کوله بار سفر

بسیار سفر باید تا پخته شود خامی

کوله بار سفر

منتشر شد....
دست نوشته های مسافر88


******* به مناسبت عید بندگی و فطرت
ایــــن هــــم عــــیــــــــــدی ما *******



راهی که به بهشت می رود نزدیک است...
من به آن راه دور دست می روم...
راهی که به خدا می رسد...
و در این راه کوله باری باید بردارم که تمام سفرم را تامین کند...

***** استفاده از مطالب کوله بار سفر تنها با ذکر منبع مجاز می باشد*****

از این پس نوشته های مسافر88 اینجا منتشر میشه و منتظر نقد های ارزشمندتون هستم

mosafer8858@yahoo.com
mosafer8858@gmail.com

...صندوقچه کوله بار...

... مسافر نوشت های جدید...

  • ۲۴ شهریور ۹۶ ، ۱۹:۱۲ باش

...نور چشمی های کوله بار...

...هــــم پـای کوله بــــار...

پیوندهای روزانه

...هـمــســفــران هــمـــراه...

...سیستم صوتی وبلاگ...

...جعبه ابزار...

دلم برای هدیه ام تنگ شده...

شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۱، ۰۸:۳۶ ب.ظ
دلم برای مسافر88تنگ شده
مسافری که لایق دیدار شد....
مسافری که لایق هدیه تولد شد

دلتنگم آقا!
دلم برای بیم و امید رفتن تنگ شده
برای هیجان نادیدنی ها تنگ شده

دلم برای اولین نگاه گنبد خضرای پیامبر مهربانی ها تنگ شده
برای اولین قدم های نایاورانه سنگ فرش سپید حرمش
برای اولین نماز مغرب حرم نورانیش

خدایا دلم برای دلم!(دلی که دعوت شد...) تنگ شده
برای توسل روضه رضوان
برای بغض دیدار خانه فاطمه سلام الله علیها
برای حس اسارت! برای حس مظلومیت شیعه در مدینه
مدینه! مدینه!
دلم برای بقیع تنگ شده
برای بقیع که همه آن سربازان مسلح از دل پاک شیعیان لرزه بر اندامشان بود

دلم برای اللهم العن الاول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد که از درب ورودی تا بقیع زمزمه می کردیم
برای مسیر طولانی ورود به حرم پیامبر! آن زمان که می خواستیم از درب علی بن ابیطالب وارد شویم

دلم برای دغدغه های احرام
برای حس عاشقانه محرم شدن
برای دوست داشته شدن...
آه خدا وقتی احرام می بندیم و محرم می شویم چقدر حس عاشقانه ات لمس شدنی ست..

دلم برای لبیک اللهم لبیک.... تنگ شده
برای اولین سجده مسجد الحرام
برای آرامش توصیف نشدنی کعبه! آرامشی که در هیج کجا نیافتمش...
برای طواف
چهار رکن یمانی
سعی صفا و مروه
تقصیر! آه تقصیر....!
عرفات! برای حج ناتمام ابا عبدالله!
برای ...
برای نشستن روبروی خانه امن خدا و یک دل سیر حرف زدن و درد دل کردن با صاحب خانه
برای السلام علیک یا اباصالح المهدی ورود به کعبه
برای ...

آقا! دلم برای هدیه تولدم تنگ شده
من امسال هم هدیه می خواهم
لایقم کنید
"آرام"
دل نوشت های مسافر88
- این روزها در مقدمه سفر عزیزانی هستیم که به دیار وحی می روند و در لحظه لحظه آماده شدنشان دلم هزار بار هوایی می شود...
- این روزها میزبانی بهاریم. بهاری که هزاران درس دارد و پند...

