کوله بار سفر

بسیار سفر باید تا پخته شود خامی

کوله بار سفر

منتشر شد....
دست نوشته های مسافر88


******* به مناسبت عید بندگی و فطرت
ایــــن هــــم عــــیــــــــــدی ما *******



راهی که به بهشت می رود نزدیک است...
من به آن راه دور دست می روم...
راهی که به خدا می رسد...
و در این راه کوله باری باید بردارم که تمام سفرم را تامین کند...

***** استفاده از مطالب کوله بار سفر تنها با ذکر منبع مجاز می باشد*****

از این پس نوشته های مسافر88 اینجا منتشر میشه و منتظر نقد های ارزشمندتون هستم

mosafer8858@yahoo.com
mosafer8858@gmail.com

...صندوقچه کوله بار...

... مسافر نوشت های جدید...

  • ۲۴ شهریور ۹۶ ، ۱۹:۱۲ باش

...نور چشمی های کوله بار...

...هــــم پـای کوله بــــار...

پیوندهای روزانه

...هـمــســفــران هــمـــراه...

...سیستم صوتی وبلاگ...

...جعبه ابزار...

ضمانت نامه...

سه شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۱، ۱۰:۰۵ ب.ظ
جامانده ام از پرونده ضمانت نامه استجابتت...
این روزها دلم همپای پاییزست، و خوب میدانی این دلتنگی ها دلیلش تنها پاییز نیست....

یا غایه امال العارفین: استجب لکم های دلم جا مانده اند و می دانی که چقدر!!!!
یا غیاث المستغیثین: زبانم سکوت می کند و چشمانم رساتر از هر کلامی بارانی می شوند...
یا حبیب قلوب الصادقین: دلم به لرزه می افتد از ضمنت لهم الاجابه هایی که گویی از آسمان دلم فراتر نمی روند ...
یا سریع الرضا: و تو میدانی من لحظه لحظه ی بهشتِ همسایه ام را با تو سخن گفته ام...

این روزها پی نوشت های دلم!!! آنقدر زیادن که گاهی راه نفس هایش را گم میکند

نفس های نابی که از سرچشمه امید می آیند...

امیدی از آمدن مسافری که اگر لایق انتظارش باشم دلم آسمان بی انتهای بهشت خواهد بود...
اللهم عجل لولیک الفرج
"آرام"

۹۱/۰۷/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
مسافر 88

سوغاتی (۵۱)

۱۶ دی ۹۱ ، ۱۸:۱۶ آی شلوغ - دانشجوی سیاسی دانشگاه تبریز
با سلام
تحلیل جالب انتخابات ریاست جمهوری ایران را در آی شلوغ بخوانید.با تیتر :

با تشویق "پسر شجاع" این "آقای دکتر" به پاستور می رود !!!
سلام همسنگر
وب خوبی دارین
اگه خواستین لینکم کنید وبگین با چه اسمی لینکتون کنم
با تشکر
به امید ظهور...
شاید از حادثه می ترسیدیم / تو به ما جرات طوفان دادی...
ما نه دی را همچون 22 بهمن عزیز خواهیم داشت . ما رسم نه دی را سینه به سینه به هم خواهیم آموخت که رسم نه دی جز این نیست.
۰۴ دی ۹۱ ، ۲۲:۱۲ میشه شفاعتم کنی پسرخاله
هر عقیده ای هم که داشته باشی شهدا سزاوار احترام هستن
شهدارایادکنیم باذکریک صلوات

سلام بزرگواربه وبلاگ ماهم سری بزنیدوبانظرات خودماراراهنمایی کنید
التماس دعا
اجرت باشهدا
باسلام و درود فراوان بر شما دوست بسیار عزیز و گرامی ایام سوگواری سالار و سرور شهیدان کربلا را خدمت شما و همه ی مسلمانان جهان و عاشقان حسین ابن علی علیه اسلام و منتظران واقعی آقا امام زمان تسلیت عرض می نماییم و اجر شما با بی بی دو عالم حضرت فاطمه (س) با ستحضار میرساند کلبه درویشی حقیر با مطلبی بسیار با عنوان... دوستی با خدا همیشه بهترین است ... پس از یکسال بروز شده است .... خوشحال خواهم شد دیدن کنید و نظرات ارزشمند خود را مرقوم فرمائید ، مثل همیشه منتظر قدمهای سبز و حضور گرمتان هستم...... دل خوش از آنیم که حج می رویم....غافل از آنیم که کج می رویم....کعبه به دیدار خدا می رویم....او که همین جاست کجا می رویم...حج به خدا جز به دل پاک نیست...شستن غم از دل غمناک نیست...دین که به تسبیح و سر و ریش نیست...هرکه علی گفت که درویش نیست...صبح به صبح در پی مکر و فریب..شب همه شب گریه و امن یجیب..در پناه حق و خدا نگهدارتان التماس دعا.....
به سوی نور که باشی، سایه ها در پس تو اند؛ الله نور السموات و الارض.
التماس دعای فراوان از شما بزرگوار دارم.
عاشورا حادثه فراموش شده دیروز نیست؛ بلکه یک حماسه همیشه جاوید است که برای امروز و فرداهاست. حماسه ای که بیانگر ستیز دائم حق با باطل و نور با ظلمت است.

