کوله بار سفر

بسیار سفر باید تا پخته شود خامی

کوله بار سفر

منتشر شد....
دست نوشته های مسافر88


******* به مناسبت عید بندگی و فطرت
ایــــن هــــم عــــیــــــــــدی ما *******



راهی که به بهشت می رود نزدیک است...
من به آن راه دور دست می روم...
راهی که به خدا می رسد...
و در این راه کوله باری باید بردارم که تمام سفرم را تامین کند...

***** استفاده از مطالب کوله بار سفر تنها با ذکر منبع مجاز می باشد*****

از این پس نوشته های مسافر88 اینجا منتشر میشه و منتظر نقد های ارزشمندتون هستم

mosafer8858@yahoo.com
mosafer8858@gmail.com

...صندوقچه کوله بار...

... مسافر نوشت های جدید...

  • ۲۴ شهریور ۹۶ ، ۱۹:۱۲ باش

...نور چشمی های کوله بار...

...هــــم پـای کوله بــــار...

پیوندهای روزانه

...هـمــســفــران هــمـــراه...

...سیستم صوتی وبلاگ...

...جعبه ابزار...

رودخانه شیرین

دوشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۱، ۱۱:۵۹ ق.ظ
مهمان نوازیت شرمنده ام می کند آقا
ساعت های روز را در دنیایی سرگرمم که از آن باخبری
و هر شامگاه به عشق اذن دخول حرمت، قدم های مشتاقم را می کشانم به ورودی استقبال...

تمام سرزمین دلم می لرزد
وقتی ستون های استوار اندیشه ام نسیم نگاهت را لمس می کنند..
روبرویت می ایستم و سلام می کنم
وقتی جواب سلامم را می دهی بهشتی ترین لحظه زمین را می فهمم

وقتی اجازه ورود می گیرم
با اشاره مهربانیت میهمانم می کنی
و آنقدر بزرگی که در سایه لطف همسایگیت زبان اعترافم می خشکد
...
این خوشبختی را وامدار که باشم؟!
دعوتم میکنی به دیدار عصرگاهی
و میزبانم می شوی هر مغرب نماز جماعت را

خدای من!
انگار جاذبه ای مرا می کشاند
انگار دعوتم می کند
و چه مهربان گوش می کند به آرزوهایی که در نگاه کسی زمزمه نمیکنم...
دعوتم میکند تا لایق دعوت تو باشم
دعوتم می کند و با صبوری می شنود سکوتم را و حرف های بر لب نیامده چشمانم را

و این منم!
همو که دلتنگ توست!
دلتنگ گوهرشاد!
دلتنگ اعتکاف!

یا مَن یُعْطِی الْکَثیرَ بِالْقَلیْلِ
هیچ ندارم و چشم امیدم به بخشندگی توست...
...
یا من یعطی من لم یسئله و من لم یعرفه تحننا منه و رحمة

... ولی خوب می دانی که من همیشه از تو خواسته ام،‌ فقط از خودت...

ارحم من رأس ماله الرجاء و سلاحه البکاء
"آرام"
۹۱/۰۳/۰۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
مسافر 88

سوغاتی (۳۹)

۲۶ خرداد ۹۲ ، ۱۲:۰۶ مهدی بلاگیها-یوسف فاطمه(س)
سلام......
وبتون خیلی عالیه........
در صورت امکان ما رو لینک کنید......
به ما هم سر بزنید....
http://www.mahdavyat14.mahdiblog.com
یازهرا
حاصل عمر اگر نیم نگاهی باشد
بحر آن نیم نگاه با دل زار آمده ام
سلام
میلادش مبارک
سلام علیکم
بروزم با " نامحرم درفضای مجازی"

موفق باشید.
۱۷ خرداد ۹۱ ، ۰۹:۴۴ بانوی سپندارمذ
سلام

عباداتتون قبول حضرت حق

دعای رجب از زیباترین مناجات های انسان با خداست ..
۱۷ خرداد ۹۱ ، ۰۹:۴۲ بانوی سپندارمذ
آن که مست آمد و دستی به دل ما زد و رفت
در این خانه ندانم به چه سودا زد و رفت
خواست تنهایی ما را به رخ ما بکشد
تنه ای بر در این خانه ی تنها زد و رفت
دل تنگش سر گل چیدن ازین باغ نداشت
قدمی چند به آهنگ تماشا زد و رفت
مرغ دریا خبر از یک شب توفانی داشت
گشت و فریاد کشان بال به دریا زد و رفت
چه هوایی به سرش بود که با دست تهی
پشت پا بر هوس دولت دنیا زد و رفت
دل خورشیدی اش از ظلمت ما گشت ملول
چون شفق بال به بام شب یلدا زد و رفت
همنوای دل من بود بع تنگام قفس
ناله ای در غم مرغان هم آوا زد و رفت

سلام ممنون از حضورتون
۱۵ خرداد ۹۱ ، ۰۸:۲۰ شهید گمنام
سلام

وبلاگ شهید گمنام با موضوع طلوع خورشید به روزرسانی شد.

