کوله بار سفر

بسیار سفر باید تا پخته شود خامی

کوله بار سفر

منتشر شد....
دست نوشته های مسافر88


******* به مناسبت عید بندگی و فطرت
ایــــن هــــم عــــیــــــــــدی ما *******



راهی که به بهشت می رود نزدیک است...
من به آن راه دور دست می روم...
راهی که به خدا می رسد...
و در این راه کوله باری باید بردارم که تمام سفرم را تامین کند...

***** استفاده از مطالب کوله بار سفر تنها با ذکر منبع مجاز می باشد*****

از این پس نوشته های مسافر88 اینجا منتشر میشه و منتظر نقد های ارزشمندتون هستم

mosafer8858@yahoo.com
mosafer8858@gmail.com

...صندوقچه کوله بار...

... مسافر نوشت های جدید...

  • ۲۴ شهریور ۹۶ ، ۱۹:۱۲ باش

...نور چشمی های کوله بار...

...هــــم پـای کوله بــــار...

پیوندهای روزانه

...هـمــســفــران هــمـــراه...

...سیستم صوتی وبلاگ...

...جعبه ابزار...

زبان دلم

يكشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۲، ۰۸:۲۶ ب.ظ

اللهم کن لولیک..
که بر زبان دلم جاری می شود

معجزه را با چشمان اندیشه ام می بینم
و با دستان امیدم لمس می کنم

۹۲/۰۹/۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
مسافر 88

سوغاتی (۸)

سلام

من اومدم...
از دست غیبت تو شکایت نمی کنم
تا نیست غیبتی نبود لذت حضور
۱۵ آذر ۹۲ ، ۰۹:۲۲ خادم شهدا
سلام و عرض ادب؛
از آنجایی که وبلاگ شما در پایگاه ما لینک بود، این کامنت برای شما ارسال شد.
وبلاگ (هیئت زائرین کربلا) به (نوای زائرین) تغییر کرد از این رو از شما خواهشمندیم اگر پایگاه ما را لینک کرده بودید، تغییرات لازم را انجام دهید و مجددا مانند گذشته ما را همراهی کرده و به وبلاگ ما سر بزنید / با تشکر/ «ومن الله توفیق»
تغییر عنوان:
از (زائرین کربلا) به (نوای زائرین)
تغییر آدرس:
از
www.rahpooyan-basirat.blogfa.com
به
www.zakerin-zaerin.blogfa.com
ظهور مهدی (عج) زیباست. چون ظهور زیبایی هاست.
المهدی طاووس اهل الجنه
آقا گرفتن دست هر گدا کار اربابش است

دستانم محتاج دستان شماست

التماس دعا
من نشانی از تو ندارم اما نشانی ام را برای تو می نویسم

در عصرهای انتظار به حوالی بی کسی قدم بگذار

خیابان غربت را پیدا کن و وارد کوچه پس کوچه های

تنهایی شو کلبه غریبی ام را پیدا کن

کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی ام

در کلبه را باز کن به سراغ بغض خیس پنجره برو

حریر غمش را کنار بزن مرا خواهی دید....

با بغضی کویری که غرق عصاره انتظار است.
التماس دعای فرج

سلام. ممنونم. خوشحال شدم که بعد از مدتها به وبلاگم قدم رنجه کردید.
دست به قلم بردم تا برایتان حرف ها بزنم
اما نشد...
خواستم از «دردم» بگویم
دیدم دردِ شما, خود «من» م...
خواستم از «بی کسی» ام حرف بزنم
دیدم «تنها» تر از شما در عالم نیست
خواستم بگویم «دلم از روزگار گرفته»
دیدم خودم در «خون به دل» کردنِ شما کم نگذاشته ام...
قلم کم آورد...
به راستی که وسعت «مظلومیت» شما قابل اندازه گیری نیست.
اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم کن لولیک ...
امام حاضر ؛ گاهی تو را فراموش میکنم

سوغاتی های نابتون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">