عاشورا، فریاد بلند مقاومت در برابر تحرف اسلام است.

عاشورا؛ فریاد علیه بی تفاوتی و بی طرفی در برابر جنگ های حق و باطل در سراسر تاریخ است.

عاشورا آوای اعتراض سیدالشهدا به نشستن ناصالحان بر کرسی حکومت اسلامی است.
علمدارم و پناهم تکیه گاهم
تمام سرنوشت خیمه گاهم
کنارم غرق خون افتاده اینجا
سپاه خیمه های بی سپاهم

مزن زنجیر غم بر بال زینب
مکش پا کوکب اقبال زینب

شکستی پشتم و از من گذشتی
خدا رحمی کند بر حال زینب


دو دستی که بریدن از تن تو
تمام آرزو های رباب است

التماس دعا
سلام
کاش برای این ایام مطلبی می نوشتید ...
۰۲ آذر ۹۱ ، ۰۶:۰۶ نازنین زهرا
بی حسین بن علی احساس پیری می کنم //نی که پیری بلکه احساس حقیری می کنم//گفت سائل از چه رو محکم به سینه می زنی؟ //گفتم از آینه ی دل گردگیری می کنم
۰۱ آذر ۹۱ ، ۰۶:۰۶ ستاره ی دریا
عشقی به حسین عشق زینب نشود / این عشق جدا ز شیعه یارب نشود
در روز و شبی که من نگریم ز غمش / آن شام سحر و آن سحرم شب نشود
ایام سوگواری آقا اباعبدالله الحسین(ع) و آقا ابوالفضل العباس(ع) بر شما تسلیت باد
سلام. وبلاگتون و مطالبش خیلی عالیه. چرا به روز نمی کنید؟ به وبلاگ من هم سر بزنید خوشحال می شوم.
با سلام

از شما همرزم گرامی درخواست می شود تا با نشان دادن عمق ارادت و پیروی تان از امام عصر، حضرت صاحب الزمان (عج) با امضا ذیل بیعت نامه با آن امام عزیز، همنوا و همدل با یاران حماسه آفرین سرور و سالار شهیدان حسین بن علی (ع) در شب عاشورا در این حرکت عظیم به خیل سپاهیان مهدی فاطمه (عج) بپیوندید.

در انتظار حضور و عزم جزم شما هستیم.

یا مهدی
سلامی دوباره.چند مدتی ما نبودیم خوشحال بودی یا ناراحتی؟دوست داری بدونی چرا نبودم؟داخل وبم نوشتم بیای بهم سر بزنی هم خیلی خوشحال نمیشم
بخدا خیلی دلم براتون تنگ شده بود
باز هم خدا خواست که ما اومدیم
یاعلی
www.yadeh-yaran.blogfa.com
سفری بزرگ در پیش است. خوشحال خواهم شد این سفر را با یارانی با صفا چون شما تقسیم کنم ....
راستی می بینی چطور عده ای در نماز سیر می کنند و این بیچاره همیشه مشغول در خویش؟ می بینی عده ای چگونه از این محور عبودیت غرق در اسرار ربوبیت می شوند و این دل وامانده همیشه محبوس در گِل خویش؟!
الهی، ما را که تو منظوری، خاطر نرود جایی.....
اگر به وبلاگم سر بزنید خوشحال می شوم.
امام حسین علیه السلام:

اِنّ اَعفَی النّاسِ مَن عَفا عِندَقُدرَتِهِِ
بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
..............................................................................

