کوله بار سفر

بسیار سفر باید تا پخته شود خامی

کوله بار سفر

منتشر شد....
دست نوشته های مسافر88


******* به مناسبت عید بندگی و فطرت
ایــــن هــــم عــــیــــــــــدی ما *******



راهی که به بهشت می رود نزدیک است...
من به آن راه دور دست می روم...
راهی که به خدا می رسد...
و در این راه کوله باری باید بردارم که تمام سفرم را تامین کند...

***** استفاده از مطالب کوله بار سفر تنها با ذکر منبع مجاز می باشد*****

از این پس نوشته های مسافر88 اینجا منتشر میشه و منتظر نقد های ارزشمندتون هستم

mosafer8858@yahoo.com
mosafer8858@gmail.com

...صندوقچه کوله بار...

... مسافر نوشت های جدید...

  • ۲۴ شهریور ۹۶ ، ۱۹:۱۲ باش

...نور چشمی های کوله بار...

...هــــم پـای کوله بــــار...

پیوندهای روزانه

...هـمــســفــران هــمـــراه...

...سیستم صوتی وبلاگ...

...جعبه ابزار...

بهشتی می شوم آقا...

يكشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۰، ۱۲:۱۵ ق.ظ

أادخل یا رسول الله
أادخل یا حجه الله
أادخل یا ملائکه الله المقربین و المقیمین فی هذه المشهد

دلم برایتان تنگ شده آقا!
برای مهربانیتان، بزرگواریتان، کرامتتان، بخشندگیتان،
برای دعوت نامه های ناباورانه ای که گاهی برایم می فرستید...
برای دعای عهد صبح های حرم نورانیتان

برای سنگ فرش ایوان طلا، همان محل قرار همیشگی چهارشنبه ها....
همانجا که دعوت نامه دیار وحی را برایم امضا کردید
همانجا که همیشه مرحم آرامش بخش دلم با نگاه مهربانتان بودید

همانجا که همیشه زیارت نامه میخواندم:
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا المرتضی عبدک وولی دینک
...
چه شب ها برایم روز شد و ندانستم! چه گره ها باز شد و نفهمیدم...
چه معجزه ها دیدم و گاهی حتی تشکری هم نکردم..

چه هدیه ها از مهربانیتان نصیبم شد
با شما همیشه همسایه خدا بودم...
نفسم به تنفس فرشته ها گره میخورد

افق اندیشه ام از سرزمین آسمانی بهشت شما اوج می گرفت

اللهم الیک صمدت من ارضی و قطعت البلاد رجاء رحمتک...
همیشه فکر میکردم یعنی منم زائر واقعی شما هستم؟
آتیتک زائرا وافدا عائذا مما جنیت علی نفسی و احتطبت علی ظهری
به پناه می آمدم، کوله بارم سنگین بود و یا رب ارحم ضعف بدنی...

فکن لی شافعا الی الله یوم فقری و فاقتی
و چه مهربانانه شفاعتم می کردی و چه آرام می شدم
همیشه این فراز زیارت شما را با تمام وجودم لمس می کردم...

همیشه خواستم لایق رضایت شما باشم
لایق همسایگی، لایق دعوت، لایق هدیه های ارزشمند، لایق آرامش آستان شما

یا معین الضعفاء والفقراء
فقیرم فقیر نشاختنتان، فقیر نفهمیدنتان

آقا لیاقت رضایتتان را از خدا برایم بخواهید...
یا انیس النفوس!

اللهم اغفرلی الذنوب التی تحبس الدعاء

"آرام"

۹۰/۰۷/۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
مسافر 88

سوغاتی (۷۰)

سلام وبلاگ بسیارخوبی دارید به وبلاگ من هم سر بزنید و نظر دهید
سلام بازم مثل همیشه قشنگ بود اپم سر زدی خوشحال میشم
سلام
بسیار زیبا بود
التماس دعا
به امید لبخند امام غایبمان
۱۲ آذر ۹۰ ، ۰۷:۰۰ جامانده از شهدا
سلام دوست عزیزم وبلاگتون خیلی زیباست خوشحال میشم بازهم یه سری به ما فقیر فقرا هم بزنید
التماس دعا
۰۴ آذر ۹۰ ، ۰۶:۰۲ جامانده شلمچه
سلام
ممنون بابت لینک ما. شما با افتخار لینک شدین. در صورت تمایل به لینک ما منو با اسم جامانده شلمچه لینک کنید .باز هم منتظر حضور گرمتون هستم.
ممنون
یا علی مدد
سلام

از مطالب زیبای وبلاگتون بهره بردم.
با موضوع: « نفی سَبیل (عدم تسلط دیگران بر جامعه اسلامی)» به روز هستم. قدم رنجه کنید منو از انتقادات و پیشنهادات خودتون بی بهره نزارید.



