کوله بار سفر

بسیار سفر باید تا پخته شود خامی

کوله بار سفر

منتشر شد....
دست نوشته های مسافر88


******* به مناسبت عید بندگی و فطرت
ایــــن هــــم عــــیــــــــــدی ما *******



راهی که به بهشت می رود نزدیک است...
من به آن راه دور دست می روم...
راهی که به خدا می رسد...
و در این راه کوله باری باید بردارم که تمام سفرم را تامین کند...

***** استفاده از مطالب کوله بار سفر تنها با ذکر منبع مجاز می باشد*****

از این پس نوشته های مسافر88 اینجا منتشر میشه و منتظر نقد های ارزشمندتون هستم

mosafer8858@yahoo.com
mosafer8858@gmail.com

...صندوقچه کوله بار...

... مسافر نوشت های جدید...

  • ۲۴ شهریور ۹۶ ، ۱۹:۱۲ باش

...نور چشمی های کوله بار...

...هــــم پـای کوله بــــار...

پیوندهای روزانه

...هـمــســفــران هــمـــراه...

...سیستم صوتی وبلاگ...

...جعبه ابزار...

تکاپوی دیدار...

چهارشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۰، ۰۷:۱۰ ق.ظ

روزهای آخر سال همه در تکاپویند...
در تلاشی برای پاکی و زنده شدن دوباره...
همه در انتظار رفتن و رسیدن..
در انتظار نو شدن و جدید شدن

این روزها همه در تکاپوی دیدارند...
این روزها همه آماده باش آمدن بهارند
گوشه به گوشه و کنج به کنج خانه شان را می تکانند
تا قبل از امدن بهار تمیز باشد

این روزها که همه سرگرم خانه تکانی شده اند
مثل آدمهای وظیفه شناس و مسؤول تصمیم گرفته ام خانه تکانی کنم...
باید کوله بارم را بتکانم...
ولی نمی دانم از کجا شروع کنم؟!

ساعت ها، روزها و شاید هفته ها نشسته ام و فکر می کنم از کجا شروع کنم؟!
این خانه زنگار گرفته و پر از آب و رنگ دنیا را با چه می توان تمیز کرد؟!
امسال تصمیم گرفته ام خانه دلم را طوری بتکانم که مهمان عزیزی به عید دیدنیم بیاید...
مهمانی که مدتهاست همه منتظر امدنش هستند...
مهمانی که بهار با بودنش معنای نو شدن و زیبایی وصف ناپذیری به خود می گیرد...

این روز ها باید چشمان بصیرتم جلا بگیرند
باید قدم های اراده ام پرتوان شوند
باید درب های دلم را به آسمان محبت کسانی باز کنم که همسایه شان خداست...
باید دستان وظیفه ام باز باشند و آماده به همیاری و همبستگی...
باید چمدان اندیشه ام را به افق روشن بندگی باز کنم...

اللهم لا تکلنی الی نفسی طرفه عین ابدا

                                                                                                              "آرام"

پی نوشت های مسافر88:
- این پست رو از آرشیو کوله بار سفر کپی کردم
- این روزها به علت مشغله زیاد دلمان همپای گامهایمان نیست...
- حالمان بد نیست.... رفتارمان عادیست...
- این روزا انتخابات و انتخاب شایسته هم ماجرای مسوولیت و وظیفه همه ماست...
- دعایمان کنید...
- یا محول الحول و الاحوال...
- میلاد با سعادت امام حسن عسکری علیه السلام رو هم تبریک میگیم با کلام ارزشمند امام.
عیدی میلاد رو برای همه از امام زمان روحی فداه عیدی بگیرید...

لَیسَتِ العِبادَةُ کَثرَةَ الصیّامِ وَ الصَّلوةِ وَ انَّما العِبادَةُ کَثرَةُ التَّفَکُّر فی أمر اللهِ؛عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار خدا اندیشیدن است.(تحف العقول، ص448)

دل نوشت
دلم برای خونه امام علی تنگ شده!


۹۰/۱۲/۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
مسافر 88

سوغاتی (۵۶)

بسم رب مهدی
دلم هوای توکرده هوای امدنت صدای پای توایدصدای امدنت
سلام خدمت شما عاشقان ولایت بامسابقه کتاب خوانی بروزیم
سلام.
دلم برای ایوان طلای حرم مولا تنگ شده . اللهم ارزقنا. / یاعلی
سلام...
عیدکم مبروک
زهرایی باشید...
سلام .......

