کوله بار سفر

بسیار سفر باید تا پخته شود خامی

کوله بار سفر

منتشر شد....
دست نوشته های مسافر88


******* به مناسبت عید بندگی و فطرت
ایــــن هــــم عــــیــــــــــدی ما *******



راهی که به بهشت می رود نزدیک است...
من به آن راه دور دست می روم...
راهی که به خدا می رسد...
و در این راه کوله باری باید بردارم که تمام سفرم را تامین کند...

***** استفاده از مطالب کوله بار سفر تنها با ذکر منبع مجاز می باشد*****

از این پس نوشته های مسافر88 اینجا منتشر میشه و منتظر نقد های ارزشمندتون هستم

mosafer8858@yahoo.com
mosafer8858@gmail.com

...صندوقچه کوله بار...

... مسافر نوشت های جدید...

  • ۲۴ شهریور ۹۶ ، ۱۹:۱۲ باش

...نور چشمی های کوله بار...

...هــــم پـای کوله بــــار...

پیوندهای روزانه

...هـمــســفــران هــمـــراه...

...سیستم صوتی وبلاگ...

...جعبه ابزار...

باران

چهارشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۲، ۰۵:۵۴ ق.ظ
باران می بارد

و درختان‌ هر چه بار و وابستگی دارند

بر زمین می بخشند

تا خدا باری تازه

بر وجودشان برویاند

                                         "آرام"

۹۲/۰۸/۰۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
مسافر 88

سوغاتی (۷)

هفته بسیج درحقیقت فرصت وبهانه ای برای زنده نگه داشتن ارزش هاوروح بسیجی در آحاد ملت،مخصوصاً جوانان پرشور ومدافعان عاشق وصادق است.

"حضرت آیت الله خامنه ای(ر ه)"
منتظرحضورشما...
۲۷ آبان ۹۲ ، ۰۷:۳۷ شهید گمنام
سلام دوست عزیز بعد از مدتها آپ کردم خوشحال میشم تشریف بیارید.

التماس دعا

یا علی...
۲۱ آبان ۹۲ ، ۰۹:۴۴ امیرحسین پند
زندگی تان پر از بارش رحمت الهی
عشق یعنی آتش افروخته

عشق یعنی خیمه های سوخته

عشق یعنی حاجی بیت الحرام

دل بریدن ها وحج ناتمام

عشق یعنی غربت نور دوعین

عشق یعنی گریه برقبر حسین

عشق را گویم فقط در یک کلام

یا اباالفضل وحسین و والسلام(سلام و عرض تسلیت دارم محضر شما همسنگر عزیز
۱۴ آبان ۹۲ ، ۱۲:۱۷ کلک های جیران
سلام بزرگوار..
ازتون خواهش می کنم یه سر بیاید وبم..
ممنون میشم..
خیلی التماس دعا
اللهم اشف کل مریض بحق الحسین ع
سلام
الحق افرین بر غیرت این مردم که با همه سختی ها در روز 13 ابان پرشکوه تر از سالهای قبل دوباره با فریاد مرگ بر امریکا مشت محکمی بر دهان یاوه گویان کاخ سفید کوبیدند
.............
اینجا جایی برای تکرار خوبی هاست...
اما...
وقتی این خوبی ها رنگ تازگی به خود میگیرند که دل نوشتنش آید...


مادرم میگفت :
دلم پراست از جای تاول زخم هایی که روزگار به یادگار نهاده...

پدرم میگفت :
خوبم با روزگار...
خوب نباشم چه کنم ؟؟

و من می گویم :
هــــــــــی روزگار . . .


مرگ بر امریکا
مرگ بر قطعنامه های بستن فرات . . .

مرگ بر تیر مانده بر گلوی کودک رباب . . .


مرگ بر قتل خنده های روشن علیرضا . . .

مرگ بر گلوله ایاینجا جایی برای تکرار خوبی هاست...
اما...
وقتی این خوبی ها رنگ تازگی به خود میگیرند که دل نوشتنش آید...


مادرم میگفت :
دلم پراست از جای تاول زخم هایی که روزگار به یادگار نهاده...

پدرم میگفت :
خوبم با روزگار...
خوب نباشم چه کنم ؟؟

و من می گویم :
هــــــــــی روزگار . . .


مرگ بر امریکا
مرگ بر قطعنامه های بستن فرات . . .

مرگ بر تیر مانده بر گلوی کودک رباب . . .


مرگ بر قتل خنده های روشن علیرضا . . .

مرگ بر گلوله ای که خط کشید روی خاطرات آر می تا . . .

یک کلام ، مرگ بر آم ری کا . . . که خط کشید روی خاطرات آر می تا . . .

یک کلام ، مرگ بر آم ری کا . . .
.................
ایام محرم تسلیت باد
باید تلاش کنیم تا باری تازه در وجودمان برویاند ...
سلام
متن ادبی و معنوی و زیبایی بود.

سوغاتی های نابتون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">