سلام

133 به روز شده دوست من یه سر بزن

یاعلی
کسی اونجا نیست ؟؟؟؟؟

مگه اونجا خونه ی خدا نیست؟

پس چرا کسی جواب نمیده؟

یهو یه صدای مهربون! مثل اینکه..................
۰۴ آبان ۹۰ ، ۰۸:۰۴ شور حسین(علیه السلام)
سلام همسنگر خدا قوت

پست بسیار جالب و مفیدی رو ارائه دادید اجرکم عندالله

از اینکه حقیر مدتی سعادت نداشتم خدمت برسم عذرخواهی می کنم..

انشالله همه ما جزء شیعیان خالص و واقعی امیرالمومنین علی علیه السلام باشیم..
۰۴ آبان ۹۰ ، ۰۷:۱۰ تا وصال تو
کامتون شیرین با یه حبه قند

سلام
بروزم تشریف بیارید
سلام



امیدوارم بهشتی باشید


یاعلی
سلام

اللهم اغفرلی کل الذنب ااذنبته وکل خطیئته اخطاتها

خداوند توفیق عنایت کند التماس دعا

۰۳ آبان ۹۰ ، ۱۲:۱۲ یادداشت های یک روزنامه نگارازاده
سلام دادا
روزنامه جوان می نویسم و یکی دو روزنامه دیگه
مخلصیم
سلام
خیلی حسرت این افکار دینی ات رو میخورم....کاش من هم میتونستم مثل تو باشم......
نزدیک خدا............
۰۲ آبان ۹۰ ، ۱۷:۴۰ یادداشت های یک زورنامه نگازاراده
سلام اخوی
خوبی؟!!
کم پیدای دادا
خیلی خوشحال شدم از حضورت راستی بااجازت از مطالب کوتاه و اموزندت تو روزنامه استفاده می کنم
سلام علیکم
اگر وقتتان اجازه داد، بکلیکیدمان
۲۹ مهر ۹۰ ، ۰۴:۴۹ جبارزاده(نجمه)
سلام و وقتت بخیر .............
سلام بلاخره وبلاگتون رو دیدم خیلی قشنگ وپر معناست به من هم سر بزنید وراز موفقیترو به صورت پیشنهادبهم بگیدممنون
۲۸ مهر ۹۰ ، ۱۶:۲۰ فرهاد کوه کن
سلام
باز هم وبلاگ با نوشته ای از جنس نشون بی نشون به روز شد و مثله همیشه با قطعه شعری شما رو دعوت می کنم برای خواندن دلنوشته ای از دل
منو راهی کن به سوی روشنی

بزار با تو زیرو رو شه زندگی

توی چشم من نگاه کنو بیبین

تویی بهترین دلیل عاشقی

تو نفس میکشی تو ثانیه ها

شب من هم همرنگ رویا تو

روز من با اسم تو شروع میشه

انگاری دنیا تو دستای تو

با تو خوشبختی دیگه یه قصه نیست

یه حقیقته مثل یه معجزس

انگار باید میومدی که من با تو پرواز کنم از قفس

واسه رد شدن از این تنهایی ها یاد تو همیشه همراه منه
۲۸ مهر ۹۰ ، ۱۶:۰۹ فرهاد کوه کن
سلام
باز هم وبلاگ با نوشته ای از جنس نشون بی نشون به روز شد و مثله همیشه با قطعه شعری شما رو دعوت می کنم برای خواندن دلنوشته ای از دل
منو راهی کن به سوی روشنی

