کوله بار سفر

بسیار سفر باید تا پخته شود خامی

کوله بار سفر

منتشر شد....
دست نوشته های مسافر88


******* به مناسبت عید بندگی و فطرت
ایــــن هــــم عــــیــــــــــدی ما *******



راهی که به بهشت می رود نزدیک است...
من به آن راه دور دست می روم...
راهی که به خدا می رسد...
و در این راه کوله باری باید بردارم که تمام سفرم را تامین کند...

***** استفاده از مطالب کوله بار سفر تنها با ذکر منبع مجاز می باشد*****

از این پس نوشته های مسافر88 اینجا منتشر میشه و منتظر نقد های ارزشمندتون هستم

mosafer8858@yahoo.com
mosafer8858@gmail.com

...صندوقچه کوله بار...

... مسافر نوشت های جدید...

  • ۲۴ شهریور ۹۶ ، ۱۹:۱۲ باش

...نور چشمی های کوله بار...

...هــــم پـای کوله بــــار...

پیوندهای روزانه

...هـمــســفــران هــمـــراه...

...سیستم صوتی وبلاگ...

...جعبه ابزار...

!میشه امروز دعوتم کنه

چهارشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۰، ۰۸:۱۱ ب.ظ
امروز کارامو لیست کردم که فراموش نکنم
همه رو روی صفحه گوشیم نوشتم:
زنگ زدن به ....
ایمیل کردن فایل...
پیگیری استاد زبان...
طراحی کردن نشریه...
میشه امروز امام رضا منو دعوت کنه!

این جمله رو هم نوشتم!
دو هفته ست که به هر دلیلی لیاقت زیارت نداشتم
ولی چون امروز چهارشنبه بود طبق معمول چهارشنبه ها بوی امام رضا داره...
دلم گرفت ...

صبح زود می خواستم برم، نشد!
قبل از ظهر گفتم میرم، بازم نشد!
گفتم عصر میرم از همون جا هم میرم جلسه، بازم نشد!
وقتی داشتم از جلسه بر می گشتم
دلم گرفت با خودم گفتم: امروز که نشد خدا کنه فردا بتونم برم!

منتظر سرویس بودم ـ مونده بودم با سرویس برم یا اتوبوس؟! ـ
یه چندلحظه ای منتظر موندم
دیگه داشتم از اومدن اتوبوس ناامید می شدم که اومد
آخر این خط اتوبوس حرم مطهر بود!!!

وقتی اتوبوس توی اخرین ایستگاه ـ یعنی حرم ـ ایستاد ناخوداگاه اشکام ریخت!
مونده بودم چی بگم؟!

سلام امام رضا! چقدر دلم براتون تنگ شده بود!

اذن دخول رو خوندم و وارد شدم!
یه گوشه ایستادم و سلام...

عادت همیشگیم توی حرم و زیارت رفتنام اینه که ایوون طلا میشینم و زیارت و حرف و دلتنگی و ...
اما امشب مستقیم رفتم داخل
وقتی روبروی مزجع مبارک آقا ایستادم
تما وجودم شده بود شکر!

شرمنده از خودم که تا خواستم آقا دعوتم کرد!
باورم نمیشد!
مونده بودم با چه زبونی تشکر کنم!
دیشب متوسل به عموی بزرگوارشون باب الحوائج حضرت ابالفضل شده بودم
 ایشون رو به مادرشون حضرت زهرا سلام الله علیها قسم داده بودم که...

شرمنده مونده بودم
آقا یعنی به همین زودی جوابمو میدی و من....
اینقدر بهم نزدیکی و من دوری می کنم...
اینقدر رئوفی و من...

کلی درد دل کردم و شرمنده شدم و سبک شدم
سبک و رها
چقدر این روزا این حس رو می خواستم


مونده بودم با چه زبونی تشکر کنم!
یه دعوت خواستم
ولی هزاران خیر و برکت داشت...

واقعا چطوری میشه از ائمه علیهم السلام تشکر کرد؟

دنبال جواب این سوالم!


