کوله بار سفر

بسیار سفر باید تا پخته شود خامی

کوله بار سفر

منتشر شد....
دست نوشته های مسافر88


******* به مناسبت عید بندگی و فطرت
ایــــن هــــم عــــیــــــــــدی ما *******



راهی که به بهشت می رود نزدیک است...
من به آن راه دور دست می روم...
راهی که به خدا می رسد...
و در این راه کوله باری باید بردارم که تمام سفرم را تامین کند...

***** استفاده از مطالب کوله بار سفر تنها با ذکر منبع مجاز می باشد*****

از این پس نوشته های مسافر88 اینجا منتشر میشه و منتظر نقد های ارزشمندتون هستم

mosafer8858@yahoo.com
mosafer8858@gmail.com

...صندوقچه کوله بار...

... مسافر نوشت های جدید...

  • ۲۴ شهریور ۹۶ ، ۱۹:۱۲ باش

...نور چشمی های کوله بار...

...هــــم پـای کوله بــــار...

پیوندهای روزانه

...هـمــســفــران هــمـــراه...

...سیستم صوتی وبلاگ...

...جعبه ابزار...

رفیقم...

يكشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۸:۴۸ ب.ظ

دلم رفیقی می خواهد
همیشگی
ناب
عاشق
ماندنی

رفیقی که ثانیه های عاشقیم را
نگران رفتنش نباشم
نه با بهار و پاییز رنگ به رنگ شود
نه با شب و روز پیدا و پنهان

در دلش باشم
در اندیشه اش
از وجودش باشم

رفیقی به نابی خدای دوست داشتنیم
که هست وقتی همه نیستن
می ماند وقتی همه می روند
بیدارست وقتی همه خوابند
عاشق ست وقتی همه بی وفا می شوند
می خندد وقتی همه اخم می کنند

خدای ناب من
رفیق لحظه های بارانیم
آرامش دل پر تلاطمم
یا رفیق من لا رفیق له
لبخندت را روزی دلم کن

سوغاتی (۳۲)

۲۴ تیر ۹۳ ، ۰۷:۵۹ لبخند خدا و بندگی من
پاسخ:
سلام
تشکر
خدا هست و خدا هست و خدا...

سپاس از حضورتون
اگه قلم خودتون هست
خواستم بگم که عالی 20 حرف نداره
موفق باشید و التماس دعا
پاسخ:
قلمی که از دلی برمی خیزد که خدا را با چشمان خودش می بیند

تشکر از لطفتون
حاجت روا باشید ان شاء الله
دعامون کنین
سپاس از حضورتون
۰۷ تیر ۹۳ ، ۱۸:۴۹ ˙˙·٠•✿ اِقلیما ✿•٠·˙˙
چقدر دلم برای خدایی که ندیدمش تنگ شده !!!
چگونه می شود بر کسی که ندیدیمش ، دلتنگ شویم؟؟!
چگونه می شود ندیده محب محبوب شد؟!
خدایا !
کاش به یک خدا بسنده می کردم ..
خدایان زندگی ام زیاد شده اند و دگر یارای بندگی هیچ کدامشان نیست!!
یزدان نادیدنی ام !
بین تمامی خدایان قشنگ و پر زرق و برق زندگی ام چرا ندیده ، تو درخششی دگر داری؟!
پس چرا بسنده نمی کنم به تو؟!
چرا غرق در خدایان دگر، خدای ندیدنی ام را نادیده می گیرم ؟
خدایا خسته ام !
کاش اهل زمینم نمی کردی...
دو بالم را پس بده نمی خواهم زمینت را ........


**************
سلام
خدا قوت
زیبا بود بسیار

پاسخ:
سلام

زیبا بود
تشکر

و سپاس از حضورتون
۰۷ تیر ۹۳ ، ۱۶:۰۸ بنی الزهرا(س) ...
با سلام وبلاگ ثائر الزهرا(س) شروعی دوباره را در پیش گرفته …
لطفا به ما سر بزنید …
منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم …
بنی الزهرا(س)
یک روز مانده تا مهمانی
پاسخ:
سلام
ارزشمند بود
دلتای زهرایی

سپاس از حضورتون
ببخشید، اجازه ی تبادل لینک می دهید؟
پاسخ:
با کمال افتخار

لینک شدید
باسلام؛
خدایا؛
گاهی حجم دنیای درونم از وجودت تهی می شود؛
آنوقت من می مانم و تنهایی...
درها دیوار می شود
و امیدهایم یک آرزوی دور از دسترس،
تنها نور وجود توست که دلم را آرام می کند
پس نورت را هر روز به دلم بتابان...