بزار با تو زیرو رو شه زندگی

توی چشم من نگاه کنو بیبین

تویی بهترین دلیل عاشقی

تو نفس میکشی تو ثانیه ها

شب من هم همرنگ رویا تو

روز من با اسم تو شروع میشه

انگاری دنیا تو دستای تو

با تو خوشبختی دیگه یه قصه نیست

یه حقیقته مثل یه معجزس

انگار باید میومدی که من با تو پرواز کنم از قفس

واسه رد شدن از این تنهایی ها یاد تو همیشه همراه منه
۲۸ مهر ۹۰ ، ۱۴:۱۷ دختران باباعطا
سلام علیکم
ممنونم از حضورتون
بسیار زیبا بود.
انشاءالله به زودی زیارت حرم شریفشان نصیبتان شود
به روزم
یاعلی
۲۷ مهر ۹۰ ، ۰۹:۵۸ یادداشت های یک روزنامه نگارازاده
سلام اخوی
انشالله سربازان خوبی دراین راه باشیم
خداقوت
سلام و درود؛
دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
http://www.ammarname.ir/link/3887
ما را با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
موفق و پیروز باشید .
عمارنامه http://ammarname.ir/—- info@ammarname.ir
یا علی
۲۷ مهر ۹۰ ، ۰۵:۰۷ لاله های بی ادعا
سلام
ممنون از حضور پر مهرتون.
بروزم حتما سر بزنید.
یا زهرا
سلام

برنده اعلام شد

مطالبت خیلی خوب بود

منتظرم
سلام وارزوی موفقیت شما.
دیگر بس است هر چه مدارا نموده ای
محض رضای عشق توسل به زور کن
قوم تبر، به قطع درختان نشسته اند
آقا بیا و فتنه ی این قوم دور کن
آقا بیا ، به خاطر ما نه ، به خاطر عشق
عشق غریب خسته ، تنها ظهور کن
سلام دوست عزیز
ممنون از حضور گرمتون.
اگه دوست داشتین،خوشحال میشم کد لوگوی ما رو در وبلاگتون قرار بدین.
کد لوگوی ما:
لوگوی ما








به امیدصبح ظهور...
اللهم عجل لولیک الفرج
انسان هم میتواند دایره باشد و هم خط راست. انتخاب با خودتان هست. تا ابد دور خودتان بچرخید یا تا بینهایت ادامه بدهید...

سلام و خدا قوت
چقدر زیبا نوشته اید. کاش هر موقع که مشرف می شدم این مضامین جلوی چشمم رژه می رفتند تا با حالی بهتر زیارتت کنیم آقا را.
بابت دیر خبر گرفتنهایم ازشما عذر خواهم. یا علی مدد
سلام
توبه - قسمت سوم
توبه حقیقی و نشانه های آن
التماس دعا
وب عالی داری

به ما هم سر بزن وشرکت کن

منتظرم
۲۲ مهر ۹۰ ، ۰۹:۴۳ بهار نارنج
اللهم اغفرلی الذنوب التی تحبس الدعاء

آمین...
سلام
شکارچی شنبه ماجرای کودکی است که ...
سلام علیکم....

سایت پلاک68 راه اندازی شد....

منتظر شما هستیم در پلاک68....
سلام.
اجرتون با خدا.
سلام

این روزها چشم براه ذره ای دل خوشیم ...

منتظر نگاه شما
حریمت قبله ی جانم/ بود حب تو ایمانم

تو را هر لحظه می خوانم/ رضا جانم، رضا جانم

منم مست ولای تو/ گدایم من گدای تو

نهادم سر به پای تو/ رضا جانم، رضا جانم

______________________________________________________

سلام

خوبی

ممنون از لطف و حضورتون

بروزم با : سردار سرلشکر پاسدار شهید غلامحسین افشردی (حسن باقری)

موفق و سلامت باشی

به امید ظهور

صلوات
۲۰ مهر ۹۰ ، ۱۰:۰۴ بانوی سپندارمذ
من صبورم اما ....

بی دلیل از قفس ِ کهنه ی شب میترسم

بی دلیل از همه ی تیرگی ِ تلخ ِ غروب

و چراغی که تو را از شب ِ متروک ِ دلم دور میکند میترسم .

من صبورم اما

آه ....

این بغض ِ گران صبر نمی داند چیست

سلام دوست من..با تاخیر عید رو بهت تبریک میگم :)

انشاالله که هرچی که از اقا خواستی و به صلاحت بوده بهت بده..