- امام صادق(علیه السلام)می فرمایند: ما مِن یَومٍ نَیروزٍ اِلّا وَ نَحنُ نَتَوَقَعُ فِیهِ الفَرَجَ لِانَّهُ من ایّامِنا وَ ایّامِ شِیعَتِنا؛ هیچ نوروزی نیست مگر اینکه ما در آن منتظر فرج هستیم چون نوروز از ایام ما و شیعیان ماست.(مستدرک الوسایل،ج6،ص352)


- این روزها فکر میکنم چقدر منتظرم؟! فقط این را می دانم که بهارم باید بوی فرج داشته باشد...
اللهم ارزقنا حج بیتک الحرام

۹۱/۰۱/۰۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
مسافر 88

سوغاتی (۶۱)

عمرى است که اشک هایم را در کوره حسرت ها انباشته‏ام و انتظار جمعه‏اى را مى‏کشم که جویبار ظهورت از پشت‏ کوه‏هاى غیبت‏ سرازیر شود، تا آن کوره و آن حسرت ها را به آن دریا بریزم و سبکبار تن خسته‏ام را در زلال آن بشویم.
سلام
خوبید؟
منم آپم خوشحال میشم مثل همیشه بهم سر بزنی و با نظرهای خوبت خوشحالم کنی.دیشب مغازه یکی دوستام بودم(گل فروشی داره اسمشم مسعود هست) داشتم کمکش میکردم تا دور وقت مرها زن زلیل میومدن برای گل یکیشون گفت اگه مسعود نبود روز زن هم نبود کلی خندیدیم.روز زن باید بهترینها بخریم ولی روز مرد که میشه فقط جوراب تحویلمون میدن بخدا.این نیست رسمش بخدا
۱۹ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۳:۱۰ لاله های بی ادعا
سلام
بروزم.....مگه دستور خدا مهمه؟؟؟؟؟
منتظر حضور سبزتون.
التماس دعا
سلام
خیلی وقته مطلبی ننوشتید
زندگی تفسیر سه کلمه است : خندیدن .... بخشیدن .... و فراموش کردن
.... پس.... بخند .... ببخش .... و فراموش کن
امام کاظم (ع) :
جسم او از دیدگان غایب ولی یاد او در دل های مؤمنین زنده خواهد بود.
سلام.
دلنوشته هاتون آرام بخشه.
اللهم اهدناالصراط المستقیم.
سلام ممنون از مطلب زیباتون امیدوارم دوباره نصیبتون بشه برای منم دعا کنید که هدیم رو از امام حسین بگیرم با تشکر لطفا سری به وبلاگ من هم بزنید
عیب جامعه این است که همه می خواهند فرد مهمی باشند ولی هیچ کس نمی خواهد انسان مفیدی باشد
وبلاگ خوبی دارین به کلبه درویشی من هم سری بزنید ونظر بدهید و در نظر سنجی ها شرکت کنید من اماده تبادل لینک هستم بگید با چه اسمی لینک تون کنم با تشکر
سلام
به روز هستم ...
۱۱ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۵:۲۰ پیچک درخت اهل بیت
سلام
با شعری به مناسبت روز معلم به روزم


قسم به (نون و القلم ) معلم بشر خداست
تجلی مقام او به عرش نور کبریاست

در پناه حق باشید
خداوند برای هرکس همونقدر وجود داره که او به خداوند ایمان داره
سلام ...
سلام

جمکران

شانه های لرزانش و اشکهای بلورینش را دوست دارم.

این اشکها حکایت از دلتنگی غریبی دارد.

خدایا! اگه خوبات با اسم امامشون اشک می ریزند و صداش می کنند.

من گنبد و گلدسته می خوام.