وقتتون بخیر و شادی .........

سال جدید رو همراه با عزت و سربلندی و پر از سفرهای زیارتی واسه شما آرزومندم ...... ایشالله در پناه امیرالمومنین سال خوشی رو شروع کنین .....

دست حق سایبان دلتون ........
۰۵ فروردين ۹۱ ، ۰۶:۵۸ قطره های باران
سلام ممنون سال نوی شما هم مبارک.
خیلی مطلب خوبی بود.
اللهم عجل لولیک الفرج
دلم برای خونه امام علی تنگ شده
سال خوشی داشته باشی عزیز !

اللهم عجل الولیک الفرج
۰۵ فروردين ۹۱ ، ۰۴:۱۷ جبارزاده(نجمه)
سلام و بهار 91 مبارک

امیدکه بهارحضور عشق را با بسرآمدن انتظار... به جشن وتبریک به منتظران

بنشینیم ........... آمین

وممنونم از لطف وهمدردی شما بزرگوار.
بسم رب الشهدا و الصدیقین
امام خامنه ای: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست
سلام همسنگر گرامی
وبلاگ قسیم به مدد الهی در دنیای مجازی همراه با کاروان های راهیان نور مسابقه ی وبلاگنویسان و فعالان عرصه فضای مجازی را برگزار می نماید
مهلت ارسال آثار تا ۱۵ فروردین ماه ۱۳۹۱
هر چه می خواهد دل تنگت بگو … درد و دل با شهـــداء

شادی ارواح طیبه ی شهدا و امام راحل صلوات فراموش نشود

اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم

در ضمن اگر برایتان مقدور بود اطلاعیه برگزاری مسابقه توسط وبلاگ قسیم را در وبلاگ خود قرار داده یا به دیگر همسنگران خود اطلاع دهید ما منتظر حمایت و حضور گرم شما هستیم شما همسگر عزیز هستیم

اللهم الرزقنی توفیق الشهاده فی سبیل الله

به امید زیارت حرم یار – وبلاگ قسیم
http://www.ghasim.blogfa.com
۰۴ فروردين ۹۱ ، ۱۹:۵۹ سر خوش ز سبوی غم پنهانی خویشم
سلام

دلتان به نور لطف خدا منور، مشام جانتان به شمیم بهارمعطر

لطف روزگار برایامتان مقرر، نوروزتان با شادی وصف…ا

عید است ولی بدون او غم داریم

عاشق شده ایم و عشق را کم داریم

ای کاش که این عید ظهورش برسد

این گونه هزار عید با هم داریم

اللهم عجل لولیک الفرج
سلام

گلها همه با اذن تو برخواسته اند
از بهر ظهور تو خود آراسته اند
مردم همه در لحظه ی تحویل بی شک
اول فرج تو از خدا خواسته اند
یاعلی
سلام
سال 1391 بر شما مبارک باشه
امیدوارم سال خوبی را شروع کرده باشید
و انشاالله تا پایان سالی سرشار از موفقیت داشته باشید
بیایید دعا کنیم که امسال سال فرج مولایمان اباصالح المهدی (عجل الله تعالى فرجه الشریف) باشد انشاالله
اللهم عجل لولیک الفرج
دوستدار شما 133
مدیر وب
http://133s.blogfa.com/
التماس دعا
..... ..... // ..... ..... //
/ / //
..................... // ..................... //
..................... // ..................... //
..................... // ..................... //
..................... // ..................... //
با سلام و تبریک سال جدید خدمت شما دوست عزیز موظوعی رو خدمتتون میخواستم عرض کنم و اون اینکه در سال جدید وبلاگی رو به ثبت رسوندم و نیتم گذاشتن پست های مختلف فقط و فقط برای امام عصر (عج) هستش خوشحال میشم به وبلاگ آدینه ظهور سر بزنید ممنون از حضورتون
http://adinehyezohur.persianblog.ir/
سال نو، از آغوش مطهر خداوند فرا میرسد
و قلب من نیایش می کند:
خدایا! مرا متبرک کن
تا هر روز که در راه رسیدن به "تو" گام بر میدارم.