التماس دعا..
شادیم رابه توهدیه میکنم،از اندک بودنش گله نکن این تمام سهم من از روزگاراست...
۱۹ مهر ۹۰ ، ۱۸:۲۷ گمنام مثل پدرم
اقلیم تو

وادی عشق و جنون است

سرزمین دلدادگی و دلسپردگی

و من ؛ حیران

جا مانده ام از دیار تو...
۱۸ مهر ۹۰ ، ۲۰:۵۹ لاله های بی ادعا
سلام
من مثل چمران نیستم...منتظر حضور معنویتون.
یا زهرا
۱۸ مهر ۹۰ ، ۱۸:۳۳ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ✿☀♥(نسیمــه)♥☀✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ


سلام دوســت عزیــز. وب قشنــگ و جالبی داری شــــما ما شاالله
چقــــدر موفق هســتید .
خوشــــحال میشـــوم از اینـــکه سـری به وبلاکــــم من بزنیـــــــــــد
۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
┊   ┊┊   ┊┊ ✿
┊   ┊┊  ✿✿
┊   ┊┊  
┊   ✿✿





سلام دوســت عزیــز. وب قشنــگ و جالبی داری شــــما ما شاالله
چقــــدر موفق هســتید .
خوشــــحال میشـــوم از اینـــکه سـری به وبلاکــــم من بزنیـــــــــــد
۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
┊   ┊┊   ┊┊ ✿
┊   ┊┊  ✿✿
┊   ┊┊  
┊   ✿✿





سلام دوســت عزیــز. وب قشنــگ و جالبی داری شــــما ما شاالله
چقــــدر موفق هســتید .
خوشــــحال میشـــوم از اینـــکه سـری به وبلاکــــم من بزنیـــــــــــد
۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
┊   ┊┊   ┊┊ ✿
┊   ┊┊  ✿✿
┊   ┊┊  
┊   ✿✿

۱۸ مهر ۹۰ ، ۱۸:۱۶ امیر ثابت قدم
با سلا م برمسافر عزیز . تشکر ا ززحماتی که برای مولایمان می کشید . موفق باشید.
۱۸ مهر ۹۰ ، ۰۷:۴۰ ...بی واژه...
بسم الله...
قال الرضا علیه السلام:
کلمه لا اله الا الله حصنی فمن دخل حصنی امن من عذابی، بشرطها و شروطها و انا من شروطها ...
میلاد شمس الشموس ،امام رئوف بر شما مبارک
ممنون از حضورت
یا علی.../
باسلام خدمت دوست عزیزم منم این ایامو بهتون تبریک میگم ببخشیدچندروزی نیومدم تو وبم ممنونم بمن سرزدی منتظرتون هستم-صلوات
سلام خوبی

میلاد امام هشتم بر شما مبارک

مرسی که بهم سر زدی ....

خیلی زیبا می نویسی ....
۱۷ مهر ۹۰ ، ۱۸:۵۲ دختری از جنس باران
سلام ممنون از حضور بارانیتون. عید رو بهتون تبریک میگم.
موفق و بارانی باشید.
سلام و خدا قوت به سربازان گمنام، صلی الله علیک یا علی بن موسی الرضا المرتضی
۱۷ مهر ۹۰ ، ۱۵:۴۱ قطره های آبی
سلام و تشکراز حضورتان
نوشته دلنشینی بود و یاد امام و زیارت بارگاه قدسی اش که از دیدنش مدتهای زیادیه که محروم شدم دوباره زنده شد. فدای مهربانیش .
من هم متقابلا ولادتشان را تبریک می گویم .
سلام
میلاد باسعادت امام رضا (ع) رو تبریک میگم

ان شاالله موفق باشید
ممنونم از حضورتون
التماس دعا
۱۷ مهر ۹۰ ، ۱۰:۰۰ علی کشکولی
سلام و ادب خدمت شما عزیز گرامی

میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت

بر عاشقان طریقش مبارک باد


یک نفر همره باد …

آن یکی همسفر شعر و شمیم…

یک نفر خسته از این دغدغه ها ،

آن یکی منتظر بوی نسیم…

همه هستیم در این شهر شلوغ،

این کفایت که همه یاد همیم...

سبز باشید سبز و آفتابی زیبا نوشتی

درود بر شما
۱۷ مهر ۹۰ ، ۰۹:۵۸ سعید باوفا
در باغ ولایت گل خوشبوست رضا

سروچمن گلشن مینوست رضا

نومید مشو زدرگه احسانش

زیرا به جهان ضامن آهوست رضا


میلاد هشتمن نور ولایت مبارکباد.