متن خیلی زیبایی بود، مخصوصا "یارفیق من لا رفیق له...لبخندت را روزی دلم کن"
ان شاءالله همیشه موفق باشید و لبخند خدا در زندگیتون باشه.
پاسخ:
سلام
متن زیبایی بود
تنها نور وجود تو دلم را آرام میکند خدای ناب ارزوهایم

و تشکر از نگاه ارزشمندتون

سپاس از حضورتون

سلام مجدد

ممنون .. زنده باشید
براتون میفرستم پس :‌)
پاسخ:
سلام

تشکر از شما
بله شنیدم
خوب بود
ترغیب شدم خودمم امتحان کنم
بنابراین چند سوال دارم

نشانی از شما نیست!!
۰۶ تیر ۹۳ ، ۰۰:۲۲ عـــطـش ...
لا رفیق من لا رفیق له ...
پاسخ:
  یا رفیق من لا رفیق له ...

سپاس از حضورتون
سلام 
قلمتون بیست 
دیرگاهیست در سرم جز هوای عشق تو نیست .....
پاسخ:
سلام
تشکر

قدر این تفکر را بدانید

سپاس از حضورتون
سلام
زیبا بود
میتونم رو این نوشته دکلمه بخونم؟
پاسخ:
سلام
تشکر

دکلمه؟!
بنده خدا بزرگوار نشونی از خود بجا میزاشتین تا ما هم استفاده می کردیم
بله
احتمالا در توانتون هست و می تونین
ما هم خوشحال میشیم بشنویم

سپاس از حضورتون
۰۵ تیر ۹۳ ، ۱۱:۲۴ خادمة الثقلین
الهی
قلبی
بحبک
متیما ....

سلام ..
از مطالب نابتون استفاده کردم..
موفق باشید ..

یاعلی ،که با حق است ..(گل)
پاسخ:
فَبِعِزَّتِکَ اسْتَجِبْ لى دُعاَّئى وَ بَلِّغْنى مُناىَ وَ لا تَقْطَعْ مِنْ فَضْلِکَ رَجاَّئى
آمین یا رب العالمین

سلام
تشکر
سپاس از حضورتون
عشق علی علیه السلام روزی دلتان
۰۵ تیر ۹۳ ، ۰۱:۳۹ خادم مادر

امام علی علیه السلام:  
وَاللَّهِ مَا أَرَى عَبْداً یَتَّقِی تَقْوَى تَنْفَعُهُ حَتَّى یَخْتَزِنَ لِسَانَه بحارالانوار،ج68،ص292
 به خدا سوگند، بنده با تقوایى را نمى شناسم که تقوایش او را سود دهد مگر آن که زبانش را نگه دارد.

پاسخ:
سلام
تشکر از حدریث ارزشمندی که برامون نوشتین
عشق علی علیه السلام روزی دلتان

سپاس از حضورتون
۰۵ تیر ۹۳ ، ۰۰:۳۰ محمد علیزاده
REFIGH
vazhei gharib
va chizi nayab
پاسخ:
رفیق

برای داشتن نایاب ها باید زحمات فراوان برد

سپاس از حضورتون
۰۴ تیر ۹۳ ، ۱۴:۲۶ ی آنتی زایون
سلام
زیبا بود متشکرم.
پاسخ:
سلام
تشکر

