کوله بار سفر

بسیار سفر باید تا پخته شود خامی

کوله بار سفر

منتشر شد....
دست نوشته های مسافر88


******* به مناسبت عید بندگی و فطرت
ایــــن هــــم عــــیــــــــــدی ما *******



راهی که به بهشت می رود نزدیک است...
من به آن راه دور دست می روم...
راهی که به خدا می رسد...
و در این راه کوله باری باید بردارم که تمام سفرم را تامین کند...

***** استفاده از مطالب کوله بار سفر تنها با ذکر منبع مجاز می باشد*****

از این پس نوشته های مسافر88 اینجا منتشر میشه و منتظر نقد های ارزشمندتون هستم

mosafer8858@yahoo.com
mosafer8858@gmail.com

...صندوقچه کوله بار...

... مسافر نوشت های جدید...

  • ۲۴ شهریور ۹۶ ، ۱۹:۱۲ باش

...نور چشمی های کوله بار...

...هــــم پـای کوله بــــار...

پیوندهای روزانه

...هـمــســفــران هــمـــراه...

...سیستم صوتی وبلاگ...

...جعبه ابزار...

تکلیف دلم...

جمعه, ۲۳ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۳۹ ب.ظ

"عاشق که باشی عشق شورِ دیگری دارد"
از همان شور هایی
که دلم را به معجزه می کشانی

" شاعر که باشی عشق زجرِ دیگری دارد"
از همان زجر های شیرینی که
دلم را چله نشین سجاده اشک هایم می کنی
...

دلم قرار می خواهد
از همان قرارهای نابی
که تو باشی و من
و عاشقانه ترین سجده هایم را
به پای تو باران ببارم
و تو در بدرقه ام
کوله بارم را از آرامش خودت سرشار کنی

دلم باز هم برایت تنگ شده
دلم از همان "دوست دارم" های تو می خواهد
از همانها که فقط و فقط دلم می شنید

مرا به سجده ای آسمانی دعوت کن خدا
دلم هوس حرف های درگوشی تو را دارد
بیا و با جرعه ای سجده ناب، عاشقم کن...

سوغاتی (۱۳)

سلام
بسیار زیبا بود
دلم قرار می خواهد از آن قرارهایی که تو باشی و من

التماس دعا

یاعلی
پاسخ:
دلم قرار می خواهد...

حاجتت روا سما بانو
تشکر از حضورت
۱۱ آذر ۹۳ ، ۲۳:۵۴ عـــطـش ...
دلم قــــرار می خواهد ...

بسیارعالی
ممنون ...
پاسخ:
از همان قرارهایی که خودت خوب میدانی فقط تو میتوانی روانه دلم کنی...

سلامت باشید
تشکر از حضورتون
چقدر این دو زیباست

دلم هوس حرف های درگوشی تو را دارد
بیا و با جرعه ای سجده ناب، عاشقم کن...


پاسخ:
 یا غایه الامال العارفین...


تشکر از حضورتون
۰۵ آذر ۹۳ ، ۱۵:۴۳ سلام خوبین من زینبم
>
پاسخ:
سلااااااااااااااااااااااااام زینبم
خوبی عزیز؟
از مهد چه خبر:)

خوشحالم کردی خاله جونی
۰۴ آذر ۹۳ ، ۱۰:۱۱ فانوس جزیره

حالا تمام دغدغه‌ام این شده حسین

این اربعین، کرب و بلا می‌بری مرا ؟



سلام علیکم مومن
خیلی التماس دعا داریم
پاسخ:
سلام علیکم
حاجت دلتون روا
شهادت روزی دلتان

تشکر از  حضورتون
۰۲ آذر ۹۳ ، ۲۱:۵۲ شیفت صبحی عزیز
سلام شیفت عصری عزیز!
آمدم سری زدم تا نشون بدم که شیفت صبحی ها چقدر باوفان!
التماس دعا
یاحق

پاسخ:
سلاااااااااااااااااااااااام شیفت صبحی با معرفت

اینم از کرامات شیفت عصری هاست که همه دوسشون دارن

خوشحالم کردی همکار با معرفت
کوله بارم را از آرامش خودت سرشار کنی

سلام علیکم
اان شاء الله دلتون همواره با آرامش باشه
دعامون کنید
پاسخ:
سلام علیکم
ان شاء الله

حاجت دلتون روا
شهادت روزیتان

تشکر از حضورتون
خیلی زیبا...ساده و دلنشین
واقعاً عالی بود...موفق باشید
پاسخ:
خیلی تشکر
سلامت باشید
همچنین

تشکر از حضورتون

زندگی دیکته ای نیست که آن را به ما خواهند گفت !!!

زندگی انشایی است که تنها باید خودمان بنگاریم ؛

زندگی می چرخد،

چه برای آنکه میـــخندد،

چه برای آنکه میــگرید

زندگی دوختن شادیهاست

زندگانی هنر هم نفسی با غم هاست

زندگانی هنر هم سفری با رنج است

زندگانی یافتن روزنه در تاریکی است

پاسخ:
زندگی حس غریبی ست که یک مرغ مهاجر دارد

تشکر از حضورت نسیم جان

زندگی دیکته ای نیست که آن را به ما خواهند گفت !!!

زندگی انشایی است که تنها باید خودمان بنگاریم ؛

زندگی می چرخد،

چه برای آنکه میـــخندد،

چه برای آنکه میــگرید

زندگی دوختن شادیهاست

زندگانی هنر هم نفسی با غم هاست

زندگانی هنر هم سفری با رنج است

زندگانی یافتن روزنه در تاریکی است

عشق شوری در نهاد ما نهاد...
پاسخ:
عاشق که باشی عشق شور دیگری دارد...

تشکر از حضورتون
(+)
پاسخ:
سلام

تشکر از حضورتون
۲۴ آبان ۹۳ ، ۲۲:۲۸ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
حرفهای درگوشی با خدا
ی مخاطب همیشه خاص...

و مثل همیشه یه هدر زیبا

پاسخ:
تشکر از لطفت عزیز

زیبایی آن ست که در نگاه تو باشد...


تشکر از حضورت

سوغاتی های نابتون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">