"آرام"




- شرمنده همه دوستان و بزرگوارانی که مثل همیشه مسافر88 رو مورد لطف خودشون قرار میدن
- ببخشید که این ایام کمتر به خونه های پرمهرتون سر زدم و عرض ادب نکردم
- آقا اباعبدالله خیلی برادرشون حضرت ابالفضل رو دوست دارن
-  اربعین هم رسید و 40 روز از دوری ارزشمندترین خانواده در ماتمیم ـ دعامون کنین ـ
- دعاکنین همیشه به این خاندان خدمت کنیم و ...
- این عکسم وقتی داشتم برمیگشتم یادگاری امشب گرفتم
- راستی چطوری میشه جبران کرد؟!
۹۰/۱۰/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
مسافر 88

سوغاتی (۷۳)

امشمب شب ارزوهاست ارزو میکنم همیشه در پناه اقا باشید
حقیقت این است که هرچه بگوییم خسته شده ایم و بریده ایم. اسلام دست از سر ما بر نمی دارد. ماباید بمانیم و کاری را که می خواهیم. انجام بدهیم. همیشه باید مشغول یک کلمه باشیم.و آن (( عشق)) است. اگر عاشقانه با کار پیش بیایی به طور قطع بریدن و عمل زدگی و خستگی برایت مفهومی پیدا نمی کند...


شهیدمحمد ابراهیم همت
۰۷ اسفند ۹۰ ، ۰۸:۰۵ لاله های بی ادعا
سلام
بروزم...منتطر حضور سبزتون....
یا زهرا
شهید دکتر مصطفی چمران متولد سال 1311محل تولد تهران محل شهادت دهلاویه سال‌1360:
«بگذارید بند بندم از هم بگسلد، هستیم در آتش درد بسوزد و خاکسترم به باد سپرده شود، باز هم صبر می‌کنم و خدای بزرگ خود راعاشقانه می‌پرستم. آرزو داشتم که شمع باشم، سر تا پا بسوزم و ظلمت را مجبور به فرار کنم. به کفر و طمع اجازه ندهم بر دنیا تسلط یابد.»
http://1tarannom.blogfa.com


سلام
____________.♥.
____________.♥♫♥.____________.♥. *
____آپم______.♥♫♥♫.______-.♥♫♥. *
____________.♥♫♥♫♥._-.♥♫♥♫. *
_____________.♥♫♥♫♥♫♥♫♥♫♥. *
______-.♥♫♥♫♥♫♥♫♥♫♥♫♥. *
_.♥♫♥♫♥♫♥♥♫♥♫♥♫♥♥♫♥♫♥. * . *
______-.♥♫♥♫♥♫♥♫♥♫♥♫♥. * . * . * ..
___________.♥♫♥♫♥♫♥♫♥♫♥. * . * . * ..
____________.♥♫♥♫♥._-.♫♥♫♥. * . *. * . * ..
____________.♫♥♫♥.______-.♥♫♥. * .* ..
____________.♥♫♥.____آپم____.♥. * . *.


یا صاحب الزمان رمز ظهور تو ترک گناه و یکدلی و دعای ماست.
سلام
مثل ا ینکه شما کوله بار سفر بستید؟
من منتظر آپ جدید شما هستما
۲۹ بهمن ۹۰ ، ۱۵:۲۳ خادم شهدا...
سلام و عرض ادب
وقتتون بخیر، وب ما بالاخره بروز شد
منتظر حضورتون هستما!...یا علی در پناه حق،
۲۸ بهمن ۹۰ ، ۰۸:۴۵ عاشق دوازدهمین نفر!!
داشتم تو جبهه مصاحبه می گرفتم کنارم ایستاده بود که یه هو یه خمپاره اومد و

بومممممم .....

نگاه کردم دیدم ترکش بهش خورده و افتاده زمین!!