ان شاء الله مشمول دعای حضرت باشیم

سپاس از حضورتون
سلام ////

زنـدگـی ، جمع طپش های دل است
زنـدگـی ، وزن نگاهی ست ، که در خاطره ها می ماند
زنـدگـی ، بازی نافرجامی است
کــه تو انبوه کنی ، آنچه نمی باید برد
و فراموش شود ، آنچه کــه ره توشه ماست
شاید این حسرت بیهوده کــه در دل داری
شعله ی گرمی امید تو را ، خواهد کشت
زنـدگـی ، درک همین اکنون است
زنـدگـی ، شوق رسیدن به همان فردایی ست ، کــه نخواهد آمد
تو ، نه در دیروزی ، و نه در فردایی
ظرف امروز ، پر از بودن توست
شاید این خنده کــه امروز ، دریغش کردی
آخرین فرصت همراهی با ، امیـــد است
زنـدگـی ، بند لطیفی ست کــه بر گردن روح افتاده ست
زنـدگـی ، فرصت همراهی تن با روح است
روح از جنس خُــدا
و تن ، این مرکب دنیایی از جنس فنا
زنـدگـی ، یاد غریبی ست کــه در حافظه ی خاک ، به جا می ماند
زنـدگـی ، رخصت یک تجربه است…////

پاسخ:
زنـدگـی ، جمع طپش های دل است
زنـدگـی ، وزن نگاهی ست ، که در خاطره ها می ماند
..

زندگی حس غریبی ست که یک مرغ مهاجر دارد

سلام
تشکر از شعر بسیار زیباتون
و سپاس از حضور ارزشمندتون
۰۳ تیر ۹۳ ، ۲۰:۴۷ سید گمنام

از تو چیز زیادی نمی‌خواهم؛

فقط بگذار از تو بخواهم..

پاسخ:

از تو چیز زیادی نمی‌خواهم؛

فقط بگذار از تو بخواهم..


فقط تو را از تو بخواهم

تا گسترده شوی به اندازه آرزوهای دلم

و آنقدر گسترده تا تو باشی و تو


سلام

سپاس از حضورتون

سلام!
واقعا این روزها ایمان آوردم ک به جز خودش هیچکی هوامو نداره...

و چ لذتی بالاتر از دوستی با خدا!
خوشا ب سعادتمون!!!

التماس دعا...
پاسخ:
این ایمان ناب و یقین والا گوارای وجود نابت

چه لذتی بالاتر از وجود و حضور و درک این حضور

حاجت روا باشی
و دعایمان کنید

سلام
سپاس از حضورتون
۰۳ تیر ۹۳ ، ۱۷:۰۳ خانم چادری
حسبی الله توکلت علی حی الذی لا یموت ...

هیچ کس هیچ وقت نمیمونه...
حتی تو برای دیگران...
پاسخ:
هیچ کس هیچ وقت نمیمونه...
حتی تو برای دیگران...

بشدت موافقم
أَلَیسَ اللهُ بِکَافٍ عَبدَهُ

سپاس از حضورتون
خدایا!

تو دوست را برایم معنی کن
پاسخ:
خدایا فقط تو برایم معنا کن
آخر دلم هر طورمیخواهد معنا میکند و گاهی جنگی بپا میشود در قلمرو عقل و احساس
که باز هم خودت باید اشتی شان دهی

سپاس از حضورتون
۰۳ تیر ۹۳ ، ۱۴:۴۵ یگانه سادات میری
اگر قادر نیستی خود را بالا ببری همانند سیب باش تا با افتادنت اندیشه‌ای را بالا ببری (دکتر علی شریعتی)
پاسخ:
همیشه آن نیمه پر دلم را خنگ می کند
بس که گواراست
آن امیدِ داشتن

سپاس از حضورتون
سلام

متأسفانه ما خیلی در حق این رفیق نامردی کردیم
پاسخ:
یا ارحم الراحمین

سپاس از حضورتون
۰۳ تیر ۹۳ ، ۱۱:۲۷ یک سبد سیب

یا رفیق من لا رفیق له... 


زیبا بود +
پاسخ:
یا حبیب من لا حبیب له

سپاس از حضورتون
پس از آفرینش آدم
خدا گفت به او: نازنینم آدم،
با تو رازی دارم ، اندکی پیشتر آی.
آدم آرام و نجیب آمد پیش
زیر چشمی به خدا می نگریست
محو لبخند غم آلود خدا
دلش انگار گریست.
"نازنینم آدم
یاد من باش که بس تنهایم"
بغض آدم ترکید ،گونه هایش لرزید،
و به خدا گفت:
من به اندازه ی...
من به اندازه ی گلهای بهشت ... نه...
به اندازه عرش... نه... نه
من به اندازه ی تنهاییت ای هستی من
دوستدارت هستم.
آدم کوله اش را برداشت.
خسته و سخت قدم بر می داشت،
راهی ظلمت پر شور زمین.
طفلکی بنده غمگین ، آدم
در میان لحظه ی جانکاه هبوط ،
زیر لبهای خدا باز شنید که گفت:
نازنینم آدم، نه به اندازه ی تنهایی من
نه به اندازه ی عرش، نه به اندازه ی گلهای بهشت
که به اندازه یک دانه گندم فقط یادم باش.
نازنینم آدم، نبری از یادم
پاسخ:
که به اندازه یک دانه گندم فقط یادم باش.
نازنینم آدم، نبری از یادم