التماس دعا

یاعلی
گویند حریم کعبه در داشته است
از سیزده رجب خبر داشته است
از شدت شوق روی دیدار علی
دیوار حرم شکاف برداشته است


سالروز ولادت با سعادت حضرت علی علیه السلام بر شما مبارک باد
سلام علیکم و رحمة الله و برکاته
ایام پر برکت رجب و شعبان گوارای وجود شما باد
خسته نباشید خدا قوت
التماس دعا
امام خمینی نوری در دل تاریکی ها برافروخت که عالمگیر شد و آن نور اسلام ناب محمدی بود که سالیان سال شیاطین برای محو آن تقلای بی حاصل انجام داده اند و می خواستند با دهان های خود نور خدا را خاموش کنند ولی خدا جز این نمی خواهد که نور خود را کامل کند، هر چند کافران نا خشنود باشند.
راهش پر رهرو و یادش گرامی
سلام و خدا قوت
ممنون از شما
یا علی
۱۴ خرداد ۹۱ ، ۰۱:۱۹ فردادآزاداندیش
متن لطیف و دلنشین شما را زمزمه وار خواندم و لذت بردم التماس دعا
سلام
خداقوت و التماس دعا
شبهای دراز بی عبادت چه کنم
طبعم به گناه کرده عادت چه کنم
گویند کریم است وگنه میبخشد
گیرم که ببخشد زخجالت چه کنم

سلام خیلی قشنگ می نویسی دل آدمو هوایی میکنه مخصوصا پست آخر خیلی بهم چسبید.دستت درد نکنه.
راستی آپم اگه دوست داشتی به کلبه حقیرانه منم یه سری بزن.
موفق باشی
میشود من باشم و وقتش شود؟
عاقبت یک جمعه خواهی نخواهی می رسد
بارالها میشود این هفته هجرانش به پایانی رسد . . . ؟
سلام
میلاد امام جواد علیه السلام مبارک
التماس دعا
با صلوات بر محمد و ال محمد اغاز میکنیم روزمان را
سلام ای برادر اگه موافق با تبادل لینک هستی منو با اسم ولایت فقیه لینک کن بعذد بگو شما را با چه اسمی لینک کنم

در نظر سنجی هم شرکت کنید
سلام
میگم جدیدا خیلی پرمحتوا شدی البته متناتو میگم !!!
امام جواد علیه السلام:


سه چیز است که در اثر آن، بنده به مقام رضوان الهی می رسد:
استغفار فراوان،فروتنی و زیاد صدقه دادن.


سه چیز از کارهاى نیکان است:
انجام واجبات الهى، ترک و دورى از گناهان، مواظبت و رعایت مسائل و احکام دین.



آپم.
۱۰ خرداد ۹۱ ، ۱۲:۳۹ رد پاهایی که روی دلم می ماند
سلام

رد پاهایی که روی دلم می ماند به روز شد

http://www.only-for-allah.blogfa.com

در پناه خالق نیلوفران آبی
خدا قوت
پیامبر اکرم (صلى ‏الله‏ علیه ‏و‏ آله) :

رجب ماه بارش رحمت الهى است.

خداوند در این ماه رحمت خود را بربندگانش فرو مى‏ریزد.
حدیث قدسى:

ماه رجب را ریسمانى میان خود و بندگانم قرار داده‏ام ؛

هر کس به آن چنگ زند ، به وصال من رسد.

حلول ماه مبارک رجب، مبارک باد.
۰۹ خرداد ۹۱ ، ۱۴:۳۶ گمنام مثل پدرم
ن کـــ ه چیـــزے نـــدارم!

"خورشـــــید قبالـــه ے چشــمانــت"

لطفــا نگاهـــــم کن!!!

امام صادق - علیه السّلام - فرمود:

هیچ کس به چیزے (محکم تر از) فروبستن چشم (از گناه) چنگ نزده

است، زیرا چشم از محرّمات الهے بسته نمی گردد مگر این که قبلاً

عظمت و جلال خداوند را در دل خویش مشاهده کرده باشد...

التماس دعـــا...
۰۹ خرداد ۹۱ ، ۱۴:۲۷ مادرم زهرا...
سلام...
مطلبتون بسیار زیبا و دلنشین بود.
ارحم من رأس ماله الرجاء و سلاحه البکاء
زهرایی باشید...
۰۹ خرداد ۹۱ ، ۱۲:۲۲ خسته در حبس زمین
سلام