سلام...
به روزم ...
یاعلی
میان کوچه می پیچد صدای پای دلتنگی
به جانم می زند آتش غم شبهای دلتنگی
چنان وامانده ام در خود که از من می گریزد غم
منم تصویر تنهایی منم معنای دلتنگی
چه می پرسی زحال من؟ که من تفسیر اندوهم
سرم ماوای سوداها دلم صحرای دلتنگی

شبی تا صبح با یادت نهانی اشک باریدم
صفایی کرده ام در آن شب زیبای دلتنگی ...
۲۷ بهمن ۹۰ ، ۱۷:۲۳ سرالاسرار
التماس دعااااا
سلام دوست من

یه خواهش دارم..ممنون میشم که سایت منو لینک کنی
در عوض لینک اگه برنامه ای خواستی من اگه داشته باشم
واستون میزارمش.منم شما رو در یکی از وبلاگ هام لینک می کنم
لطفا اگه لینک کردید خبر بدید


اگه لطف کردید این ادرس و عنوانشه

دانلود آسان

download727.com


سلام
رفتید حرم یادی هم از طاعون کنید.
۲۳ بهمن ۹۰ ، ۰۵:۳۴ امیرحسین پند
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام و درود خدا بر شما

___________________§§§§§§§§§§§§§§____________
_________________§§§§§§OOOO§§__§§§§§§§§§§
_________§§§§__§§§§§§OO§§§§§§§§§§§§§§§§§§__________
_______§§§§§§§§§§§§OO§§§§§§§§§§§§OOOO§§§§§§________
_______§§§§§§OO§§§§OO§§§§§§§§§§§§§§§§OO§§§§§§______
_______§§§§§§§§§§§3OO§§§§§§OOOOOO§§§§OOOO§§§§______
_______§§§§§§OO§§§§§§OO§§§§§§§§OO§§OOOOOO§§§§______
_________§§§§OO§§§§§§§§OO§§§§§§§§§§§§OOOO§§§§______
___________§§OO§§§§§§§§OO§§OO§§§§§§OOOOOO§§________
___________§§OO§§§§OO§§§§OOOOOOOOOOOOOO§§§§________
___________§§§§OOOOOOOO§§§§§§§§§§OOOO§§§§OO§§§§____
___________§§§§§§§§§§OO§§§§§§§§§§§§§§§§OOOO§§§§§§__
_____________§§§§§§§§OO§§§§§§§§§§§§OOOO§§§§§§§§§§__
_____________§§§§§§§§§§##§§§§OO§§OO§§§§§§§§§§§§§§__
_##____________§§§§§§__##§§§§§§OO§§§§§§§§§§§§§§____
___########____________##§§OOOOOO§§§§§§§§§§§§______
___############______##____§§§§§§§§______§§________
___##############____##____________________________
_____############__##______________________________
_______########__##________________________________
_________________##____##______________##__________
_________________##__##________########____________
_________________##__##____############____________
___________________##____############______________
___________________##__############________________
_____________________##____________________________
_____________________####__________________________
_____________########____##________________________
___________##########____##________________________
_________##########________##______

ومن الله توفیق
یاعلی
پرچمی بر قله عالم زدند
زینبیون پادشاه عالمند
ذکر تسبیح ملک یا زینب است
سفره غم را نمک یا زینب است
عاشقان زهرای اطهر زینبی است
بی گمان ساقی کوثر زینب است
کار او در هر دو عالم دلبری است
در مقام اولین و آخری است
حق پرستان را هوایی می کند
می پرستان را خدایی می کند
نام او بر تاج مهدی منجلی است
در مقامش مثل بابایش علی است
__________________

http://1tarannom.blogfa.com
تولدت میارک
۲۱ بهمن ۹۰ ، ۱۵:۴۶ سعید باوفا
بر جمال این دو یاس بى قرینه بنگرید گاه سوى مکه گه سوى مدینه بنگرید

محور اسلام و قرآن در ثبات از این دو مَه مکتب توحید باشد در حیات از این دو مه

روشن آفاق تمام کائنات از این دو مه منجلى اوصاف بى پایان ذات از این دو مه

امشب سخن از جان جهان باید گفت توصیف رسول انس و جان باید گفت

در شام ولادت دو قطب عالم تبریک به صاحب الزمان باید گفت

میلاد نبی اکرم (ص) و امام صادق(ع) مبارک
حالا تو چه رنگی هستی؟

بووووووودوووووووو بدوووووو دوستاتم بیار

حتما سر بزن
خبرای خوب
تنها و روی ساحل

مردی به راه می گذرد

نزدیک پای او

دریا، همه صدا .

