.
سلام دوست عزیز
وب خیلی خوبی داری
متن خیلی قشنگی بود
ممنون که به وب ما سر زدی
۰۸ تیر ۹۰ ، ۰۳:۵۸ امیرحسین پند
_(¯`:´¯)
_____ (¯ `•✦.•´¯)
_____ (_.•´/|\`•._)
_______ (_.:._)__(¯`:´¯)
__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯)
(¯ `•✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)
(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶
__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶
____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶
_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶
______(¯ `.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶
_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•✦.•´¯)¶¶¶
¶¶¶(¯ `.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶
¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶
¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶
______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶
____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶
___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶
___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶
-_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
-----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶

عید مبعث مبارک

ممنون از حضور گرمتون
التماس دعا
با سلام و احترام دوست گرامی


پست خوبی بود موفق باشید


من هم بروزم منتظر شما هستم
"خدایا تو میبینی و سکوت میکنی ولی ... مردم نمی بینند و فریاد می زنند"

"خدایا چه بی حساب و بی صدا می بخشی و ما... چه حسابگرانه تسبیح می گوئیم"

"می گن با هرکی دوست بشی شکل و فرم اونو می گیری... فکرشو کن... اگه عاشق خدا بشی چه زیبا شکل می گیری"

"خدایا آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم و آنگونه بمیرانم که به وجد نیاید کسی از نبودنم"

سلام؛
از حضور گرم و صمیمی شما در "استاذنا" و نظرات ارزشمندتان متشکریم.
۰۷ تیر ۹۰ ، ۱۶:۰۴ محسن از جهرم فارس
سلام دوست عزیز
ممنون از حضور گرم و نظر زیباتون
وبلاگ زیبایی دارید و البته پرمغز
با افتخار شما رو لینک کردم
ممنون میشم با نام ولایت عشق لینکم کنید
یا علی
سلام

انشاالله که مسافر همیشگی این مسیر باشی....خوش بحالت که اینجوری....آروم ......با خدا مانوسی
سلام
ممنونم از حضورتون.
سلام و خداقوت مومن

انشاالله این روحیه رو با مطالعه و آگاهی دائمی کنید

یاعلی
۰۷ تیر ۹۰ ، ۱۱:۵۴ زیر باران عشق
به دلتنگی هام دست نزن
تنهام
تنها تر از برگ گل
هر روز به انتظار بوسه ی باد خزان
در انتظارم...
ولی انگار
باد هم
با من قهر کرده
حالتان ...

غبطه دارد !!!!

التماس دعا
التماس دعا!
سلام علیکم

شعبان! شعبانی که برایم تداعی سفر است سفری که شدم "مسافر88"


شعبان برای بنده هم همین تداعی را دارد! مرا زائر88 بین الحرمین کرد!

دعامون کنید.
۰۷ تیر ۹۰ ، ۰۹:۳۶ دیوونه غربتی!
لازم می دونم که این دلتنگی که حاصل جدایی از این ماه عزیز رو به شما تبریک (!) عرض کنم ..
خوشا بحال و احوالتون
۰۷ تیر ۹۰ ، ۰۹:۳۵ دیوونه غربتی!
اینجا کاظمین است و این روزها…
روزهای رجب!
وقتی عقربه تاریخ به بیست و پنجم آن نزدیک می شود، دوباره ثانیه ها به فریاد می آیند که ....
یا باب الحوایج یا مولای موسی کاظم (علیه السلام)

سلام علیکم
غروب غربت آمیخته ی هفتمین آفتاب ولایت را تسلیت عرض می کنم
دعا بفرمائید
سلام
خدارو شکر
خوش به سعادتتون
۰۷ تیر ۹۰ ، ۰۹:۳۱ خودم نیم که خودم در شلمچه جا مانده است..
سلااااااااااام مسافر88
واقعا اگه هرچند وقت بعضی از این الطاف رو مرور کنیم دیگه واژه هایی مثل :ناامیدی تنبلی یاس و...مفهومی نخواهند داشت
ممنون ازمطالب زیبات
ENSANKHODAVADIGARHICH.mihanblog.com
_______________##________##
_______________###*_______*###
___________.*#####__سلام___#####*.
__________*######_دوست عزیز_######*
________*####### #######*
_______*########___________.########*
______*#########.__________.#########*
______*######@###*_______*###@######*
_____*#########*###____###*#########*
____*##########*__*####*__*##########*
__*###########_____*_*______###########*
_############___وبلاگم رو ____############
*##*#########_____آپ کردم____#########*##*
*_____########_خوشحال می شم########
_______#######_یک_سر_به_____#######
________*######__وبلاگم بزنی__######*
_________*#####********** *#####*
___________*####*موفق باشی####*
_____________*####______####*
_______________*##*____*##*
_________________*##__# #*
__________________*####*
_________________.######.
_______________.#########*
____ _________.###########*
_____________.####*__*######
اگه اجازه بدین شمارو لینک کنم.
آپ قشنگی بود.

سوغاتی های نابتون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">