کوله بار سفر

بسیار سفر باید تا پخته شود خامی

کوله بار سفر

منتشر شد....
دست نوشته های مسافر88


******* به مناسبت عید بندگی و فطرت
ایــــن هــــم عــــیــــــــــدی ما *******



راهی که به بهشت می رود نزدیک است...
من به آن راه دور دست می روم...
راهی که به خدا می رسد...
و در این راه کوله باری باید بردارم که تمام سفرم را تامین کند...

***** استفاده از مطالب کوله بار سفر تنها با ذکر منبع مجاز می باشد*****

از این پس نوشته های مسافر88 اینجا منتشر میشه و منتظر نقد های ارزشمندتون هستم

mosafer8858@yahoo.com
mosafer8858@gmail.com

...صندوقچه کوله بار...

... مسافر نوشت های جدید...

  • ۲۴ شهریور ۹۶ ، ۱۹:۱۲ باش

...نور چشمی های کوله بار...

...هــــم پـای کوله بــــار...

پیوندهای روزانه

...هـمــســفــران هــمـــراه...

...سیستم صوتی وبلاگ...

...جعبه ابزار...

حرف دیگری

شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۲۱ ب.ظ

آن ِ تو نیستم
می دانم
این را عقل سلیمم!!! می گوید

ولی
تپش دلم
باران چشمانم
حرفشان
چیز دیگری ست
خدای نیمه شب های ...
...

سوغاتی (۸)

احسنت.....مطالبتون خیلی زیباست!وممنون از حضور گرمتون.......یاعلی
پاسخ:
تشکر از نگاه شما

سپاس از حضورتون
احسنت ...
پاسخ:
سپاس از حضورت
۱۴ تیر ۹۳ ، ۰۹:۰۲ امید شریفی
وبلاگ زیبایی دارید.
ممنون ک به ما سر زدید
منتظر نظرات بعدی هم هستیم...
پاسخ:
تشکر از شما
ان شاء الله

سپاس از حضورتون
۱۱ تیر ۹۳ ، ۰۰:۰۶ الهام رضازاده
عااااااااااالی یود
ممنون
پاسخ:
تشکر

سپاس از حضورتون
۰۹ تیر ۹۳ ، ۰۱:۵۸ مینا ... مریم

سلام عزیز

 

وبت رو لینک کردم و شما هم منو بنام وبم لینک کنید

 

نام وبم هست

 

جانم به قربانت ولی حالا چرا

 

 

پاسخ:
سلام بزرگوار
لینک شدین
سپاس از حضورتون
۰۹ تیر ۹۳ ، ۰۱:۵۶ مینا ... مریم

 

کوله بارت را بربند؛

شاید این ماه خدا ؛

فرصت نابی باشد ؛

که به مقصد برسیم ؛

می شود آسان رفت ؛

می توان کاری کرد که رضا باشد او ؛

ای سبک بال در این ماه شگفت: در دعاهای قنوت سحرت ؛

در مناجات خدایی شدنت ؛

هرگز از یاد مبر ؛

من جا مانده که بی حد به دعا محتاجم . . .

 

پاسخ:

من جا مانده که بی حد به دعا محتاجم . . .

۰۸ تیر ۹۳ ، ۱۲:۱۳ یگانه سادات میری
خدایا اگر دستبند تجمّل، نمی‌بست دست کمانگیر ما را
کسی تا قیامت نمی‌کرد پیدا، از آن گوشه کهکشان تیر ما را
ولی خسته بودیم و یاران همدل، به نانی گرفتند شمشیر ما را
ولی خسته بودیم و می‌برد توفان، تمام شکوه اساطیر ما را


برگرفته شده از fakhteh.blog.ir
پاسخ:
سلام
عاااااااااااااااالی بود این شعر ناب

باطناب موی تو من توی چاه افتاده ام

باهمین دستان خود دراین گناه افتاده ام 

تا ابد درقرص چشمانت بمانم ترس نیست 

مثل چاهی من درون قرص ماه افتاده ام


سپاس از دعوت
سپاس از حضورتون

سلام

آنِ او بودن در تپش دلُ و باران چشمان تاثیر میذاره

بذار خودم را گول نزنم

من اگه آنِ تو بودم، تپش دلم

باران چشمانم

حرف دیگری میزدند!!

پاسخ:
سلام

دلم میگوید نه
ولی وقتی به تو فکر میکنم
دلم هیجانی عجیب دارد
و چشمانم بارانی می شوند

 کشمکشی ست بین دل و عقلم....

سپاس از حضورتون

سوغاتی های نابتون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">