خدایا ! ......
سلام
خبری ازتون نیست.
اگر آن مرد اعرابی، لگد زد مادر ما را
به آه مادرم روزی، بگیرم حق زهرا را

ز جور دست اهریمن، دل عاشق همی خون است

رسن بر گردن مجنون، به خشم افکنده لیلا را



نصیحت گوش کن مادر و دست از ریسمان وا کن

کجا داند عرب فرق میان نوع گلها را



«بزن قنفذ غلافت را، که با این زن نخاهی یافت

به مسجد بیعت از حیدر، قلم کن دست زهرا را»



اگر دشنام دادند ات، مکن نفرین، صبوری کن

زمین، لب وا کنی قطعن، ببلعد اهل دنیا را



فغان کاین غاصبان رذل بی انصاف و بی وجدان

چنان بردند روی خاک اراذل جسم بابا را



من از آن سیلی سنگین، که زهرا خورد دانستم

که خون از چادر خاکی، به مسلخ می برد ما را



عیان کن چهره ات جانا، چه سان رو گیری از حیدر

حجاب و چادر و معجر، چه حاجت چشم مولا را



حدیث از درّ و دریا گو، سخن از مرگ کمتر کن

مبر نام اجل مادر..... ، «صدا کن زینب اسما را...!»



ز شرم بی جوابی می شکافد لعل لب هر دم

که پیمانت جز این باشد، چه کردی قلب طاها را



یگانه مرد میدان ها، گره افتاده در کارش

غم بی همرهی آخر، کُشد یک مرد تنها را



غزل گفتی و چشمانت، میان بحر خونین خفت

زدی طوفان نگر اینک، چه کردی رنگ دریا را



سید محمد رضی زاده
سلام دوست عزیز... وبلاگ قشنگی داری ، خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنی و نظر بدی. منتظر حضور سبزتم.یا حق
چه تعبیری خدا در نقطه دارد
که تفسیری جدا هر نقطه دارد
به تعداد بهار عمر زهرا
همین اندازه کوثر نقطه دارد
( سوره کوثر 18 نقطه دارد )
ایام شهادت بی بی دو عالم تسلیت
یا علی
التماس دعا
سلام مسافر
خوبید؟
انشا’اله قسمتتون بشه سفرای خوب با م ثل ما خوب ها



طرفای ما هم بیاید؟
با تقدیم مهربانی
بر حاشیه ی برگ شقایق بنویسید
گل تاب فشار در و دیوار ندارد...
بسم رب المهدی

با سلام

ختم قرآن گروهی به نیت شادی روح بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا(س) تعجیل در فرج آقا امام زمان برآورده شدن حاجات برگزار نماییم. در صورت تمایل و شرکت در این امرخدا پسندانه در قسمت نظرات اعلام آمادگی کنید.
با آرزوی موفقیت برای شما

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

-:-:- به امید ظهور -:-:-

اســــــــــــئلکم الـــــــدعــــاء
۲۷ فروردين ۹۱ ، ۱۰:۲۹ به دنبال رفیق

مادر خانه هر کاری بکند اهل خانه هم یاد میگیرند...مثلا...:«شهید»بشود.
ایمان دارم که قشنگترین عشق، نگاه مهربان خداوند به بندگانش است، پس من تو را به همان نگاه می سپارم و می دانم تا وقتی که پشتت به خدا گرم است تمام هراس های دنیا خنده دار است ....
سلام
وقت شما بخیر
مطالب زیبای شما رو در حالی خواندم که اشک حسرت و بغض آرزوی مجدد، احاطه ام کرده بودند .
خدایا باز هم نصیبم کن
۲۴ فروردين ۹۱ ، ۱۶:۴۵ لاله های بی ادعا
سلام
تنهای اول.....بروزم.....منتظر حضور گرمتون......
یا زهرا
۲۴ فروردين ۹۱ ، ۱۳:۳۸ درتمنای نگاهت بیقرارم تابیاییـــــــ
اللهم ارزقنا حج بیتک الحرام

