کوله بار سفر

بسیار سفر باید تا پخته شود خامی

کوله بار سفر

منتشر شد....
دست نوشته های مسافر88


******* به مناسبت عید بندگی و فطرت
ایــــن هــــم عــــیــــــــــدی ما *******



راهی که به بهشت می رود نزدیک است...
من به آن راه دور دست می روم...
راهی که به خدا می رسد...
و در این راه کوله باری باید بردارم که تمام سفرم را تامین کند...

***** استفاده از مطالب کوله بار سفر تنها با ذکر منبع مجاز می باشد*****

از این پس نوشته های مسافر88 اینجا منتشر میشه و منتظر نقد های ارزشمندتون هستم

mosafer8858@yahoo.com
mosafer8858@gmail.com

...صندوقچه کوله بار...

... مسافر نوشت های جدید...

  • ۲۴ شهریور ۹۶ ، ۱۹:۱۲ باش

...نور چشمی های کوله بار...

...هــــم پـای کوله بــــار...

پیوندهای روزانه

...هـمــســفــران هــمـــراه...

...سیستم صوتی وبلاگ...

...جعبه ابزار...

نابم می کنی....

شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۲۴ ب.ظ
یا من ارجو لکل خیر
ماه بندگان شایسته خدا به نیمه رسید....
به اعتکاف
به گوهرشاد
به روزهای ناب عاشقی

آه گوهرشاد

نمیدانم دلتنگ تو ام؟
یا روزهای اعتکاف
یا مهمانی خدا
یا مهمان نوازی آقا
....

خدایا دلم خیلی برات تنگ شده

میشه بازم عاشقم کنی
نابم کنی
خالصم کنی

خدایا دلم برای سجده های الهی العفو اعتکاف میلرزد

برای قرآن پژوهی های دسته جمعی
برای سجاده بی ریا آسمانی
برای ذکرهای ناب عاشقی

خدایا دلم برای مهمان نوازی امام رئوف تنگ شده

برای هر صبح و شام سلام دادن به صاحب خانه
برای شرمنده مهمان نوازی او شدن

خدایا دل مسافر88 بارانی ست

و آسمان چشمانش سرشار از تبلور عاشقیت
و نگاهش گره خورده به آستان کبریاییت
و دست دلش میلرزد از خاطرات دلبری هایت

خدایا هوای رمضانت مرا بجنون میکشد

و دلم چقد مشتاق نوازش رئوفانه توست

یا ذالجلال و الاکرام....

                                                                                                                       "آرام"
۹۲/۰۳/۰۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
مسافر 88

سوغاتی (۱۹)

سلام علیکم
................
جالب بود قلمتان همواره بر سطور جاری و مستدام باد


"زنـــدگــــی" مــــثل یــک جـــاده اســــت،
نمـــــی دانــــی تـــــو را کــــجا مــــی بــــرد، نقشــــه آن را همـــ نمــــی دانـــی.

نمــــی دانــــی چـــه کســانــی و چـــه مــدتَّــــی بـــا تـــو در آن جـــاده مــی مــانـــند
و نمــــی دانــــی در چـــه نقـــــطه ای آنــــها تصمــیمــــ خـــواهـــند...
گــــرفــــت کــه مســــیرشـــان را تغیــــیر دهــــند

تنـــها چـــــیزی کـــه از آن اطمیــــنان داری ایـــن اســـت کــه یــک مســـافـــر
هستــــی و نـــبایـــد لحــــظه ای از ایـــن ســـفر را از دســــت بــــدهــــی...!

ســــفر زنـــــدگیــــتان خــــوش دوســـت مـــــن.....!
۲۷ شهریور ۹۲ ، ۰۹:۲۸ زندگی در آسمان
یارب

سلام علیکم ، انشاء الله در این دهه ی کرامت از منتظران و زمینه سازان ظهور باشیم .

منتظر حضور و نظرات شما هستیم .

