کوله بار سفر

بسیار سفر باید تا پخته شود خامی

کوله بار سفر

منتشر شد....
دست نوشته های مسافر88


******* به مناسبت عید بندگی و فطرت
ایــــن هــــم عــــیــــــــــدی ما *******



راهی که به بهشت می رود نزدیک است...
من به آن راه دور دست می روم...
راهی که به خدا می رسد...
و در این راه کوله باری باید بردارم که تمام سفرم را تامین کند...

***** استفاده از مطالب کوله بار سفر تنها با ذکر منبع مجاز می باشد*****

از این پس نوشته های مسافر88 اینجا منتشر میشه و منتظر نقد های ارزشمندتون هستم

mosafer8858@yahoo.com
mosafer8858@gmail.com

...صندوقچه کوله بار...

... مسافر نوشت های جدید...

  • ۲۴ شهریور ۹۶ ، ۱۹:۱۲ باش

...نور چشمی های کوله بار...

...هــــم پـای کوله بــــار...

پیوندهای روزانه

...هـمــســفــران هــمـــراه...

...سیستم صوتی وبلاگ...

...جعبه ابزار...

میدانی حال دلم را....

جمعه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۲، ۰۸:۵۴ ق.ظ
وقتی به بودنت فکر میکنم وجود آشفته ام می شود آرامش
می بینیم
یَرَوْنَ مَقامى‏
می شنویم
وَیَسْمَعُونَ کَلامى
و پاسخم می دهی!
وَیَرُدُّونَ سَلامى‏

آسمان گرفته دلم را همیشه هوای خانه ات صاف و زلال و آفتابی می کند
همیشه دلخوشم به حرفای چشمانم با اجازه ورودت...
و همیشه آرامم می کنی با آبشار زلال چشمانم

تو من را به آرامش آسمانی میهمان می کنی
تمام خستگی های دنیاییم را می تکانی از دل سنگین شده ام
و نوازش نگاه رئوفانه ات را که بدرقه چشمانم می کنی
سبک می شوم
سبک، زلال و آسمانی.

آقای رئوف! همسایه مهربانم!
خودت
گفتی ایمان چهار رکن دارد1
و گفتی توکل کنم و با تمام وجود زمینی ام به رضایت خدای مهربانم راضی باشم
و میدانی این روزها حال و هوای دلم را....
و گاهی دلم می گوید امتحان دیگری در راه است....
باز هم دست دلم را بگیر که بدون نگاه آرامش بخشت کم می آورم آقا....

********

الایمان اربعه ارکان: التـوکل على الله, و الرضا بقضاء الله و التسلیم لامـر الله, والتفویض الى الله. ایمان چهار رکن دارد:  1ـ توکل برخدا  2ـ رضا به قضاى خدا  3ـ تسلیم به امر خدا  4ـ واگذاشتن کار به خدا.(تحف العقول ص455)
۹۲/۰۶/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
مسافر 88

سوغاتی (۲۴)

۱۶ بهمن ۹۲ ، ۱۴:۲۲ زندگی جهادی
یارب

انشاء الله فعالیت ها زمینه ساز ظهور باشد...

منتظریم
سلام

خوبین خبری ازتون نیست سایه تون سنگین شده به ویرانه وبلاگ های مثل وبلاگ ما سری نمیزنین.منتظر حضور گرم و انتقادات سازنده تون هستم.در ضمن وب ما از پیوندهای وبلاگتون حذف شده نکنه لیاقت همسنگری با شماها را نداریم.
مطلبتون هم جالب بود
یا علی
.............................
اگر کسی شما را نپذیرفت..//

احساس بدی نداشته باشید..//

معمولا چیزهای گران را رد می کنند ..//

بخاطر اینکه نمی توانند از پس قیمت آنها بر بیایند .
دلم نه عشق میخواهد نه دروغ های قشنگ!!

نه ادعا های بزرگ نه بزرگ های پر ادعا!!

دلم یک فنجان چای داغ میخواهد و یک دوست.. که بشود با حرف زد و بعد پشیمان نشد...!!
سلام
خسته نباشید
وبلاگ بی نظیری دارید
خوشحال میشوم به وبلاگ بنده سر بزنید
یاعلی
عرفه رویایی است که به حقیقت می پیوندد/شادی روح حاج احمکاظمی وشهدای عرفه 5صلوات
سلام وخسته نباشید
ممنون ازحضورتون/عالی بود/عیدقربان هم برشما مبارک
روز عرفه روز حسین و حسینی شدن و روز شکستن بت های درون است...
التماس دعا
سلام
مسافر یه سری به ما هم بزن، باور کن خوشحال می شم!!
۱۸ مهر ۹۲ ، ۱۷:۰۵ شهید عزیز مهدی عزیزی
بسم رب حسین (ع)