سپاس ازحضور صمیمانه شما.
اشکم زدیده بارد بی اختیار باران
گویی که با تو دارد قول و قرار باران
تو خروش تندر، من ببانوای محزون

بستیم راه گریه بر آبشار باران . . .
امشب بین ما چه خبره . . .
۱۵ آبان ۹۱ ، ۱۵:۵۹ شوشترنگار
باسلام و احترام و عرض ادب
وما با پندهای اخلاقی بزرگان و احادیث و روایات متقن انساندوستانه و چارچوبی که نظام دین برای زندگی ابلاغ نموده است می توانیم تا نهایتی که تصور نمی شود به پرواز درآییم فقط باید یاد بگیریم پرواز را که بالها خود گشوده می شوند
منتظرتم
موفق باشید
یاعلی
۱۳ آبان ۹۱ ، ۱۰:۴۵ ردپاهایی که روی دلم می ماند
اللهم عجل لولیک الفرج

سلام

عید کمال دین،سالروز اتمام نعمت و هنگامه اعلان وصایت
و ولایت امیر المومنین علیه السلام بر شیعیان و پیروان ولایت خجسته باد

رد پاهایی که روی دلم می ماند به روز شد

http://www.only-for-allah.blogfa.com

در پناه حق
۱۱ آبان ۹۱ ، ۰۶:۴۴ امیرحسین پند
عیدتان مبارک
۰۹ آبان ۹۱ ، ۱۱:۰۵ لاله های بی ادعا
سلام
بروزم.....پسر کاراته باز یا پسر جادوگر؟
خواهشا تشریف بیاورید. منتظر نظرات و راهنمایی هاتون.
یا زهرا
۰۴ آبان ۹۱ ، ۱۳:۳۸ انتظار سبز
سلام مطلب خوبی بود متشکرم وقت کردی به وبلاگ منم یه سری بزنید یاعلی
سلام
مطالبتون زیباست
انشالله موفق باشید
التماس دعا
۳۰ مهر ۹۱ ، ۰۸:۱۹ عاشق دوازدهمین نفر
یه روز ازش پرسیدم:ابوالفضل آیا ازدواج کرده‌ای یا نه؟!

گفت: نه، هنوز ازدواج نکرده‌ام، مجرد هستم. علتش را پرسیدم، لبخند زد!

گفت:بیچاره مادرم! مدتی است که گیر داده باید حتما ازدواج کنی!

مادرم از ترس...............!

سلام همسنگر...! به روزم خوشحال میشم بیاید
۲۷ مهر ۹۱ ، ۱۱:۳۰ لاله های بی ادعا
سلام
با هلوکاست ایران بروزم....حتما سر بزنید
یا زهرا
۲۴ مهر ۹۱ ، ۰۶:۴۹ ستاره ی دریا
" اِنَّ فی خَلْقِ السَّمواتِ وَ الاَرضِ وَ اخْتِلافِ اللَّیلِ وَ النَّهارِ لَایاتٍ لِاُولِی الاَلبابِ الَّذینَ یَذْکُرونَ اللهَ قیاماً وَ قُعُوداً وَ عَلی جُنُوبِهِمْ وَ یَتَفَکَّرونَ فی خَلْقِ السَّمواتِ وَ الاَرضِ رَبَّنا ما خَلَقْتَ هذا باطِلاً سُبْحانَکَ فَقِنا عَذابَ النّارِ" (آل عمران، 191 ـ 190)


هر آینه در آفرینش آسمانها و زمین و آمد و شد شب و روز، خردمندان را عبرتهاست. آنان که خدا را ایستاده و نشسته و به پهلو خفته، یاد می‌کنند و در آفرینش آسمانها و زمین می‌اندیشند. ای پروردگار ما ! این جهان را به بیهوده نیافریده‌ای، تو منزهی؛ ما را از عذاب آتش بازدار.
۱۹ مهر ۹۱ ، ۰۸:۱۲ لاله های بی ادعا
سلام
خدا کند که بخواهیم.....
با شناخت نماد دشمن بروزم......
تشریف بیاورید...نظر یادتون نره هاااااااااااا!!!!
یا زهرا
.
.
.
.
بــه قـــول زنـــده یـــاد " حسین پـنـاهـی :
حــالـــــ مـــی فــهـمـم کـه بــازیــ هـای کــودکــی حـکـمـت دارد ؛
زووووووووووووووووووو ، تـمـریــن روزهــای نـفـس گـیـر زنـدگـی بـود !!!
.
.
.
.
.
یـــا حق
.
.
.
.
.
آقا اجازه! این دو سه خط را خودت بخوان!
قبل از هجوم سرزنش و حرف دیگران

آقا اجازه! پشت به من کرده قلبتان
دیگر نمی دهد به دلم روی خوش نشان!

