کوله بار سفر

بسیار سفر باید تا پخته شود خامی

کوله بار سفر

منتشر شد....
دست نوشته های مسافر88


******* به مناسبت عید بندگی و فطرت
ایــــن هــــم عــــیــــــــــدی ما *******



راهی که به بهشت می رود نزدیک است...
من به آن راه دور دست می روم...
راهی که به خدا می رسد...
و در این راه کوله باری باید بردارم که تمام سفرم را تامین کند...

***** استفاده از مطالب کوله بار سفر تنها با ذکر منبع مجاز می باشد*****

از این پس نوشته های مسافر88 اینجا منتشر میشه و منتظر نقد های ارزشمندتون هستم

mosafer8858@yahoo.com
mosafer8858@gmail.com

...صندوقچه کوله بار...

... مسافر نوشت های جدید...

  • ۲۴ شهریور ۹۶ ، ۱۹:۱۲ باش

...نور چشمی های کوله بار...

...هــــم پـای کوله بــــار...

پیوندهای روزانه

...هـمــســفــران هــمـــراه...

...سیستم صوتی وبلاگ...

...جعبه ابزار...

در بهت رفتنت یخ زده ام....

شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۲۵ ب.ظ
دیر رسیدم
خیلی دیر

آنقد دیر
که حتی
به رفتنت هم
آسمان دلم
روشن نشد

تو بگو با چه حسرتی
ثانیه های نبودنت را
بر زمین دلم
حک کنم





سوغاتی (۱۰)

۰۶ آبان ۹۴ ، ۱۱:۰۲ عبداله سعادت

خــــــدایا...
خطا از من است،می دانم. ازمن که سالهاست گفته ام "ایاک نعبد" اما به دیگران دل سپرده ام
از من که سالهاست گفته ام "ایاک نستعین" اما به دیگــران تکیه کرده ام...
رهـــــــــایم نکــــــــــن... آدرس:saadat52.blogfa.com   آزران وطن من  نیز سری بزنید وکامنت دهید تا با هم لینک شویم.

الهی لاتودبنی بعقوبتک

سلام خواهری؛

مثل همیشه... جای خالی رو پر کن که دیگه کلمه ای که توصیف کننده ی خوبی قلمت باشه پیدا نکردم: )
خداقوت بانو
۲۳ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۴۶ عــ ـاکـ ـف ...
چقدر من این دعا رو دوست دارم....
"یا راد ما قد فات" .....
پاسخ:
"یا راد ما قد فات" .....
۰۹ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۵۹ ✿شمیم زندگی✿
وب عالی دارید.....باتبادل لینک موافقید؟وب منم دنبال کنید
خبربدید

سخنی با خدا به زبان ریاضی

خدایا ! شکر که تو را حدی برایت متصور نیست . سپاس تو را که بی نهایت مهربانی و بی شمار پاک خدایا ! حمد و سپاس از آن توست که محیطی بر تمام عالم و تو تکیه گاهی بر تمام موجودات . خداوندا ! بنده ای هستم سراپا تقصیر که وجودم بر محور حیات در محاصره پیکانهای شیاطین است . خدایا ! دستم را بگیر که من کسری از توأم و وجودم از آن توست و همه مرا به نام تو می شناسند که من مشتقی از حد بی انتهای توام .

پروردگارا ! ....

سلام باعث افتخاره به وبم سربزنید

اگر هم تمایل به لینک داشتید

بنده درخدمتم ، موفق باشید .

۰۷ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۳۳ سیدامیرمحمد
عالی...به وبلاگ من هم سر بزنید..خوشحال میشم..لطفا نظر هم یادتون باشه..یا علی
سلام بانو
خوشحالم باز پام به وبتون باز شد بعد از عوض کردن وبم از وبتون بی‌نصیب بودم :(

اللهم عجل لولیک الفرج
۰۳ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۵۹ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
من محو هدرت شدم
فعلن حرفی ندارم!!

مثل همیشه عالی
پاسخ:
الان من حرف ندارم؟! :)
یا تو حرف نداری؟! :)

یا مطلب هدر نداره :)
یا کلا حرفی نیست
مثلا تو مایه های : ارزش دل به حرفهایی ست که برا نگفتن دارد؟! :)

یا ....

تشکر از حضورت
ب من خسته و غمزده رحمی
پاسخ:
ارحم من راس ماله الرجاء....

تشکر از حضورتون
سلام بانو
سلام رسون باشید خدمت آقا
تبریک بابت کتاب و عید بندگی البته با کمی تاخیر
دعامون کنید 

یاعلی
پاسخ:
سلااااااااااااااااااااام بانو
خیر مقدم
تشکر عزیز
ان شاء الله چشم
حاجت دلت روا عزیز

تشکر از حضورت

سوغاتی های نابتون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">