سال نو با دیدِ نو به زندگی و فرصتی دوباره برای بهتر زیستن بر شما و خانواده تان خجسته باد.
هفت سین عشق ...
سلام عیدتون مبارک
می خوام دوست سال 91 پیدا کنم
با من همراه می شید
من که لینکتون کردم
سلام
دستانتان را روی قلبتان بگذارید
و برای هم دعایی بخوانیم
برای خانه تکانی اول باید دلهایمان پاک شود .

پروردگارا دراین آخرین روزهای پایانی سال 90،
به خواب دوستانم آرامش
به بیداریشان آسایش
به زندگیشان نشاط
به عشقشان ثبات
به عهدو مهرشان وفا
به عمرشان عزت
به رزقشان برکت
و به وجودشان صحت
عطا بفرما.

---
---

پیشاپیش نوروزتان مبارک

هر روزتان نوروز، نوروزتان پیروز
خوشا به حال سال 90!
ماه دوازدهمش آمد و...
ماه دوازدهم ما نیامد...
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام و خدا قوت
پست زیبایی بود،این روزا عجیب درگیرم،کم پیدام،باید ببخشید و خوشحالم که فراموش نشدم.
سال خوبی داشته باشید
سلام ...
با کربلای دل ها به روز هستم...
چند تا فایل کم حجم هم گذاشتم برای دانلود...
و همچنین 3 تا فیلم توی ستون وب گذاشتم..
ما رو از نظرات خودتون بی نصیب نگذارید...
یاعلی...
سلام
در سال جدید بهترین‌ها را برایتان آرزومندم.
۲۶ اسفند ۹۰ ، ۰۷:۱۲ سر خوش ز سبوی غم پنهانی خویشم
سلام
پیشاپیش سال نو را بهتون تبریک میگم.مطلبتون جالب بود
با یه پست جدید در خدمتم و منتظر انتقادات سازنده تون.
یاعلی
.....................
مدینۀ فاضله شهری است آرمانی که در آن همه فدائی همند, همه خادم یکدیگرند, هیچکس در آن احساس ناامنی و دلواپسی نمی‌کند, شهری که همۀ ساکنان آن در عین بزرگی, خود را کوچکتر از دیگران می‌دانند, شهری که در آن هیچکس نیازی به تظاهر کردن ندارد.
۲۴ اسفند ۹۰ ، ۱۵:۰۹ مادرم زهرا
سلام...
بسیار زیبا نوشتی
به خدا منم دلتنگ خونشم
زهرایی باشید...
باور نـمی کنـم ...
خـالـق نظـم دانـه هـای انـار ،
زنـدگـی مـرا ...
بـی نظـم چیـده باشـد !
.
از تصادف جان سالم بدر برده بود
و می گفت زندگی خود را مدیون ماشین مدل بالایش است
و خدا همچنان لبخند می زد . . .
.
۲۳ اسفند ۹۰ ، ۱۲:۰۶ گمنام مثل پدرم
یک سال دیگر صدایتان کردم... بویی از پیراهن یوسف هم نیامد... العجل مولا...

سلام ان شاءالله سالی پر از خدا داشته باشید

یا علی مدد
سلام
به خدا گفتم: خسته ام:

گفت: لا تقنطوا من رحمة الله...
از رحمت خدا ناامید نشوید

گفتم: هیچ کسی نمیدونه تو دلم چی میگذره:
گفت: ان الله بین المرء و قلبه...
خدا حائل است میان انسان و قلبش
گفتم:هیچ کسی رو ندارم:

گفت: نحن اقرب الیه من حبل الورید...
ما از رگ گردن به انسان نزدیکتریم
گفتم: ولی انگار اصلا منو فراموش کردی!
گفت: فاذکرونی، اذکرکم...
منو یاد کنید، تا یاد شما باشم
با خدا باش تا خدا با تو باشد
وب زیبا وقشنگی بود


..به وب تازه متولد شده ام هم دعوتید

۲۲ اسفند ۹۰ ، ۱۷:۲۹ نیلوفر سفید
باید درب های دلم را به آسمان محبت کسانی باز کنم که همسایه شان خداست...
چقدر زیبا بود
۲۲ اسفند ۹۰ ، ۰۸:۲۴ ستاره ی دریا
نگاهت کافیست
تا دوباره،
در هوای آمدنت بمیرم...
تو همیشه دعوتی ...
رأس ساعت دلتنگی...
هوایی تازه میشود

