کوله بار سفر

بسیار سفر باید تا پخته شود خامی

کوله بار سفر

منتشر شد....
دست نوشته های مسافر88


******* به مناسبت عید بندگی و فطرت
ایــــن هــــم عــــیــــــــــدی ما *******



راهی که به بهشت می رود نزدیک است...
من به آن راه دور دست می روم...
راهی که به خدا می رسد...
و در این راه کوله باری باید بردارم که تمام سفرم را تامین کند...

***** استفاده از مطالب کوله بار سفر تنها با ذکر منبع مجاز می باشد*****

از این پس نوشته های مسافر88 اینجا منتشر میشه و منتظر نقد های ارزشمندتون هستم

mosafer8858@yahoo.com
mosafer8858@gmail.com

...صندوقچه کوله بار...

... مسافر نوشت های جدید...

  • ۲۴ شهریور ۹۶ ، ۱۹:۱۲ باش

...نور چشمی های کوله بار...

...هــــم پـای کوله بــــار...

پیوندهای روزانه

...هـمــســفــران هــمـــراه...

...سیستم صوتی وبلاگ...

...جعبه ابزار...

تمام وجودم.....

شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۱، ۰۷:۰۵ ب.ظ
دلم برات تنگ شده .... خیلی

من به استدلال فلاسفه و عرفا کاری ندارم
به باید و نباید متکلمین
که با هزار دلیل و برهان میخان اثباتت کنن

من با دل کوچبک خودم باهات حرف میزنم:
دلم برات تنگ شده
برا اون حرفای خودمونی سجده های بارونیم...

برا تو که با دلم شناختمت
حست کردم
فهمیدمت
با بودنت به ارامش رسیدم

کسی که با تمام وجودم درکش کردم
که هست
منو می بینه
دوسم داره

  بودنش برام بسه

خدا دلم برات تنگ شده
من به همون آروزهای رو دل موندم راضیم
اگه سرم رو دامنت باشه
و دستت رو دلم....

الا بذکر الله تطمئن القلوب

"آرام"

۹۱/۱۰/۱۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
مسافر 88

سوغاتی (۱۶)

این متنتون خیلی خیلی زیباست
هم دل رو می سوزونه هم به اعماق دل می شینه
قبلا هم گفتم
۲۵ بهمن ۹۱ ، ۰۷:۱۶ ستاره ی دریا
سلام ...
قلمتون پا برجا
گفتگوی زیبایی بود
لحظه هایتان ارام
...
ولنتاین یا سپندارمذگان " روز عشق و دوستی "
تلنگری است تا یادمون نره
عزیزانی در زندگیمون حضور دارن
که با بودنشون زندگی برامون معنا پیدا میکنه
و بهمون امید به زندگی کردن میدن

روز دوستی مبارک
سلام
به روز هستم تشریف بیارید

"میلیونها مردم هر سال 22 بهمن در سرتاسر کشور به خیابانها مى‌آیند؛ آنها اعلام میکنند عید انقلاب را، سالروز انقلاب را، یادبود انقلاب را."
یا علی
سلام ...
این روزهـــا عجیب احساس دلتنگی میکنم
نمیدانم از دوستانم جدا مانده ام یا از خــــــدا . . .

التماس دعای فرج
باران که میبارد همه پرندها به دنبال سر پناهند
اماعقاب برای اجتناب از خیس شدن بالاتراز ابرها پرواز میکند
این دیدگاه است که تفاوت را خلق میکند . . .

التماس دعای فرج
۱۲ بهمن ۹۱ ، ۱۰:۴۴ لاله های بی ادعا
سلام
دهه فجر مبارک.
بروزم
ولی خوندن پست جدید به منزله ی عمل به مطلبه....
التماس دعا
یا زهرا
۱۲ بهمن ۹۱ ، ۰۶:۴۷ نازنین زهرا
سلام.
برای بدرقه میاین؟
اگه هم سر نزدید.....
می روم تا پیدا کنم ان حقیقتی را که مرا باز می گرداند ...شاید!
۱۲ بهمن ۹۱ ، ۰۶:۴۶ نازنین زهرا
سلام.
برای بدرقه میاین؟
اگه هم سر نزدید.....
می روم تا پیدا کنم ان حقیقتی را که مرا باز می گرداند ...شاید!
خدا دلم برات تنگ شده


الا بذکر الله تطمئن القلوب


من به استدلال فلاسفه و عرفا کاری ندارم

.
.
.

زیبا بود
جز خدا را بندگی حیف است حیف
بی غم او زندگی حیف است حیف
سلام
عالی بود
خدا به فکر و دل و قلمتون برکت بیشتری عنایت بفرمایند .
دعا می کنم در آخرین روز ماه صفر، حسین خریدار اشکهایتان، پیامبر(ص) مشکل گشای غمهایتان، غریب مدینه شفاعت خواهتان، خورشید طوس، ضامن دعاهایتان، و مهدی فاطمه سایبان دلتان باشد. التماس دعا
خدا
تنها روزنه ای است که هیچگاه بسته نمی شود
تنها کسی است که با دهان بسته هم می توان صدایش کرد
با پای شکسته هم می توان سراغش رفت
تنها خریداری است که اجناس شکسته را بهتر برمی دارد
تنها کسی است که وقتی همه رفتند می ماند
وقتی همه تنهایت گذاشتند، محرمت می شود
و تنها سلطانی است که دلش با بخشیدن آرام می گیرد نه با تنبیه کردن.
لحظه هایتان سرشار از یاد خدا.
“چه رنجی میکشد آنکس که انسان است و از احساس سرشار است...“


سلام...
خیلی زیبا بود
خیلی قشنگ بود
قدر خودتون رو بدونید
یاعلی

سوغاتی های نابتون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">