شب، گیج در تلاطم امواج .

رو می کند به ساحل و در چشم های مرد

نقش خطر را پر رنگ می کند .

انگار

هی می زند که: مرد! کجا می روی، کجا ؟

و مرد می رود به ره خویش .

و باد سرگردان

هی می زند دوباره : کجا میروی ؟

و مرد می رود.

و باد همچنان ...

امواج، بی امان،

از راه می رسند

لبریز از غرور تهاجم .

موجی پُر از نهیب

ره می کشد به ساحل و می بلعد

یک سایه را که برده شب از پیکرش شکیب .

دریا، همه صدا .

شب، گیج در تلاطم امواج .

باد هراس پیکر

رو میکند به ساحل و ...

*****

آینه...

آینه پرسید که چرا دیر کرده است؟

نکند دل دیگری اورا اسیر کرده است

خندیدم و گفتم او فقط اسیر من است

تنها دقایقی چند تاخیر کرده است

گفتم امروز هوا سرد بوده است

شاید موعود قرار تغییر کرده است

خندید به سادگیم آینه و گفت:

احساس پاک تورا زنجیر کرده است

گفتم از عشق من چنین سخن مگوی

گفت خوابی و سالهاست دیر کرده است

در آینه به خود نگاه می کنم ..

آه...

عشق تو عجب مرا پیر کرده است

راست گفت آینه که منتظر نباش

او برای همیشه دیر کرده است...
۱۸ بهمن ۹۰ ، ۱۲:۵۵ لاله های بی ادعا
سلام
بروزم.
یا زهرا
salam hame chiz veb shoma ziba bod be khosos ahanh aramsh be kolbe darvishi man ham sar bezanid va nazar bedin va dar nazar sanji sherkat konid dar zemn man amade tabadol link hastam begid ba che esmi link ton konam
۱۷ بهمن ۹۰ ، ۱۷:۲۰ ولایت فقیه
سلام دوست عزیز با شعری راجع به تحریم های اخیر در خدمتتان هستیم.امیدوارم به من سر بزنید.
۱۷ بهمن ۹۰ ، ۰۸:۰۶ سیمای آفتاب
با سلام
پیشاپیش ولادت حضرت ختمی مرتبت و امام جعفر صادق بر شما و تمام شیعیان مبار باد.
به امید توفیق روز افزورن
سلام
ممنون از حضورتون تو وبلاگم
دهه فجر بر شما مبارک
التماس دعا
۱۵ بهمن ۹۰ ، ۱۸:۴۵ قطره های باران
سلام ممنون انشالله برای شما هم همینطور.موفق باشید
باسلام خدمت حضرتعالی وعرض تبریک پیشاپیش بمناسبت میلادنورین با2پست بسیارجالب وخواندنی بروزم حتما وحتماتشریف بیاریدبی بهره نمیمونید ضمنا ازبابت مطالب خوبتون ممنونم-اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم
۱۴ بهمن ۹۰ ، ۱۵:۳۵ ستارگان خاکی
امام (ره) به ما آموخت که انتظار در مبارزه است و این بزرگترین پیام او بود.
شهید آوینی

سلام رزمنده
با پست جدیدی در خدمتم دوست داشتید سری بزنید.
شادی روح شهداصلوات
التماس دعا
خوش به سعادتتون که در جوار امام رضاین
۱۳ بهمن ۹۰ ، ۰۹:۴۹ مادرم زهرا
سلام...
عید ولایت آقامون مبارک
زهرایی باشید...
۱۳ بهمن ۹۰ ، ۰۹:۲۳ سیدعلی انتظار
سلام
آهای ولایی ها، رسیده عید ولایتِ پسر فاطمه

کد کارت پستال اهدایی:
http://up.vatandownload.com/images/v7v348otc7twdvo49sos.jpg

همچنان از منتظرام...
سلام به مسافر 88 گرامی
خدا قوت
اعیاد پیش رو و دهه فجر بر شما و بازدید کنندگان وبلاگتان مبارک و گرامی
یا علی
التماس دعا
سلام و خدا قوت بر شما بابت مطالب زیبایی که پست می کنید. تحت تاثیر خاطرتون قرار گرفتم و میگم یا امام رضا نگاهی کن به این کوچکترین گنجشک در ملک سلیمانت...