وزمین نو می گردد

ولی دردهایم بیشتر میشوند

و زخمهایم کهنه تر

من چه نو شدنی دارم

برای چشمهایم

چرا که اشکم هایم طراوت می بخشند

گونه هایم

نو شدن تنهاییم مبارک...
۲۲ اسفند ۹۰ ، ۰۵:۳۹ جبارزاده(نجمه)
سلام مسافر مهربان

خانه تکانی مبارک وامید که این آماده سازیها مقدمات حضور عزیز زهرا (س) باشد

انشا الله ............. که عیدما آنروز بزرگ است ........

با امید دیدارحضرتش .............
سلام.مطلبت قشنگ بود .امیدوارم از بهار درس بگیریم
قال رسول الله (ص):اذا رایتم اربیع فاکثروا ذکر النشور
وقتی بهار را دیدید بسیار از قیامت یاد کنید
سلام با اندکی تاخیر
ایشالا هممون بتونیم این کوله های پرمون رو خالی کنیم بتکونیم
دعا کنید برام که سخت محتاجم
سلام دوست خوب من

نوشته ات باز هم اثر گذار بود ...


امیدوارم او بیاید


راستی

وب 133 به روز شد

دم عیدی فکر کن ببین چقدر برای ظهور مولا کاری کردی

تو به عنوان یه جوان شرایط را برای ظهور مولا فراهم کرده ای ؟


منتظر حضور گرم شما هستم


اللهم عجل لولیک الفرج
۲۱ اسفند ۹۰ ، ۰۸:۴۷ سیمای آفتاب
با سلام
بسیار جالب و قابل توجه بود.
امید است همه بتوانیم خانه دل را به گونه ای بتکانیم که مورد رضایت حق و مهدی فاطمه باشد.
موفق باشید.
خیلی وقت است که گمش کرده ام...
با خود فکر می کردم شاید توی خانه تکانی این روزها پایانی لبخند گم شده ام را دوباره پیدا کنم...نشد...پیدایش نکردم..
به گمانم لبخندم گم نشده!!که ان لبخند را کسی از من ربوده است...
شاید این اصلا خوب نباشد اما باید بگویم که ارام ارام دارم عادت می کنم به نبودن لبخندم نفاشی کردن یه تصویر دروغی از لبخندی مضحک روی چهره ام.....
لام
تشکر از حضورتون
چه قالب قشنگی دارین !
زیبا بود
التماس دعا
۲۰ اسفند ۹۰ ، ۲۱:۴۴ قطره های آبی
سلام و تشکر از آمدن شما
مطلب جالبتان با حال و هوای این روزهای مردم هم خوانی داشت
اما دل من شاد نیست وقتی هنوز انتظار باید بکشم برای آن مسافر غایب از نگاهها.
بهار بدون او بهاری واقعی نیست.
امید که امسال پایان انتظارها باشد.
التماس دعا
هرچند که خسته‌ام از این حال ،نیا

شرمنده اگر ندارد اشکال ،نیا

ما خط تمام نامه‌هامان کوفی است

آقای گلم زبان من لال.. نیا !..

من نام کسی نخوانده ام الا تو

با هیچ کسی نمانده ام الا تو

عید آمد و من خانه تکانی کردم

از دل همه را تکانده ام الا تو..!


...
سلام دوست خوبم

وبلاگتون چقد آرامش میده -

مطلبتون خیلی خوب بود - ممنون!

+ تبریک عید و ولادت .