دوست دارم خدای مهربونم
متن بسیااااااااااااااااااااااااااار لدتبخشی بود

سپاس از حضورتون
امام روح اله رحمه الله علیه  می‌فرمایند:
 «اگر نبود در ادعیه الّا دعاى مناجات شعبانیه، کافى بود براى اینکه امامان ما، امامان بحقند؛ آنهایى که این دعا را انشا کردند و تعقیب کردند.
تمام این مسائلى که عرفا در طول کتابهاى طولانى خودشان یا خودشان میگویند در چند کلمه مناجات شعبانیه هست، بلکه عرفاى اسلام از همین ادعیه و از همین دعاهایى که در اسلام وارد شده است از این‌ها استفاده کرده اند
پاسخ:
تشکر از نقل کلام نورانی امام رحمت الله علیه

و سپاس از حضورتون
چه شود بیاید آن روز که به تو رسیده باشم 
به هوای دیدن تو ز هوا رهیده باشم


همه عمر من به یاد تو گذشته نازنینا 
نکند که من بمیرم و تو را ندیده باشم



الهم عجل لولیک الفرج

پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج

سپاس از حضورتون
۰۲ تیر ۹۳ ، ۱۶:۳۲ ترانه محمدزاده
بسیـــــــــــــــــــــار زیبابود

موفق باشید.
پاسخ:
تشکر

و سپاس از حضورتون
۰۲ تیر ۹۳ ، ۱۶:۳۱ ترانه محمدزاده
بسیـــــــــــــــــــــار زیبابود

موفق باشید.
۰۲ تیر ۹۳ ، ۰۸:۵۰ شهید علیرضا حجتی(خادم الشهدا)
چقدر سخت است حال عاشقی که نمیداند محبوبش نیز هوای او را دارد یانه؟
ای شهیدان!
از همان لحظه ای که تقدیر مارا از شما جدا کرد تاکنون یادشما، خاطره های دنیای پاک شما، امیدحیاتمان گشته، ما به عشق شما زنده ایم و به امید وصل کوی شما زنده ایم....
شهیدان ما را هم در یابید...

سلام و نور ...
بروزم...
التماس دعای فرج و شهادت 
پاسخ:
سلام
شهدا ما را دریابید

نجوای عارفانه دلنشینی بود

شهادت روزیتان

اللهم صل علی محمدو ال محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین
 رفیقی بهتر از خدا ؟!!!!!

خیلی زیبا بود

التماس دعا 
پاسخ:
یا رفیق من لا رفیق له
رفیقی بهتر از خدا سراغ ندارم

تشکر
و سپاس از حضورتون
سلام
"یا رفیق من لا رفیق له"
جمله ی فوق العاده و بی نظیری است
رفاقتِ رفیقِ همیشه رفیق نصیبتان.
ممنون برای لینک
پاسخ:
سلام
ان شاء الله به دعای ابرومندان درگاهش آمین

سپاس از حضورتون
 

یادمان باشد...

وقتی کسی را به خودمان وابسته کردیم..

در برابرش مسئولیم...

در برابر اشکهایش

شکستن غرورش

لحظه های شکستن درتنهایی ولحظه های بیقراریش..........

و اگر یادمان برود....

در جایی دیگر سرنوشت یادمان خواهد آورد...

واین بار خود ما, فراموش خواهیم شد.

پاسخ:

و اگر یادمان برود....

در جایی دیگر سرنوشت یادمان خواهد آورد...


روزگار زود تلافی میکند...


سپاس از حضورتون

الهی و ربی من لی غیرک
پاسخ:
الهی و ربی من لی غیرک

سپاس از حضورتون

سوغاتی های نابتون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">