ممنون از حضور زیباتون

باشد در این ماه دلهایمان را راهی کویش کنیم

و از نور جاری در لحظه هایش تمامی سیاهی های درون خود برگیریم

باشد که صداهای محبوس دلهایمان را به سوی بارگاهش رها کنیم

که صدای یارب یارب سر دهد

سجاده ی دل بگشاییم رو به استانش

و اب شویم از ترنم نگاههای زیبای بنده نوازیش

در این لحظه های ناب

در این ماه عظیم

دلتان که میلرزد مارا هم یاد کنید

موفق باشید
۰۹ خرداد ۹۱ ، ۱۲:۱۳ دریــا لباس خاکی پـدرم بود !!
این مهمان نوازی هایش ....؟؟؟؟!!!!!
۰۹ خرداد ۹۱ ، ۰۹:۴۵ سرخوش زسبوی غم پنهانی خویشم
سلام
جالب بود
......................
خدایا
حکمت قدم هایی را که برایم بر میداری بر من آشکار کن

تا درهایی را که بسویم می گشایی ، ندانسته نبندم

و درهایی که به رویم میبندی ، به اصرار نگشایم . . .

خدایا
چه خود ساخته هایی که مرا سوخت ، و چه سوختن هایی که مرا ساخت

ای خدای من ، مرا فهمی عطا کن ، که از سوختنم

ساخته ای آباد از من بجا ماند . . .
دلم از پونه ها سیر است آقا
هوای شهر دلگیر است آقا
کسی فانوس گلها را شکسته
نمی آیی مگر؟ دیر است آقا
سلام دوست عزیز
ممنون از حضورتون، باز هم قدم رنجه کنید.
نظرتون در مورد تبادل لینک چیه؟
اللّهم عجّل لولیک الفرج
سلام
دیر یا زود باید گذاشت و گذشت!
ایام بکام
۰۹ خرداد ۹۱ ، ۰۶:۳۹ (✿◠‿◠) فریما (◡‿◡✿)
رفتو چشمم را برایش خانه کردم...

بر نگشت

بس دعاها از دل دیوانه کردم...

بر نگشت

شب شنیدم زاهدی گفت:او افسانه بود

دروفایش خویش را افسانه کردم...

برنگشت

شوق عشقم را که روزی میربود از او قرار

تا سحر گاهان برایش موعظه کردم...

بر نگشت

تا درآن غربت نسوزد از غم بی هم دمی

تارو پودم را بر او پروانه کردم...

برنگشت

این منه مسجد نشین عاشق سجاده را

مدتی هم، ساکن می خانه کردم...

بر نگشت

چون بداند در ره او با کسانم کارنیست

خویش را بادیگران بیگانه کردم...

بر نگشت

رفتو چشمم را برایش خانه کردم...

بر نگشت

بس دعاها از دل دیوانه کردم...

بر نگشت

عاقبت هم در امید اینکه بر میگردد او

عالمی را، در غمش ویرانه کردم...

برنگشت
۰۹ خرداد ۹۱ ، ۰۶:۱۵ ستاره ی دریا
سلام ... ممنون از حضور گرمتون ...
منم با تاخیر این ماه عزیز و مبارک رو بهتون تبریک میگم ...
...
خوش به سعادتتون ... التماس دعا
۰۸ خرداد ۹۱ ، ۱۹:۲۱ قطره های آبی
سلام
تشکر از آمدنتان .
متن دلنشینی بود.
من هم متقابلا ایام ماه رجب را تبریک می گویم..
خوشا بحالتان که در جوار حرم یار غریب هستید و کسب فیض می کنید از بارگاه قدسی اش. نایب زیارۀ ما هم باشید.
التماس دعا
یا مهدی ادرکنی
سلام
۰۸ خرداد ۹۱ ، ۱۸:۴۰ یادداشت های یک روزنامه نگارازاده
سلام اخوی
همسنگر قدیمی چطوری؟
خوش اومدی
ایام ماه رجب مبارک و التماس دعا
۰۸ خرداد ۹۱ ، ۱۸:۲۰ عالم مقدس ملکوت
بسم الله الرحمن الرحیم

وَ مِنَ النَّاسِ مَنْ یَتَّخِذُ مِنْ دُونِ اللَّهِ أَنْداداً یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللَّهِ وَ الَّذینَ آمَنُوا أَشَدُّ حُبّاً لِلَّهِ

(سوره بقره، آیه 165)

و برخی از مردم از غیر خدا همتایانی را برمی‌گزینند . آنان را همسان دوست داشتن خدا دوست دارند و حال آن که مؤمنان خدا را بیش از هر چیز دوست دارند



هوس بازان کسی را که زیبا می بینند دوست دارند. اما عاشقان کسی را که دوست دارند زیبا می بینند
۰۸ خرداد ۹۱ ، ۱۸:۰۹ سیمای آفتاب
سلام
در این ایام پر برکت به یاد دیگران هم باشیم.
توصیف بسیار زیبایی بود

این خوشبختی را وامدار که باشم ...

النماس دعا

یا علی
سلام .
وتشکر..
موفق باشید.
نمی دونم چی درباره ی پستت بگم
فوق العاده بود با این که حرف دل بود
پر از احساس بود
التماس دعا

سوغاتی های نابتون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">