ضمنا آغاز امامت امام زمان رو هم تبریک میگم به رهروان و شیعیان اون حضرت
یا علی
موفق باشید
و
التماس دعا
سلام





بر تمام عاشقان امامت مولایمان مبارک















قال رسول الله (ص)
المهدیُّ مِن وُلدِ فاطمهَ .
مهدی (ع) از فرزندان فاطمه سلام الله علیها است
منبع: سنن ابن ماجه 2/24



مبارک مبارک


التماس دعا
۱۲ بهمن ۹۰ ، ۱۷:۴۲ عالم مقدس ملکوت
سلام عزیزم راهکارش خودت هستی و فرصت اندکی که در این زندگی دنیا به تو داده شده .... هرگز دشمن شدن با شیطان خیال نیست .....
۱۲ بهمن ۹۰ ، ۱۲:۰۷ گمنام مثل پدرم
سلام

کسى که “پارسایى” خوى او، و “بخشندگى” طبیعت او

و “بردبارى” خصلت او باشد دوستانش بسیار شوند. . .

شهادتش تسلیت، التماس دعا
آنگاه که اندیشه پرحیله ستمگران، دین خدا را به رأی خویش تفسیر میکرد، تلألوی خورشید تو بود که جاده حقیقت را همواره روشن نگاه میداشت و جاده امامت تنها 28 سال زیر قدم‌های جوان تو جوانه زد و پس از آن به فرزندت مهدی(عج)، عزیزترینِ خلق خدا، به امانت رسید؛ امانتی برای تداوم صراط مستقیم.

بعد من مهدی من بی کس و تنها ماند
به غریبی یگانه پسرم گریه کنید
گریه ی منتظران مرحم زخم دل اوست
بر ظهور خَلَف منتظرم گریه کنید

امروز، فانوس اشکهایمان را تا ظهور زاده تو روشن میکنیم تا به شمشیر عدالتش، روزی بغض 1400 ساله را بگشاید.

یا بن الحسن از این همه بیداد، الامان
عجّل علی ظهورک یا صاحب‌الزمان
۱۲ بهمن ۹۰ ، ۰۸:۵۷ سر خوش ز سبوی غم پنهانی خویشم
سلام
ممنون از حضور گرمتون .مجددا چشم براه حضور نورانیتون هستم. مطلبتون هم جالب بود .بابت تاخیر در پاسخ هم عذرخواهی منو پذیرا باشین.
یا علی
..................................
قلبها می تپد در انتظار دیدار با پدری مهربان
خون ها در رگها به جوش و خروش آمده است در انتظار ورود رهبری بزرگوار
« ... امام آمد ، امام آمد ، امام آمــد ... »
امام خمینی(ره) به وطن بازگشت و خورشید انقلاب ، طلوع کرد
« ... دیو چو بیرون رود ، فرشته در آید ...»
ظلمت و تاریکی چو غروب کند ، نور و روشنایی ، طلوع می کند
دوازدهم بهمن 57 ، ظلم و ستم رژیم پهلوی غروب کرد
اما نه یک غروب معمولی ، بلکه غروبی تا اَبــــد الدهر ، غروبی تا بیکــــــــران
دوازدهم بهمن 57 نوری در ایران طلوع کرد که امتداد این نور خواهد رسید به ظهور
مولا جان.. یا مهدی فاطمه(عج) به برکت الطاف الهی و برکات وجود شما و مددتان
انقلابی که صاحبش شما هستید الگویی شده است برای انقلابهای اسلامی دنیا
تمام انقلاب های دنیا منتظر طلوع نور عدالت گسترتان است یا مـهـدی
در آستانه 12 بهمن، تپش قلب هایمان بیعتی دوباره می بندد با انقلابت ، اماما
اماما ، امام مهربان و انقلابی ما ، آن روزها انقلاب کردیم با یاری خدا و رهبری شما
این روزها دفاع می کنیم از انقلاب مان با یاری خدا و رهبری بهترین یاورتان «سید علی»
اماما چقدر جایتان خالیست در بهار انقلاب
اماما چقدر دلهایمان برای بوئیدن عطر حضورتان تنگ شده است
این روزها که نیستید عطر حضورتان را در مهربانی و بصیرت «امام خامنه ای» حس میکنیم
این روزها که در بهار آزادی ، جای امام و شـــــــهدا خالیست
کمر همت می بندیم تا پاسداری کنیم از خون پاک شهدای انقلاب و دفاع مقدس
اماما ، مهربانا ، حضورتان در لحظه هایمان جاریست
در سالروز ورود تان به میهن اسلامی ، دوباره بیعت میکنیم با آرمان های مقدس انقلاب
در سالروز دوازدهم بهمن ماه ، عهد می بندیم که تا پای جان ادامه دهنده راهتان باشیم
اماما ، مهربانا ، دعا کنید برایمان که محتاج دعای خیرتان هستیم
امام دعا کنید برای رهبر مهربان مان که شایسته ترین یادگار شماست برای دلهای غریبمان
اماما ، مهربانا ، ای خمینی کبیر و ای امام مستضعفین، تا ابد سـربازتان خواهیم بود