التماس دعا
سلام به تو که لایق سلامی.خوبید؟مرسی که به من سرزید بخدا بدجور گرفتارم که حتی نمیتونم بیام وب آپ کنم.یکم برام دعا کنید که خدا خودش فرجی بکنه
انشالله اگه تونستم باز مینویسم ولی این دفعه شاید طوری دیگه.
یاعلی
دعا یاد نره
فقط میداند حسن که در آن کوچه غم و غربت چه رخ داده ست ..
سلام
وقتی گفتین هدیه تولد از امام رضا (علیه السلام)گرفتین منم مصمم شدم هدیه عید نوروزمو از امام رضا (علیه السلام) بگیرم و گرفتم
خدا میدونه چه چیزای خوبی من از شما یاد گرفتم خدا میدونه
ممنونتونم
ان شاءلله یه سفر با هم
و یک هدیه دیگر
۱۹ فروردين ۹۱ ، ۰۵:۴۷ هزارو یک نگاه
سلام مسافر 88 با این قلم قشنگت من رو هم یاد دلتنگی هام انداختی الهی این دلتنگی ها به فرج ختم بشه
سلام دوست عزیز
سالی پر از خیر و برکت همراه با سلامتی برایتان آرزومندم .
التماس دعا
ما زنده به لطف و رحمت زهرائیم / مامور برای خدمت زهرائیم
روزی که تمام خلق حیران هستند / ما منتظر شفاعت زهرائیم
شهادت حضرت فاطمه (س)تسلیت
سلام
سال نو مبارک
خوبید شما؟
سلام و نور.

مهدی جان:
از روزهای هفـــــته سه شنبه برای من شبهای پنجشنبه و جمعه برای تو
روزی به خاطر سفر جمــــــــــکران من روزی به خاطــر سفر کربلای تو

بزرگورا این سه شنبه هم با تشرفی بروزم.
منتظر حضور و نگاه پر مهرتان هستم.
۱۵ فروردين ۹۱ ، ۱۳:۲۲ بانوی سپندارمذ
در انتظار تو هستم... بگو که پشت دری
قرار بود بیایی تویی که در سفری
اللهم ارنی الطلعة الرشیده و الغرّة الحمیدة ...



سلام
سال نو مبارک
۱۵ فروردين ۹۱ ، ۰۸:۴۹ خسته در حبس زمین
سلام
ممنون از حضور و پوزش بابت تاخیر در پاسخ
وبا ارزوی بهترین ارزوها
فرا رسیدن
ایام فاطمیه رو هم تسلیت میگم
موفق باشید
در پناه حق
سلام خسته نباشی همرزم..خواهش میکنم به وبم سر بزنید..به روز ترین مطلب با تیتر:سردار چنگوله، فرمانده ای که امام سرش را بوسید...در مورد سردارشهید ناصربهداشت+تصاویر منتشرنشده از جنازه شهید...........حتما استفاده کنید....یاعلی
در هیاهوی شب عید تو را گم کردیم
غافل از اینکه شما اصل بهاری آقا
سلام دوست عزیز سال نو شما هم مبارک و ممنون از لطف شما
۱۳ فروردين ۹۱ ، ۱۲:۳۸ امیرحسین پند
یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

درشکفتن جشن نوروز برایت در همه ی سال سر سبزی جاودان وشادی ،اندیشه ای پویا و آزادی و برخورداری از همه نعمتهای خدادادی آرزومندم...
التماس دعا
سلام... خیلی زیبا بود...
التماس دعا...
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام وب بسیار جالب و پر محتوای داری خوشحال میشم یه سر بهم بزنی
۱۰ فروردين ۹۱ ، ۲۳:۱۹ شور حسین(علیه السلام)
بسم ‌الله الرّحمن‌ الرّحیم

یا مقلّب القلوب و الأبصار یا مدبّر اللّیل و النّهار یا محوّل الحول و الأحوال حوّل حالنا الى احسن الحال..

سلام همسنگر خدا قوت
۱۰ فروردين ۹۱ ، ۱۳:۱۹ لاله های بی ادعا
سلام
سال نو هم مبارک
بهم سر بزنین منتظرتون هستم....
یا زهرا
سلام...

سال نومبارک.

چه نوای غم انگیزی البته دلنشیه...