قصدم گلایه نیست، اجازه! نه به خدا!
اصلا به این نوشته بگویید «داستان»

من خسته ام از آتش و از خاک، از زمین
از احتمال فاجعه، از آخرالزمان!

آقا اجازه! سنگ شدم، مانده در کویر
باران بیار و باز بباران از آسمان

اهل بهشت یا که جهنم؟ خودت بگو!
آقا اجازه! ما که نه در این و نه در آن!

یک پای در جهنم و یک پای در بهشت
یا زیر دستهای نجیب تو در امان!

باشد! صبور می شوم اما تو لااقل
دستی برای من بده از دورها تکان...

آقا اجازه! خسته‌ام از این همه فریب
از های و هوی مردم این شهر نانجیب

آقا اجازه! پنجره‌ها سنگ گشته‌اند
دیوارهای سنگی از کوچه بی نصیب

آقا اجازه! باز به من طعنه می‌زنند
عاشق ندیده‌های پر از نفرت رقیب

«شیرین»ی وجود مرا «تلخ» می‌کنند
«فرهاد»های کینه پرست پر از فریب

آقا اجازه! «گندم» و «حوا» بهانه بود
)آدم) نمی‌شویم! بیا: ماجرای (سیب(!

باشد! سکوت می‌کنم اما خودت ببین ... !
آقا اجازه! منتظرند اینهمه غریب ....
در تلاطم زمان...دراین عظم البلاء وبرح الخفاهای روزگار...

بر دل سیاه خویش با مرکب سفید می نویسمت و با اشک چشمان می خوانمت...



ای دادگر...ای فریادرس مستضعفان...

السلام علیک یا اباصالح المهدی(عج)
۱۷ مهر ۹۱ ، ۱۱:۵۲ اهالی ابادی انتظار
۴۰طلوع تا ۷۲ غروب مانده!

میشود ۴۰ عاشورا خواند

میشود ۴۰ سوره فجر خواند

میشود ۴۰ قطره اشک ریخت

میشود ۴۰ روز مراقب بود تا دلی نشکند

میشود ۴۰ نماز اول وقت خواند

میشود ۴۰ نفر را عاشورایی نمود

میشود ۴۰ نغمه انتظار سر داد

میشود...

میشود...
۱۶ مهر ۹۱ ، ۲۱:۵۷ شوشترنگار
سلام
خدا زود راضی می شود
پس باید دعا کرد
التماس دعا
۱۶ مهر ۹۱ ، ۲۰:۲۶ عالم مقدس ملکوت
بسم الله و الصلاه و السلام علی رسول الله

السلام علیک و رحمه الله

وبلاگی که در میان مطالب ان ایات الله به چشم میخورد از ارزش معنوی خاصی برخوردار است و من این خصوصیت را در مطالب وبلاگ شما دیدم ... چه خوب است که انسان ان قدر قرانی باشد که همیشه و در همه جا حتی موقعی که میخواهد درد و دل کند و اه بکشد از ایات الله استمداد کند ..... چه قدر زیباست ... نوای ارام بخش وبلاگ و این مطالب روح ادمی را نوازش میدهد ... موفق باشید ان شا الله ... خوشم امد .... یا الله
سلام
با پست جدید(نگاه به زندگی)بروزم و منتظر حضورتون
التماس دعا
۱۶ مهر ۹۱ ، ۰۸:۵۶ نهادهـــ سادهـــ
باید آرام بود..
تا شنید
صدای پای مسافری که می آید از دور
باید آرام بود..
آرام..
۱۶ مهر ۹۱ ، ۰۸:۵۴ نهادهـــ سادهـــ
باید آرام بود..
تا شنید
صدای پای مسافری که می آید از دور
باید آرام بود..
آرام..
۱۶ مهر ۹۱ ، ۰۸:۳۳ ستاره ی دریا
سلام ... ممنون از حضور گرمتون
خدا معجزه کرد انسان را افرید ... ما معجزه کنیم انسان بمانیم ... !
۱۶ مهر ۹۱ ، ۰۸:۰۴ گمنام مثل پدرم
در انتظار باران نیست آنکه بذری نکاشته


زهی خجسته زمانی که یار باز آید

به کام غم‏زدگان غم‏گسار باز آید

اگر فدای امام زمان نخواهد شد

ز سر چه گویم و سر، خود چه کار باز آید

آن قدر برای آمدنت کاری نکرده ام و آن قدر حرفم با عمل متفاوت است که گاهی حتی خجالت میکشم بگویم :

بـــخدا دوستت دارم آقای من...