برای شادی روح امام و شهدا صلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
ای کبوتر پر پرواز کجا باید جست
عشق و انگیزه پرواز کجا باید جست

این همه بند تعلق به دل خسته من
تاب و اندیشه پرواز کجا باید جست
سلام


یاد آن روزی که بهمن گل به بار آورده بود
و آن زمستانی که با خود نوبهار آورده بود
یاد باد آن دل تپیدن های مشتاقان یار
و آن عجب نقشی که آن زیبا نگار آورده بود
عشق را صد رشته جان، در لعل نوشین بسته بود
حسن راصد چشم دل، آیینه وار آورده بود
از گلستان شهیدان تا به مهرآباد عشق
موج دریای زمان، چشم انتظار آورده بود
منکران گفتند با یک گل نمی گردد بهار
لیک ما دیدیم، یک گل صد بهار آورده بود
در نگاهش جلوه گل بود و با غوغای عشق
در چن هر گوشه ای را صد هزار آورده بود


دهه فجر مبارک
۱۲ بهمن ۹۰ ، ۰۸:۳۱ یادداشت های یک روزنامه نگارازاده
سلام
احوال شما
تسلیت میگم شهادت امام حسن عسگری را
امیدوارم دل آقا امام زمان از ما خون نباشه
سلام .
امام حسن عسکری علیه السلام :


در مقام ادب براى تو همین بس که آنچه براى دیگران نمیپسندى، خود، از آن دورى

کنى.

سالروز شهادت امام حسن عسکری تسلیت .

آجرک الله یا صاحب الزمان فی مصیبتک
سلام
من همون اسم طاعون رو ترجیح میدم. از شما ممنونم
شاد باشید و پایدار
سلام
شما رو با اسم مسافر 88 لینک میکنم
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا ع خیلی دلم میخواد برم حرم امام رضا ع . میشه وقتی رفتید حرم منو هم دعا کنید؟
۱۱ بهمن ۹۰ ، ۲۰:۲۹ خسته در حبس زمین
سلام

ممنون از حضورتون

واقعا همشون زیبا بودن

انشالله که همیشه هواتون هوای دلتنگی خدا و ائمه باشه

که هیچ هوایی زیباتر از این هوا نیست

التماس دعا

قدم که به اون قطعه اسمونی گذاشتین مارو فراموش نکنید

وهیچ چیزی ازشون دور نیست

اونقدر خوبن که .......

و دله تمامی اتفاقات مربوط به دلت مونده چی بخواد ادعونی تا....

موفق باشید

درپناه حق
سلام
با آرزوی موفقیت
یاعلی
با سلام
خوش به حالتون
وای دلم خیلی هوای امام رضا رو کردخیلی خیلی التماس دعا
توی لحظه هایی که دلتون میشکنه منو یادتون نره
ا ر ت ب ا ط

ب ا

ن ا م ح ر م
۰۷ بهمن ۹۰ ، ۱۷:۵۲ عاشق دوازدهمین نفر!!
پسر نوح به خواستگاری دختر هابیل رفت، دختر هابیل جوابش کرد و گفت: هرگز همسری أم را سزاوار نیستی؛

تو با بدان بنشستی و خاندان نبوتت گم شد.تو همانی که بر کشتی سوار نشدی.....