۲۰ اسفند ۹۰ ، ۱۸:۱۱ عالم مقدس ملکوت
راست میگی به خدا کی میشه که ما هم یک فکری به خانه تکانی دل خود کنیم !!!!!!! خدا از تو راضی باشد با این مطلب زیبایت ... به خصوص اون حدیث اخر که نقل کردی دریایی از معارف است که باید با تفکر هر بند ان را کشف کرد
سلام
تکراری اما زیبا
باید فکری کرد ؛ سال بر روی سال میاد و من هنوز نتونستم کاری برای خودم کنم
دعامون کنید
۲۰ اسفند ۹۰ ، ۰۹:۳۱ سر خوش ز سبوی غم پنهانی خویشم
طلائیه و ...
اینجا سرزمینی شوره زار و سوزان است . اینجا همان طلائیه خودمان است . نیک بنگر که این سیم خاردارها و خورشیدی ها برای سر و سینه های بسیجیان ترسیم شده اند .
آیا کسی هست که رد گلوله ها و لکه های خون را به نیش سیم خاردارها ببیند؟
آیا کسی هست که پیکر این بسیجی را از لابلای سیم خاردارها خارج کند ؟
آیا کسی هست که این دست جدا شده را به پیکرش باز پس دهد؟
آری اینها بالهای ملائکه اند که به زمین آرام گرفته اند . میدان مین را نظاره کن که چگونه زیبا جلوه می کند .
آیا کسی هست که میدان مین را ، میدان وصل و عروج ببیند؟
اینجا همان طلائیه خودمان است و آن سه راهی شهادت ، همان سه راهی معروف است. ببین موتور کوفته و آن جسم بی جان را که چگونه راحت و آرام گرفته است . او همت است . همان حاج همت خودمان. فرمانده لشکر 27 حضرت رسول (صلی الله علیه و آله و سلّم) که سر ندارد ... .
آیا کسی هست که پیکر بی سر حسین را به یاد آورد ؟
آیا کسی هست که گودال وصل را به ذهن آورد ؟ آیا کسی هست که بتواند خبر شهادت او را به همسر و دو فرزندش هدیه کند؟ آیا کسی هست که شدت جراحات و عمل ترکشها بر سر و صورت و سینه اش را برای خانواده اش توصیف کند ؟
آیا کسی هست که بتواند به فرزندانش بگوید که بابا دیگر سر ندارد؟
هیچ میدانی معنای رجال صدقوا را ...
سلام
عالی بود
من با اجازه از بعضی مطالبتون کپی خواهم کرد! اگر اجازه دهید!
لینکتان کردم به نام مشکات لینکم بفرمایید
سلام
خداقوت رفیق
خدا کند آمین یا رب العالمین
پیش ماهم بیاین
التماس دعا
۲۰ اسفند ۹۰ ، ۰۴:۴۸ شکوفه انار
سلام بر مسافر زمان گرامی
بسیار زیبا و دلنشین خانه تکانی کردید آفرین برشما
۱۹ اسفند ۹۰ ، ۱۹:۳۳ خسته در حبس زمین
سلام

ممنون از حضورتون

مطالبتون زیبا بود

با بهترین ارزوها

موفق باشید
سلام
ممنونم از حضورتون
واقعا زیبا بود
خیلی هم زیبا بود
منتظر حضورتون هستم
بهتر از دیروز باشید.
۱۹ اسفند ۹۰ ، ۰۹:۴۴ علی کشکولی
سلام و ادب خدمت شما عزیز گرامی


عالی و زیبا دست مریزاد

امروز هدیه خداوند به ماست
پس قدر این هدیه را بدانیم

درود بر شما
نام نویسنده ی وبلاگ چیست
۱۹ اسفند ۹۰ ، ۰۶:۲۰ امیر ثابت قدم
سلام وتشکر. ازحضور وارسال مطالب .
مطالب وبلاگ هم جالب وزیباست . موفق باشید.
سلام
این روزا روز انتخاباته. انتخاب کفش و مانتو و مبل و ...
۱۷ اسفند ۹۰ ، ۰۶:۴۱ ستاره ی دریا
چه خوش خیال است !!
فاصله را می گویم !!
بخیالش تو را از من دور کرده ...
نمیداند ...
جایت امن است میان دلم ...
۱۶ اسفند ۹۰ ، ۱۴:۰۱ عاشق دوازدهمین نفر!!
بال نمی خواهم...!
این پوتین های کهنه هم می تواند مرا به آسمان ببرد....
۱۶ اسفند ۹۰ ، ۱۲:۱۵ لاله های بی ادعا
سلام
موضوع انتخاباته ولی بحث، بحثه بصیرته.....
بروزم
یا زهرا
like
سلام علیکم
خدا قوت
حول حالنا الی احسن الحال
خدا انشاء به همه ما توفیق احسن حال را عنایت کند.
یا علی مدد
التماس دعا

سوغاتی های نابتون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">