سلام علیکم

بوی محرم که میاد خیمه و پرچمش میاد

فرشته از تو آسمون برای ماتمش میاد

مسافرهای کربلا دارن میرن به مهمونی

دل رو بزن به قافله اگه میخوای جا نمونی

توی صف زنجیر زنها آقا تماشات میکنه

اگه یه قطره عاشقی وصل به دریات میکنه

کنار هر سقا خونه به تشنه ها آب بنوشون

بچه های کوچولو رو لباس سقا بپوشون

وقتی که مشکی میپوشی فاطمه از راه میرسه

میگه فرشته ها بیاین داره میره حسینیه

غذای نذری رو ببین چه عطری داره تو کوچه

مردم براش میمیرن تا ببرن تو هر خونه

آقا امام رضا دوست داره اون فردی که

امام حسین بهش بگه شفاعتش با من بوده

التماس دعا
سلام عزیز
مثل همیشه عالی اما پر از غم
انشالله غم و درد دین باشه
سلام علیکم.

بروزم
امروز همه به دنبال کسب نام هستند و گمنامی فقط برای شهدا به ارث رسیده است!!!.....
عالی بود/بامطلبی باعنوان شهدا شرمنده ایم بروزم ومنتظر حضورشما بزرگوار
۰۷ مهر ۹۲ ، ۰۸:۰۰ ستاره ی دریا
سلام ... ممنون از حضور گرمت ...
....
ازاین تکرارساعتهـ ـا ازاین بیهوده بودنهـ ـا ازاین بی تاب ماندنهـ ـا ازاین تردیدـهـ ـا نیرنگهـ ـا... ... شکهـ ـا... خیانتهـ ـا ازاین رنگین کمان سرد آدمهـ ـا وازاین مرگ باورها ورویاهـ ـا پریشانمـــ دلـ ـم پروازمیخواهد.
۰۶ مهر ۹۲ ، ۱۰:۰۷ یادداشت های یک روزنامه نگارازاده
سلام
مسافر پرواز 88 خوبی؟!
خوش اومدی ایام دفاع مقدس تبریک
انشالله بتونیم دنباله رو شهدا و جانبازی عزیزمون باشیم
یاعلی
فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، سالگرد تجلّی قدرت ایمان و عشق، بر پای مردان ثابت قدم دفاع از دین و میهن گرامی باد.
سلام علیکم
ممنون از حضورتون،بازهم قدم رنجه بفرمایید.
اللّهم عجّل لولیک الفرج
باسلام وگرامی داشت هفته دفاع مقدس/خسته نباشید عالی بود/
منتظرحضورشماهستم
سلام
خیلی زیبا بود و ...
میدانی حال دلم را...
ایام پربرکت و مبارک باد
التماس دعا
۲۹ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۰۳ لاله های بی ادعا
هوالحبیب
سلام
بروزم با هیس دختر ها فریاد نمی زنند!!!
منتظر نظرات ارزشمندتون هستم.
التماس دعا
آنانکه عاشقند به دنبال دلبرند
هر جا که می روند تعلق نمی برند
آنان که عاشق علی و فاطمه شدند
مدیون خانواده موسی بن جعفرند!

ما عاشقیم عاشق زهرا و حیدریم
ما شیعیان کشور موسی بن جعفریم
وقتی به بودنت فکر میکنم وجود آشفته ام می شود آرامش
می بینیم یَرَوْنَ مَقامى‏
می شنویم وَیَسْمَعُونَ کَلامى
و پاسخم می دهی! وَیَرُدُّونَ سَلامى‏
اما چه سخته برای شنیدن پاسخ ؛ امتحانات پی در پی در راه باشه
سلام
مثل همیشه پر محتوا و زیبا بود
التماس دعا
وقتی به بودنت فکر میکنم وجود آشفته ام می شود آرامش
می بینیم یَرَوْنَ مَقامى‏
می شنویم وَیَسْمَعُونَ کَلامى
و پاسخم می دهی! وَیَرُدُّونَ سَلامى


چه حس زیبایی به ادم میده این جملات

السلام و علیک یا علی ابن موسی الرضا
۲۴ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۳۳ پایگاه اینترنتی جوادالائمه،حیدرآباد
سلام همسنگر .دهه کرامت مبارک باد.ازوبلاگتون دیدن کردم بسیار عالی بود. به همین صورت ادامه بدین. یاعلی


به ماهم سر بزن موفق باشید
۲۳ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۴۷ ستاره کیهان
سلام
من باز اومدم
میخواستم به وبلاگم یه سری بزنید
ممنون
آدرس azizi1379.blogfa.com

سوغاتی های نابتون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">