منتظر حضور گرمتون می مونم
یاعلی مدد
۰۷ بهمن ۹۰ ، ۱۲:۲۸ عاشق دوازدهمین نفر!!
کسی نیامده جز او سر قرار خودش...
نشسته غرق تماشای آبشار خودش...
چه انتظار عجیبی اینکه شب تا صبح...
کسی قنوت بگیرد به انتظار خودش...
اللهم عجل فی فرج مولانا المهدی...
جمعه ای دیگر
۰۵ بهمن ۹۰ ، ۱۳:۴۸ رد پاهایی که روی دلم می ماند
بسم الله الرحمن الرحیم

اللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ

صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ

فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ

وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً

حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طویلاً

برحمتک یا ارحم الراحمین

اللًّهُـ‗___‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد

و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم

سلام

حلول ماه ربیع الاول بر شما مبارکباد

رد پاهایی که روی دلم می ماند به روز شد

http://www.only-for-allah.blogfa.com

در پناه خالق نیلوفران آبی
۰۵ بهمن ۹۰ ، ۱۳:۴۱ رد پاهایی که روی دلم می ماند
بسم الله الرحمن الرحیم

اللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ

صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ

فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ

وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً

حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طویلاً

برحمتک یا ارحم الراحمین

اللًّهُـ‗___‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد

و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم

سلام

حلول ماه ربیع الاول بر شما مبارکباد

رد پاهایی که روی دلم می ماند به روز شد

http://www.only-for-allah.blogfa.com

در پناه خالق نیلوفران آبی
امشب به عشاق حسین زهرا دهد مزد عزا
یک عده را درمان دهد
یک عده بخشش در جزا
یک عده را مشهد برد
یک عده را دیدار حج
باشد که مزد ما شود تعجیل در امر فرج

التماس دعا
سلام
خوش بحالتون مارو هم دعا کنید
خاطره ی قشنگ و سوزناکی بود
شـــــــــــــــــــــــکراًللـــــــــــــــــــــــــه
سلام

خوش به حالتتون که مشهد هستید



یا رضا
سلام بر تو ای خاتم مهربانى و عشق!


سلام بر تو که گام­هاى مهتابى­ ات شب­هاى جهل بشر را به جاده­ هاى راستى کشاند.

سلام بر تو ای کریم اهل بیت (ع)!

قلب اندوهگینمان در عزایت ، دیدار و شفاعتت را در قیامت مى طلبد تا طعم

بخشندگى تو را دریابیم.

سلام بر تو ای عصمت هشتم!

کوچه­ های طوس، هنوز بوی عطرآگین تو را می­دهد و آوای غریب ملایک هنوز در

طواف حریم کبریایی ­ات به گوش می­رسند.

رحلت پیامبر اکرم(ص)

شهادت امام حسن مجتبی(ع)
شهادت آفتاب هشتم امامت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)

تسلیت باد.
سلام
چرا دیر به دیر آپ میکنید و سر می زنید
التمس دعا
سلام
به راحتی میشه جبران کرد!
۳۰ دی ۹۰ ، ۰۸:۵۲ سر خوش ز سبوی غم پنهانی خویشم
سلام
خوبین.با آرزوی بهترینها برای شما.مدتیه ازتون خبری نیست دلتنگ مطالب و حضورتون شدم گفتم سری بزنم و عرض ارادتی کرده باشم.مطلبتون هم جالب بود.
چشم براه حضور گرمتون هستم.
موفق باشین.
یا علی
.......................

خدایا! دانایی را چراغ راهمان کن
جهنم تاریک بود. جهنم سیاه بود . جهنم نور نداشت. شیطان هر روز صبح از جهنم بیرون می آمد و مشت مشت با خودش تاریکی می آورد. تاریکی را روی آدم ها می پاشید و خوشحال بود، اما بیش از هر چیز خورشید آزارش می داد...