تفدیـــم به نگاه زیبای امام زمان (عج)
۱۵ مهر ۹۱ ، ۱۷:۰۳ سیمای آفتاب
سلام
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام

وقتی داری بالا میری مهربان باش و فروتن،
چون وقتی که داری سقوط می کنی از کنار
همین آدمها رد خواهی شد!!!


آپم
۱۵ مهر ۹۱ ، ۰۳:۰۳ خادم الحسین(ع)
ای آنکه در نگاهت حجمی زنور داری

کی از مسیر کوچه قصد عبور داری؟

چشم انتظار ماندم، تا بر شبم بتابی

ای آنکه در حجابت دریای نور داری

من غرق در گناهم، کی می کنی نگاهم؟

برعکس چشمهایم چشمی صبور داری

از پرده ها برون شد، سوز نهانی ما

کوک است ساز دلها، کی میل شور داری؟

در خواب دیده بودم، یک شب فروغ رویت

کی در سرای چشمم، قصد ظهور داری؟

سلام عزیز زهرا س
فقط می گویم:
اللهم عجل لولیک الفرج هرچند که لایقش نیستم.
و تشکر که دلم را چن دقایقی به مولایم وصل کردید.
سلام گرامی

ممنونم از حضورتان

متن زیبا و دلنوازی بود

قدمتان سبز و قلمتان جاری

هر جمعه یک پیام به امید ظهور

می دانم ای امید ِ زمـان می کنی ظهور
ای آفتـابِ هر دو جهـان مـی کنی ظهور
در دست بیـرقی که به نام ِمحمـد است
از پشتِ پـرده های نهان می کنی ظهور
وقتیکه ظلم ،عشق را بـه زنجیـر میکشد
نـاگه در امتـداد ِ خـزان مـی کنـی ظهـور
این اعتقاد ِماست که می آیی ای عزیـز
بی هیـچ شک و گمـان مـی کنـی ظهور


اللهم عجل لولیک الفرج
۱۳ مهر ۹۱ ، ۰۶:۳۵ نگاه منتظر
حاجت به تست ما را، اى حجّت الهى!
آرى به سوى سلطان، حاجت بود گدا را
عمرى گذشت و ماندیم، از ذکر دوست غافل
از کف به هیچ دادیم، سرمایه بقا را !
سلام بزرگوار
زیبا بود.موفق و مهدوی باشید.
نگاه منتظر،منتظر نگاه پر مهرشماست.
اللهم عجل لولیک الفرج
۱۲ مهر ۹۱ ، ۲۱:۱۷ خسته در حبس زمین
سلام

ممنون از حضورتون

و انتظار است و انتظار و انتظار

انتظاری به وسعت هزاره

و میدانیم روزی پاسخ تمام انتظارها

ماه رخساریست سواره

که با امدنش تلخی و درد رخت بر میبندد و شادی میهمان تمام دلهای شیفته

به امید ان روز

العجل یا مولا

اللهم عجل لولیک الفرج

در پناه حق
یا ضامن آهو
غلام کوی تو هستم مرا به کس مفروش
سلام
عالی بود
التماس دعا
سلام مسافر88
خوشحالیم از اومدنتون
پیش ما هم بیاین خوشحال میشیم
اللهم عجل لولیک الفرج
۱۲ مهر ۹۱ ، ۰۷:۴۹ تیم جهاد مجازی مجاهد
به پایین انداختم!
شیشه های عمر خاطره هایم را...از لبه ی بالکن فکرم!

شکستم!

شیشه ی عمر انتظارم را... وسط لابی "فراموشی"!

نشنو از من، من صبوری "ن"ی کنم!

همه چیز همینجا تمام میشود!

و من ته مانده ی کم حجم تمام گذشته هایم را هنگام آبتنی کردن در حوضچه ی "منطق"م، غرق میکنم!

شکوفه های صورتی امید، روی نبض خیس آرزوهایم مینشیند... من "من" هستم! خودم، خدا، فکرم، احساسم... برای همیشه! ما 4 تا!

خستگی هایم را درو کرد... "داسِ دروگرِ زمان"!

وسط pendhouse ِ شادی می ایستم... و از این بالا، به جهان خوشبختی خیره می شوم...

خدایا دستم را بگیر... میخواهم بالهایم را باز کنم...

و حالا! پرواز...

آری او می آید و با خود موسم بهشت می آورد
امیدی از آمدن مسافری که اگر لایق انتظارش باشم دلم آسمان بی انتهای بهشت خواهد بود...
اللهم عجل لولیک الفرج


خیلی زیبا و تاثیر گذار بود

احسنت به این قلم

سوغاتی های نابتون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">