یا علی
۱۰ فروردين ۹۱ ، ۰۷:۵۶ عالم مقدس ملکوت
قسم به خدایی که محمد را به رسالت برانگیخت و او را سرور فرزندان بشر قرار داد هیچ ارزویی در این دنیا ندارم جز انکه روزی در حریم نبوی به سوی یگانه معشوقم رسول الله صلی الله علیه و اله بدوم و به دور حریم مسجد الحرام لبیک گویان بگردم ... خدایا اگر این ارزو را به من بدهد چیزی نمی خواهم و برای دیدارش اماده هستم ....... لا اله الا الله محمد رسول الله
۰۹ فروردين ۹۱ ، ۲۲:۲۰ boy the wonderland mashhad
manoon ke oomadi....mese hamishe ziba va khandani.koochiket iman
سلام
در کمند عشق زینب منزلم
نام او ذکر تپش های دلم
در حریم قرب او پر می زنم
یا حسین (ع) می گویم و در می زنم
میلاد با سعادت عمه سادات بر شما مبارکباد.
آهنگ ِ

"یـا حــ ســ یـــن "

ز انفاس ِ زیــنــب است

آن را برای نوحه و دم آفـریده اند
سلام بزرگوار.دل نوشته ی برخاسته از دلتنگی تان دلم را به آتش کشید راستی که....

در دومین سه شنبه ی سال جدید تشرفی در وبلاگ قرار دادم امید که چون همیشه با نگاه پر مهرتان همراهی ام کنید
موفق و مهدوی باشید.
سلام
نوروزی پر از شادکامی و موفقیت داشته باشید.
به امید برآورده شدن حاجات همه و شما.
موفق باشید.
۰۷ فروردين ۹۱ ، ۲۰:۰۸ جنجال یک سکوت
امسال سر سفره ی زهرا هستیم
"سالی که نکوست از بهارش پیداست"

این فاطمیه کنار مان می آیی؟
با شوق ظهور روضه خواندن زیباست
گوشه ای از دنیا

دور از این همهمۀ آدمها. .

چشمه ای آیا هست ،

که شود در گذرش دل را شست. .؟

و نسیمی که شود

در مسیر خنکایِ نفسش

اندکی پرتوِ لبخند خدا را هم جُست. .

. . در کنارش شاید ،

بتوان کوهی یافت

پر از آرامشِ دشت . .

پر از آسایشِ رود . .

آن طرف تر سروی

که سرافراشته تا سینۀ ابر

. . روی سبزینۀ دوشش انگار

می شود پروانه

از تماشای اقاقی سرشار . .

میتوان بر چمنش

با خدا وعدۀ دیدار گذاشت !

در گذرگاهِ خیالش هر شب

بعد از آواز قناری هایش

کاسه ای عشق برای سحری بار گذاشت . ...
۰۷ فروردين ۹۱ ، ۰۸:۲۰ ردپاهایی که روی دلم می ماند
اللهم عجل لولیک الفرج