التماس دعا
.....
۱۴ شهریور ۹۲ ، ۰۷:۳۳ لاله های بی ادعا
هوالحبیب
سلام
بروزم با موضوع سوریه.
منتظر نظرات و تحلیل های با ارزشتون.
یا زهرا
۱۳ شهریور ۹۲ ، ۰۷:۴۹ مخلوق خالق مهربان
سلام
وب قشنگی داری عزیز
اگه بیای و به وبلاگ من هم سر بزنی خوشحال میشم در مورد مطالب قرانی هست
اگر دوست داشتی با هم تبادل لینک کنیم
منتظر حضورت هستم عزیز حتما بیا و بگوتا اگر موافقی تبادل لینک کنیم
منتظرم
با سلام
به دلیل عدم حضور مستمر و عدم تبادل لینکتان، از وبلاگ "یوسف زهرا(عج)" حذف شدید!
آدرس وبلاگ شما از تاریخ 5 مرداد 1391 تاکنون ثبت شده بودید!
التماس دعای فرج
۳۱ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۴۸ لاله های بی ادعا
هوالعزیز
سلام
بروزم با....مصر «۲».
لطف می کنید با نظرات و تحلیل هاتون همراهی کنید.
التماس دعا.
۳۱ تیر ۹۲ ، ۱۳:۵۴ مامان پریاگلی
خواهش می کنم به وبلاگ من و دخترم سر بزن و اگه از عکس دخترم که تو مسابقه ی نی نی شکمو شرکت کرده خوشت اومد لطف کن و کدش رو به شماره ای که نوشتم پیامک کن
پیشاپیش از لطفت ممنونم
قربان شما مامان پریا گلی
۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۰:۳۲ علیرضا امیرحائری
سلام....احسنت بر مطالبت
مایل به تبادل اینک بانام کامل زیر
علی حائری-قوم سلمان
لینک کن و بیا به وبم و خبر بده تالینکت کنم
سلام علیکم.

رسول خدا (صلى الله علیه و آله) فرمود:
لو یعلم العبد ما فى رمضان لود ان یکون رمضان السنة؛
اگر بنده «خدا» می دانست که در ماه رمضان چیست [چه برکتى وجود دارد] دوست می داشت که تمام سال، رمضان باشد.
(بحار الانوار، ج 93، ص 346)

التماس دعا
۲۳ تیر ۹۲ ، ۰۸:۳۱ ستاره ی دریا
سلام ...
...
گفتی بیا می‌بخشم بی‌اندازه.
گفتی بیا لطف می کنم بی‌حساب.
گفتی فقط بیا. ... نگفتی چگونه. نگفتی چطور
و اکنون آمده‌ام با همه‌ی روسیاهی‌ام، با همه‌ی تقصیرهایم، با همه‌ی سرکشی‌هایم،
پس ای خدا پذیرایم باش
سلام
ماه رمضانتون مبارک
خوبین؟
مثل سال قبل ختم قرآن دارم
اگر امکان حضورت باشه خوشحال میشم
یاعلی
۱۸ تیر ۹۲ ، ۱۸:۱۳ سید احمد توسلی
با سلام
خیلی از مطالبتون لذت بردم... مطالب پر محتوایی گذاشته اید! من سایت شما را به وبلاگ انجمن مان اضافه میکنم وپیشاپیش ازاین تبادل لینکی سپاسگذارم.

من الله التوفیق
یا ذالجلال و الاکرام
۱۶ تیر ۹۲ ، ۱۷:۳۶ لاله های بی ادعا
سلام
بروزم...سر بزنید.
ماه مبارک داره نزدیک میشه....دعام کنید محتاجم.
یا زهرا
سلام
دل ما رو هم بردین....!
هوای جمکران تو دل مارا هوایی کرد
دلم را گنبد فیروزه ای رنگی طلایی کرد
۲۰ خرداد ۹۲ ، ۱۴:۳۸ لاله های بی ادعا
سلام
بروزم با....
* هر که دارد هوس مشهور شدن بسم ا...
* آرامش فکری یا دغدغه ی فکری؟!!!
* صحبتم با حداد خوبی ها...
* نقات ضعف دولت نهم و دهم
* قوت های دولت نهم و دهم
بدو بیا.....نظر یادت نره!!!!!
یا زهرا
یا نور

من گم شدم! تو آینه ای گم نمی شوی
وقتش شده بیایی و پیدا کنی مرا
این بار با نگاه کریمانه ات ببین
شاید غلام خانه زهرا کنی مرا

برآنیم تا هدیه ای ناچیز به محضر مولا صاحب العصر و الزمان (عج)، به مناسبت میلاد با کرامتشان داشته باشیم، از شما دعوت می شود به قافله منتظران پیوسته و صف منتظران طلوع فجر چهاردهمین اختر را مزین به حضور خود نمایید. باشد که امیر دلها از ما قبول نموده و ما را در جمع منتظران حقیقی خویش جای دهد.
یا علی ع
خدایا دلم برای میهمان نوازی امام رئوف تنگ شده
برای هر صبح و شام سلام دادن به صاحب خانه
برای شرمنده میهمان نوازی او شدن
سلام
حرفهای دلم و زدید ...

سوغاتی های نابتون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">