خورشید ، تاریکی را می شست . می برد و شیطان برای آوردن تاریکی هی راه بین جهنم و روز را می رفت و برمی گشت. و این خسته اش کرده بود.
شیطان روز را نفرین می کرد. روز را که راه را از چاه نشان می داد و دیو را از آدم.
شیطان با خودش می گفت: کاش تاریکی آنقدر بزرگ بود که می شد روز را و نور را و خورشید را در آن پیچید یا کاش …
و اینجا بود که شیطان نابینایی را کشف کرد: کاش مردم نابینا می شدند. نابینایی ابتدای گم شدن است و گم شدن ابتدای جهنم.
***
اما شیطان چطور می توانست همه را نابینا کند! این همه چشم را چطور می شد از مردم گرفت!
شیطان رفت و همه جهنم را گشت و از ته ته جهنم جهل را پیدا کرد. جهل را با خود به جهان آورد. جهل ، جوهر جهنم بود.
***
حالا هر صبح شیطان از جهنم می آید و به جای تاریکی، جهل روی سر مردم می ریزد و جهل ، تاریکی غلیظی است که دیگر هیچ خورشیدی از پس اش بر نمی آید.
چشم داریم و هوا روشن است اما راه را از چاه تشخیص نمی دهیم .
چشم داریم و هوا روشن است اما دیو را از آدم نمی شناسیم.
وای از گرسنگی و برهنگی و گمشدگی.
خدایا ! گرسنه ایم ، دانایی را غذایمان کن.
خدایا ! برهنه ایم ، دانایی را لباس مان کن.
خدایا !گم شده ایم ، دانایی را چراغ مان کن.
***
حکیمان گفته اند: دانایی بهشت است و جهل ، جهنم.
خدایا ! اما به ما بگو از جهنم جهل تا بهشت دانایی چند سال نوری ، رنج و سعی و صبوری لازم است !؟
آیا ناجی آبادان را می شناسید؟
حکایت عجیبی است! خداوند می بیند و می پوشاند,مردم نمی بینند و فریاد می زنند!

سلام دوست خوبم
آپم خوشحال می شم سر بزنید....
حکایت عجیبی است! خداوند می بیند و می پوشاند,مردم نمی بینند و فریاد می زنند!

سلام دوست خوبم
آپم خوشحال می شم سر بزنید....
سلام
التماس دعا
خیلی خوب بود
زیارت امام رضا علیه السلام از زیارت امام حسین علیه السلام بالا‌تر است
التماس دعا
سلام وب زیبایی داری به من هم سربزن حتمااااااااااااااا....
سلام.
خداقوت.
التماس دعا
۲۵ دی ۹۰ ، ۰۸:۱۹ ستاره ی دریا
سلام ...
وقتی پای رفتنمان لنگ می شود
بین من و تو فاصله فرسنگ می شود
دیگر فراغتی که بگویی « سلام» نیست
آشفته ایم و حوصله مان تنگ می شود
...
خوش به سعادتتون ...
وقتی میری حرم ما رو هم فراموش نکن و واسمون دعا کن ...
در این جهان فنا تا که جان به جان من است
همیشه نام حسین زینت زبان من است
چه گویمش که رسول خدا به شانش گفت
که من ار آن حسین حسین از آن من است

اربعین سرور و سالار شهیدان تسلیت باد .
التماس دعا
۲۳ دی ۹۰ ، ۰۹:۰۰ خاکریز خاطرات
بسم رب الشهدا

در دفتر یادداشت یک شهید نوشته گناه های امروزم

سجده ی نمازم طولانی نبود

گل زدم ازخودم خوشم آمد

و.......ما چه گناهان ما کجا

التماس دعا
سلام
خوشا به سعادتتون.
التماس دعا
پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر
چون شیشه عطری که درش گمشده باشد
سلام
فرارسیدن ایام اربعین حسینی تسلیت باد
واقعا دستم خالیه و برای تشکر چیزی ندارم
التماس دعا
سلام
خوش به حالتون
معلومه خیلی هواتونو دارنا
برای ما هم دعا کنید
موفق باشید
یا علی

سوغاتی های نابتون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">