۱۵ مهر ۹۰ ، ۱۴:۰۱ جبارزاده(جمه)
سلام مسافر 88

باافتخار ومشتاق لینک شدید .
۱۵ مهر ۹۰ ، ۰۸:۵۴ امیر ثابت قدم
دوسـتان دخـتر رز توبه ز مستوری کرد
شد سوی محتسب و کار به دستوری کرد
آمد از پرده به مجلس عرقش پاک کـنید
تا نـگویند حریفان کـه چرا دوری کرد
مژدگانی بده ای دل که دگر مطرب عشق
راه مسـتانـه زد و چاره مخـموری کرد
نه به هفت آب که رنگش به صد آتش نرود
آن چـه با خرقه زاهد می انـگوری کرد
غنچـه گلبـن وصلم ز نسیمش بشکفت
مرغ خوشخوان طرب از برگ گل سوری کرد
حافظ افتادگی از دست مده زان که حسود
عرض و مال و دل و دین در سر مغروری کرد
۱۵ مهر ۹۰ ، ۰۸:۳۰ جبارزاده(نجمه)
سلام بر مسافر 88

حضور الهی شما خوشحالم کرد.

و خوشحالتر اینکه (بی باده مستان ) را دریافتید. با نهایت سپاس و قدر دانی با

عنوان ... جبارزاده (نجمه) به جمع دوستان شما خواهم پیوست.

و حتما که بنده نیز اجازه لینک دارم.

در پناه حق... یا علی
سلام بزرگوار..

مممنونم از حضورتون..

نظر لطفتونه به من...


همیشه زیبا بمان و از زیبایی ها بگو
منتظر حضور همیشگیتونم..

یا علی
شاعر هنوز از درد غربت می نویسد
از لحظه های تلخ هجرت می نویسد
در خانه اما دست خون آلود جلاد
برچهره ی خورشید طلمت می نویسد
روی دخیل
بسته بر بازوی گل ها
اوراد جادوی جهالت می نویسد
آن لکه را خوشباورانه ، قطره دیدیم
گفتیم دریا را به جرأت می نویسد
ناگفته می ماند ولی معنای انسان...
۱۵ مهر ۹۰ ، ۰۱:۳۷ کاروان عشق
سلام
خداقوت و عیدتون مبارک
اما من چند بار به خاطر همسایگی با تو از ته دلم شکراً لله گفتم ؟
منتظر نگاه سبزتان هستیم.
۱۳ مهر ۹۰ ، ۰۷:۱۳ معرفت مهدوی
بسم رب المهدی
با پرسش و پاسخ مهدوی منتظر شما مهدی یاور عزیز هستیم
بسم رب المهدی
با اشعار، پیامک و حدیث مهدوی به روزیم
منتظر شما مهدوی یاور عزیز
۱۲ مهر ۹۰ ، ۲۱:۱۲ بهار نارنج
یا امام رضا...

سلام
خوشحالم که بعد از 2 ماه با این دست پر و دل نورانی اومدین
ولی ما اشرف مخلوقاتیم ، نه؟!!
التماس دعا
ما آمده بودیم که مردانه بمیریم

در پیچ و خم جنگ دلیرانه بمیریم

آنجا که جنون حاکم بی چون و چرا بود

شوریده و شیدائی و مستانه بمیریم

سخت است در این شهر که در بین رفیقان

اینگونه پریشان و غریبانه بمیریم

مهلت بده ای عمر نفس گیر که شاید

خونین کفن و شاد، شهیدانه بمیریم
۱۲ مهر ۹۰ ، ۰۷:۱۲ هیئت باب الحوائج (ع) اباتر
سلام همسنگر گرانقدر
حضرت امام رضا علیه السّلام فرمودند: رحمت خدا بر کسى باد که أمر ما را زنده نماید، سؤال شد: چگونه؟ حضرت پاسخ داد: علوم ما را فرا گیرد و به دیگران بیاموزد. بحارالأنوار: ج 2، ص 30
ما به روز هستیم و منتظر قدوم مبارک شما
شادی روح حضرت امام خمینی(س) و شهیدان صلوات
سلامتی آقا ولیعصر حضرت امام مهدی (عج) و نایب برحقش حضرت امام خامنه ای صلوات
سلام
این ایام مبارکتان
خیلی قشنگ نوشتین یک دفعه دلم خیلی هوای حرم آقا رو کرد
بسم رب الشهدا
سلام برشما بزرگوار
بروزم با (توهمات ازدواج عمر(لعنت الله) با دختر حضرت علی (ع)
منتظرتون هستم
یاحق
سلام. وبلاگ زیبایی دارید
دلم تنگ شده برای آقا
به منم سر بزنید
این صفای دل و این ارتباط دوست داشتنی مبارکت
التماس دعا

سوغاتی های نابتون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">