سلام

رد پاهایی که روی دلم می ماند

با مطلب نوروز در جبهه به روز شد

http://www.only-for-allah.blogfa.com

در پناه خالق نیلوفران آبی
دل ماهم تنگ شده است
متنت انگار حرف دل ما بود
دلمان را برد
خیلی قشنگ بود
سلام
سال نو مبارک...
وبلاگ ما در ایام نوروز هر روز به روز میشه...امید که سال جدید سالی در جهت نزدیکی بیشتر به خدای و انتظار موثرتر برای ظهور مولای عزیزمون باشه...
قول میدم از مطالب کوتاهش لذت ببرید...
منتظر حضور سبزتون هستیم
______________________________
مطلبتون مثل همیشه زیبا بود ودل نشین...من بیشتر مطالبتون رو میخونم..اگرچه نظر نمیذارم!
واقعا سوال دردناکیه...چقدر منتظریم!؟
__________________________
درپناه دعای مولای مهربان
اللهم عجل لولیک الفرج
بسم رب الشهداء و الصدیقین
سلام علیکم
از حضور شما و حمایت شما ممنونم بنده منتظر شرکت شما در مسابقه شهدا هستم
باشد که مورد عنایت حضرت حق واقع شود
اگرمقدور بود ما را جزء همسنگران فضای مجای در وبلاگ خود لینک نمائید
اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
ای بقیع، ای مطهر، ای رازدار صدیق صدیقه اطهر(علیهاالسلام)، و ای هم‌نوای مولا مهدی (عج) آنگاه که غریبانه، آنجا به زیارت می‌آید، ای بقیع مطهر، ای گنجینه‌دار نور، ای مدفن عشاق، و ای حکایت‌گر غربت، به راستی این راز را با که باید گفت؛‌ که اسلام در مدینة‌النبی از همه ‌جا غریب‌تر است؟
ای بقیع مطهر، منتظر باش، اگر آنان توانستند، که نور را در حبس کشند، تو هم غریب خواهی ماند، ای بقیع، با ما سخن بگو، با ما، از رازهای سر به مُهری که در سینه داری بگو.
ای بقیع، ای هم‌نوای مولا مهدی (عج) ای رازدار آن یار غریب، بگو آنجا چه می‌گذرد، هنگامی که او به زیارت قبور می‌آید؟
بگو، با ما بگو لابد صدای گریه غریبانه آن یار مضطر را هنگامی که بر غربت اسلام می‌گرید، شنیده‌ای؟
بگو، با ما بگو که حبیب ما،‌ در رازگویی‌های علی‌وار خویش، و در مناجات‌های سجادانه‌اش چه می‌گوید؟
ای تربت مطهر، ای آن که بر تربت تو، جا‌ی‌جای نشانه پای حبیب و اثر اشک‌های غریبانه او باقی است.
ای هم‌نوای «امن یجیب» مولا مهدی (عج)و ...
" شهید مرتضی آوینی "
سلام
زیبا بود و من و بیاد عمره دانشجویی که در سال 82 خداوند به من عنایت کرد انداخت . از خدا میخوام این توفیق و داشته باشم که باز هم گنبد خضراء آقا رسول الله و ببینم و به یاد غربت ائمه معصومین (علیهما السلام) در بقیع اشک بریزم . انشاء الله
التماس دعا
خدایا!

چنان نزدیکی

که نمی توانم ببینمت .

صدای تو هر لحظه با من سخن می گوید ،

اما من آنرا نمی شنوم .

مرا به اعماق درونم ببر

تا شکوه بی پرده جمال تو را بشنوم .

مرا بیاموز

پیوسته تو را بجویم

و همواره به عنوان یگانه پناهم

به تو رو کنم .
سال نومبارک
سلام


امیدوارم بتونیم لایق هدیه بشیم .........
درود به همه

درود به تمام کسانی که عاشق وطن بودند و عاشقانه در راه دفاع از وطن در برابر دشمنان همیشگی ایران زمین این خاک پر گهر این کهن دیار جاویدان ایستادند مردانی که خون سرداران بزرگ ایرانی در رگهاشان می جوشید و می خروشید مردانی از نسل ارش از نسل کوروش از نسل بابک خرمدین مردانی از نسل رستم فرخ زاد بودند . شاد روانانی که همیشه تاریخ در یادمان خواهند ماند .

یک روز که به مزار پاک این شیران ایران رفتم بر روی سنگ قبری نوشته شده بود .

چو ایران مباشد تن من مباد

براین بوم و بر زنده یک تن مباد

سال نو مبارک
سلام ممنون از حضور گرمتون.
التماس دعا
سلام علیکم ؛
تشکر از ندای دعوتتون
کسی که نرفته یک آرزو داره ولی اونی که رفته هزاران آرزو!
امیدوارم دوباره و چندباره هم قسمتتون بشه
دل منم گرفت
منم از این هدیه ها می خوام

سوغاتی های نابتون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">